Monday, January 19, 2009

Ruven Afanador






























































Kολομβιανός στην καταγωγή, ζει από τα 14 του στη Νέα Υόρκη. Έχει φωτογραφίσει όλους τους πρωτοκλασάτους, αδυναμίες του οι ντίβες της σόουμπιζ. Εξώφυλλα στα μεγαλύτερα περιοδικά μόδας, πελάτες του από τη Givenchy ως τα Moschino. Ιδιαίτερη θέση στη δουλειά του κατέχει η έκθεση που έκανε εμπνευσμένος από τη Σεβίλλη και τον πολύχρωμο νότο της Ισπανίας, τον οποίο όμως αποτύπωσε σε ασπρόμαυρο φόντο. Κυρίως φωτογράφος μόδας, προσδίδει στις εικόνες του μια μεγαλοπρέπεια ακόμα και όταν ασχολείται με τσάντες. Πολλές φορές συναρμολογεί αριστοτεχνικά τα άπειρα σχέδια ή κομμάτια που υπάρχουν σε μια φωτογραφία για να αποδώσει ένα άρτιο αποτέλεσμα. Δες εδώ την έκθεση στη Σεβίλλη.

14 Comments:

apparos said...

Μόλις μου χάρισες ένα χαμόγελο για ευνόητους λόγους! :)

mahler76 said...

χαχαχα και μόλις είδα τις φωτός λέω ώπα ο apparos!!!

Φανταστικές οι φωτογραφίες.

Καλό σου βράδυ.

Wrong Guy said...

apparos είδες που ο Ruven ήταν η αφορμή για να γνωριστούμε;καλά λένε ότι η τέχνη ενώνει τους ανθρώπους.

mahler μα όλους τους ξέρεις εσύ;είσαι ο PR του bloggin!

mahler76 said...

@Wrong Guy
πως να μην τον ξέρω. Μπλόγκερ με nickname "σιδερώστρα" δεν ξεχνιέται!!!

Hfaistiwnas said...

1,2,6 και 4-5 τελευταίες μου άρεσαν! Καλός πολύ καλός!

One Big DJ said...

ayto to glypto apo toyli sto kefali pou einai san maska to forage kai i kylie sto backdrop toy like a drug!!!

SK said...

Μου άρεσε αυτή με το κρανίο (έχω αδυναμία στα κρανία).

ΠΑΥΛΟΣ said...

Εξαιρετικός φωτογράφος!
Τις καλημέρες μου!

Anonymous said...

Εκεί στα Παρίσια έχω φωτογραφήθεί κι εγώ :P μπουχαχα...
Φοβερές φωτό, χωρίς πλάκα τώρα. Ο άνθρωπος φυσάει!
Καλημέρα :D

musicbug said...

Mou aresan sxedon oles oi photos pou evales, agapimeni omws ayti me to mirmigki kai to aeroplano. By the way, tin photo ayti tou Lenny Kravitz tin kserw apo to booklet tou album tou "Circus", imoun kai mikros tote kai eixa pathei ena sok, twra arxizw na tin ektimaw:-) H teleytea einai i Courtney Cox apo ta Friends i kanw lathos?
Kalo apogevma

Wrong Guy said...

είναι η επίσημη αφίσα της σειράς Dirt στην οποία πρωταγωνιστεί

Wrong Guy said...

μικρό ανάλογο εσύ αγάπη μου θα ήσουν καλύτερη από την Ντίτα.εκτός αν η σχέση σου μοιάζει με τον Μάνσον

παύλος γεια σου και σένα όμορφεεε!

SΚ λοιπόν τελευταία και εγώ φάει κόλλημα με νεκροκεφαλές.για αυτό έβαλα και τον Dan Hillier.επίσης μου αρέσουν οι νεκροκεφαλές και στα ρούχα. για αυτό και τα παίρνω όλα energie

big dj ήξερα ότι εσύ θα το πρόσεχες

gay super hero said...

Πω πω αυτό που σιδερώνει με την καλτσοδέτα με σκοτώνει!!!! :-D

Anonymous said...

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!
ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ!!!

WRONG -GUY ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ,ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΜΕ..

Related Posts with Thumbnails