Friday, January 11, 2008

Bruce Weber

E, ναι λοιπόν, ζω και βασιλεύω και προσπαθώ τον κόσμο να κυριεύω! Δεν έπαθα νευρική ανορεξία, απλά προσπαθώ να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα της ζωής μου και να συνδυάσω πράγματα και καταστάσεις. Το ξέρω ότι σου έλειψα, μην το κρύβεις, φάνηκε στο προηγούμενο ποστ (κλαψ, κλαψ)

Για να μη μείνεις παραπονεμένος, σου ετοίμασα κάτι πολύ σούπερ. Για σένα που διψάς για τέχνη και γκομενάκια, για εικαστική αρτιότητα και λαγνεία, η σειρά Ι Love Male Body έρχεται να ικανοποιήσει και τα πιο περίεργα γούστα. Σε αυτή θα μελετήσουμε φωτογράφους, όπως κάναμε τόσες φορές, που ξεχώρισαν και έλαμψαν παγκοσμίως σε έναν τομέα. Στην απεικόνιση του αντρικού σώματος και στην ανάδειξη του σε σύμβολο ομορφιάς και αρρενωπότητας.

Πρωτεργάτης και συνδικαλιστής του κινήματος ο Bruce Weber. Άκου πως ξεκίνησε η ιστορία του.


Κάπου στα τέλη της δεκαετίας του '70 ο νεαρός Μπρους δεν έκανε τίποτα άλλο από το να διαβάζει μανιωδώς περιοδικά μόδας. Ένα πρωινό σηκώθηκε από το κρεβάτι, χτύπησε το χέρι στο τραπέζι και είπε τη μεγαλειώδη ατάκα που έμελλε να τον στιγματίσει σε όλη του τη ζωή:

Oh my god! I am so tired of seeing moyntzes everywhere! Den mporei diladi kapοios na valei stis diafimisis ena kalogimnasmeno tekno?

Έτσι αποφάσισε στην καμπάνια του Calvin Klein, που ήταν από τις πρώτες που είχε αναλάβει, εκτός από μοντέλες να φωτογραφήσει και τον Marcus που τότε έκανε πάταγο στην Αμερική.



Ακόμα έβαλε 2 αγόρια να κοιμούνται ενώ τυχαία ακουμπάνε το ένα το άλλο.



Η αρχή είχε γίνει. Ο Μπρους κατάφερε να παρεισφρήσει στον δήθεν πρωτοποριακό αλλά κατά βάθος αρκετά συντηρητικό κόσμο της μόδας το αντρικό γυμνό. Έκτοτε έγινε πρωτοπόρος της αντρικής φωτογραφίας και απενοχοποίησε το αντρικό σώμα φέρνοντας το στο προσκήνιο.






























Λάτρεψε τους δίδυμους Carlson-και εγώ επίσης.











Μαζί με τον Herb Ritts καθιέρωσαν το στυλ ασπρόμαυρο-άντρες-μπράτσα το οποίο πολλοί εμίσησαν αλλά και πολλοί αγάπησαν. Εσύ σε ποια κατηγορία ανήκεις;


























































Είναι ο άνθρωπος που όταν είδε την Ιζαμπέλα Ροσελίνι για πρώτη φορά, της είπε Θα σε κάνω μοντέλο.























































O Bruce έβγαζε και εντυπωσιακές έγχρωμες φωτό. Διάσημη είναι αυτή του ολυμπιονίκη Tom Hintnaus με άσπρο Κάλβιν.















































Φυσικά και δούλεψε με τη ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ μάρκα Αbercrombie & Fitch, από την οποία δεν έχω ούτε ένα κομμάτι βέβαια, αλλά τα κομμάτια που λανσάρονται στις διαφημίσεις είναι συλλεκτικά.














































Βίντεο κλιπ, διαφημίσεις σε τηλεόραση, δίνει σε κάθε εικόνα που φτιάχνει το προσωπικό του στίγμα, τα βιντεάκια του ολιγάλεπτα εικαστικά σοκ, παραγεμισμένα από αντρικά κορμιά, τέλειες αναλογίες, τετράγωνα πηγούνια και φουσκωμένους μυς.

Διαφήμιση



Ένα από τα πιο αγαπημένα μου βίντεο κλιπ, δες το, θα με θυμηθείς, πρώτη συνεργασία με τους Pet Shop Boys, το βίντεο απαγορεύτηκε από το ΜΤV,



δεύτερη φορά, γιατί τα βρήκαν με την πρώτη,




και μια πιο πρόσφατη.Το κόνσεπτ είναι κοινό και στα τρία.



Άλλο τρελό γκομενάκι Chris Isaak , είναι τυχαίο που επέλεγε πάντα τους πιο ωραίους, δηλαδή γιατί να μην πηγαίνω και εγώ κάθε μέρα στη δουλειά και να βλέπω τον Κρις;




Ο γλυκούλης μπεαράκος Μπρους είναι σήμερα 62 χρονών, ζωή να 'χει.


39 Comments:

revqueer said...

Άψογη η παρουσίαση! Ο Weber φωτογραφίζει συχνά για το Interview και τον ξερω από εκεί. Αγαπημένη αυτή με τον Mckellen που έβαλες!

xipasmenos said...

Σύνδεση Ίντερνετ αξία 30 ευρώ.
Laptop αξία 800 ευρώ.
Γυμνά γκομενάκια αξία ανεκτίμητη.

Provato said...

τέλειο το τρίvideo pet shop boys. ρησπέκτ. ροισπέκτ. ρεισπέκτ.

μπεεε :-)

g for george said...

Εντελώς αντικειμενικά τώρα, το ανδρικό γυμνό είναι σαφώς ωραιότερο από το γυναικείο (το "αντικειμενικά" μου άρεσε)

Και οι ασπρόμαυρες και οι έγχρωμες μια χαρά είναι. Το θέμα είναι αυτός που φωτογραφίζει να έχει "μάτι".

Τι ωραίες φωτό, ρε!

Hfaistiwnas said...

Αντικειμενικότατα! Συμφωνώ απόλυτα george! Χαίρομαι που ενημερώθηκα! και μάλιστα σε ένα τέτοιο αντικείμενο!!!!
Έχεις σκεφτεί το ντοκιμαντερ ως δουλεια;;; Θα ήσουν πολύ καλός!
φιλια!!

Anonymous said...

Apssogo!!
Ekseretiko!!
Latremenos Weber!!!
Keep on the good work :-D

Neverlandean said...

Έλεος όλοι τον ξέρατε με το όνομά του;;;; (wtf?)

Τέσπα, αφού αγωνίστηκε τόσο σκληρά για να καθιερωθεί το ανδρικό γυμνό προτείνω να του ανάψουμε καμιά λαμπάδα, να του στήσουμε έναν ανδριάντα κάτι οτιδήποτε!

Εννοείται ότι ανήκω στην κατηγορία που λατρεύει το ασπρόμαυρο muscled. *swoon*

Φιλιά Wrongάκο! :)

jg said...

ψιτ!
τελειο τελειο τελειο.
τα θελω ολα. ΤΩΡΑ. καλα και αυριο δε με χαλαει

Erisadesu said...

μπερδεύτηκα λίγο
για αυτόν δεν έχεις ξανακάνει;

Είδωλο said...

Πωπω Pet Shop Boys
Τι κομματαρα...
Αν και το βιντεο εμενα μου εκανε λιγο κουλο με το τραγουδι τεσπα, χαζευα αναγκαστικα lol
Επισης ο chris Isaak ητανε ωραιος στα νιατα του, τωρα μεγαλωσε και εσπασε.
Αλλα αμα εσυ τον θες εγω να σου ευχηθω τα καλυτερα

nikisot said...

kala eblepa tis photos kai lew mou 8umizei to being boring!!
wow!
mprabo antroulh mou 3eperases ton eayto sou:P:p
smouts niaou

ΠΑΥΛΟΣ said...

Αυτά τα αφιερώματά σου τα λατρεύω και όταν έχουν να κάνουν και με τον Μπρους!!!

Καλό Σ/Κ όμορφε

gatti said...

Nαι, μπράβο, ερέθισέ μας πρωινιάτικα. Επειδή εσύ απέκτησες συγκάτοικο κύριε, δεν έχουμε όλοι την τύχη σου! :-p

----------------------------------------


ΑΨΟΓΟ! ΑΨΟΓΟ! ΑΨΟΓΟ!

Από φωτογραφία δεν είμαι ειδικός,
αλλά τον Weber τον γνωρίζω και λατρεύω τα γυμνά του. Τέτοια παρουσίαση όμως δεν έχω ξαναδεί!
Αστέρι μου εσύ! :-*

cobden said...

Τέλεια η δουλειά του Weber!Ειδικά το βίντεο του Being Boring ίσως είναι το αγαπημένο μου βίντεο κλιπ ever!

One Big DJ said...

me esteiles. apo tin mia ithela na kataggeilw aytin tin eparsi apaleipsis trixas apo to andriko kormi alla ekei pou eixa poly thymo kai etoimaza poly katakeraynwtiko comment mou kotsares to Blue Spanish Sky pou gia mena einai, latremeno tragoudi, katapliktiko video kai gomenos oneirwn se ena. and you made everything alright...koufala.. :p

Wrong Guy said...

rev ο Ίαν είναι και σερ,μην το ξεχνάμε,το ξέρεις ότι τα είχε με τον ρούπερτ έβερετ για καιρό;

xipaki μου αρέσει που είσαι υπεράνω χρημάτων

provato τι τρελό άβαταρ είναι αυτό;;θέλω ένα ίδιο αλλά με εσένα στην ίδια στάση ;-p

george επίσης ένα άλλο θέμα είναι να φωτογραφίζεις και να βγαίνουν τα "μάτια" αυτών που τα βλέπουν!

hfaistiwnas αν ήταν να κάναμε ντοκιμαντέρ για το αντρικό γυμνό,ευχαρίστως να πάρω μέρος σε ερευνητικά πεδία

slourp θενξ γλύκα!

never όπως βλέπεις όλοι τον ήξεραν,οπότε πρέπει να Zvisis την άγνοια σου και να διαβάσεις άλλη μια φορά το ποστ

Wrong Guy said...

pov of a g και εγώ νόμιζα πως παρεξηγήθηκες με τον Κίλιαν Μέρφι και δε μου μιλούσες!

x oyranoy δηλαδή αν ερχόταν τώρα και σου έλεγε να του κάτσεις,θα του γύρναγες την πλάτη;;;;ΠΛΑΚΑ μας κάνεις;;;;;;;;

eri μήπως τον μπερδεύεις με τον Ριτς;;;για κράτα καλύτερες σημειώσεις,θα μείνεις στην ίδια τάξη!

moody ήμουν σίγουρος ότι θα το έβρισκες αμέσως εσυ!

pavlos επίσης γλυκούλη!

gatti αν βρεις πάντως συγκάτοικο,και είναι κανένας από τις φωτό,θα έρχομαι συχνά σπίτι σου.Για καφέ!

cobden το βάζω και εγώ στο ΤΟΠ 5 βίντεο έβερ-το θυμάμαι από τότε που το είχα πρωτοδεί!

big dj έλααααα,δε θα μιλούσες άσχημα,αφού μου έχεις αδυναμία,έτσι δεν είναι;;;;Θεός ο Κρις πάντως ;-P

Legally Blonde said...

Γιατι ετσι ξαφνικα μου ηρθε μια πεινα? Πρεπει να βαζεις ενημερωτικο να μην τα βλεπουμε αυτα μες την μαυρη νυχτα σωστο μου αντρακι...Αν παρω κανα περιεργο τηλεφωνο εσυ θα φταις να ξερεις!!!!

Ματς!

jg said...

καλα, μη νομιζεις, για τον κιλιαν προσπαθω να το ξεχασω! αλλα σε συμπαθησα και ειπα να το αφησω να περασει!!!:P

mahler76 said...

Being Boring τόσοοοοο απίστευτο βίντεοκλίπ. Είμαι με 3 ώρες ύπνο αλλά το πόστ σου μου ανέβασε τη διάθεση...

ethanandthecity said...

oh mon dieu! δεν ήξερα ότι έχει φωτογραφήσει και τα κολασμένα διδυμάκια! βρωμόπαιδο με κόλασες κυριακάτικο

indianaki said...

ζαλίστικα.

orestis said...

Ανανέωση βλέπω!!!!!

Κορμιά βλέπω!!!!

Τώρα τα βλέπω όλα wrong!!!!

Έξοχος όπως πάντα!

ΥΓ. Τι θα γίνει με σένα;

Δεν θα κάνεις τίποτα wrong πια;;;;;χεχε

Anonymous said...

A πα πα πα! Κολάστηκα η γυνή πουρνό πουρνό. Άντε με τις υγείες μας.


Υγ. Καλά κυκλοφορούν τέτοιοι άντρες ανάμεσά μας;

kanataki said...

και γω διαβάζω μανιωδώς ανδρικά περιοδικά

υγ λες να χω καμιά ελπίδα?
υγ και γυναικεία!

If...ιγένεια said...

Άψογη η ανάρτηση καρντάση..

Neverlandean said...

Μου φαίνεται άρχισες να μαζεύεις όλους τους προχώ, Wrong. xD

Constademon said...

Το λάτρεψα αυτο το ποστ.
Ουτε στο Ηistory Channel τετοιο αφιερωμα. Κορυφή! Σε ευχαριστουμε ;ο)

gay super hero said...

Συγγνώμη από ποιο ΜTV "απαγορεύτηκε" το Being Boring; Γιατί εγώ θυμάμαι το '90 το παίζανε πέντε φορές την ημέρα.

Multifarious72 said...

"Συγγνώμη από ποιο ΜTV "απαγορεύτηκε" το Being Boring; Γιατί εγώ θυμάμαι το '90 το παίζανε πέντε φορές την ημέρα."

TO epeksan toses fores pou sto telos apagorefsan na to ksanapaiksoun giati ton eixan liwsei xaxaxaxaxa

BTW
teleio post wrongguy!
Xrwstame sto weber polles wres aytoikanopoiiis kai i kleenex tou xrwstaei ayksisi pwlisewn sta xartomantila :-)

Lina said...

ωραίες =) οι περισσότερες τουλαχιστον, όχι όλες κατα τη γνώμη μου.
κι ανοιγουν και την όρεξη που λέει και η ξανθιά =Ρ

Wrong Guy said...

gay super hero εννοείται το αμερικάνικο MTV,εμείς είμαστε πιο ανοιχτόμυαλοι,αλλά δε μασάς ε;;έχω δει σχόλια σου και σε άλλα μπλογκ,ότι δε σου κάθεται καλά,το λες,σε πάω!!!!!

gay super hero said...

Χαίρομαι που το ακούω. Δεν ξέρω αν είναι πάντα τόσο καλοδεχούμενο πάντως ;-)

Erisadesu said...

κύριε Wrong Guy ... απλά θυμόμουν ότι είχες βάλει για έναν φωτογράφο που είχει και εκείνος κάνει video για τους pet shop boys
συγνώμη
θα τα διαβάσω όλα απο την αρχη.

Sandy Cheeks said...

Γειά κύριε Wrong Guy και τις ευχές μου για καλή χρονιά.
Θα συμφωνήσω κι εγώ με άπαντες τους προλαλήσαντες για το πόσο περιεκτικό και όμορφο είναι το ποστ σου για τον Weber.

Νομίζω όμως ότι για την "ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ σου μάρκα Αbercrombie & Fitch" δείχνεις υπερβολική αγάπη, δεν είμαστε δα και Αμερικάνες μπεμπέκες να τα μασάμε αυτά και να αγοράζουμε μετά με τρέλλα.
Η εταιρεία αυτή πουλάει "μούρη" με διάφορους τρόπους, χρησιμοποιώντας εμπορικά και λανσάροντας ένα παραμυθένιο ψευδές gay-lifestyle, αποσκοπώντας να πουλήσει ρούχα στους straight φυσικά, μάλιστα μέχρι σημείου που η εμπορική πολιτική της, έγινε αντικείμενο σάτυρας στις ΗΠΑ.
Αυτά προς απόδοσιν αντικειμενικότητας κατ' εμέ, μόνο ως προς την αναφορά σου στην Αbercrombie, που επίσης αγαπώ κι εγώ σαν μάρκα, και απόδειξη γι αυτό είναι το ποστ που είχα κάνει στις 18 Νοεμβρίου 2007 στο μπλοκ που κατοικοεδρεύω.

Πάντα τέτοια!

Wrong Guy said...

αγαπητή κυρία Σάντι νομίζω ότι ο άριστα διαρθρωμένος λόγος είναι άξιος μεγαλύτερης ακρόασης από το πτωχό μπλογκ μου

Στηρίζω Σάντι για βουλευτή!

Sandy Cheeks said...

@Mr. Wrong Guy
Αχ χρυσέ μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, παρόλα αυτά δεν είναι το όνειρό μου να έχω την λαμπρή πορεία της Τσιτσιολίνα.
Είσαι πολύ καλός!

Wrong Guy said...

γιατί;;;;;;;καλύτερη είναι η τσιτσιολίνα;άσε που ΣΙΓΟΥΡΑ θα είσαι ομορφότερη!

trelos said...

άψογος. Πολύ καλή η έρευνα σου...είδα τυχαία το όνομα Weber έψαξα στο google...και έχω διαβάσει αρκετές παρουσιάσεις σου. ! Συγχαρητήρια και συνέχισε την καλή δουλειά.

Related Posts with Thumbnails