Tuesday, March 6, 2007

Λακωνικότητα


Στην προσπάθεια μου να θέσω τα όρια και το ύφος αυτού του μπλόγκ έκανα μια ενδελεχή ενδοσκόπηση: Ποιος είμαι, που πάω, τι ζητάω... Αυτό βέβαια είναι κάτι που κάνω χρόνια. Πάντα κατέληγα στο ίδιο συμπέρασμα. "ΔΕΝ ΞΕΡΩ". Μικρότερος νόμιζα πως απλά δεν είχα αυτογνωσία. Αργότερα που ένοιωσα πιο σίγουρος για τον εαυτό μου κατέληξα στο ότι είμαι πολλαπλή προσωπικότητα. Η αλήθεια όμως δεν ήταν ούτε εκεί. Μάταια προσπαθούσα ο δυστυχής να ανακαλύψω τι μου γινόταν. Πως δημιουργούνταν μέσα μου τόσο αντιφατικά και πολλές φορές αντικρουόμενα συναισθήματα?

Τελικά διαπίστωσα πως εγώ ήμουν όλα αυτά μαζί. Κάποιες φορές ήμουν εγωιστής, κάποιες όχι. Κάποτε σοφός, κάποτε ανόητος. Πότε αποδεκτός πότε παράταιρος. Το σημαντικό είναι πως νοιώθεις μέσα σου. Έχοντας πλέον επίγνωση αυτού μπορώ να καταπιαστώ απο τα πιο ασήμαντα φαινομενικά θέματα μέχρι τα πιο εξειδικευμένα. Είμαι της σχολής του Πλάτωνα. Homo universalis!
Aπό την άλλη πλευρά απεχθάνομαι τις φανφάρες. Για αυτό και δε συμπαθούσα ιδιαίτερα τους ανθρώπους που μιλάνε πολύ. Νομίζω πως όταν μιλάς πολύ κάποια στιγμή θα ξεστομίσεις και την ανοησία σου. Μιας λοιπόν και αύριο είναι η πρεμιέρα του "300" ας ενστερνιστώ μια από τις σημαντικότερες αξίες των Σπαρτιατών και ας σωπάσω....

5 Comments:

Anonymous said...

καλως ηρθες στην κοινοτητα των μπλογκερς!
παντα θεωρουσα τη λακωνικοτητα μεγαλο προσον και τη θεωρη μεγαλο ατου για ενα πετυχημενο διαλογο

Wrong Guy said...

Ευχαριστώ ανήσυχε!! Έριξα μια ματιά στο τελευταίο σου ποστ και ξέρεις..ταυτίστηκα! Έχω κάνει και εγώ έρευνα αγοράς για σπουδές κινηματογράφου στην Ελλάδα. Καλή επιτυχία εύχομαι!

Χαμένο κορμί said...

αυτή την ανησυχία (τί να γράφω στο ρημάδι το blog) την είχα κι εγώ...

Χαλάρωσε και καλωσόρισες!

Wrong Guy said...

Είναι ένα είδος ψυχανάλυσης,δεν μπορείς να πεις. Μόνο που κοστίζει λιγότερο!

comingThrough said...

na ti kseftomai... mesa mas exoume polles fonoules pou mas leei i kathemia ta dika tis... emeis eimaste mia synthesi apo tis fonoules pou akoume i kalitera apo tis fonoules stis opoies dinoume simasia... (allios to ksekinisa sto mualo, allou kateliksa kai allios to egrapsa...ti na po...)

kai anoisies na les, den einai kako, arkei na katalabaineis otan tis les kai na to paradexesai!

kalinixta(ebala na me enimereis gia ena post kai prin pao gia upno afises sxolio kai me enimerose kai apo ekei se eida kai eipa na sou rikso mia matia, ena blefaro... ase pou eipa kai polla kai niotho kapos abola tora:P)

Related Posts with Thumbnails