Tuesday, May 27, 2008

Η πρώτη online γκαλερί

Aφού κανείς μέχρι τώρα δε μου πρότεινε να κάνω καμία έκθεση, ή έστω να επιμεληθώ το στήσιμο κάποιας ρεπροσπεκτίβας, κάνω και εγώ τη δικιά μου. Και ας μου λέγαν μερικές μερικές ότι θα βάλουν τα μέσα. Τα εγκαίνια είναι σήμερα και αποκλειστικός curator είμαι εγώ. Δεν έχει εισιτήριο και είναι ανοιχτή κάθε μέρα, 24 ώρες το 24ωρο. Παραθέτω απόσπασμα από το φυλλάδιο που παίρνεις στην είδοδο.

Η ματιά του καλλιτέχνη, διεισδυτική και ανατρεπτική, επιχειρεί μία εσωτερική ανάλυση στις πράξεις και τα λόγια του εικονιζόμενου προσώπου. Το εμπνευσμένο από την επικαιρότητα μπάνερ προσπαθεί πάντα να συνδυάζει δύο βασικές ιδιότητες. Την εικονική ταυτότητα ενός μπλόγκερ και τη σελεμπριτιά. Εν κατακλείδι, η επιλογή της εικόνας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την προσωπικότητα του εκάστοτε ιστολόγου.



Η πρώτη αυτή έκθεση τιτλοφορείται


*De profundis*












































Υπογραφή καλλιτέχνη:


23 Comments:

Wrong Guy said...

Η σπόντα για την πρόταση της έκθεσης πήγαινε για κάποια συγκεκριμένη, να δω αν θα το καταλάβει!

Legally Blonde said...

...δεν ειμαι εγω...ειμαι?


(εχω καιρο να κανω την ριζα!)



ps I Love YOU!

oni said...

Eimai poly perhfanos pou ekti8emai mesw tou kyriou Lynch. Yperoxh h ek8esh, poulate kai kapoio biblio me olo to yliko se .pdf? :P

Nikos said...

i want one too!

Anonymous said...

Α κι εγώ ζήλεψα. Και θέλω (έχω κι απαιτήσεις τρομάρα μου) κάτι σε ρετρό :)

revqueer said...

Παρακαλώ να μας ενημερώσεις για το ποσό που έπιασε ο κάθε πίνακας.

tovenito said...

αίσχος! φτου σου! θα τα σπάσω όλα εδώ μέσα!

Hfaistiwnas said...

Ωραία έκθεση! Πως να τον αγααπήσει ο Ethan όταν τον αγριοκοιτάει έτσι;;
Η Αγκάθα Κρίστι είναι αυτή; Αχ Ορέστις σε ζηλεύουν!!!!
Γιατί απογοητεύτηκε το παιδί Mr. Wrong;;; λολ! ΦΙλιά!!

Dr_MAD said...

Αυτό είναι τέχνη! Και είναι τόσο... ρεαλιστικοί οι πίνακές σου!

ΕΙΔΙΚΑ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ :-P

ΠΑΥΛΟΣ said...

Άπαιχτος!!!

kanataki said...

παω να κανω catch up με το βαθύ ομοιόμορφο μαύρισμα και θα της δείξω εγώ

τη σκρόφα την Οφρα!

Provato said...

έγραψες

Dr_MAD said...

Σε εκδικήθηκα και σε πλήρωσα στο ίδιο νόμισμα :-P

Marvin said...

Αααα εγω που ειμαι; Ελπιζω τουλαχιστον να συμπεριληθφω στην επόμενη σου έκθεση, έστω και τσοντα σε μια αναδρομικη...

Wrong Guy said...

Στην πραγματικότητα η έκθεση είναι αναδρομική,καθότι καθρεφτίζει τη δουλειά του καλλιτέχνη τους τελευταίους 6 μήνες,δεν παρουσιάζονται καινούρια έργα.Επειδή σημειώνει τεράστια επιτυχία,μόλις μαζευτεί ο απαιτούμενος όγκος έργων,η έκθεση θα επαναληφθεί με το καινούριο υλικό.

gatti said...

Διεισδυτική και ανατρεπτική είναι σίγουρα η ματιά του συγκεκριμένου καλλιτέχνη.

Ετσι wrong μου. Εκθέσου (sic) μόνος σου, αφού αυτός που στο έταξε δεν αναλαμβάνει να σε ...εκθέσει! ;-)

Anonymous said...

Respect! Έγραψες.Λάτρεψα ατάκα με προβατο ντοτ τζι αρ!!!ΛΟΛΟΛ

hourglass said...

Προβλέπεται καμιά δημοπρασία για μερικά έργα? :-)

One Big DJ said...

ehm...opws sou eixa pei kai otan to eixes prwtoanevasei....

YAAAAYYYYY
YOU GOT ME

g for george said...

Άψογη η έκθεση, άψογη!

tovenito said...

μπούρδες δικαιολογίες! τον πούλο! δεν σου στέλνω αυτόγραφο!

Sandy Cheeks said...

ευρηματικές ενδο-μπλογκο-αλλαξο-καταστάσεις.

Wrong Guy said...

επειδή δε θέλω να προσβάλλω κανέναν, δε θα ανακοινώσω ποιο έπιασε τη μεγαλύτερη τιμή.πρέπει να πω όμως ότι πουλήθηκαν ΟΛΑ και μάλιστα έγινε κονταροχτύπημα μπούτι με μπούτι για μερικά από αυτά.

Related Posts with Thumbnails