Wednesday, May 23, 2007

Pierre et Gilles

Οι δύο ναύτες - 1993


Pierre et Gilles είναι δύο Γάλλοι φωτογράφοι που έχουν σήμα κατατεθέν τις πολύ στυλιζαρισμένες φωτογραφίες. Ξεκινώντας τη δουλειά τους από τα τέλη της δεκαετίας του '70 παράγουν εικόνες πολύ διαφορετικές από ότι είχε δει το κοινό ως τότε, φέρνοντας στο προσκήνιο το αντρικό γυμνό. Η Γαλλία άλλωστε ανέκαθεν θεωρούνταν εισηγήτρια νέων τάσεων και προτάσεων.



Νευρικός Κλονισμός - 1983


Είναι γνωστοί γιατί φτιάχνουν μόνοι τους τα σκηνικά και τα κοστούμια των φωτογραφιών, βρίσκουν τα μοντέλα, ρετουσάρουν και επιμελούνται τις λεπτομέρειες στα πάντα.















Η γοργόνα και ο ναύτης - 1997


Το σκλαβάκι - 2002


Aσχολήθηκαν με διάφορα θέματα. Αγαπημένα τους, καθώς και δικά μου, μυθολογία και θρησκευτικότητα. Διασκεύαζαν με δικούς τους τρόπους γνωστούς μύθους και ιστορίες. Οι σειρές τους με πρόσωπα από την ελληνική κυρίως μυθολογία και τους Αγίους είναι από τις πιο γνωστές.




Μέδουσα - 1990


Ποσειδώνας - 1989


Άγιος Πέτρος - 1989


Φωτογράφισαν όλους τους διάσημους των περασμένων δεκαετιών, από Μαντόνα και Κάιλι έως Κατρίν Ντενέβ και Νίνα Χάγκεν, Τερί Μιγκλέρ και Μπόι Τζορτζ.

Ο διάβολος - 1989













Η σημασία του να
είναι κανείς συνεχής - 1989

Dee lite - 1990

Φυσικά ενεπλάκησαν και με το χώρο του κινηματογράφου. Φυσικά όχι για να παίξουν, απέκτησαν μόνο εικαστική σχέση. Συνήθως κάναν αφίσες για ταινίες.

Presque rien - 2000


Για να καταλάβεις πόσο μεγάλοι είναι σκέψου ότι έχουν συνεργαστεί ακόμα και με καταξιωμένα μοντέλα ελληνικής καταγωγής, όπως ο Μάριος Λέκκας.




Ξεπέταξαν και εξώφυλλα δίσκων. Η μουσική βιομηχανία ουκ ολίγες φορές δανείστηκε όχι μόνο τους ίδιους αλλά και την τεχνοτροπία τους.


The Adventures of Ghosthorse and Stillborn - Cocorosie


Αν δεν πείστηκες ακόμα για την καλλιτεχνική τους αξία να και μερικές αγαπημένες μου φωτό που αποδεικνύουν την αισθητική υπεροχή των δυο φωτογράφων.



Ο ευνοημένος της τύχης - 1989



Αδάμ - 1989

Το δάσος των Ονείρων - 1989


Η νεράιδα του Πάγου - 1986

18 Comments:

Neverlandean said...

WOW!! Ψηφίζω σκλαβάκι και δάσος ονείρων. Κι ο Αδάμ δε με χαλνάει. :D

Erisadesu said...

αν ει΄ναι να ψηφίσω θα ψήφιζα Dee lite επειδή τους έχω αδυναμία.
Μου αρέσουν αυτά τα ποστ σου. Μου χαρίζεις γνώσεις που πάντα ήθελα να έχω αλλά ποτέ δεν έτυχε να αποκτήσω.

orestis said...

Έξοχο.

Καλά μόνο για φωτό δεν μοιάζουν. Τις περνάς για ζωγραφική άνετα.

Το "σκλαβάκι" και "ο ευνοημένος της τύχης" καταπληκτικά.

Επίσης θα συμφωνήσω με την risabetsu-chan σχετικά με αυτά τα post και τις γνώσεις.

ethanandthecity said...

κόπηκα με τον Αδάμ

Nikos said...

1. Το δάσος των Ονείρων - 1989
2. Ο ευνοημένος της τύχης - 1989

My favourites!

:-)

Πολύ μου άρεσε το ποστ σου! Κάτι λίγα είχα ακούσει αλλά οι τύποι είναι καταπληκτικοί!

Γκέι ζευγάρι ή οχι;

Μεγαλοκοπέλα said...

ΑΠΑΙΤΩ να ανεβάσεις το εξώφυλλο του Enchanted. Ξέρεις ποιανού, ελπίζω. ;)

APSOY said...

Μπορείτε να με φωνάζετε σκλαβάκι πλέον...! :))))
Α, και θα συχνάζω στο δάσος των ονείρων!!!

Υ.Γ.(Γουστάρω πολύ την παραλλαγή της σκιάς στη φώτο με το σκλαβάκι...εεεε... με μένα εννοώ)!

Άψογο! Εύγε!!! Καλημέρα!!!

Πλεκτά Χειροποιήματα said...

Εξαιρετικές οι φώτο,δέν τους ήξερα τους συγκεκριμένους φωτογράφους!!! Η δουλειά τους είναι πολύ ξεχωριστή και αυτό νομίζω είναι απο τα πιο σημαντικά πράγματα σ'εναν καλλιτέχνη! Να βλέπεις μια φώτο, ν'ακούς μια φωνή, να βλέπεις έναν πίνακα και να μήν αναρωτιέσαι ποιανού μπορεί να είναι! Αντιθετα μάλιστα να είσαι με κάθε έργο όλο και και πιό σίγουρος!!!
Ευχαριστούμε που εμπλουτίζεις τις γνώσεις μας όπως προείπε και η erisabetsu!

Wrong Guy said...

Οι τύποι είναι ζευγάρι πολλά χρόνια. Μπορείτε να τους δείτε στην πρώτη φωτό, είναι οι 2 ναύτες, ο καθένας φοράει καπέλο με το όνομα του.

Δεν έχω βάλει στο ποστ τις πιο εξτρίμ φωτό τους. Έχουν κάνει μία σειρά που λέγεται "Το δάσος της ηδονής" εκεί να δεις τι γίνεται!!

Έχει κυκλοφορήσει μία αρκετά καλαίσθητη και πλήρης συλλογή των έργων τους από την Taschen, την οποία έχω. Όποιος θέλει μπορεί να τη δανειστεί όμως πρέπει να πλύνει τα χέρια του και μετά να την ακουμπήσει. Το επιβάλλω σε όλους όσοι την ξεφυλλίζουν!

Neverlandean said...

OMG! Αυτές οι εκδόσεις με έχουν καταστρέψει! Μια φορά είχα κολλήσει στο Public σε μια συλλογή Tom Of Finland! Καλά, περιττό να σας πω ότι με κατάλαβαν όλοι... Helloooo!!

Αν δεν ξέρετε ποιος είναι ο Tom, έχω κάνει post παλιά που ήμουν ξεδιάντροπος στο μπλογκ του Mr.F

orestis said...

Eίναι νομίζω περιττό να πω ότι θέλω να το ξεφυλλίσω.

Αλήθεια έχουν ασχοληθεί με παρόμοια θέματα και τρόπο δουλειάς άλλοι φωτογράφοι;

Είμαι άσχετη από φωτογραφία.

Dannossiel said...

polu koultoura!m aresei!m aresan trela oi fotoz oi empneusmenes ap tin elliniki muthologia!i medousa ta spaei!

Erisadesu said...

ναι αλλά να μην έχει την Καφροδίτη; απαράδεκτο. Θα γούσταρα να κάνει το οικογενειακό πορτρέτο αυτός. με κεντρικές ηρωίδες εμένα και την Dannosiel.. κρίμα που δεν ζουν οι γιαγιάδες θα ήταν πολύ καλό υλικό γι αυτούς.

If...ιγένεια said...

Εξαιρετικές..

veloz said...

peirazei pou den ksetrelathika?? :( wrong guy me agapas akoma??

Wrong Guy said...

megalokopela έβαλα μία φωτο του Μαρκ Άλμοντ, μην κάνω διακρίσεις και βάλω και άλλη!

Ορέστη θα κάνω και άλλα ποστ με τέτοιες φωτο, οπότε να με παρακολουθείς για να μάθεις!

Εσύ Βελόζ, πήγες τώρα Ίμπιζα και σνομπάρεις τα μπλογκ μας εεε;;;!!!

Good As You said...

Καλησπέρα..

πολυ ωραιο το αφιερωμα.. και μενα μου αρεσουν πολυ οι δυο φωτογράφοι... Υπαρχει κ ενα καταπληκτικο βιβλιο απο τις τασεν με φωτος του.....

Wrong Guy said...

Ευχαριστώ Μr.Good as you! Το έχω ήδη το λεύκωμα!

Εσένα Νεβερλαντ,θα σε κάνω σκλαβάκι εγώ!!Το δικό μου!Όσο για τον Τομ από τη Φιλανδία, έχω και ένα δικό του λεύκωμα με τα άπαντα του!

Ερισαμπέτσου, Groove is in your heart!!Γυμνάσιο δαγκωτό!

Related Posts with Thumbnails