Saturday, October 27, 2007

Καλλιτεχνικό ρεπορτάζ




Εδώ και τρεις μέρες το έχω λιώσει.... Είναι τέλειοτέλειοτέλειοτέλειοτέλειο....


Σκέφτομαι ότι το τραγούδι βγήκε το 2001 και εγώ δεν το είχα πάρει χαμπάρι τόσο καιρό, πόσο ταλαντούχα μπορεί να είναι μια κοπέλα, τι ωραία φωνή που έχει η Κέιτ, ενώ άλλες και άλλες που συστήνονται ως τραγουδίστριες (βλέπε Νάνσι Αλεξιάδη, έχει βγάλει και σιντί τώρα, δεύτερο, μη χάσουμε το ταλέντο της) δεν της φτάνουν ούτε στο νυχάκι.

Λανσάρω το τραγούδι, κατέβασε το τώρατώρατώρατώρατώρα

Eπίσης θα ήθελα να συγκρίνεις τα παρακάτω δυο βίντεο κλιπ και να συμπληρώσεις τις 10 διαφορές.












Λες τώρα να με απολύσουν και μένα από τη δουλειά μου που λέω ότι μοιάζουν; Σου έχω πει ότι σιχαίνομαι τη Heaven.

Ακόμα πρέπει να ξέρεις ότι προχθές είδα στην Πανεπιστημίου την αγαπημένη όμορφη και σεμνή Ιωάννα Παπά να περπατάει χεράκι χεράκι με τον Όμηρο Πουλάκη, ηθοποιός και αυτός, σοβαρό παιδί, και καλός ηθοποιός, τον είχες δει στο Hardcore, να το κάνει με τον Ιωάννη Παπαζήση, τι γελοίος αυτός.




Βρες ποια λέει στη Janet Jackson στα 26''να βάλει τη ρημάδα την κασέτα να παίξει. Αν δεν την κατάλαβες, γιατί είναι και πριν τις πλαστικές, στα 03:01 χορεύει σαν απλή κομπάρσα.



Τέλος θα ήθελα να μου πει κάποιος πότε θα βγάλει καινούριο δίσκο η Τραλαλα. Δεν αναφέρομαι στην Beige.



Η απάντηση στο κουίζ από που είναι η φωτογραφία είναι : Τζίτζικας και Μέρμηγκας στη Μητροπόλεως. Αν πας να πάρεις κοτόπουλο με σως από μαστίχα Χίου, είναι απλά ηδονή.

24 Comments:

nikisot said...

elpizw na mh mou klepsei kapoios allos thn prwtia
an nai na epilhf8eis tou 8ematos:P:P
loipon twra katebazw to song 8a sou pw molis katebei
epishs ,i hate heaven too, alla profanws eprepe na to xeis myristei:P

orestis said...

Δεν μοιάζουν καθόλου τα βιντεάκια.

Ο Τζάστιν φοράει άσπρα, ενώ ο Τσαλίκης το σπάει με μαύρο....:PPPP

επειδή μου κολλάει και δεν μπορώ να δω καλά τα βιντεάκια, η Jennifer είναι ή μου φαίνεται;

το τραγούδι της Kέιτ απίστευτο.

Ο Όμηρος και μένα μ' αρέσει.

Ουφ, τα σχολίασα όλα νομίζω.

ΥΓ. Την Τραλαλά μόλις τώρα την έμαθα.

ΠΑΥΛΟΣ said...

Το τραγούδι το ήξερα, δεν ήξερα ότι το τραγούδαγε η Κέητ. Ρησπέκτ!!!!

Όσο για το πόσο σεμνή είναι η Ελληνίς ηθοποιός επέτρεψε μου να έχω αμφιβολίες από προσωπική πείρα ΛΟΛ

xipasmenos said...

Thumbs up for Kate


Thumbs down for my internet explorer που ξαφνικα δεν μου ανοίγει you tube στα blogs. Αν και απο οτι καταλαβα κατι με κλεψια Φοιβου απο Τζαστιν παίζει.


Δεν εχω πάει τζιτζικα και μερμυγκα, πότε θα με πας; :p

Tralala? Ποια είναι αυτή;

Τι θα απογίνω χωρις να παιζει γιουτιουμπι στον εξπλορερ μου;

g for george said...

Καταρχήν τα βιντεάκια δεν έχουν καμμία σχέση (κάνε την κορόιδα γιατί σε βλέπω να πουλάς χαρτομάντιλα για τα προς το ζειν)

Κατά δεύτερον, όταν είδα στο βίντεο ότι το νέο τραγούδι του Τσαλίκη λέγεται "Λέει λέει", είπα κι εγώ, μπράβο, στροφή στην ποιοτική το παιδί, διασκευάζει Κότσιρα.

Πόσο αφελής (και μικρός ηλικιακά) είμαι τελικά...

Επίσης, σου στέλνω το screenshot από το rapidshare, να δεις τι μου έβγαλε για code για να κατεβάσω το τραγούδι!!

Ελπίζω να μην είχες εσύ κάτι να κάνεις με αυτό!!

Equilibrium said...

οκ την Τραλαλα δεν την ήξερα, ούτε τον Όμηρο, έκανα λίγο έρευνα στο νετ...

Kate μια τεράστια θετική έκπληξη, προσκυνώ, αλλά και σαν ηθοποιος με αρεσει...

Περαν της διαφοράς που βρήκε η Orestis, δύσκολα εντοπίζονται οι άλλες 9 διαφορές! (αν υπάρχουν)

Ε ενταξει ρε παιδια όλοι από κάπου ξεκινήσαν, και η Jennie ως κομπάρσα της Jannet, που το κακό?...

χαχα!

Anonymous said...

καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή, είδες το Τζενιφεράκι από καθαρίστρια της Janet Jackson ξεκίνησε, αλλά τώρα η "νεότερη" μεσουρανεί ενώ η προγενέστερη όπου να ναι θα αλλάζει την πάπια στον μουρλοκακομοίρη αδερφό της

Nicholas said...

ρε guys, γιατί όλα τα βίδεα μου βγάζουν no longer available; Έκανε κιόλας καρπούς η συμφωνία με τους αμερικάνους για εξ'αλειψη της διάθεης copyrighted material απο το Youtube?
σιτ σιτ σιτ (shit)

Nicholas said...

άκυρος ο συναγερμός, μετα απο 3-4 page reloads δουλέψε. Άγνωστε αι βουλαί..

Είδωλο said...

Καταρχας, δεν το περιμενα απο σενα τετοιο Θρασσος, να κατατασεις τον Τσαλικη στα Καλλιτεχνικα, που ακουστηκε, τη σχεση εχει ο ανθρωπος?
Καμια επαφη με το αθλημα, θα θελε αλλα περασε και δεν ακουμπησε

Καλα οχι οτι αγαπω Τζαστιν αλλα το καλο να λεγεται και με λογιστικα νουμερα επι των πλωλησεων...

ΥΓ. Ο Τσαλικης δεν ανηκει στην Heaven
YΓ2.Ο Πουλακης ειναι πολυ Hot...
Ελα πουλακη... φαε σπορακι... ;)

Το ποιο γελοιο ειναι οτι το καλοκαιρι δηλωνε (ο Τσαλικης) οτι ειχανε ενθουσιαστει μαζι του οι Morandi (βλ.Love me) και θα του γραφανε το φετινο cd, ειναι προφανης απο το Βιντεο Κλιπ η επιρροη της ρουμανικης house στο λαικο μπουζουκι, n'est pas?

Η Μανταμ ειναι η Τζ.λο.
Το ξεραμε, οσο για το τραγουδι πολυ σεξυ κομματαρα, απο τις πιο πετυχημενες πλαστικες η Τζανετ.

Η Νατασσα Ζενετζη δεν προκειται να βγαλει αλλο cd γιατι ηδη πουλησε την προικα της για να πληρωσει τα εξοδα του 1ου, το οποιο το αγορασε μονο η οικογενεια της που εξ αρχης ειχανε μαζεψει διφραγκα και δραχμουλες για να της παρουν εκεινο το αυθαιρετο στην Σουβαλα...

***Δε σε πιστευω οτι αναρωτιεσαι για την Ζενετζη και οχι για την Ναυσικα που ειχε συνεργασια με τον Γιωργο Θεοφανους at least.

If...ιγένεια said...

Το κατεβάζω, κατεβάζω, κατεβάζω! (το λαλάκι..)

Wrong Guy said...

moody ρε δεν το είχα καταλάβει για την πρωτιά και σκεφτόμουν "καλά τι λέει η γκόμενα" χαχα εσύ πάντα νούμερο 1 είσαι,τι σε νοιάζει;

orestis βέβαια,αν ακούς μόνο iron maiden που να μάθεις από καλή μουσική-θέλω να τα σχολιάζεις όλα,πάντα!

pavlos όπα!ίντριγκα!!!λέγε γκόσιπ,πεθαίνω για πικάντικα!!!αν και για να είμαι δίκαιος,εννοώ την εικόνα που προβάλλει,δε με αφορά τι κάνει στην προσωπική της ζωή,εκτιμώ το ότι δεν δείχνει τα βυζιά της για να προχωρήσει

xipaki αντί για το μέρμηγκα,εγώ λέω να πάμε στο μαγαζί που τραγουδάει η τραλαλά για να μάθεις και αυτήν και την υπόλοιπη δισκογραφία της-μην ανησυχείς σε μισή ώρα θα έχουμε ξεμπερδέψει

george καραλοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ!!!δεν έχω σχέση με αυτό,εγώ είμαι ηθικό στοιχείο!καλά γαμάτο,ακόμα γελάω!

Wrong Guy said...

equilibrium σαν απάντηση μου σου δίνω το σχόλιο του Ίθαν

ethan λες να καταντήσει έτσι και η Τζένιφερ σε λίγα χρόνια;

nicholas αν το εφαρμόσουν αυτό θα ξενερώνουμε ομαδικά!!!!καιρό είχες εσύ να έρθεις από τα μέρη μας..απουσία!

x oyranoy το σχόλιο για το Χεβεν είχε να κάνει με την παρατήρηση για την ομοιότητα και την απόλυση του τύπου από το μαντ

ifigeneia περιμένω γνώμη!

nikisot said...

egw panta noumero eimai, kai protimw na eimai 1!

Neverlandean said...

Τσαλίκης - Justin τους σιχαίνομαι και τους δύο μπλιαχ!

Χι χι, το Τζενάκι είναι!! :) Εντάξει δε "μεσουρανεί" ακριβώς η Jennifer, είπα πριν λίγο καιρό ότι προχωρά αργά και σταθερά στα βήματα της Mariah... Κρίμα. :(

Hmph, το τραλαλά της Beige είναι καλύτερο.

Θέλεις τραλαλά
θέλω τραλαλό
θέλεις γλειφιτζούρι
χωνάκι παγωτό. xD

Patrick said...

Έτσι,μετά τις ντίβες(...απίστευτη η Kate),μας βάζεις Τσαλίκη και Τραλαλά.Αντε μπράβο,να μην παίρνουμε και αέρα...Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα:
Θέλεις τραλαλά
θέλω τραλαλό
θέλεις γλειφιτζούρι
χωνάκι παγωτό.

Nicholas said...

hey, το ότι δεν ποστάρω comment, δεν σημαίνει ότι δεν έρχομαι, απλά περνάω απαρατήρητος !!
να σβηστούν τάχυστα οι απουσίες παρακαλώ!

Anonymous said...

stamata na antigrafis to provato!!

Nicholas said...

to provato? Poio provato?

run Stella, run said...

περασα να πω μια καλημερα, ασχετα αν δηλωνω ψιλο-ασχετη με το συγκεκριμενο post του καλλιτεχνικου ρεπορταζ,καθως και να δηλωσω οτι εμεινα καταπληκτη απο την υπεροχη δουλεια σου στο ποστ για το μουσειο dali στο figueres.
ηταν να παω φετος αλλα δε τα καταφερα.
τωρα εχω εναν επιλεον λογο να παω.

Wrong Guy said...

moody για αυτό σε πάω αγάπη,γιατί αυτοσαρκάζεσαι,και ως γνωστόν αυτό δείχνει ευφυία

patrick αυτό είναι το βαθύτερο νόημα του wrong guy-καλώς τον και ας άργησε!

never σύμφωνα με τα λεγόμενα σου,να περιμένουμε ότι θα λατρέψεις το νέο δίσκο της μαράγια τότε;

nicholas αμέσως!άλλωστε έχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια στις διακριτικές παρουσίες

Wrong Guy said...

ανώνυμε ποτέ δεν έκρυψα ότι ο μέντορας μου είναι ο πρόβατος, αλλά δε νομίζω πως τον αντιγράφω.άσε που το στυλ του είναι μοναδικό και έχει κόπιράιτ

χρυσόσκονη να πας και μετά περιμένω τη δική σου ανταπόκριση από τα τεκταινόμενα εκεί-πολλές καλημέρες και σε σένα

APSOY said...

Μόνο εγώ ξέρω την Τραλαλά?!?
(καλό είναι αυτό? :Ρ)

Λευτεριά στη Νατάσα Ζενετζή!!! Να βάλουμε όλοι από 1 ευρώ να κάνει κι άλλη δισκογραφική δουλειά - αξίζει!!! :D

Erisadesu said...

θέλω αφιέρωμα στα Αρίων

Related Posts with Thumbnails