Sunday, October 21, 2007

Wrong Guy - The Revision

Το 100στό ποστ είναι γεγονός!

Μεγάλη συγκίνηση με κυριεύει καθώς κάνω μια επανεξέταση - επισκόπηση του τι είδα μέσα σε αυτά τα 100 ποστ.

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2007

Αρχή. Το πρώτο σχόλιο που μου έγινε έβερ, Πρόβατος. Ακολουθεί Gsus. Πώς να μην πάει μπροστά το μπλογκ αυτό;

Τρίτη 3 Απριλίου 2007

Το πρώτο ποστ για Σαλονίκη. Στη συνέχεια βλέπω ότι θα με απασχολεί πολύ η πόλη καταγωγής μου – και να σκεφτείς ότι δεν το είχα σχεδιάσει. Το τραγούδι που κάνω τίτλο Everybody loves you here είναι ακόμα από τότε το πρώτο keyword που φέρνει κόσμο στο μπλογκ μου ( τα υπόλοιπα είναι Amy Winehouse - λογικό, Σοφία Καρβέλα – έλεος, Τομ Φορντ - ο ίδιος θα είναι, με ψάχνει, Φαίη Σκορδά, βιζιτού, Κανονίδου – η σειρά είναι αυτή που μου δίνει το τράκερ, εγώ δε φταίω, Λία Βίσση - εδώ έχει βάλει το χέρι του ο Μάρβιν, τσόκαρα, γκέι οίκος ανοχής, Mariah Carey η καλύτερη φωνή - αυτός που βρήκε το μπλογκ μου με αυτό το keyword θα ενθουσιάστηκε, βιντεάκια με πίπες, γαμηση με αντρες που να εχει και εικονες - από την καύλα έγινε και ανορθόγραφος, βούρδουλα, ερωτικά βίντεο με ελεωνορα μελέτη, κεταμίνη - Έιμι ξανά, μπλογκ μόνων γυναικών- καλά πόσο πιο χαμηλά μπορεί να πέσει αυτός που το έγραψε , σάσα μπάστα βιζιτού, πήδα με γαμιά μου- αυτό το δοκίμασα στο google και έβγαλε τρίτο το μπλογκ μου, κινέζικο σεξ - δηλαδή πως το κάνουν οι Κινέζοι;)

Τρίτη 17 Απριλίου 2007

Αρχίζουν τα φωτογραφικά αφιερώματα. Πρώτος ο David Lachapelle, το ποστ δε μου αρέσει πολύ τώρα που το διαβάζω, δεν ήξερα ακόμα να γράφω.

Πέμπτη 26 Απριλίου 2007

Την ίδια μέρα αφήνουν πρώτη φορά σχόλια οι αγαπημένες Erisabetsu και Veloz. Είναι τυχαίο;

Παρασκευή 27 Απριλίου 2007

Ανακαλύπτω ότι μια κολλητή του Φάτσα έχει μπλογκ, την σκουντάω και ξεκινάμε τις διαδικτυακές μας φιλοφρονήσεις.

Τρίτη 1 Μαΐου 2007

Ανακαλύπτει ο Φάτσας ότι έχω μπλογκ και μάλιστα σε σημείο που περιγράφω εκδρομή με παλιό γκόμενο, γίνεται Ο χαμός. Το ξεπερνάμε όταν εξηγώ ότι το κοινό μου είναι ανωτέρου και δεν εμπλέκει τα γκομενικά με τα μπλογκικά.

Τετάρτη 2 Μαΐου 2007

Η Ορεστάκος με το που με γνωρίζει μου λέει πως ο μπαμπάς της καμιά φορά το παίζει Desperate Househusband και σκέφτομαι πως αυτή η κοπέλα πρέπει να έχει πολύ χιούμορ!

Παρασκευή 4 Μαΐου 2007

Ethan, Apsoy και Neverlandean, τρεις αγαπημένοι μπλόγκερ μου μιλάνε την ίδια μέρα. Δεύτερη σύμπτωση αυτό;

Δευτέρα 14 Μαΐου 2007

Από τα πιο αγαπημένα μου ποστ, τιτλοφορείται Ο γάμος της καλύτερης μου φίλης αλλά τα σχόλια τιτλοφορούνται Ο γάμος μου με τον Φάτσα – κανονίζω λεπτομέρειες και τέτοια – το πρώτο μου τριαντάρι – συγκινούμαι.

Κυριακή 20 Μαΐου 2007

Καινούρια ενότητα στο μπλογκάκι μου. Σουρεάλ ματιές σε συνηθισμένες καταστάσεις. Δεν έχω καλύτερο!

Κυριακή 3 Ιουνίου 2007

Η Τσαπερδόνα έρχεται μόνη της και μου συστήνεται. Εκτιμώ το θράσος της και ενώ έχει όλα τα προσόντα για να την αντιπαθήσω εξελίσσεται σε μια από τις πιο αγαπημένες μου παρουσίες!

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2007

Η ιστορία αγάπης μου με το Φάτσα γίνεται best seller! Ζορίστηκα όταν την έγραφα, πρώτη φορά μιλούσα για κάτι τόσο προσωπικό – τώρα χέστηκα – αλλά την αποδέχτηκαν όλοι με τόση γλύκα που με έλιωσαν.

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2007

Η ημερομηνία αυτή στάθηκε μοιραία για τον Wrong Guy. Toν σημάδεψε και τον ακούμπησε όσο καμία. Ίσως να είναι και η πεμπτουσία, ο λόγος ύπαρξης του. Εκδίδει την πρώτη μετάφραση της Μαράγια.

Τρίτη 31 Ιουλίου 2007

Δημοσιογραφική επιτυχία! Αποκλειστικο βιντεάκι του George Michael να τραγουδάει λάιβ το Praying for time.

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2007

Φωτογραφικό υλικό από Βαρκελώνη – δωρεάν ξεναγήσεις σε έργα του Gaudi.

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου

Δε γινόταν να περάσει απαρατήρητη η μέρα του Τιμ Μπάρτον. Αναφορά στην πλήρη φιλμογραφία του, η μεγαλύτερη θέαση ποστ που έχω, μαζί με του Νταλί.

14 Σεπτεμβρίου 2007

Ούτε και η μέρα της Amy. Την ανακυρήσω σε νέα μου θεά και την κάνω δώρο γάμου στη Μoodygirl.

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2007

H βόλτα στο Μουσείο Νταλί είναι το ποστ που δούλεψα πιο πολύ από όσα έχω κάνει μέχρι τώρα και αυτό που με έκανε να χαμογελάσω από τα σχόλια που άκουσα.

Σήμερα

Μέχρι πότε θα τραβήξει, πως θα εξελιχθεί και που θα βγάλει αυτή η ιστορία, δεν το ξέρω. Εγώ το παίζω Καβαφικός και χαίρομαι τη διαδρομή, μαζί με άλλους επιβάτες που γνώρισα και εκτίμησα. Ξέρουν ποιοι είναι αυτοί, αν δεν τους θυμάσαι τους έχω στα λινκ μου.

Επίσης θα ήθελα να πω πως εκτός από αυτούς που συμπαθώ είναι άπειροι οι μπλόγκερ που βαριέμαι - σιχαίνομαι - απορώ γιατί υπάρχουν. Δε θα πω ποιοι είναι, λόγοι PR, καταλαβαίνεις. Σε γενικές γραμμές δε χωνεύω αυτούς που μιλάνε για θέματα τα οποία δεν κατέχουν, τους αγενείς, τους καμμένους που νομίζουν ότι κάνουν τέχνη με ποστ τύπου Γράμμα από τον άλλο κόσμο, αυτούς που μπερδεύουν το μπλογκ τους με το προφίλ τους στο gaydar, έχει και άλλους αλλά δε θέλω να θίξω όλους αυτούς που με διαβάζουν.

Επίσης θα ήθελα να δηλώσω πως είμαι πεπεισμένος 100% ότι ο χαρακτήρας του κάθε μπλόγκερ βγαίνει στο μπλογκ του, άσχετα με την κάλυψη που ρίχνει ο καθένας, και αν δε φαίνεται στα κείμενα του βγαίνει στα σχόλια του. Αυτά.

Ευχαριστώ για όλα. Και μην ξεχνάτε. Σας αγαπώ...

29 Comments:

Neverlandean said...

ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ ΠΟΣΤ!! ΦΑΤΕ ΤΗ ΣΚΟΝΗ ΜΟΥ!!! YAAAAAAAAAAAAAAAAY!!

Anonymous said...

δεν θα σου ευχηθώ να τα χιλιάσεις, αλλά να διατηρήσεις το μπλογκ σου για όσο σε ευχαριστεί. Το σίγουρο είναι πως όταν ο ιδιοκτήτης ενός σάιτ γουστάρει και περνάει καλά "δημιουργώντας" κάποιο κείμενο, εξίσου καλά περνάμε και οι επισκέπτες του. Μου αρέσει που ψάχνεσαι γενικώς και προσπαθείς να βρίσκεις όμορφα πράγματα να γράψεις και να μοιραστείς μαζί μας. Επίσης χάρηκα όταν ανακάλυψα πως πίσω από το ενδιαφέρον πρωτότυπο σάιτ κρύβεται ένας ακόμη πιο ενδιαφέρων άνθρωπος. Από μένα πάντα τέτοια!

Neverlandean said...

100 ποστ Wrong Guy, δεν έχω και σαμπάνια πρόχειρη.

Ο Πρόβατος σου έκανε σεφτέ; Τώρα μιλάμε ή βήχουμε; :PPP
Λοιπόν, τα keyword σου είναι θεϊκά και πολύ χαίρομαι που υπήρξα έμπνευση για τουλάχιστον ένα και αυτό είναι η κεταμίνη! Το "πήδα με γαμιά μου" να το δοκιμάσετε παιδιά το βλέπαμε τις προάλλες με τον Wrongακο και ανοίχτηκε μπροστά μας ένας (γενναίος) νέος κόσμος από σεξουαλικά μπλογκ! :P

Είμαστε κοινό ανωτέρου όμως σίγουρα. Πες τώρα τι του κανες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ για να σε συγχωρέσει... ;) Δλδ αυτά ο Φάτσας τα διαβάζει; Ε; Ουυυυυ Φάτσα γειά!!! Σου αρέσει η Kelly :*

4 Μαϊου έχουμε επέτειο! Καλή ημερομηνία, δεν έχει και πολλή ζέστη. Και σχολιάσα μαζί με Αψού και Ethan - ΣΤΑΘΜΟΣ εκείνη η μέρα για το μπλογκ σου. Όπως σταθμός είναι και η Mariah!

Για να μην αρχίσω για τα καλλιτεχνικά που παρουσιάζονται χωρίς ίχνος δηθενιάς και ξεστραβωνόμαστε κι εμείς οι AXRISTES TIS KOINWNIAS! Δλδ τι να πω, δόξα σε σένα και το Γιώργο Λιάγκα! :PPP

Την παράγραφο με τους μπλόγκερς που βαριέσαι σιχαίνεσαι απορείς γιατί υπάρχουν τη λάτρεψα. XAXAXAXAXAXA!!

Άντε τέλος το σεντόνι, απορώ γιατί σε γλείφω τόσο λες και υπάρχει περίπτωση να με αντιπαθήσεις. :D

Neverlandean said...

Αργκ, Ethan γιατί χώθηκες; xD

:* ethanίσκο

kanataki said...

ε,ναι λοιπόν αυτή είμαι!

(σοκ και δεος σοκ και δεος σοκ και δεος)

υγ και μόλις ανακάλυψα πόσο πραγματικό θράσος είχα
υγ και να σκεφτείς ότι δεν το σκέφτηκα ποτέ έτσι..
υγ αλλά αν καταφερνα να σκέφτομαι,έστω που και που,θα μουν και άλλη.αχ!

εισαι πολυ-πολυ-πολυαγαπημένος μου

One Big DJ said...

Na ta 10000000000 seis ...Panta tetoia
kisses

sikia said...

Happy birthday!!!! Να τα 100000000σεις! Και τώρα που είσαι πια established blogger, πρέπει να ανεβάσεις γυμνή φωτογραφία σου!

ΠΑΥΛΟΣ said...

Να συμφωνήσω με τον Σικιά?
Απαπαπα!!!!

Όλα τα καλά του μπλογκοΘεού να έχεις.

Άσε που η χαρά δικιά μας με τα αφιερώματα που κάνεις!

revqueer said...

Συγχαρητήρια βρε!!

oni said...

Xronia polla! *dinei dwro apo ta Gifts tou Facebook* LOL!

To xa xasei to Tim Burton post! Pali kala pou ekanes flashback :P

Anonymous said...

happy blog birthday:)))))))

το δικό σου ήταν απο τα λίγα που δειάβασα όλα σχεδόν τα older ποστ.αν και είμαι φρεσκος στην πιάτσα, και δεν ξέρω αν το δικό μου θα συνεχίσει να υπάρχει, θέλω να συνεχίσετε εσείς να μπαίνω να σας δειαβάζω. γιατι απο ότι φαίνεται είστε ωραία τυπάκια.

APSOY said...

Τίτσερ μου, δε θα σου ευχηθώ συγχαρητήρια που κατάφερες να φτάσεις τα 100 ποστ. Αυτό το έχουν κάνει κι άλλοι και θα το κάνουν κι άλλοι.
Θα σου πω "ευχαριστώ" που μέσα από τα κείμενα σου ...(θα χρησιμοποιήσω πληθυντικό ;))... μας κράτησες καλή παρέα, μας έκανες να γελάσουμε, μας έκανες να μάθουμε πράγματα και να σκεφτούμε και λίγο παραπάνω...:)

Επομένως η ευχή μου είναι να είσαι πάντα ο ευχάριστος, μεταδοτικός και αξιαγάπητος τίτσερ που γνωρίσαμε :)

gsus said...

xronia polla.
mh logokrinesai sto net, pes oti thes, PR gamhse ta.

orestis said...

Αγαπάμε Wrong guy έτσι απλά, για όλο το πακέτο!!!

Έξοχη η αναδρομή στο μπλογκ σου.

Τη διασκέδασα, όπως όλα σου τα ποστ.

Φιλάκια πολλά

Wrong Guy said...

never έπιασες την κεταμίνη,υπόσχομαι εκτενές ποστ για το πως με συγχώρεσε ο φάτσας,θέλω να ZVISO την άγνοια από τον κόσμο,για αυτό μπλογκάρω

ethan το να ψάχνω καινούρια πράγματα για ένα απαιτητικό κοινό όπως εσύ είναι τουλάχιστον αναζωογονητικό-thanx for your love and support-sincerely yours,kylie

tsaperdona μπα εγώ σε προτιμώ έτσι,έτσι σε θέλω,σκισμένο τζιν με μπότα και καπέλο

big dj θα τα εκατοστήσω αν συνεχίσεις να με διαβάζεις!

Wrong Guy said...

sikia θα το κάνω.με ένα όρο.θα μου στείλεις μια δικιά σου, θα τις βάλουμε δίπλα δίπλα και θα παίξουμε τις 10 διαφορές.ε;

pavlos γλυκούλη μου,εκτιμώ ότι τα σχόλια σου είναι μια σταθερή αξία στο πέρασμα των καιρών,για αυτό σε συμπαθώ τα μάλα

oni πάρτα πίσωωωωω!!!!!!δε δέχομαι τίποτα!!!!!!!!!!!!Θάνατος στα ζόμπι και στα ποτά!!!!!!!!!!!

revqueer σας ευχαριστούμε de profundis

Wrong Guy said...

ammos με τιμά το γεγονός ότι με ξεζούμισες ολόκληρο-τώρα με ξέρεις μέσα έξω-με πιάνεις,έτσι;;;;;;

apsoy γίνε αυτό που είσαι,γίνε αυτό που είσαι,γίνε αυτό που είσαι-με έχει σημαδέψει, και σε έχει στιγματίσει για μένα-τι άμο

gsus βρε χέστηκα για τα PR,πλάκα κάνω,σιγά μην ασχοληθώ με τις κουλές και να μιάνω το μπλογκάκι μου

orestis η διαδρομή ήταν έξοχη γιατί ήσουν και εσύ μέρος της-φιλιά και αίμα (από τους φόνους)-ωραίος τίτλος ταινίας δε θα ήταν αυτός;

zekia said...

ante na ta xiliaseis loipon ta post! aneksantlhth empneysh soy eyxomai!

Legally Blonde said...

Συγχαρητια λοιπον και απο την πιο ξανθια σου θαυμαστρια...

Να κανεις οτι γουσταρεις και για οσο γουσταρεις...

Εγω θα ειμαι εδω...514 km βορεια να σε διαβαζω....


p.s. Το δικο μου ητανε τηλεφωνημα απο τον αλλο κοσμο καιδεν μετραει ε?ε?ε?


Σε φιλω γλυκα...

nikisot said...

s agapw poly antroulh...synexise na mas ta3ideueis..

Provato said...

αχ εγώ τι να πω.... ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ I CREATED A MONSTER!!!!!

ΑΓΆΠΙΕ είσαι ο καλύτερος και γίνεσαι όλο και καλύτερος. Ζηλεύω ασταδγιάλα!!! :-)))

μου άρεσε τρελά το section για τους bloggers που μισείς. 100% ταύτιση φάκτωρ! χεχεχε

g for george said...

Δηλαδή αν κρίνω από το επετειακό σου, σε διαβάζω σχεδόν εξ αρχής!

Είσαι σταθερή right αξία!
Keep Walking!



ΥΓ
Τι είναι PR???

Fish-bait said...

Public Relations ;-)

Keep up the good work hun! :0)

Aντώνης said...

Να τα χιλιάσεις!!!!

Wrong Guy said...

zekia εμπνέομαι καλύτερα όταν είσαι μπίτσι!

moody αγάπη,ξέρεις πως πίσω από έναν μεγάλο άντρα κρύβεται μια μεγάλη γυναίκα!

provate θες να το παίζουμε Μέρι Σέλει;Εσύ θα είσαι ο Κένεθ Μπράνα-που είναι και πιο ασέξουαλ-και εγώ ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο-Μπομπ ρούλζ!Γλύκα σε ευχαριστώ για όλα!

blonde εσύ είσαι εκτός συναγωνισμού αγάπη,δεν πιάνεσαι,δε γίνεσαι,δε φτάνεσαι!

george i will, as long as u keep walking beside me

fish bait it's like honey when you talk to me like this-mariah forever!

antonis μόνο 1000 ρε αντώνης;μόνο;όχι,από σένα δεν το περίμενα,κλαψ κλαψ

If...ιγένεια said...

Πάμε για τα 200!

gatti said...

Το πρώτο - πρώτο ποστ σου που είδα
ήταν αυτό για τον Gaudi. Με τράβηξε αμέσως και με έκανε να σημειώσω αμέσως την διεύθυνση του blog σου. Πού να φανταστώ τι είχε προηγηθεί και τι θα ακολουθούσε! Συνέχισε έτσι, τα 200 είναι κοντά, τα 1000 είναι πολύ λίγα. Γράφε όσο σου κάνει κέφι, ό,τι σου κάνει κέφι και εμείς εδώ θα είμαστε, να μαθαίνουμε, να σχολιάζουμε, να ξαφνιαζόμαστε, να διασκεδάζουμε.

fevis said...

¨Αντε βρε... Να τα χιλιάσεις εύχομαι...

Wrong Guy said...

ifigeneia δεν εννοείς τα κόμεντ σου φυσικά!

gatti άμα σε καλόμαθα με Γκαουντί,που να ρίξω τώρα το επίπεδο-ευχαριστώ που με ενθαρρύνεις να συνεχίζω

fevis είσαι πολύ γλυκιά!

Related Posts with Thumbnails