Wednesday, April 9, 2008

Ποιος πήγε και άπλωσε τα ρούχα στην ταράτσα;




Να βάλω βενζίνη στο αυτοκίνητο, να προσέχω πως οδηγάω, να φτάσω νωρίς στη δουλειά να προλάβω να πιω κανένα καφέ, να είμαι σωστός στη δουλειά μου, να μη νευριάζω για βλακείες, να μην προσβάλλω κανένα συνάδελφο, να τα έχω καλά με τη διευθύντρια, να βρίσκω τρόπους να γίνομαι καλύτερος πάνω στη δουλειά μου, σεμινάρια, συνέδρια, να γυρίσω γρήγορα σπίτι γιατί με περιμένει ο Φάτσας, τι να μαγειρέψω, πως γίνονται τα γεμιστά μάνα, τέλειωσε το αλάτι, να πάρω σπιρουλίνα, να ξαπλώσω καμιά ωρίτσα για τη σιέστα μου, να ξυπνήσω για να πάω σούπερ μάρκετ, να πάρω κρέατα, απορρυπαντικά, ποιο είναι καλύτερο μάνα, να σκουπίσω, να σφουγγαρίσω, να βάλω πλυντήριο, έχεις άπλυτα, ποια ταινία να δούμε, στο μπλογκ έχω να γράψω πολύ καιρό, τι θα λένε οι άλλοι που δεν αφήνω τελευταία σχόλια, βαρέθηκα να διαβάζω ανούσια ποστ, να κατεβάσω μουσική, ποιος έβγαλε καινούριο δίσκο, να χαλαρώσω, να μιλήσω με τους φίλους μου, πως τα πάτε με το γκόμενο, να πάρω δώρο στη Μαίρη που παντρεύτηκε, να πω χρόνια πολλά στη μάνα μου, τι θα βάλω το βράδυ, με ποιον θα βγούμε, να δείχνω στο Φάτσα ότι τον αγαπώ, να φτιάξω το σκληρό δίσκο, να ξαναρχίσω γυμναστήριο, να απαντήσω σε όλους στο Facebook, να κλείσω διακοπές, να κάνω οικονομία, να κρατάω το κινητό από απόσταση για να μην βγάλω κανένα καρκίνο, να μην καπνίζω πολύ, να παίρνω τηλέφωνο τον αδερφό μου, να βάλω τις ταινίες μου σε σειρά, να βάλω και τη χαρτούρα που έχω στο πρώτο ράφι σε σειρά, να κάνω τη φορολογική δήλωση, να πάρω το κούριερ, να βρίσω τη Wind, να μαλώσω με τη Forthnet, να κατεβάσω τα τελευταία επεισόδια του Lost, να βάζω τις χάρτινες συσκευασίες για ανακύκλωση, να χαμογελάω...



Γιατί ώρες ώρες όλα μου φαίνονται βουνό;

30 Comments:

Hfaistiwnas said...

Κουράστικα ... τελικά πρέπει να έχει δίκιο η Πρωτοψάλτη που θέλει να πάει Χαβάη... έχετε κοινά... όπως όλοι μας..
Φιλιά!!

PN said...

Ωωωωωω εδώ με άγχωσες και μένα που δεν έχω να τα κάνω όλα αυτά. Ήρεμα. Step by Step που έλεγε και ένα Boy band της αρχαιότητας (οι οποίοι παρεπιμπτόντως από ότι έμαθα αποφάσισαν να αναστηθούν)!!

Μη στεναχωριέσαι! Κι αν δεν μάθεις από τη μαμά πως φτιάχνονται τα γεμιστά δεν νομίζω να γκρεμιστεί το είναι σου. Cook another day, κατά το Die another day...!!!!

Anonymous said...

Συμπάσχω κι επαυξάνω. Κινήσεις: έκλεισα το facebook, μείωσα τις ανούσιες βόλτες στα μπλογκς, βγαίνω καμιά βόλτα, γιατροπορεύω και τον καλό μου, πρέπει να τελειώσω το μυθιστόρημά μου και πρέπει να έρθεις σύντομα για Πάσχα...

kanataki said...

ναι βρε,γιατί??

υγ σκέψου τώρα να έχεις και κανένα παράνομογκομενάκι..

υγ τώρα μπορούν να σου φαίνονται όλα βουνό...

Xilaren said...

εντάξει νομίζω πως αν έχεις χρόνο για σιέστα και όταν ξυπνάς τα μαγαζιά είναι ακόμα ανοιχτά... είσαι σε καλό δρόμο

:)

tink said...

με άγχωσες!!! και δεν αγχώνομαι ποτέ!!

σταμάτα να σκέφτεσαι

Nikos said...

Coolarise koultouriari file mou. La vie est belle. nomizw etsi grafete.

To pio simantiko einai pou exeis ton fatsa sou kai ta pernate ola mazi nomizw. :-)

exeis spiti, tin ygeia sou, ypologisti, fagito sto psigeio, posimo nero, lefta wste na xreiazete na kaneis forologiki dilwsi, filous, siggeneis, wraia rouxa, lefta gia na dineis na diavazeis vivlia kai na akous mousiki, na pigaineis theatro kai cinema. zeis se mia xwra poy an kai den einai i kalyteri, den einai kai i xeiroteri.

:-) better now?

xipasmenos said...

Βάλε και το φάτσα να κάνει τπτ....
(μη πεις οτι το είπα αυτό next time θα μου φέρει το ούζο στο κεφάλι)

mahler76 said...

Life is a bitch they say....

jg said...

ax kai gw agxw8ika

PETRITO ZEZUS said...

You describe a typical hard day that all we 30+ are dealing with.
You are not alone!
Take 2 tabs of Spiroulina daily :-)
It will give u strength.
cu

Nicholas said...

ακόμα και οι 30- έχουν τέτοιες καθημερινές μέρες. The club is getting bigger and bigger. όχι ότι είναι παρηγοριά αυτό αλλά λέμε τώρα...

Anonymous said...

να έχω ζωή και μετά απο 12 ώρες στη δουλειά.





irrelevant

Κώστας said...

Αχ... σε νιώθω...

Πέρσυ δε θα χαμπάριαζα.

Elerran said...

Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει... Α! ναι! Πάμε όλοι μαζί 1-2-3
"Είμαι η Μαίρη Παναγωταρά, μια εργαζόμενη μητέρα..."

Το ποστ σου μου έφερε στο μυαλό το ίδιο σκηνικό πηξίματος με το τραγούδι της Μάνου...

gay super hero said...

Ούτε μέσα στο μυαλό μου να ήσουνα. Αν και πριν ένα χρόνο το αισθανόμουνα πολύ χειρότερα όλο αυτό. Τώρα έχω κουλάρει κάπως. Λίγο ότι τα ψιλοκαταφέρνω ανεξάρτητος, λίγο το ότι κατάλαβα ότι δεν χάλασε ο κόσμος αν δεν είναι όλα τέλεια.

Πάντως αυτό δεν είναι ένα ανούσιο ποστ :-)

Anonymous said...

Μας έκανες την καρδιά οικόπεδο, αλλά αυτά όλα είναι το αλατοπίπερο της ζωής! (Πολύ γκέη ε;)

One Big DJ said...

giati einai. me regoulo e? ;)

SK said...

'Εχεις μια γεμάτη ζωή. Καλό αυτό.

blue piccadilly said...

Do you smile? because that makes a huge difference ;-)

gatti said...

Coolare λίγο γιατί τα ίδια έλεγα (και έκανα) κι εγώ πέρσι και δεν την γλίτωσα την υπερκόπωση. Ενα ένα με τη σειρά τους τα πράγματα. Κι άμα παραβλέψεις και κάποιο δεν τρέχει τίποτα. Εσύ να είσαι καλά!

tovenito said...

γιατί σου λείπω εγώ

g for george said...

: γιατί είναι.

Αλλά η εξάσκηση τελειοποιεί :-)

orestis said...

Μόλις περιέγραψες μια τυπική μου μέρα....χεχε

Ένα θα σου πω...ακόμα κι αν φαίνονται βουνό, φαντάσου πως είναι το Έβερεστ και σκέψου τη ωραία αίσθηση θα είναι να καρφώσεις τη σημαία σου στην κορυφή!!!!!

ΥΓ. Αυτό το τραγούδι έχει σημαδέψει τα ταξίδια μου με το αυτόκινητο....2 τρελές τέρμα τα γκάζια, ανοιτ΄τα παράθυρα να το τραγουδάνε....ποιός τα γ----ι τα βουνά μετά;;;;

nikisot said...

pistepse me se katalabainw antra mou

comingThrough said...

popo me agxoses:S

exeis mia prosklisi sto blog mou!!! xxx

Neverlandean said...

Ωραίο ποστ. Έγραψες. xD

(Αγάπιέ μου σου στέλνω ατελείωτη ιντερνετική αγάπη :**************** luv ya)

Unknown said...

εδώ εγώ που δεν έχω να φέρω και βόλτα ένα σπίτι και πάλι συχνά πυκνά νιώθω ότι η καθημερινότητα με πνίγει. υπομονή. δυστυχώς όλοι οι γύρω στα 30 τα ίδια ζόρια τραβάμε

APSOY said...

:)))
Αν και αγχώθηκα λίγο (το διάβασα απνευστί...) μ άρεσε πολύ! :)
So real!!! ;)

ΥΓ(Εγώ μαλώνω με την Hellas on line :P)

Constademon said...

ΟΥΦ!
Αγχώθηκα !!!

Related Posts with Thumbnails