Monday, October 8, 2007

Α, ρε παντού ένας Έλληνας βρίσκεται

Για να μη νομίσεις πως σε αυτό το μπλογκ ακούμε μόνο χαμηλού επιπέδου μουσική (το α' πληθυντικό δεν ξέρω γιατί το χρησιμοποίησα) έχω να σου προτείνω και κάτι άλλο.

Το συγκρότημα έχει ένα από τα πιο πρωτότυπα και έξυπνα ονόματα που έχεις ακούσει ποτέ.

Evripidis and his Tragedies



Έμπνευση για τη μπάντα στάθηκε ο φρόντμαν και το όνομα του.

Ο τύπος έχει ένα από τα πιο γαμάτα, εύηχα, διαφορετικά, που δηλώνουν έντονη προσωπικότητα ονόματα που μπορείς να φανταστείς.

Ο Ευριπίδης Σαμπάτης είναι Έλληνας (και ωραίο γκομενάκι) αλλά εδώ και κάποια χρόνια έχει παρατήσει τη χώρα μας και κάνει μπάνια στη Μπαρτσελονέτα. Μια μέρα που έκανε μπάνιο γνώρισε κάτι χαρούμενους Καταλανούς και αποφάσισαν να τρέξουν την μπάντα. Γνωρίζουν μια σχετική επιτυχία στην Ισπανία και προσωπικά πιστεύω πως θα επεκταθούν και σε άλλα ύδατα. Ο ήχος τους είναι όμορφος και χαλαρωτικός. Βιολιά, πιάνα, κιθάρες συνθέτουν εικόνες που σε ταξιδεύουν και σε κάνουν να λες Γιατί να μην έπινα ποτά στο Eixample;

Συμπέρασμα: Ευριπίδης, Βαρκελώνη και ωραία τραγούδια.

Κατάλαβες γιατί κάνω αυτό το ποστ;


28 Comments:

gay super hero said...

Αυτός είναι όμορφος; Αυτός, αυτός, αυτός; Μοιάζει σαν να τράκαρε με περίπτερο.

Wrong Guy said...

Γιατί καλέ τι έχει το παιδάκι,είναι και ωραία ντυμένο.

Αν είχε τρακάρει με περίπτερο θα κρέμονταν από τα αυτιά του τσίχλες και τσιγάρα :-p

ΠΑΥΛΟΣ said...

Εδώ που τα λέμε ψιλοχάλια το πατριωτάκι, αλλά η μουσκική του δεν είναι κακή απ'οτι άκουσα

nikisot said...

baby,
paw spain-gia 3 days oxi barkelwnh kai oxi gia diaskedash
epishs o sympatriwths einai ligo na ton pw spooky-na ton pw oti an ton synatousa 8a skiazomoun ena pragma, apo mousikh einai ok:p
me agaph
bill

g for george said...

Κατάαααααλαβααααα, κατάλαβα πολύ καλά γιατί κάνεις αυτό το ποστ!!!! χεχεχε!

Τώρα όμως να σου πω την αλήθεια μου, όμορφον αυτόνα δεν τονε λες.

Άσε που μοιάζει όπως θα ήταν ο Μαζωνάκης την δεκαετία του 70. Για σκέψου το, φτυστός είναι!

Wrong Guy said...

Από ότι βλέπω από το γκάλοπ,άνθρακας το γκομενάκι!

Παύλος δε γίνεται να είναι όλοι σέξι αγόρια όπως εσύ στη φωτό!

Μούντι θα βάλεις κώλο κάτω;θέλω φωτό από Γκουγκενχάιϊμ,κανόνισε.

Τζορτζ είσαι έξυπνο αγόρι εσύ!

orestis said...

Και γω κατάλαβα!!!

Και γω κατάλαβα!!!

Επίσης εμένα μ' αρέσει το γκομένακι!!!

Και το ερώτημα είναι: πότε φεύγουμε;

ΥΓ. Μ' αρέσει το καινούριο template πολύ και η φωτό!

sikia said...

Πολύ αυστηρό το αναγνωστικό κοινό.... Το παιδί αυτό, και θλίβομαι που το λέω, αλλά φέρνει λίγο στο Νώντα....

Rakuneta said...

poios? pou? pote? k giati?

ermm egw! nai egw! nomiza oti to kirio thema aytou tou post itan i mousiki tou sigkekrimenou kalitexni k oxi i emfanisiaki tou aksia!

e vevaia, isws ayto telika na ine to provlima mas! to oti kolloume stis leptomeries? i mipws isxiei to allo? imaste toso xaroumena plasmatakia pou akoma k otan o thisayros apodikti koyfia logia vriskoume kati gia na mas kani na xamogelasoume? e vevaia! oloi oi geitones sta spitia tous! kalimera!

etsi gia ta praktika oute kan akousa ti musiki tou! e ftou mou! telika ime megali gaidara! i mipws moulara? kala olo to zwiko vasileio sta podia mou! lete na exw minisis apo zwa? e twra pou to skeftomai poios ta akouei ta kaimena ta zwa? epomenws den exw na anisixw gia otidipote!4 oktwvriou itan i pagkosmia mera prostasias twn zwwn! k ipothetw oloi fagane kreas! e vevaia! klasiki tipiki simperifora! re ti lew ap to prwi? eleos mazi mou!

anw me ayta k me ayta o silogismos mou eftase sto telos!
vasika ksana kalimera!

fevis said...

Μια χαρά χαρούλα ο Ευριπίδης... Τα καλύτερα παιδιά μας τα τρώνε τα ξένα.. Και οι ξένες...:-)

kanataki said...

έχω μπαμπά Ευριπίδη και μικρό ανηψιό Ευριπίδη και τώρα θα γίνω και γκρούπι ενός Ευριπίδη???

ε! αυτό παραπάει!

υγ τώρα που το σκέφτομαι δεν είναι κακή ιδέα!

enteka said...

(kai mia synenteyksi sto SOUL - http://farm2.static.flickr.com/1001/947653751_52ff9766bc_b.jpg )

Wrong Guy said...

orestis Πακετάρισε.Θα πάμε και στο μουσείο υφάσματος,να δεις από κοντά το ινσταλέισιον που έχω κάτω από τον τίτλο

sikia μοιάζει ε;χμμ..τον φανταζόμουν λίγο πιο..λαϊκό το Νώντα.δε θέλω να σε αμφισβητήσω,απλά τη γνώμη μου λέω

rakuneta στέφεσαι επίσημα η πιο σουρεάλ φίλη του wrong guy

fevis αχχχ,αυτό θα λέτε και για μένα αν φύγω!

tsaperdona όταν βρεθούμε από κοντά θα σου πω και έναν ακόμα λόγο για να γίνεις γρούπι-εσύ και η κέιτ χάντσον!

enteka πάντα με το κατιτίς σας!

If...ιγένεια said...

Μας άρεσε ο τυπάκος? ε?ε?

revqueer said...

Εγώ μια χαρά τον βρίσκω!!!

orestis said...

Κύριε μου, νομίζατε θα γλυτώνατε;

Περάστε από το μπλογκ μου.

Κερνάμε ποτάκι.χεχε

Αλλά τις βαλίτσες τις έχω έτοιμες.

Αυτό έκλεισε.

Φιλιά

Aντώνης said...

Είμαστε δυό, είμαστε τρεις, είμαστε χίλιοι δεκατρείς!

DARK_ERA said...

Kala nte den ypame kai tipota... H apopsh mas :)))

orestis said...

Που είσαι;;;;

Χαμό προκάλεσες πάλι και λείπεις.

τςτςτςτς

APSOY said...

Πράγματι είναι λίγο σαν τον Μαζωνάκη σε πιό μελαχροινό! :Ρ
(το τούτο του, ε?)

Neverlandean said...

Έλεος αυτοί που κατάλαβαν ήξεραν ήδη. Σπίρτα μου εσείς! :PPPPPP

gatti said...

Τελευταία και καταϊδρωμένη στα σχόλια κατά πως φαίνεται. Το "τούτο" του είναι αλήθεια πως φέρνει σε Μαζωνάκη. Αμα σου άρεσε wrong θα αρχίσω να ανησυχώ για το γούστο σου.

Η μουσικούλα του για χαλάρωμα κάτι λέει...

veloz said...

Eyripidis Barkelwni kai wraia tragoudia? axaxax!
dld ti na pw egw me to Kriti kai aretousa me ta kokkina mallia?
:P

Wrong Guy said...

ifigeneia έτσι μωρέ για τα μάτια του κόσμου

rev με αρέσει που είσαι καλόβολος-έτσι πρέπει να είναι ο κόσμος,όχι σαν κάτι άλλες!

orestis u got me in troubles!bloody hell!

antonis δεν το έπιασα το σουρεάλ της ατάκας,αλλά εμπιστεύομαι την κρίση σου,οπότε τη δέχομαι!

Wrong Guy said...

dark era έχε χάρη που είμαι δημοκρατικός άνθρωπος,ούτε το comment moderation εχω!

apsoy έλα ρεεεεε!!!όχι και ο λαϊκοποπ κάνγκουρας!

never μην προσβάλεις το αναγνωστικό μου κοινό.ΕΝΑ το έχω!

gatti είπα,δεν κόβω φλέβα,αλλά τον προτιμώ από ημεδαπούς νεόκοπους σταρ-μην αναφέρω ονόματα και μιάνω το μπλογκάκι μου

veloz ο κορνάρος όταν έγραφε,εσένα είχε στο μυαλό του!

ds said...

Εμένα μου θυμίζει ψηλό πίθηκο (sorry αλλά αυτό μου ήρθε στο μυαλό όταν τον είδα).

Wrong Guy said...

χαχα-μπαμπουίνο ή ουρακοτάγκο;

Wrong Guy said...

πάντως με συγκίνησε το αναγνωστικό κοινό, που εγώ πρότεινα τραγουδάκια και αυτό επικεντρώθηκε στο πόσο αν είναι τεκνό ή όχι ο φροντμαν.

θα μου πεις με αυτόν που διαβάζουν,τι να κάνουν οι δύσμοιροι..και μην ξεχνάτε.Σας αγαπώ.

Related Posts with Thumbnails