Thursday, June 14, 2007

H. R. Giger



O H. R. Giger δεν είναι ακριβώς φωτογράφος. Είναι κυρίως ζωγράφος, γλύπτης, σκηνογράφος. Έχει σχέση με την εικόνα αφενός, η δουλειά με συγκινεί βαθύτατα αφετέρου.




Είναι Ελβετός.




Είχε την τιμή, όπως λέει, να γνωρίσει τον Νταλί ο οποίος τον επηρέασε σε μεγάλο βαθμό στο έργο του.








Το 1980 κέρδισε Όσκαρ. Να ρωτήσω για ποια ταινία ή είναι πολύ εύκολο;






































Υποφέρει χρόνια από μια δυσλειτουργία ύπνου η οποία του προκαλεί εφιάλτες, σχεδόν σε καθημερινή βάση. Η δουλειά του έχει μεγάλη σχέση με την ασθένεια αυτή.
























Οι εικόνες του έχουν πολλές φορές σεξουαλικό υπόβαθρο, το οποίο λειτουργεί με υπολανθάνων τρόπο και φορτίζει τις συνδέσεις σώματος - μηχανής.





Αν ψάξεις εξώφυλλα δίσκων, θα βρεις πολλά δικά του, κυρίως από ροκ συγκροτήματα.




11 Comments:

kanataki said...

κάθε φορά που σε διαβάζω βεβαιώνομαι για την άποψή μου


είσαι το ακριβώς αντίθετο απο τον
The Wrong Guy

Provato said...

είναι λατρεμένος! ΛΑ ΤΡΕ ΜΕ ΝΟΣ. δεν χορταίνω να τον βλέπω!

μπεεεεε!

APSOY said...

Είσαι δάσκαλος, έτσι;
Διαβάζω αποσβολωμένος, (με μισάνοιχτο το στομά ομολογώ - σα να κάνω μάθημα...)
-Κύριε; Κύριε; Να πω;
-Πες παιδί μου...
-Όταν ανεβαίνω σε μηχανή, νιώθω ότι γίνομαι σαν το Giger's Alien...
...

Fish-bait said...

Thank you and keep 'em coming :0)

orestis said...

Άψογο.

Οι επιλογές σου στα ποστ είναι φοβερές.

Ο τύπος δεν παίζεται λέμε.

Keen On Boys said...

Kαλός ο Giger, αλλα εμένα αγαπημένος μου είναι ο Αργεντίνος Oscar Chichoni...
Δυστυχώς δεν κυκλοφορεί πολύ απο τη δουλειά του στο internet, αλλά η τελευταία Βαβέλ στο Γκάζι είχε αφιέρωμα (πήρα και το artbook του "Μekanika"! yay!)

Keen On Boys said...

Επίσης ξέχασα να πω οτι ο Chichoni είναι αυτοδίδακτος, και δείγμα της δουλειάς του σε σχετικά καλή ανάλυση (γιατί η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά) μπορείτε να βρείτε εδώ.

Wrong Guy said...

@ tsaperdona χεχε :-)))

@ Provatos Και εγώ νόμιζα έγραφε "είΣαι λατρεμένος", αλλά πούυυυυυυ....!!!!!!

@apsoy Μπράβο παιδί μου. Άριστα σήμερα!!

@fish bait thanx for keep coming!

@ orestis Ti amo!!

@ Κeen on Boys Μόλις γύρισα από το φεστιβάλ της Βαβέλ και είδα το αφιέρωμα στον Druillet. Μου άρεσε πάρα πολύ ο τύπος. Καταλήγω πως μου αρέσουν τα επικά θέματα. Είχε ένα πίνακα "Το νησί των Θανάτων" μισή ώρα τον κοίταγα. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ..thanx για το link. Eίχα πάει και πέρισυ και μάλιστα εφοδιασμένος. Τράβηξα με μηχανή τον πίνακα που μια κοπέλα πιάνει το στήθος της (του Chichoni) την έχει και στο λινκ που μου έδωσες και την είχα wallpaper για πολύ καιρό. Μου άρεσε και αυτός!

Anonymous said...

Ελβετός δεν είναι ο Giger?

Wrong Guy said...

Έχεις δίκιο. Είδα το Swiss και νόμιζα ήταν Σουηδός. Ευχαριστώ για την παρατήρηση.

Anonymous said...

Η αλήθεια είναι το άτομο είναι εξωγήινος!

Related Posts with Thumbnails