Friday, February 1, 2008

Μariah Carey - Ιδανικός (και ανάξιος) εραστής

Δεν ήξερα τι να γράψω τόσο καιρό. Μου φαίνονταν όλα τόσο ανούσια, ένιωθα ότι τα πάντα έχουν ειπωθεί, τι να προσθέσω εγώ. Η βουτιά στον ωκεανό της ματαιότητας έπρεπε να τελειώσει. Πήρα βαθιά ανάσα και γύρεψα γνωστά μονοπάτια, εικόνες και ήχους που θα με κάναν να νιώσω οικεία. Με αγάπη και σεβασμό σου παραδίδω το τελευταίο μου πόνημα.

DreamLover - O ιδανικός (και ανάξιος) εραστής



I need a lover to give me Θέλω έναν πηδήκουλα να μου τον δώσει
The kind of love
το γατάκι μου έχει μελώσει
That would last always
πρέπει να είναι ντούρος πολύ
I need somebody uplifting
να κρατάει θέλω εσαεί
To take me away
πάρε με τώρα Ντορή

I want a lover who knows me
Θέλω έναν άντρα που να ξέρει επιτέλους να γαμεί
Who understands how I feel inside
που να ξέρει να το χρησιμοποιεί
Someone to comfort and hold me N
α το βάζει μέσα μου και να με εξιτάρει
Through the long lonely nights
στα ουράνια να με τριπάρει

Till the dawn να με πηδάει ως την αυγή
Why don't you take me away πάρε με τώρα Ντορή



Chorus
Dreamlover come rescue me Ιδανικέ εραστή έλα πάρε με
Take me up take me down Πάρε με στο τραπέζι, πάρε με στο πάτωμα
Take me anywhere you want to baby now πάρε με όπου θες, αρκεί να με πάρεις
I need you so desperately Σε θέλω απεγνωσμένα
Won't you please come around γύρνα με και από πίσω
'Cause I wanna share forever with you baby κάθε φαντασίωση σου θα πραγματοποιήσω

I don't want another pretender Οι άντρες έχουν ξεχάσει πως πηδούν
To disillusion me one more time δεν ξέρουν να ικανοποιούν
Whispering words of forever Που να βρεις σήμερα καλό επιβήτορα
Playing with my mind καλύτερα το ‘χω να το δώσω σε ρήτορα

I need someone to hold on to Οι φλώροι που βρίσκω αμέσως τελειώνουν
The kind of love that won't fly away ενώ εγώ θέλω μέρες να μου τον χώνουν
I just want someone to belong to μείζον το πρόβλημα της πρόωρης εκσπερμάτωσης
Everyday να χαπακωθείς για να το λύσεις
Of my life πρέπει μερόνυχτα να με πηδάς
Always για να το ευχαριστηθώ
So come and take me away και να σου πω το σ'αγαπώ


Chorus
Dreamlover
come rescue me Ιδανικέ εραστή έλα πάρε με
Take
me up take me down Πάρε με στο τραπέζι, πάρε με στο πάτωμα
Take
me anywhere you want to baby now πάρε με όπου θες, αρκεί να με πάρεις
I
need you so desperately Σε θέλω απεγνωσμένα
Won't you please come around γύρνα με και από πίσω
'Cause I wanna share forever with you baby κάθε φαντασίωση σου θα πραγματοποιήσω.



26 Comments:

Erisadesu said...

ela re ekeinh thn periodo htan akomi kalh den itan psolaki, oute misotrelh.

Wrong Guy said...

ναι,θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει.διάβασε τους αγγλικούς τίτλους χωρίς τη μετάφραση και έλα μετά να μου πεις!

Neverlandean said...

Εσαεί!!!!

Ακόμα σε μέσα στον οχετό, η φινέτσα του μεταφραστή φαίνεται! :***

oni said...

To "Take me up take me down, Take me anywhere you want to baby now" endeiknytai gia tetoia metafrash. De ftaiei o Wrong Eri, h Μαράγια ap ta mikrata ths fainotan!

P.S. WelCUM back Wrong! :P

gay super hero said...

'Αξιζε η αναμονή, σε βρίσκω σε τρομερή φόρμα!!!!!!!!!!!!!!!

Τα συγχαρητήριά μου στον μεταφραστή και τον Neverlandean για το πολύ εύστοχο σχόλιό του :-)

revqueer said...

Αχ, μου είχαν λείψει αυτά!!!

nikisot said...

pertitto na sou pw, oti eimai gataki kai den exw melwsei:P

g for george said...

Ε ποτέ!
Πριν λίγο κοίταξα και υπήρχε το παλιό ποστ! Και τώρα τι βλέπω, νέο κείμενο ΜΕ σχόλια, ήδη!

Νομίζω ότι κι εμένα αυτό το εσαεί με έστειλε!

You're back, boy!

Leviathan said...

poli ebneusmeno!!!xexe :)

revqueer said...

Επίσης να συμπληρώσω πως ο Dali έκλεβε συστηματικά ιδέες μου και επίσης είχε ξεπατικώσει το look μου χωρίς να καταφέρει ποτέ φυσικά να στερεώσει δύο πιάτα φασολάδα εκατέρωθεν του μουστακίου του όπως κάνω εγώ εδώ και τόσα χρόνια.

orestis said...

Έχω μια πορία!

Ο Ντορής είναι πρόσωπο ή ο γνωστός σε όλους Ντορής=γαιδουράκι;

jg said...

και γω το πιστευω οτι παντα ηταν τρελη, απλα τωρα φαινεται πιο πολυ επειδη ειναι πιο φουσκωμενη. ρισπεκτ!!

Wrong Guy said...

never αυτό που εκτιμάω σε σένα είναι ότι μπορείς να αναγνωρίσεις το κλας,όπου και αν το δεις να κυλιέται

oni μα με προκαλούν δε φταίω εγώ!

hero τι,δεν έχει χώσιμο αυτή τη φορά; :-p

rev εγώ το ξέρω αγάπη μου ότι είσαι ανώτερος του Νταλέος,να δούμε οι άλλοι πότε θα στο αναγνωρίσουν

moody δεν εννοούσα το γατάκι που είσαι εσύ,αλλά ένα άλλο παρεμφερές

george είδες,για να θαμπώνω τα πλήθη και να εκπλήττω συνάμα!

leviathan θένξ μεν!

orestis ναι βρε!δεν έχεις ακουστά την κτηνοβασία;δεν ξέρεις εσύ από αυτά είσαι μικρή!

pov of a g λες η σιλικόνη να επηρεάζει και τον εγκέφαλο;

Equilibrium said...

Η αναμονή μας δικαίωσε λοιπόν!!! :)

Καλό μήνα καλέ μου!

Είδωλο said...

Tι κολλημα ειναι αυτο που εχεις φαει με την Mariah?
Εμενα μου αρεσει πολυ το τραγουδι και γενικοτερα με εξαιρεση κανα 2 cd της εχει κανει πολυ ωραιες δουλειες.
Ι like her much

gatti said...

Oντως έχεις μεγάλο κόλλημα με την Μαράια αλλά είναι φυσικό αφού σε ωθεί σε ωκεανούς έμπνευσης! Κάθε δημιουργός αγαπάει να επιστρέφει στα αγαπημένα του έργα.

Το "Πάρε με τώρα Ντορή" το εμπνεύστηκες από το αλογάκι του videoclip;

Συμφωνώ ότι οι στίχοι του τραγουδιού ενδείκνυνται για την αντίστοιχη μετάφραση, αλλά κανείς δεν θα την έκανε τόσο καλά όσο εσύ.

Καλώς επέστρεψες Wrong μου!

Unknown said...

η μαριαη θίγει το σημαντικότατο κοινωνικό πρόβλημα της πρόωρης εκσπερμάτωσης που έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας κι εσείς αμέσως να την κατηγορήσετε για εξωλης και προώλης την κοπέλα. για να αφυπνίσει συνειδήσεις το έγραψε το τραγούδι αλλά που να καταλάβετε εσείς κακοπροέραιτες άνθρωποι

APSOY said...

Τιτσεράκοοοοοο! :)
Θα το σιγοτραγουδάω στη σκοπιά και αποκλείεται να με πάρει (ο ύπνος!)
:)

One Big DJ said...

kalws mas ksanarthes erwteymeno niato.....exei melwsei to gataki moy? :S!! lol

@ ethan - LOL

Wrong Guy said...

equilibrium επίσης,γεμάτος σεξ,σεξ και σεξ

x ouranoy αν παρατηρήσεις λίγο καλύτερα,θα καταλάβεις περισσότερα πράγματα ;-)

gatti "Κάθε δημιουργός αγαπάει να επιστρέφει στα αγαπημένα του έργα" πόσο βαθιά κατέχεις τη δημιουργική ψυχή-και πόσο σωστά χρησιμοποιείς την ελληνική-άσχετο,αλλά πάντα σχετικό

ethan αν έκανα πάντως γκάλοπ για αυτή τη μάστιγα του αιώνα,την πρόωρη εκσπερμάτωση εννοώ,θα ήσουν ο πρώτος που θα ρωτούσα για να μου δώσει στατιστικό δείγμα!

apsoy στη σκοπιά μπορεί να σε πάρουν και άλλα πράγματα(άκου με,έχω πάει φαντάρος και ξέρω)

big dj θέλω βοήθεια σε παρόμοιες εκφράσεις,και νομίζω είσαι ο Πρωτομάστορας σε τέτοια

If...ιγένεια said...

Έχει μελώσει το γατάκι μου χαχαχαχαχαχαχαχαχ

veloz said...

eixa kairo na mpw sta blogs (kai sto diko mou) alla den exw parapono! Gyrisa, kai to kalytero post sou petyxa!!!! Oti xreiazomoun meta toso diabasma!!
Filia :*

Hfaistiwnas said...

Μα γιατί δεν δείχνει το βίντεο κλιπ;;;

Wrong Guy said...

ifigeneia έτσι είναι τα γατάκια,καμιά φορά μελώνουν

veloz μου έλειψες!

hfaistiwnas μάλλον θύμωσε επειδή μιλάμε άσχημα για το κορίτσι μας

Dr_MAD said...

42 λεπτά...
κι ας με εκμεταλλεύονται τα γατάκια

άρα δεν είμαι φλώρος (πάω για πάρτυ)

PS: Έξοχη μετάφραση. Από τη ζωή βγαλμένη...

Wrong Guy said...

από το σχόλιο αυτό,μόνο τα γατάκια έπιασα..είπαμε αφαιρετικότητα στο λόγο,αλλά όχι κι έτσι!

Related Posts with Thumbnails