Thursday, June 21, 2007

Steven Klein


O Steven Klein ζει και εργάζεται στη Νέα Υόρκη.



Eίναι υπεύθυνος για μερικές από τις πιο σέξι φωτογραφίες διασήμων.




(Oι πληροφορίες μου λένε πως μάλλον αυτός θα κάνει τη φωτογράφηση για το ημερολόγιο του Dieux du Stade για το 2008)





Έχει σπουδάσει ζωγραφική, αλλά στη συνέχεια προτίμησε τη φωτογραφία.



Τα αντικείμενα του είναι πρόθυμα να υποδυθούν ένα διαφορετικό ρόλο από αυτόν που επενδύονται και συχνά ριψοκινδυνεύουν με αμφιλεγόμενες εικόνες.


Το έργο του, πολλές φορές ερωτικό, έχει κατηγοριοποιηθεί μέχρι και ως φετιχιστικό.

Ένας από τους συνιδρυτές της ποπ κουλτούρας, καινοτομεί και καθορίζει νέες τάσεις.



Oι δύο σταρ που έχει φωτογραφήσει πιο πολλές φορές είναι ο Brad Pitt και η Madonna.































H δουλειά του κινείται πάντα σε ίδιους ρυθμούς. Κοινή συνισταμένη όλων το γεγονός πως οι εικόνες του βομβαρδίζουν το θεατή με ένα πολλαπλό μύνημα που καλείται να αποκωδικοποιήσει.




15 Comments:

Dannossiel said...

μ αρέσει!όπως και ο συνολικός κουλτουρέλ προσανατολισμός σου που δεν έχει τπτ το ντεμέκ!

kanataki said...

πάω να βγάλω τη μάσκα γιατί από τον ενθουσιασμό σπάω όπου να ναι......

Unknown said...

Prepi na po oti afti itan apo tin pio erotika aisthisiaki douleia pou exo dei ton telefteo kairo. Pio poly ke ap'ton LaChappelle pou menei sto pop art culture mono.

Eksairetikos!

Anonymous said...

Καταπληκτικός! Και μου αρέσει και η νέα αισθητική του μπλογκ σου (καλοκαιρινή κι ευχάριστη μέσα σε τόση μαυρίλα)/

Neverlandean said...

Δεν την έχωσε μια κλωτσά το άλογο να ησυχάσουμε! :D

Wrong Guy said...

Ντανοσιέλ Αυτό το σχόλιο το εκτιμώ ιδιαιτέρως!

Ευχαριστώ Ντόρα!Είπα να κάνω μια αλλαγή και εγώ, με τόσα καινούρια δεδομένα!!

Α ρε Σαλονικιέ μου εσύ!Όταν κράζεις τη Μαντόνα, γελάω πολύ!

Wrong Guy said...

Dona Είναι δυνατόν μία τόσο όμορφη κοπέλα να χρειάζεται μάσκα;

Lensman είσαι υποδόριο τυπάκι. Γουστάρεις φωτό με σεξουαλικό υπόβαθρο. Τότε δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έρχεσαι στο μπλογκ μου!

ethanandthecity said...

mou aresoun tromera oi foto tou giati emperiexoun to stoixeio tis kinisis. trelainomai gia tetoiou eidous pics

Fish-bait said...

Εγώ πάλι να ρωτήσω κάτι διαφορετικό; Ασχολείσαι επαγγελματικά με τη φωτογραφία ή απλά σαν χόμπι;

./me pozarei ston ka8refth kai stolizetai gia pi8anh fwtografhsh :0)

Wrong Guy said...

Tίποτα από τα 2.
Έχω όλες αυτές τις φωτό στον υπολογιστή, τις φορτώνω στο μπλογκ και συμπληρώνω με λίγα πραγματάκια που ξέρω για τους φωτογράφους.

Μη φανταστείς ότι κάνω και καμία σπουδαία δουλειά.

Wrong Guy said...

Ίθαν ειδικά αφιερωμένη η τελευταία φωτό. Αυτή πιστεύω έχει την πιο ωραία κίνηση.
Aν την παρατηρήσεις καλά θα βρεις και εσύ την κίνηση..

Unknown said...

Epidi protimw otidipote exei na kanei me TEXNI :0

Wrong Guy said...

Να σου πω όμως κάτι Νέβερ; Μπορεί να σιχαίνεσαι τη Μαντόνα, αλλά ποια άλλη θα είχε το θάρρος να κάνει μία φωτογράφηση όπως αυτή που βάζει τα πόδια πάνω από την κεφάλα της; Η Βανδή; Πρέπει να παραδεχτείς πως τσαλακώνει αρκετά συχνά την εικόνα της και αυτό δείχνει πως ίσως είναι ακομπλεξάριστη, πράγμα που εκτιμώ πολύ και σε καλλιτέχνες και βεβαίως σε ανθρώπους!

Neverlandean said...

Δε με πειράζουν τόσο οι φωτογραφίες όσο η μουσική της και γενικά ο αέρας που μου βγάζει - τύπου "εγώ είμαι και καμιά άλλη".
Και φυσικά είναι κι αυτή η ηλίθια ιδεολογία που επικρατεί ότι ΠΡΕΠΕΙ να σου αρέσει η Madonna! Αν είσαι δε και gay, πρέπει να την έχεις εικόνισμα!

ΕΛΕΟΣ!

Εμένα δε μου λέει τίποτα. Τους ΤΟΣΟ εμπνευσμένους στίχους τους βρίσκω βαρετές αμπελοφιλοσοφίες. Έχω προσπαθήσει να ακούσω αλλά μάταια.

...zzz...zzzz...zzz..

Anonymous said...

Good post.

Related Posts with Thumbnails