Monday, May 4, 2009

Greece is for lovers










13 Comments:

Wrong Guy said...

To κερί Ερμής το είδα στη Fena Fresh στη Θεσσαλονίκη μόνο 151 ευρώ

ΠΑΥΛΟΣ said...

Θα βάλω την μάνα μου να ξαναπιάσει το βελονάκι!!!
Καλημεσπερούδια

Marvin said...

Πειτε μου οτι δεν ειμαι μονο εγω που τα βρισκω λιγο κιτς αυτα, ε; ε;

mahler76 said...

ρε παιδιά μόνο εγώ ανατρίχιασα με το κερί R.I.P.? αν δεν ήταν αυτό να πώ την αλήθεια θα το είχα διασκεδάσει το πόστ.

PN said...

Ο τσεσμές για το ipod είναι όλα τα λεφτά....χαχαχαχα!!! H επιτομή του φολκλορικού design!!!

Aντώνης said...

Τα βρίσκω κι εγώ λίγο κιτς, πειράζει? Τα κεριά ωστόσο ομολογώ έχουν την πλάκα τους

apparos said...

!
το πλεκτό για το iPod είναι επίχρυσο; Μου θύμισε ευαγγέλιο... άσχετο.

Wrong Guy said...

ρε παιδιά αυτό είναι το κόνσεπτ---επιτηδευμένο κιτς!

Aντώνης said...

Το καταλάβαμε, βρε! Απλά εγώ προτίμησα το κερί ως πιό κοντινό στο δικό μου επιτηδευμένα κιτς

Nikos said...

"Ο τσεσμές για το ipod είναι όλα τα λεφτά....χαχαχαχα!!! H επιτομή του φολκλορικού design!!!"

Χαχαχαχαχα ναι όντως

gatti said...

To κερί είναι το καλύτερο!!!

PETRITO ZEZUS said...

Eixa Paei Laiki!

Lina said...

το κερι όντως παιρνει βραβειο κιτσαριού, αλλά πειράζει που αν το φανταστώ σε εναν παγκο πχ με άλλα κιτς μου κάνει "άποψη" =Ρ έχει τη χαρη του και το κιτς, αρκει να συνοδευεται με χιουμοράκι

Related Posts with Thumbnails