Monday, June 9, 2008

Hidden place


Στο κέντρο της Αθήνας, κάθεσαι κάτω σε μεγάλα μαξιλάρια, σου φέρνουν κέικ που δεν το ζεσταίνουν σε φούρνο μικροκυμάτων για να μη σε χαλάσουν οι ακτίνες, φωτεινά χρώματα, μια εντυπωσιακή είσοδος, μου θύμισε μπαράκι στο Covent Garden, χρησιμοποιεί βιολογικά προϊόντα, δίπλα μου μια κοπέλα χάζευε στο Facebook, στο βάθος κήπος με βραχάκια και τρεχούμενο νερό, καλό φενγκ σούι, χαλαρό σέρβις, ωραία φωτιστικά όπως βλέπεις στη φωτό, μπορείς να πάρεις βιβλία από τη βιβλιοθήκη σπίτι σου, αρκεί να αφήσεις ένα από τα δικά σου.

Ps. Αυτή τη στήλη εγώ τη σκέφτηκα πρώτος, εντάξει, και τώρα το κάνει και η Athens Voice, και μάλιστα με την τουαλέτα του Μαγκαζέ, αν δε με πιστεύεις δες την ημερομηνία, όλες τις ιδέες μου κλέβουν, στοδιάλοπια!

29 Comments:

tovenito said...

να σου πάρω ένα τέτοιο;

Wrong Guy said...

μόνο λόγια είσαι!

να το δω!

Hfaistiwnas said...

Αυτό με το βιβλίο καλό, μου άρεσε, πρωτότυπο..
;)

turigr said...

Μα κι εσύ, γιατί τις λες ή μάλλον τις γράφεις τις ιδέες σου;

Anonymous said...

Τι τέλειος φωτιστικός!Θα με πάρεις και μενα ενα?

Wrong Guy said...

hfaistiwnas μα αφού ξέρεις, προτείνω πάντα προχώ μαγαζιά!

turigr έλα ντε.. από εδώ και πέρα θα τις κρατάω για μένα

aunt donna θα ταιριάζει τέλεια στο κομοδίνο σου,άσε που θα φωτίζει και καλύτερα τις γωνίες του Gennaro

Neverlandean said...

H AV είναι γνωστή για τις ξεπατικωσιές της. Και εννοείται ότι θα έκλεβε από σένα που είσαι υπέρλαμπρο άστρο.

:***********

oni said...

Egw de 8a se gleipsw opws h soupia, alla 8a sou zhthsw to ekshs:

Otan er8w 8a me pateeeeee? :D 8a ferw k ena biblio mou na afhsw. 8elw na dw ti prosferei h biblio8hkh tou magaziou :P K mou arese poly ws idea :)

P.S. Wraia fwto opws panta. (Otan de bgainoun 8oles k pelwries se mege8os :P)

One Big DJ said...

akougetai teleioooo! na to parei to potami???

mahler76 said...

Το φωτιστικό σαν να το έχω ξαναδεί...αλλά δεν πάει το μυαλό μου.

Hfaistiwnas said...

Καληνύχτα!

Dr_MAD said...

1) Μια κοπέλα χάζευε στο Facebook...

2) Ο καθρέφτης πού ήταν?

3) περιοδικά στρέχουν?

Anonymous said...

Mipos The key?

:-)

Pes, pes, pes... poio???

theorema

Wrong Guy said...

Πρόκειται για το "Bliss" βρίσκεται στην Ρόμβης, ένας πεζόδρομος από την κάτω πλευρά της Σταδίου,είναι 5 λεπτά από το Μαγκαζέ,οπότε είναι μια καλή ιδέα,αν δε βρίσκεις τραπέζι,είναι και πιο ήσυχα!

xipasmenos said...

Πολύ ωραίο μαγαζί και ατμοσφαρικό!!

the boy with the arab strap said...

εχω καθησει , κανει και διαφορα τσαγια ,νομιζω , μπορεις να αγορασεις τσαι για το σπιτι.

Aντώνης said...

Δεν διαβάζω Athens Voice.. Γίνε πιό συγκεκριμένος, έχω βιβλία για σπρώξιμο...

Neverlandean said...

Το χαζ-Οni ζηλεύει επειδή ΕΓΩ είμαι ο αγαπημένος του Wrong. :PP

Βλαμμενόνι εσύ να πας να αφήσεις έναν τσελεμεντέ. :P

Nikos said...

Wrong likes ME better I know it :P

Nice place. I hope I could visit it someday.

Wrong is so sophisticated, it makes my brain hurt!

ΠΑΥΛΟΣ said...

Έχω πάει στο Bliss και είναι όντως εξαιρετικό. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου

Phoebus said...

Να με πάτε κι εμένα sometime...

gay super hero said...

Athens Voice; That is SO last year αγάπη μου. Τι να κάνουν κι αυτοί; Από κάπου πρέπει να αρπάξουν.

Έχουμε πήξει στα μπαράκια που θυμίζουν Λονδίνο και ΝΥ. Να φτιάχναμε και τα πεζοδρόμια, καλά θα ήταν.

Keen On Boys said...

Aυτό μετα βιβλία ενδιαφέρον, μου θυμίζει εκείνο το community που άφηνε τα βιβλία σε διάφορα κουλά μέρη για να τα διαβάσει ο κόσμος (τύπου στη μασχάλη του αγάλματος του Κολωκοτρώνη)

Skouliki said...

xm...πες τα ολα ο κουγιας δεν εχει δουλεια ψαχνει για πελατες

orestis said...

Αααααα.

Και ένα μαγαζί που ήξερε η Orestis....γιούπιιιιιιι!!!!

Είσαι αρχηγός πάντως!!!!

Wrong Guy said...

Βρε,μη μαλώνετε,είστε όλοι σας παιδιά μου!

υγ.ούτε ο Άρθουρ Μίλερ να ήμουν

υγ.2 αλλά μάλωναν για αυτόν στο μπλογκ του;ΟΧΙ!

mahler76 said...

Γιατί έχει μπλόγκ ο Άρθουρ Μίλερ????

Wrong Guy said...

Σωστά,άλλος ένας λόγος που υπερέχω λοιπόν Μαλερίδιο!Επίσης,αν αυτός τα είχε με τη Μέριλιν,εγώ τα έχω με το Φάτσα,τι είναι καλύτερο;;;;

mahler76 said...

Εχώ δεί το Φάτσα, οπότε ψηφίζω Φάτσα!!!!

Related Posts with Thumbnails