Tuesday, January 22, 2008

Razzies VS Oscars

Τις υποψηφιότητες για Oscar που ανακοινώθηκαν σήμερα κάπου θα τις ακούσεις, το θέμα μας είναι άλλο, πιο ενδιαφέρον και πικάντικο.


Τα Χρυσά Βατόμουρα



Οι υποψηφιότητες ανακοινώνονται πάντα μια μέρα πριν των Όσκαρ και είναι απολύτως έγκριτες και έγκυρες. Συνήθως βραβεύονται τα πιο χάλια μπλοκμπάστερ-ταινίες που ακούστηκαν,τα κράξανε όλοι, και παίζουν μεγάλα ονόματα. Φυσικά τα άτομα που εφηύραν το θεσμό κάνουν την πλάκα τους, άλλες φορές πετυχημένα και άλλες όχι. H μόνη σταρ που έχει παρευρεθεί σε απονομή για να παραλάβει βραβείο είναι η Halle Berry που κέρδισε για την στιβαρή ερμηνεία της στο Catwoman. Κοιτώντας τις παρελθούσες νικήτριες παρατηρώ ότι όπου ήταν υποψήφια η Μαντόνα, το έπαιρνε, η Μέλανι Γκρίφιθ έχει τιμηθεί πολλές φορές, με τις περισσότερες βραβεύσεις συμφωνώ,μία που διαφωνώ είναι αυτή, γιατί μου θυμίζει Star Fm και 1994, Colour of the Night.

Φέτος σαρώνουν τις υποψηφιότητες διάφορα αριστουργήματα με πρώτο το αστυνομικό θρίλερ I know who killed me (9) στο οποίο πρωταγωνιστεί η Lindsay Lohan. Εδώ το Λιντσεάκι υποδύεται ένα διπλό ρόλο και κατορθώνει το ακατόρθωτο. Να είναι υποψήφια και για τους 2 ρόλους, στην ίδια ταινία. Εγώ που της έχω και μια αδυναμία (μπλιαχ) θα προτιμήσω αυτή.



Ακόμα ο Πασχάλης της Αμερικής-δεν είναι δικό μου το παιδί της Mel C-Έντι Μέρφι μαζεύει 5 υποψηφιότητες για το Norbit-ειλικρινά, δε θες καν να το ξέρεις.





Για χειρότερη ταινία της χρονιάς θα προτιμήσω το Βratz που είναι μια εκπληκτική μοντέρνα ιδέα, οι 4 γνωστές κούκλες επιτέλους και ταινία.



Στον πρώτο αντρικό έχω μεγάλο πρόβλημα. Nα το δώσω στον Τζιμ Κάρει στο Νumber 23 ή στον Adam Sandler στο Ι now now pronounce you Chuck and Larry; Χμμμ....Mετά από σκέψη το δίνω στον Νίκολας Κέιτζ που σιχαίνομαι όσο λίγους για το ποτ πουρί ερμηνειών Ghost rider, Next kai National Treasure:Book of secrets.




H Tζέσικα Άλμπα, καλό πουτανάκι κι αυτή, σκίζει -ή τη σκίζουν-στα Αwake, Fantastic Four:Rise of the Silver Surfer και Good Luck Chuck οπότε κάτι θα πάρει και αυτή.



Για την ιστορία όμως, θα αναφέρω και τις υποψηφιότητες των Όσκαρ που στηρίζω για το 2007.

Καλύτερη ταινία, η Εξιλέωση που θα δω μεθαύριο, γιατί είναι αγγλική παραγωγή, νουβέλα του Ian McEwan, και παίζει και η Keira. Ψηφίζω και το σάουντρακ, Dario Marianelli, ατμοσφαιρικό και ταξιδιάρικο, αυτό το πράσινο φόρεμα έχει ακουστεί πάρα πολύ.



Πρώτο αντρικό, είμαι ανάμεσα στον Ντάνιελ και στον Τζόνι, ο Ντάνι λόγω πρότερου έντιμου βίου, ο δεύτερος λόγω Τιμ Μπάρτον.

Εδώ θέλω να σχολιάσω το γεγονός ότι οι γερο-ξεκούτηδες της Ακαδημίας δεν έχουν δώσει ΠΟΤΕ ούτε καν υποψηφιότητα στον αγαπημένο μου σκηνοθέτη, ενώ η κάθε δευτεράντζα και βετεράντζα βλέπει τη φάτσα της μετά από ένα Academy nominated, τέτοιο φτύσιμο δεν το περίμενα, βαριέμαι απίστευτα τους Κοέν, έχω δει όλες τους ταινίες και νύσταξα, για σπάσιμο κι εγώ θα δώσω την ψήφο μου στον Τζούλιαν και στο Σκάφανδρο και την Πεταλούδα, τέλεια ταινία γεμάτη όμορφες γυναίκες, σκέψου ότι ήταν ο λόγος που δεν πήγα στις Σφαίρες να τα σπάσω όλα που δεν κέρδισε ο Τιμ.




Στις γυναίκες εννοείται θέλω την πανέμορφη Μαριόν για τη ζωή της Εdith Piaf. Να σκεφτείς πως την προτιμώ και από την Κέιτ για το Elizabeth, τρελή παραχώρηση, στηρίζω όμως την Κέιτ για β' γυναικείο στην ταινία με θέμα τη ζωή του Μπομπ Ντίλαν. Β' αντρικό Χαβιέ Μπαρδέμ, για εντελώς προσωπικούς λόγους που δε θα ήθελα να εκθέσω εδώ.




Τις 5 υποψηφιότητες του Ρατατούη τις προσπερνάω καθώς και τις πιο άκυρες υποψηφιότητες ξενόγλωσσης που έχω δει ποτέ, που είναι το Ορφανοτροφείο, το Σκάφανδρο, είναι δυνατόν να είναι ταινία υποψήφια για σενάριο και σκηνοθεσία και να μην είναι για ξενόγλωσση;




Και επειδή συγχύστηκα πολύ, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Odeon για το δώρο που θα μου κάνει για τα γενέθλεια μου. Ανήμερα Πέμπτης 7/2 βγαίνει στην πιάτσα το μαύρο-θανατερό-ανυπομονώ-μιούζικαλ Sweeney Todd, το οποίο θα πας να δεις οπωσδήποτε και μετά θα έρθεις να μου πεις τη γνώμη σου, πάρε και το σάουντρακ, για να ξέρεις τα τραγούδια όταν πας!

33 Comments:

ethanandthecity said...

lindsay lohan με τρέλα. ο μόνος ρόλος που της ταιριάζει γάντι είναι στα 4 να ψάχνει στο πάτωμα το κουμπί που μόλις της έπεσε. και φυσικά δεν αναφέρομαι στο κουμπί που συναντάμε στα ρούχα

nikisot said...

tiiiiiiiiiiiii?
den einai hupopshfia h matsouka???
petaw ta takounia mou kai feygw!!

revqueer said...

Το Σκαφανδρο δεν είναι υποψήφιο επειδή η Γαλλία έστειλε το Περσέπολις. Το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτο που δεν είναι στη πεντάδα όπως και το 4 μήνες, 3 εβδομάδες και 2 μέρες. Αντιθέτως χάρηκα πολύ για διπλή υποψηφιότητα Cate Blanchett, αν και για πρώτο γυναικείο προτιμώ τη Τζούλι Κρίστι.

Κώστας said...

Φέτος δεν έχω πάει σχεδόν καθόλου σινεμά οπότε δεν είμαι ο κατάλληλος να κρίνω τις φετινές υποψηφιότητες (inner voice: τότε γιατί αφήνεις σχόλιο; ), αλλά συμφωνώ σχεδόν με όλες τις υποψηφιότητες για βατόμουρα!

*σόρρυ τα έκανα θάλασσα :S

Erisadesu said...

πφ.. μπερδεύτηκα άσχημα με αυτό το ποστ δεν κατάλαβα ποιος παει για οσκαρ και ποος για βατόμουρο...
Leave Lohan alone you bitches

orestis said...

Συμφωνούμε σε αρκετές....

Πως δεν σε πήρα εγώ στο πληγωμένο δάσος μου λες;;;;

Τim rules απλά!

Φιλάκια

mmexer said...

Αυτός ο Κέιτζ για πολλά βατόμουρα είναι... Αι σιχτίρ και τον έχουν και για καλό ηθοποιό... Βρήκα βήμα να ξεσπάσω χαχαχαχα

alximist said...

Τελικά αυτός ο Όσκαρ αν και τα έχει τα χρονάκια του, με φαλακρίτσα, ψυχρός και σοτ κρεβάτι από ότι τον κόβω, έχει πολύ πέραση, όλες και όλοι οι στάρ (μέχρι και οι καρανταν στρέιτ) τον ποθούνε, άσε που ορισμένοι τον έχουν πάρει όχι μόνο μια αλλά πολλές φορές... γλυκοτσουτσουνος θα είναι, εγώ πάντως ούτε για ντίλντο δεν θα τον είχα...
Τη δόξα (όχι την Δράμας, καλέ) πολύ εμίσησαν, ηθοποιός όμως ουδείς...

gatti said...

Nίκολας Κέιτζ είναι το χειρότερό μου.
Το χειρότερο όμως!!! Mα είναι ηθοποιός αυτός;

Στις γυναίκες η Κίρα με χίλια. Δεν έχω προηγούμενα μαζί της όπως με τον Κέιτζ, αλλά θα την ψήφιζα για ένα μόνο λόγο. Επειδή με την ερμηνεία της γάμησε ένα από τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει!

Neverlandean said...

Juno Juno Juno Juno Juno Juno Juno Juno Juno Juno Juno.

Στηρίζω το νέο αίμα. :)

Γαμάτη η Shadowcat σ'αυτό το ρόλο;

Anonymous said...

Χμ...τίποτε δεν είναι τυχαίο. Τα δικά μου γενέθλια είναι στις 8/2 :)

Άσχετο σχόλιο με το ποστ, αλλά καλό....λολ

gay super hero said...

Αν δεν το πάρει η Μαριόν Κοτιγιάρ θα πάω ο ίδιος προσωπικά να ανατιναχθώ στα όσκαρ. Αν και από την Ακαδημία που ψήφισε το Crash και τον Τιτανικό όλα να τα περιμένεις.

Hfaistiwnas said...

Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου... με κάποιες απόψεις συνφωνώ πάντως.

ΠΑΥΛΟΣ said...

Kαλά πειράζει που θα το έδινα στον Τζιμ Κάρρεϋ?

Dr_MAD said...

Κι εγώ με τον Κάρεϋ είμαι. Δυστυχώς το Ορφανοτροφείο δε μάζεψε πολλές υποψηφιότητες. Για την Κοτιγιάρ δε θα στεναχωρηθώ. Και θα τρέξω να δω το Sweeney Todd, γιατί μετά το σοκ που έπαθα στο xtra prolonged trailer σήμερα στα Village -πήγα να δω τη μ@λ@κί@ Alien vs Predator 2- νομίζω ότι έχω πάθει ψύχωση και να μου κοπούν τα χέρια σύρριζα αμα το κατεβάσω από torrent. Καλησπέρες ;-)

xipasmenos said...

Nικολας Κεϊτζ...ούτε να τυον φτύσω....δεν θα σταθει και στη φαλακρα η χλέπα...

Nicholas said...

βασικά δεν θεωρώ τα Οσκαρ πιο έγκυρα από τη δική μου γνώμη.

ερώτηση: το soudtrack του sweeny todd ti password εχει;

jg said...

lindsay forever!!!! και βεβαιως την εχω δει την ταινια και...ξενερωσα! και το atonement ειδα προσφατα, αλλα δε μου πολυαρεσε. οντως το πρασινο φορεμα μου εμεινε πιο πολυ!
και μην ξεχνας....

http://www.youtube.com/watch?v=dTh8kOH_0rc

:P

Wrong Guy said...

ethan δε με αρέσει καθόλου σα γκόμενα,τη βρίσκω επιεικώς άσχημη,δεν καταλαβαίνω τι της βρίσκουν όλοι

moody στη ματσούκα θα δώσουν όσκαρ για τη συνολική προσφορά της στην έβδομη τέχνη

rev σωστό, το 4 μήνες που είναι,τι ωραία γυναίκα η Κρίστι!

kostas μη σε νοιάζει,να παρακολουθείς το μπλογκ για να ενημερώνεσαι. μιας και το ανανεώνω τόσο συχνά πλέον!

eri μου φαίνεται όταν με διαβάζεις,βάζεις ταυτόχρονα μπουγάδα,κάνεις καφέ και μιλάς και msn,που να καταλάβεις!

orestis τόση κουλτούρα,σε φοβήθηκε το μάτι μου!

mmexer δεν μπορείς να φανταστείς πόσο τον σιχαίνομαι,ατάλαντη ασχήμια,βλακόφατσα!!!

alximist γλυκοτσούτσουνος ο Όσκαρ??εναλλακτική προσέγγιση,με αρέσει!

Wrong Guy said...

gatti ποιο ρε,το περηφάνεια και προκατάληψη λες;

dora είδες παιδί μου,τα μεγάλα πνεύματα,ή οι μεγάλοι πνευματικοί άνθρωποι του τόπου!

never βαριέμαι τρελά να δω την ταινία,μου φαίνεται πολύ αμερικάνικη

super hero θα έρθω και εγώ μαζί,το έχω πάρει προσωπικά το θέμα

hfaistiwnas ελπίζω να συμφωνείς με τα βατόμουρα,αυτό είναι το φλέγον!

pavlos άλλο σίχαμα από εκεί!

mad μην τολμήσεις κακομοίρη μου, θα σκανάρεις το εισιτήριο και θα το βάλεις στο μπλογκ σου να το δω!

Wrong Guy said...

xipasmenos μπορεί να σταματήσει στην τεράστια μύτη του

nicholas σωστό κι αυτό!!!ο κωδικός είναι rebel_ml

pov of a g το πιστεύεις ότι το έψαξα και δεν το βρήκα;;;;σούπερ υφάκι η ντίβα!

Sandy Cheeks said...

Αγαπητέ Mr. Wrong Guy, πολύ όμορφα ακούγονται όλα αυτά με τους αλλοδαπούς σταρ, αλλά και πολύ ανώδυνα και αθώα προσθέτω.
Αν μπορέσετε ποτέ να κάνετε λίστα Οσκαρ και με τους σταρ της ημεδαπής, θα σας ήμουν ιδιαιτέρως ευγνωμονούσα.

Anonymous said...

wrong αυτο το άσπρο στα αριστερά μήπως να το σκουρίνεις λίγο, μόνο τα μισά γράμμτα δειαβάζω

Aντώνης said...

Sweeney Todd δαγκωτό!!!!

APSOY said...

Θα απαντούσα αλλά με αποσυντόνισε το σπινθιροβόλο βλέμμα του Νικολας Κέιτζ...:S

Αν δεν το πάρω εγώ, να το πάρει αυτός! :)

Woman Of My Dreams said...

Εχθές είδα την Εξιλέωση και πριν ανοίξει ο Sweeney το μπαρμπέρικο είπα κάπου ανάμεσα να φτιάξω μπλόγκ. Πρώτη blogόσμια εμφάνιση λοιπόν :)
aaa και πριν τα oscar :D

Persepolis!Marion!!Sweeney Todd!!!

kanataki said...

Αυτή η Μάριον το πόσο μου θυμίζει την Κατερίνα Τσάβαλου,δεν λέγεται

υγ κι αυτή του σταρ σύστεμ,αλλά του εγχώριου...!

Multifarious72 said...

I love your art posts dear.

You have so much knowledge.

By the way, why haven't you posted in such a long time?

I hate to find my reader empty of your posts.

g for george said...

Καλό μήνα!
Πού είσαι εσύ; εξαφανίστηκες. Ελπίζω να περνάς καλά ;-Ρ

Wrong Guy said...

Sandy αγάπη το εγχώριο σταρ σίστεμ μου είναι τόσο αδιάφορο που προτιμώ να κάνω μπάνιο στη γάτα μου,παρά να ασχοληθώ με τις κομπλεξικές δευτεράνζες

ammos το δουλεύει το τμήμα γραφιστικής

antonis έτσι,να βλέπω οι φαν να αυξάνονται

apsoy εσύ παιδί μου παίζεις καλύτερα από την κινούμενη αταλαντοσύνη!

woman καλώς το,εξιλέωση και μπάρτον,σε πάω όλρεντι!

kanataki μου είναι συμπαθής η τζαβάλου,αλλά μη μπερδεύουμε τη βούρτσα με κάτι άλλο,ιδιαίτερα συμπαθές σαν όργανο κατά τα άλλα

multifarious ευχαριστώ για τη στήριξη ντίαρ,το παλεύω,αλλά δεν είναι πάντα οι συνθήκες ευνοϊκές,καταλαβαίνεις...

george είμαι σε φάση επαναπροσδιορισμών και ορισμών,καλά είμαι,απλά πρέπει να μπω σε μια σειρά,δατς ολ!

a female Darcy said...

molis eida atonement..ti tainia eidika sto telos me epiasan ta zoumia...
auto to prasino forema mono mia astithi san tin keira mporei na to foresei....

pote tha dosoun to oscar ston Johnny mou les,kai fetos to mpoulo povlepo..

Anonymous said...

το παιδι του murphy ειναι της mel B κι οχι της melanie C.δυο ηταν ολες κι ολες...

κι επισης εχει παρευρεθει κι ο David Arquette για να παραλαβει razzie στο παρελθον

Wrong Guy said...

darcy καλα και εγώ το κόβω να το παίρνει ο Ντάνιελ,οκ,τον συμπαθώ και αυτόν,αλλά αυτό για τον μπάρτον θα το κοπανάω αιώνια!

νίκο θενξ για διορθώσεις

Related Posts with Thumbnails