Friday, October 12, 2007

Don't you want to feel my bones on your bones?

Ο μοναδικός, λατρεμένος, ανεπανάληπτος και όλα τα σχετικά Tim Burton έχει κάνει ΜΙΑ και μοναδική φορά στη ζωή του μουσικό βίντεο κλιπ. Τεράστια τιμή για τους Killers να ασχοληθεί μαζί τους αυτό το μεγαθηρίο νουάρ φαντασίας. Το κομμάτι λέγεται Bones και βγήκε σαν σινγκλ το 2006.

Το κλιπ βρίθει από αναφορές σε παλιές ταινίες. Ξεκινάει με τον Ιάσονα και τους Αργοναύτες - ταινία του 1963, μόνο που αντί για στιβαρά αγόρια με φούστες, βλέπεις σκελετούς, μην ξεχνάς τον τίτλο του τραγουδιού. Όσο υπάρχουν άνθρωποι (χωρίς Μπαρτ Λάνκαστερ φυσικά, ο πιο ωραίος άντρας ηθοποιός για μένα, μπρουτάλ και ευγενής), 10 (Μπο Ντέρεκ, κοτσιδάκια), Creature from the Black Lagoon, Λολίτα τα ξαναβλέπουμε με σκελετούς! Δεν θυμάμαι να στο είπα τελευταία αλλά ο Τιμ είναι ο αγαπημένος μου σκηνοθέτης.





ΥΓ. Δηλαδή αυτή η Κινέζα - έπαιζε τη Miho στο Sin City - θα λέει ότι την έχει σκηνοθετήσει ο Τιμ Μπάρτον;
ΥΓ. 2 Δε φτάνει που τα είχε με το Lenny Kravitz.
YΓ. 3 Αλλά έπρεπε όταν τα είχε με εκείνον που έβγαλε στη φόρα το βίντεο της Πάρις να την πηδάει, να την ξεμπροστιάσει και αυτήν. Σταδιάλα!

15 Comments:

Neverlandean said...

Χα! Πρώτος!! :))))))

Neverlandean said...

Τι σου 'φταιξε η Κινέζα; Θα ήθελες να ήσουν εσύ στη θέση της; :P

oni said...

Giapwneza einai! Einai prwhn montelo ki olas :P Aporw pws basika me tetoio swma.. Den einai stoumpa? Anyways, Tim Burton, trelos erwtas!

kanataki said...

κοιτα που εγω ήξερα μόνο την Ολγα μαλέα ,άντε και τον Μανουσο Μανουσάκη και θα βρω καταρτισμένη στα "άπαντα της καρέκλας του σκηνοθέτη"!!!


υγ στο προηγούμενο ποστ μου σου απάντησα ότι το σκέφτηκα πρώτη αυτό που μου είπες
υγ καστε να σιγουρευτώ ότι θα με κρατήσουν πριν φερω κι άλλους!!!

revqueer said...

A ρε Tim...

nikisot said...

omg!!!!!!!!!!!!!!!!!
einai to bones tou tim????????????????????????????
no wonder mou arese toso!!!!!!!!!!!!!!

gatti said...

Πολύ πρώτο!

Εχει δίκιο η τσαπερδόνα. Με σένα που ...μπλέξαμε θα αποκτήσουμε στο τέλος ...phD στην σκηνοθετική.

Μας φαντάζομαι να πουλάμε μούρη σε παρέες: "Καλά, σοβαρά δεν το ήξερες; Βέβαια! Ο Τιμ Μπάρτον έχει σκηνοθετήσει το μουσικό βίντεο κλιπ Bones των Κillers!".
Αμ πώς!

xipasmenos said...

Κλιπάκι απο τα καλύτερα, είναι απιστευτος ο Τιμ Μπαρτον.....ρησπεκτια

If...ιγένεια said...

Εύγε... .

Maria Mikro Analogo said...

Ο Tim Burton είναι απλά μεγαλοφυία! Ελπίζω να έχεις δει το animation του "the oyster boy"... άψογο! Καλημέρες :-)

g for george said...

ΠΑΡΑ πολύ καλό! Κι ενώ το τραγούδι στην αρχή μου ακουγόταν αδιάφορο, στο τέλος μου άρεσε.

Legally Blonde said...

Και η επιμορφωση της λαικιας γκομενας συνεχιζεται...Δεν μου εφτανε το νεκαπαζ τωρα το εχω καψει και απο μεσα!
:)))))

Υ.Γ. Τέλειοοοοοοοοο!!!!
Mr. Wrong you are my mentor!

Wrong Guy said...

oni, never δεν παει να ειναι και βιρμανέζα,με τσάτισε,εγώ θα έτρεχα καλύτερα στην άμμο,και θα έλεγα μετά πως έχω παίξει σε κλιπ του Τιμ

τσαπερδόνα περιμένη επίσημη πρόσκληση.αλλά έχω και τους όρους μου.θέλω γραφείο δίπλα στο δικό σου για να κουτσομπολεύουμε τα αγόρια που θα δουλεύουν εκεί

rev εννοείς το σκηνοθέτη,όχι τη ρημάδα εταιρία κινητής που κάνει συντονισμένες προσπάθειες για να χαλάσει τη σχέση μου με το φάτσα,αλλά δε θα της περάσει!

Wrong Guy said...

moody και αυτό το ήξερες;άσε τον άντρα να έχει το ρόλο του σε αυτή τη σχέση,να σου μαθαίνει πράγματα.χειραφετημένη γυναίκα πήρα γαμώτο.

gatti μα αυτός είναι ο απώτερος σκοπός του μπλογκ,να σε βοηθάει να το παίζεις μούρη στις παρέες

xipaki τα ρισπέκτ πηγαίνουν σε μένα ή στον Τιμ;ευχαριστώ πάντως εκ μέρους και των 2 μας

maria στο youtube βρίσκω μόνο μια ιταλική βερσιόν του animation,είναι η ορίτζιναλ;

Wrong Guy said...

ifigeneia έρχεσαι,χτυπάς,φεύγεις!

george να εμπιστεύεσαι το γούστο μου!

blonde τώρα θα σου έλεγα πως έχει ΛΑΘΟΣ μέντορες,αλλά ποιο είναι το σωστο,ποιο το λάθος;ακολούθα και όπου μας βγάλει-πολύ ποιητικό,με συγκίνησε η ιστορία σου η σημερινή,για αυτό έγινα ρομαντικός

Related Posts with Thumbnails