Thursday, April 26, 2007

Φως,μας έχει πια τυφλώσει...

Σε 2 εβδομάδες παντρεύεται μία παιδική μου φίλη. Με τη Χλόη μεγαλώσαμε μαζί, ψάχναμε να καταλάβουμε τι γίνεται σε αυτό τον κόσμο μαζί, είναι το πρώτο άτομο στον κόσμο που της είπα πράγματα που δεν τα είχα πει σε κανένα γιατί ήξερα πως θα με καταλάβει και θα νιώσει ακριβώς αυτό που θα πω. Βέβαια εδώ και 10 χρόνια μένουμε σε άλλα σημεία του πλανήτη, αλλά αυτό δε μας εμποδίζει να επικοινωνούμε με όποιο δυνατό μέσο υπάρχει.

Στο τελευταίο μέιλ της μου έδειξε το νυφικό της! Σαν ξωτικό θα είναι!

Μου ζήτησε να της πάρω δώρο ένα φωτιστικό για την κουζίνα της. Μου έδωσε εντολή να ψάξω να βρω ένα κόκκινο γυάλινο μίνιμαλ το οποίο είχε δει στην Καρτέλ. Ψάχνοντας λοιπόν βρήκα διάφορα. Κατέληξα σε αυτό γιατί δένει πιο πολύ με την κουζίνα της.



5 Comments:

veloz said...

o entelws wrong guy! (o antras tis tha to ektimisei idiaiterws!)

Wrong Guy said...

Μα είναι δυνατόν να μην εκτιμήσει ένα τόσο μεγάλο, γκλαμουράτο, ντιζαϊνάτο, κομψό και σίγουρα πανάκριβο δώρο;

Erisadesu said...

γουελ... τι να πώ.. εγώ θα χαιρόμουν με ένα τέτοιο πολύφωτο στο μινιμάλ σαλόνι μου.
αλήθεια υπάρχει ασορτί τραπεζάκι;

Wrong Guy said...

Αφού το σαλόνι σου είναι μίνιμαλ ξέρεις πως θα έδενε ο πολυέλαιος εκεί μέσα; Θα τον κυρίευε.θα είχε την πρωτοκαθεδρία!
Το τραπεζάκι πάει δώρο με το φωτιστικό και έχει και 2 κομοδίνα-αιδοία, απο σβαρόφσκι και αυτά...

Dannossiel said...

mmm...anapsa tora...mouaxaxaxaxa

Related Posts with Thumbnails