Monday, March 9, 2009

Gil Bruvel

Επειδή σήμερα τα έχω πάρει με τις βλαχάρες της Λυρικής και επειδή έχω βαρεθεί να κράζω την κάθε αμόρφωτη, σου προτείνω να ταξιδέψεις σε μία άλλη διάσταση που όλα ενυπάρχουν αρμονικά, σχεδόν μαγικά. Δανείζομαι τη ματιά του Gil για να σε βάλω στο κλίμα. Ο Gil γεννήθηκε στην Αυστραλία, αλλά μεγάλωσε στη Γαλλία πνιγμένος σε νότες, καθότι και οι δύο γονείς του ήταν πιανίστες. Διαβάζει μανιωδώς ιστορίες για την κοσμογονία, αρχαίους σανσκριτικούς μύθους, μυθολογίες και αστρονομία. Μια ματιά στο έργο του θα σε πείσει εύκολα πως έχει αφομοιώσει όλα αυτά τα στοιχεία στη δουλειά του. Eκτός από πίνακες δημιουργεί και νεραϊδένια γλυπτά. Οραματιστής και ρομαντικός, άλλοτε επικός, κάποτε λυρικός σε καλεί σε έναν τόπο που τίποτα δεν είναι αληθινό και όλα είναι τόσο ιδανικά που θλίβεσαι. Καλό ταξίδι.

























7 Comments:

musicbug said...

Kalimera kai kali vdomada!
Pistos sto rantevou sou kathe deytera:-) O typas exei foveri fantasia kai poly ekleptysmeni. Mou aresan pragmatika oles oi photos, me favorite tin teleytea photo!

Hfaistiwnas said...

Καλησπέρα!!!
Όντως εκπληκτικά τα έργα του..
γεμάτα φαντασία!!!

gay super hero said...

Πολύ Νταλί όμως βρε παιδί μου...

Δεν είναι;

Wrong Guy said...

music bug για αυτό την έβαλα τελευταία ;-)

hfaistiwnas φαντασία μου πλανεύτρα

gay hero η αλήθεια είναι ότι και εγώ αυτό είπα όταν πρωτοείδα εικόνες του

SK said...

Με πρόλαβε ο GSH. Κι εμένα στον Νταλί πήγε ο νους μου.

gatti said...

Πολύ ωραία δουλειά! Εχεις ανεβάσει απίστευτα ψηλά τον πήχη!!!

Κύριε πρέσβη μας κακομαθαίνετε...

:)))

Anonymous said...

Απίστευτες εικόνες! Όπως πάντα, εξαιρετικό ποστ. Κάτι σαν Σέρλοκ Χολμς της τέχνης είσαι :-)))

Related Posts with Thumbnails