Sunday, April 20, 2008

We Were on a BREAK!!!!




Όπως κατάλαβες, δεν την παλεύω τελευταία. Το αποτέλεσμα είναι ένα διάλειμμα, όχι μουσικό, το οποίο ελπίζω να μου γεμίσει τις μπαταρίες για να επιστρέψω δυνατός και με περισσότερη φρεσκάδα. Είναι χρόνιο σλόγκαν μου, όταν αποστασιοποιείσαι λίγο από τα πράγματα, βλέπεις πόσο σου λείπουν και γυρνάς σε αυτά με μεγαλύτερο ενθουσιασμό.

Να περάσεις καλά αυτές τις μέρες, να δεις ανθρώπους που αγαπάς, να ξεκουραστείς και να κάνεις οτιδήποτε χρειάζεται για να τα πηγαίνεις καλά με τη μικρή φωνούλα που μιλάει μέσα σου.

Σας αγαπάω - μα παντρεύομαι.

30 Comments:

PN said...

Ωραία...να φάμε και κουφέτα!!!

Hfaistiwnas said...

Άντε και στα δικά μας! Ευχαριστούμε πολύ! Καλά να περάσεις ότι και να κάνεις και εσύ!! Μάκια πολλά!

tovenito said...

πόσο μας αγαπάς δηλαδή; και πού είναι η πρόσκληση για το γάμο οέο;

ΠΑΥΛΟΣ said...

Nα ζήσετε!!!!

υγ και κοίτα να γεμίσεις μπαταρίες, όμορφε!!!

g for george said...

Μην τα πετάς αυτά απότομα!!!!

Λεπτομέρειεεεεεεεεες!!!!!!!

revqueer said...

?????

One Big DJ said...

KALESMA?

Neverlandean said...

Τι λέτε μωρέ πώς να παντρευτεί χωρίς τον κουμπάρο (δλδ εμένα); Απλά θέλει να το κωλοβαρέσει. :PP

Καλό hiatus αγάπιε :********

gatti said...

Aντε, η ώρα η καλή!

Σου χρειάζεται όντως το break για να ξαναβρείς τον wrong.

Να περάσεις όσο πιο καλά μπορείς!

ΥΓ. Αυτό το "όμορφε" που σε προσφωνεί κάθε τόσο ο Παύλος έχει αρχίσει και με εξιτάρει!!!

Dr_MAD said...

Φτου μη σε ματιάσουμε

και αν ξανανέβεις, ειδοποίησε

PETRITO ZEZUS said...

Μαζί σου bro!
take care+ enjoy....
x-x

Aντώνης said...

Καλή Ανάσταση... γενικότερα!

ds said...

Ας μου εξηγήσει κάποιος κι εμένα!

kanataki said...

εγώ θα μοιράζω τις μπουμπουνιέρες


υγ μην με πουν και ακαμάτατρα!

Anonymous said...

Να γίνω παρανυφάκι που το έχω και καημό παιδιόθεν;

nikisot said...

erwthsh 1: mporw na pantrepsw ton antra mou pou agapw poly?
erwthsh 2: einai proswpikh 8a se parw

If...ιγένεια said...

Καλό πάσχα και καλή ανάσταση με υγεία και αγάπη:)

Maria Mikro Analogo said...

Χριστός Ανέστη! Υγεία και αγάπη σε σένα και σε όσους αγαπάς. :D Φιλιά!

fevis said...

Χρόνια πολλά και Καλό μήνα!!!!!

Hfaistiwnas said...

Καλό μήνα!!!!!!!

Coco said...

Kι εγώ νερό με το κοφίνι...

g for george said...

You WERE on a break but now you have to COME BACK!

comingThrough said...

kalo mina...!

kanataki said...

που θα παει η βαλιτσα με το brake????

soundandvision said...

αυταααααά.

Unknown said...

άντε καλέ ακόμα? :-P

gatti said...

Αυτό πια δεν είναι break!
Αυτό είναι ...κώμα!

Αντε ...ξεκουβάλα! :-p

APSOY said...

???
Τι έγινε βρε τιτσεράκο???
(αργοπορημένες ευχές κι από μένα)!

xipasmenos said...

Αχ ωραία περάσαμε στο Αμστερνταμ....βέβαια ο wrong θα σας πει λεπτομέρειες...αλλά ως ο μόνος μπλογκερ παρών στο γάμο έχω να πω οτι ήταν όλα μαγικά......

Κρίμα που κάλεσε μόνο εμένα.....

kanataki said...

νισάφι πια

υγ τι σκατά
υγ όλα τα kit kat κατάπιες???

Related Posts with Thumbnails