Wednesday, May 7, 2008

Carolee Schneeman




Ηγετική μορφή στην Τέχνη της Παράστασης, καταπιάνεται κυρίως με τα λεγόμενα φεμινιστικά θέματα. Aντιστάθηκε στην εμπορευματοποίηση της τέχνης, λάνσαρε τις εφήμερες παραστάσεις οι οποίες δεν αγοράζονται και φυσικά δεν πωλούνται. Η Χαρά του Κρέατος, που παρουσιάστηκε το 1964, είναι το πιο γνωστό της έργο και ενέπλεκε σάρκα, όργιο, ψάρια, κοτόπουλα και κόκκινη μπογιά. Θεωρείται similar artist με την Sherman και η φωτό είναι από την περφόρμανς της Εye Body-1963.

10 Comments:

Dr_MAD said...

Οι κυρίες όλες είναι της ηλικίας σου? Γιατί contemporary art αυτό δεν το λες. Πάντως, αυτή η δεύτερη τύπισσα μου έδωσε τρελή έμπνευση. Θα φτιάξω δική μου έκθεση με τίτλο "Grab some meat" και θα σε φωνάξω στα εγκαίνια να κόψεις την κορδέλα (από τα μαλλιά μου)

Wrong Guy said...

Mε τέτοιο τίτλο,τι θεματική θα έχει η έκθεση;

gerasimos said...

H Χαρά του Ματάκια θα μπορούσε να λέγεται το έργο αν βγάζαμε απ' τη μέση τα φίδια και τους πλαστικούς μουσαμάδες. Ομολογώ προσωπικά ότι μετά απ' αυτή την ανάρτηση, είδα με άλλο 'μάτι' την performance art... :P

gerasimos said...

Ντρέπομαι λίγο για το προηγούμενο σχόλιο, αλλά ειλικρινά δεν κατάφερα να διακρίνω τι φεμινιστικό έχει η παράσταση της φωτογραφίας. Η ιλιγγιώδης εμπορευματοποίηση του γυμνού από τα ΜΜΕ και πολλούς άλλους σήμερα μήπως έχει επηρεάσει και διαβρώσει και τη σύγχρονη τέχνη (ή μάλλον τον τρόπο που την αντιλαμβανόμαστε); Στην οποία αδυνατούμε πλέον να δούμε το γυμνό χωρίς μια ελάχιστη έστω, αφύπνιση του ματάκια μέσα μας;

Εν πάση περιπτώσει, νομίζω ότι το γυμνό παραμένει η εύκολη λύση στην τέχνη και όχι μόνο προς άγραν της ματιάς μας. Ασχέτως του πως σερβίρεται. Ή τι φιλοδοξεί να αντιπροσωπεύσει.

tovenito said...

μη λείπεις πολύ καιρό! σου κάνει κακό! λολ

Wrong Guy said...

Γεράσιμε όταν το '63 η εν λόγω κυρία άρχισε αυτές τις παραστάσεις επικρατούσε στην τέχνη η άποψη του ετεροσεξουαλικού λευκού άντρα.Αυτή και οι φίλες της βοήθησαν να σκεφτούμε ότι αισθητική και άποψη για την τέχνη έχουνε και άλλες πληθυσμιακές ομάδες.όσο για το σχόλιο,εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα,εκτός να όταν γυρίσεις σπίτι σε περιμένει κανένα σκουπόξυλο ;-)

tovene θα επιστρέψω σιγά σιγά,μη σε τρομάξω!

Legally Blonde said...

...παρολαυτα εμενα μου αρεσε...


(...καλα πιο πολυ μου αρεσε οτι γυρισεεεεεεεες!)


φιλακι μεγαλο

gay super hero said...

Το φιδάκι ο Διαμαντής :-Ρ

Dr_MAD said...

@ wrongako
Θα αποτυπώνει μια μέρα μου σε shots, videos και live installation. "Grab some meat" είναι the way of living of a nympho. Θα χαρώ να μου κάνεις opening

Dr_MAD said...

[Γιατί είμαι σίγουρος ότι κανείς δε θα καταλάβει τις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες?]

Related Posts with Thumbnails