Sunday, December 27, 2009

Justin Monroe








10 Comments:

Wrong Guy said...

Για να νιώσεις βασιλιάς προσπάθησε να πραγματοποιήσεις κάθε προσωπική σου φαντασίωση 'η επιθυμία.

Να περάσεις καλά τις επόμενες μέρες.

musicbug said...

Xronia polla kai kales giortes!
Par'olo pou den einai kai oti kalytero gia mena oi photos aytes, exoun kati to ekfylo pou mou aresei
:-)

Hfaistiwnas said...

Επίσης να περάσεις καλά!!

PETRITO ZEZUS said...

We love Justin :-)

Best Regards & Xronia Polla dear

filia xx

a female Darcy said...

holy bible :P

ti einai mia mera kai esu :P afou evazes post gia tis agapimenes soy tainies kathe dekaetias. e mi stamatiseis tora :)

gay super hero said...

Μα πότε θα ανεβάσεις επιτέλους τις 10 αγαπημένες σου ταινίες της δεκαετίας που τέλειωσε; Περιμένουμε!!!!

Το δικό μου top-10:

10) 4 Mήνες, 3 εβδομάδες, 2 μέρες

9) Το Δωμάτιο του Γιου μου

8) Χαμένοι στη μετάφραση

7) Η Δασκάλα του Πιάνου

6) Ο Λαβύρινθος του Πάνα

5) Brokeback Mountain

4) Dogville

3) Περσέπολις

2) Η Λευκή Κορδέλα

1) Old Boy

Δες το σαν το πρωτοχριονιάτικο δωράκι μου για σένα :-) Θα έβαζα τη "Λευκή Κορδέλα" στο νο.1 αλλά την είδα πριν ένα μήνα και φοβάμαι ότι δεν έχει περάσει αρκετός καιρός ώστε να είμαι σίγουρος για την επιλογή μου...

Εύχομαι να περάσεις υπέροχα και νάσ αι ευτυχισμένος το 2010! Kαι μην ξεχάσεις να ανεβάσεις τη λίστα σου!!!

Voltsek said...

Η πρώτη φώτο μου θυμίζει τον Michael Jackson.

Καλές γιορτές!

theorema said...

Καλή χρονιά καλά κέφια, καλές φαντασιώσεις και καλά κουράγια.
Κι επίσης, συνέχισε να μας ταΐζεις ομορφιά, καινούρια δεκαετία ξεκινάει, τη χρειαζόμαστε!

STELIOS PENTARVANIS said...

Οφείλω να σου αφήσω σχόλιο για δύο λόγους 1)γιατί είσαι το wrong guy και εγώ ο wrong man αλλα και 2) γιατί σε βρήκα προσφάτως και έχω ενθουσιαστεί με τα shootings τις εικονογραφήσεις και γενικά με ότι ανεβάζεις.Καλή χρονιά και καλώς σε βρήκα.

gay super hero said...

10 + 1: Ξέχασα το V for Vendetta :-)

Fuck !!!

Related Posts with Thumbnails