Saturday, June 7, 2008

Sex and the City



*****

14 Comments:

Hfaistiwnas said...

Έτσι ε;
Αυτό που φοράει η Σάρα δεν μου αρέσει καθόλου! Άσχετο βέβαια..

gay super hero said...

Μπορείς να διαβάσεις τη δική μου κριτική στο ποστ της Δευτέρας (το είδα την περασμένη εβδομάδα :-)

tovenito said...

2 αστεράκια βάζεις; αρχίζω να σε εκτιμώ και δεν το θέλω.

comingThrough said...

2 asterakia?! 5 den aksizei, alla oxi kai 2... na ta broume sta 3,5?!:P

Phoebus said...

Εγώ προσκύνησα πάντως :-)

(έλα δε θέλω πονηρά χαμογελάκια... σε κανονικό κινηματογράφο το είδα)

Anonymous said...

Αγάπη και μένα μάρεσαν αυτα που πόσταρα σήμερα.Ειχα και μια μαστουρωμένη αδερφή μαζί μου που έλεγε μαλακίες και σου λέω έγινε ο "σινεμάς" κόλαση!
Η ταινία ποιά ταινία?

Wrong Guy said...

Άντε να τα κάνω 2,5 τα αστεράκια,ωραία πέρασα γενικά,η Κάρι άλλαζε κάθε 2 λεπτά ρούχα,ήταν και θερινός,οι φίλες είναι για πάντα!

comingThrough said...

kanta 3, to miso paei iper tin tainias:P

gatti said...

Κι εγώ στα 3 λέω να συμφωνήσω.

Βλέπεται ευχάριστα.

cobden said...

Και μόνο για τη σκηνή με τον Dante στο ντουζ, άξιζε η ταινία!:)
Ούτως ή άλλως όμως, ήταν πολύ ευχάριστη, 3,5 αστεράκια!

PS Κρίμα που δεν τα είπαμε χτες!:( Ήμουν σχεδόν συνέχεια στο περίπτερο της ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ.

Dr_MAD said...

Πολλά έβαλες

gay super hero said...

Όντως κρίμα που δεν βρεθήκαμε προχθες! Μου είπε ο rev κάποια στιγμή ότι σε βρήκε και σου μίλησε, αλλά από ό,τι φαίνεται χαθήκαμε!

Aντώνης said...

Ψιλοχοντροπίπα...

Nikos said...

I am a sucker for SATC.

So, 4,5/5 just because it ended too soon!


I LOVE CARRIE AND HER MAC!
I HATE CARRIE DRINKING STARBUCKS ALL THE TIME! FUCKING SPONSORS!

Related Posts with Thumbnails