Wednesday, March 28, 2007

To καλύτερο soundtrack της χρονιάς


Από χθες σκέφτομαι συνεχώς το Fountain. Μέσα μου ανεβοκατεβαίνουν διάφορα θέματα. Ξέρεις... τα τελευταία χρόνια έκανα πολύ δουλειά με τον εαυτό μου και τα πάω καλά μαζί του. Έχω ισορροπήσει πνευματικά και συναισθηματικά. Είμαι και γενικά ψύχραιμος άνθρωπος, οπότε μπορώ να πάρω καλά οτιδήποτε και αν μου συμβεί. Ένα μόνο πράγμα δεν μπορώ να διαπραγματευτώ. Το θάνατο κοντινών μου ανθρώπων. Όχι το δικό μου. Για αυτόν ειλικρινά δε με νοιάζει καθόλου. Αλλά η σκέψη ότι κάποια μέρα θα πρέπει να αντιμετωπίσω όλο αυτό με εξοντώνει. Δείτε την ταινία. Εικαστικός ωκεανός εικόνων και συναισθημάτων. Και φυσικά ΤΙ μουσική!!!!Eπιβλητική, στοιχειώνει τις εικόνες και το νου. Πάρ'την και θα με θυμηθείς!

6 Comments:

enteka said...

συμφωνώ με όλα. και, τι φοβερό μουσικό και οπτικό τρυκ, όταν στο τέλος σταματάει η μουσική και μετά από μια παύση ξαναρχίζει δυνατότερη...

:)

Wrong Guy said...

Πολύ δυνατή σκηνή. Πρόσεξες βέβαια ότι την καταθάψανε οι κριτικοί. Και πάτωσε στα ταμεία. Λογικό θα μου πεις. Ήθελε λίγο σκέψη μετά, όταν πας σπίτι και μάλλον οι περισσότεροι βαριούνται να σκεφτούν. Αχχχχ...σημεία των καιρών!! :-)

vales-koupa said...

εξαιρετικό το soundtrack του fountain φίλε , πολύ ''μεταφυσικό '' και διαπεραστικό αλλά νομίζω ότι το soundtrack της χρονιάς είναι το ''the perfume...'' ( από όσα τουλάχιστον πρόλαβα να ακούσω έως τώρα ). θα ήθελα τη γνώμη σου.

Wrong Guy said...

Η ταινία μου άρεσε πολύ,τη μουσική για να είμαι ειλικρινής δεν την πολυθυμάμαι. Θα την ακούσω πάντως αφού της θέτεις υποψηφιότητα για καλύτερο της χρονιάς και θα επανέλθω!

Fish-bait said...

Χαλαρά από τις ομορφότερες ταινίες που έχω δει τελευταία. Μόνο και μόνο για τη φωτογραφία της...

Anonymous said...

poli oraia pneumatiki tainia alla emena i agapimeni mou einai to "anoiksi kalokairi fthinoporo xeimonas kai pali anoiksi" tou Kim Ki Ntou(den grafetai akrivos etsi)!!!
Nomizo tha sas aresei poli!

Related Posts with Thumbnails