Friday, April 27, 2007

Καπνίζω πούρα για σένανε χαμούρα


Και καπνίζω πούρα για 'σενανε χαμούρα

και καπνίζω πίπες για τα ψέμματα που είπες.

Κορίτσι μου γλυκό εγώ σε αγαπούσα,

και μαλακία να 'κανες εγώ σε συγχωρούσα.

Πάντα σε όλους έλεγα το πόσο σε ποθούσα

και τα λεφτά μου τα καλά για σένα τα κρατούσα.

Μπορεί να ήτανε σωστό μπορεί να 'ταν και λάθος,

κανένανε δεν άκουγα απ' το μεγάλο πάθος.

Και εκεί απάνω η σχέση μας που ήτανε κανόνι,

πετάς μια φράση πούστικια "θέλω να μείνω μόνη. "

Χάλασα ένα μύριο σε κάρτες και δωράκια,

μα τι μαλάκας ήμουνα δεν τα 'τρωγα σουβλάκια;;;

Για σένανε δεν άνοιξα μονάχα την καρδιά μου,

ανοίξανε κι οι τσέπες μου και φύγαν τα λεφτά μου.

Και καπνίζω πούρα για 'σενανε χαμούρα

και καπνίζω πίπες για τα ψέμματα που είπες...

6 Comments:

Erisadesu said...

δεν αντέχω θα το πώ.
Για να μη τον παίρνετε απο πίσω.
πάρτε του μια πίπα.
(διαφήμισή στην Ερτ)

Wrong Guy said...

Επίσης πάρτε του μια πίπα να κόψει το τσιγάρο

Dannossiel said...

an to pei ki o bougas tha nai apla teleio:P

Wrong Guy said...

Re si o mpougas gia ayto to track einai san na to leei o pavaroti!

If...ιγένεια said...

xaxax.. mamato to asma..

Κώστας said...

Ό,τι πρέπει για την Πάνια.

Related Posts with Thumbnails