Monday, March 5, 2007

A Wrong Welcome...



Ποτέ δεν ήμουν ο σωστός τύπος... Πάντα υπήρχε κάποιος που έπαιρνε καλύτερους βαθμούς από μένα, που έκανε μία δουλειά σωστότερα από μένα, που ήξερε πως να απαντήσει καυστικότερα από ότι εγώ...

Παρόλα αυτά ποτέ δε θέλησα να γίνω ο σωστός τύπος. Ανέκαθεν με έλκυε το περιθώριο περισσότερο από τον ίσιο δρόμο. Αισθάνομαι μια ασφάλεια όταν δεν είμαι με το συμβατικό. Και πλέον είμαι σίγουρος πως εκεί θέλω να βαδίζω. Στην άλλη πλευρά. Στο διαφορετικό. Για αυτό έφτιαξα και τον
Wrong Guy. Το blog αυτό απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να κοιτάνε τα πράγματα κάτω από μία ΛΑΘΟΣ οπτική.

Αν σου ταιριάζω, welcome......

8 Comments:

Provato said...

καλή αρχή μπεεεεεε μπεεεεε μπεεεεε

zen grylos said...

an sou dwsa to vaptisma tou pyros katalavainw ton titlo tou blog sou!
opws kai na xei ta lathi exoun pio poly endiaferon!

Wrong Guy said...

Με ευχές από τους 2 "μέντορες" μου παίρνω τρελό θάρρος!! Ευχαριστώ

gsus said...

hey.
Είδα Wrong guy και φοβήθηκα ότι μου έκλεψαν την ιδέα για το σκυλαϊκοπόπ blog.
Και πάαααλι βρήκα το λάθος άνθρωπόοοο για ναγαπήηησωωωωω.
Φιού! Καλή αρχή.

Wrong Guy said...

Κοίτα... δεν είχα αυτή την ερμηνεία αρχικά υπόψιν μου,αλλα δεδομένου του ότι είμαι πολύ ανοιχτόμυαλος άνθρωπος, τη δέχομαι... Hommage στη Βανδη?
;-)

Yioryos said...

mhmpws sygxeoyme ton "la8os" me ton "diaforetiko"?

8a htan poly bareto an den eimastan diaforetikoi.

8a htan poly enoxlhtiko na eimaste oloi swstoi guys...

alla eimaste swstoi pisteyw oloi se 1 toylaxiston diastash ths zwoylas mas.

Kalh arxh !

Y

Wrong Guy said...

Ένα παιχνίδι με τη λέξη έκανα. Απλά θέλω να δείξω πως σε καμία περίπτωση δεν είμαι και δεν απευθύνομαι σε ΜΕΤΡΙΟΥΣ ανθρώπους!!! ;-p

Neverlandean said...

Χμμμμ πολύ ενδιαφέρον το παρελθόν.....

Related Posts with Thumbnails