Thursday, October 11, 2007

Αγαπητή κυρία Μάρα,


Τον τελευταίο καιρό δεν είμαι στα χάι μου. Δεν κοιμάμαι καλά και ξυπνάω κάθε μέρα με πονοκέφαλο. Στη δουλειά κουράζομαι παραπάνω από ότι πρέπει. Ενώ συνεχίζω όλες τις δραστηριότητες μου (βγαίνω, γράφω στο μπλογκ μου, ακούω μουσική, μιλάω στο τηλέφωνο, βλέπω ταινίες) μέσα μου νιώθω ότι κάτι δεν λειτουργεί σωστά.

Επίσης έχω αποκτήσει μια ιδιαίτερη σχέση με το χρόνο. Έχω άπλετη ώρα για να κάνω τις δουλειές μου όμως δεν μπορώ να βάλω τίποτα σε μια σειρά, δεν τελειώνω καμιά υποχρέωση, με έχει κυριεύσει μια αδράνεια τεράστια. Να φταίει που βλέπω το Heroes; Γυρίζω κάθε μέρα στο σπίτι από τη δουλειά και αποβλακώνομαι στο νετ, χωρίς να κάνω ουσιαστικά τίποτα.

Και καθώς έψαχνα τη λύση στον ουρανό και τα άστρα τη βρήκα χθες καθώς σκεφτόμουν λίγο πριν κοιμηθώ. Δεν περνάω καλά γιατί δεν είναι ο άντρας μου εδώ μαζί μου. Η απουσία του είναι οδυνηρή. Ξυπνάω τα βράδια και αναζητώ το φιλί του. Μου λείπει η αγκαλιά του όταν ξημερώνει. Η διαπίστωση αυτή ήταν επώδυνη. Εγώ, ένα αναρχο-αυτόνομο άτομο, με έντονη προσωπικότητα και πράσινα μάτια, πως είναι δυνατόν να εξαρτώμαι τόσο πολύ από την παρουσία κάποιου ανθρώπου; Είναι τρομακτικό να συνειδητοποιείς ότι η ευτυχία σου στηρίζεται πάνω σε κάποιον άλλο. Αν αυτός χαθεί; Το καις τελείως;

Η απορία μου λοιπόν είναι η εξής. Είναι φυσιολογικό να μου λείπει κάποιος τόσο; Είναι λογικό ένα άτομο που δρούσε πάντα μόνο του να έχει τόσο πολύ την ανάγκη ενός όχι οποιουδήποτε άλλου μα ενός συγκεκριμένου; Μήπως με δοκιμάζει ο Αλλάχ, να δει αν είμαι εγκρατής μέχρι να γυρίσει; Έχω καταντήσει να σβήνω τις μέρες με χαρακιές στους τοίχους όπως οι φυλακισμένοι. Έχουν μείνει 5 και μου φαίνονται αιώνας.

Διαβάζω τη στήλη κάθε φορά πρώτη στο περιοδικό και σε έχω σε μεγάλη εκτίμηση. Σε παρακαλώ μην αργήσεις να απαντήσεις, ασφυκτιώ.

Το σορτσάκι της Μαράγια.

23 Comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Αχ, πόσο μα πόσο σε καταλαβαίνω. Έλα 5 μείνανε, που θα πάει θα περάσουν.

fevis said...

Μήπως φταίει που κρύωσε λίγο ο καιρός? Να φορέσετε κανένα παντελονι μακρύ? :-)

Lina said...

σε νιώθω, κι ας μην είμαι το σορτσάκι της μαράγιας.

μετράω δεκαπενθήμερα και 20ήμερα για να μαστε μαζί μια μόνο μέρα κάθε φορά. =(
κουράγιο σορτ΄σακι!

Haris said...

"με έντονη προσωπικότητα και πράσινα μάτια" χαχα, α βρε wrong πάλι έγραψες!!

If...ιγένεια said...

Υπομονή καρντάσι, θα περάσουνε κι αυτές..

One Big DJ said...

Aγαπητό σορτσάκι της Μαράγιας.(Iνδιάνικο είναι?)

Ανέγνωσα με ιδιαίτερη προσοχή το γράμμα και τους προβληματισμούς σας σχετικά με τις ανάγκες που σας έχουν δημιουργηθεί δοθήσης της απόστασης μεταξύ εσού και του εταίρου σας ήμισι.
Απο τα λίγα που αντιλήφθηκα για την όλη κατάσταση πρέπει να σας ομολογήσω πως μιας ακόμα και τα πόδια πάνε πακέτο για να μπαίνουν στο καύτο τζήν έτσι και εσείς έχετε ανάγκη το έτερον πόδι σας να κάνετε ζεύγος. Πρασινομάτης θελκτικός και κουτσός δεν λέει..
Θα σας έλεγα να αφεθείτε σε αύτον τον κυκεώνα συναισθημάτων μιας και ανεξαρτήτου της εκβάσεως η διαδρομή στο τέλος θα σας ανταμοίψει. Άλλωστε θα γνωρίζετε αγαπητό σορτσάκι πως όσο περπατάμε τόσα μαθαίνουμε. Η αυτοδυναμία είναι μια έννοια σχετική και προσωπική για τον καθένα και πάντοτε είναι πιο νόστιμη όταν προκαλούμε και κάποιον να την γευτεί παρέα με εμάς για να δείξουμε πόσο αυτοδύναμα χώσαμε τα νυχάκια στον τοίχο και σχηματίσαμε το όνομά του στην ταπισερί ακούγοντας το My All μιάς αγνώστου και αταλάντου τραγουδίστριας ονόματι Τζίμ Κάρεϋ. Αλλά το θέμα μας δεν είναι αυτό. Ζήστε το αγαπητό σορτσάκι. Στα άκρα. Γιατί σκεφθείτε την ανακούφιση που θα νιώσετε όταν και το άλλο πόδι σας βρεί για να κάνετε ένα περίπατο μαζί. Το να περνάτε ανούσια τις ώρες σας είναι κάτι που συμβαίνει σε πολλά haute couture ενδύματα σαν και σας και είναι μόνο και μόνο για να αντιληφθείτε περισσότερο την έλλειψη του Soupline σας.

Ευελπιστώ στην ταχεία σας αποκατάσταση και λύτρωση και σε πολλές ευτυχισμένες Μαίρες yet to come.

Ταβόριος Κρασόσπιτος
Ψυχοθεραπεύτης - Κοπτοράπτης.

One Big DJ said...

A...παρέλειψα να σας πώ. Η Μάρα αυτοκτόνησε.

Equilibrium said...

Αγαπητό σορτσάκι,

ήρθε η ώρα να υποχωρήσεις. Να βγεις από αυτά τα καλλίγραμμα πόδια και να τα αφήσεις να ενδώσουν στον πρώτο τυχόντα. Ο άλλος θα'ρθει σε 5 μέρες. Στην χειρότερη να "πάρεις" έναν γκόμενο τη μέρα! Pas mal pas mal.

CHAOS
Το περιοδικό που ζει τις αδυναμίες του...

orestis said...

Χαχαχα.

Με έκανες και γέλασα.

Ενημερωτικά άνοιξε μαγαζί "Οι μάγισσες της Σμύρνης shop" στη Παπαδιαμαντοπούλου.

Εκεί μπορεί να σε βοηθήσουν, από σορτσάκι να γίνεις παντελόνι...

nikisot said...

antroulh mou, gyrizw apo to spain anoigw to blog sou kai ti blepw?
pali skepseis mou
Na pas kai na peraseis super
Oti niw8eis einai fysiologiko apolytws, afou mou eisai in love...
Ante, me to kalo kai sou uposxomai de 8a kanw MEGALH skhnh
oso gia to sortsaki ti na pw h episthmh exei shkwsei ta xeria pshla kai h maragia ta podia

Rakuneta said...

emena pali apo tin oli fasi mou aresan oi xarakies stous toixous!(den iparxei to paramikro iponooumeno, ayto gia ta opoia sxetika sxolia! hellooo re rakuneta aytos o sineirmos twra pou kollaei? mipws esi idi skeftikes ta opoia iponooumena?).

sin tois allois tha exi k mia asxolia meta! i epidiorthwsi tou toixou! mipws na allaksi kai to xrwma epi eukairias aytou? to laxani ti leei?

mipws na vapsi k to sortsaki gia na ine asorti?

revqueer said...

Απαπα γκρίνιες!!!!! 5 μέρες είναι! Εμείς τι να πούμε που δε φαίνεται τίποτα στον ορίζοντα; Get a hold of yourself!!

kanataki said...

από τα γέλια μου φυγε το bottox!!


υγ θα σε χρεώσω το επόμενο
υγ τόσο πολύ σου λείπει???
υγ αχ εγώ πότε θα το πάθω???

Fish-bait said...

Ααααααχ... τι τραβάμε κι εμείς οι πρασινομάτηδες

Neverlandean said...

Νόμιζα ότι ήσουν εσύ με το σορτσάκι. Θα με μπέρδεψαν τα πράσινα μάτια. :P

:*

zekia said...

mporeis na arxiseis kai ena polemo (;h sxesi misous-latreias) me tin shakira pou de ti sympa8w kai ka8oloy;;;

Legally Blonde said...

Αγαπημενο σορτσακι της Μαραγιας,

Ειμαι της τελειως (αυτοπροστατευτικης) αποψης πως ολοι μπορουν χωρις ολους...

Απο την αλλη θεωρω πως ειναι υπεροχο να μπορεις να νιωθεις τετοια πραγματα για εναν ανθρωπο....
Οποτε...απλα enjoy!!!! Δεν σου συμβαινει πολλες φορες αυτο
:))))

Φιλακια στα μουτρακια

Wrong Guy said...

big dj ok,το καλύτερο σχόλιο που έχεις αφήσει έβερ.τι λεξιλόγιο,τι ποιότητα!απάντησες καίρια και περιεκτικά-με συγκλονίζεις.

equilibrium κοίτα,καλλίγραμμα δεν τα λες,αλλά ανοίγουν εύκολα,οπότε κάτι θα κάνω.

orestis και τι πουλάει;τράπουλες και βουντού;έλεος,είναι και καθηγήτρια,μαζεύτε την!

moody ρε κούκλα εγώ στο έχω πει,πως σκεφτόμαστε τα ίδια πράγματα-όλο αυτό σου γράφω

rakuneta βασικά λέω να βάλω ταπετσαρία,ριγέ κιόλας,και θα βάψω ριγέ και το σορτσάκι,τι λες;

revqueer αχ,είναι πιο δύσκολο να έχεις άνθρωπο στην ξενιτιά,από το να μην έχεις καθόλου,έχω περάσει και από τα 2 ξέρω,η εμπειρία μιλάει

Wrong Guy said...

tsaperdona δε χρειάζεται να πάθεις,αν θες να μάθεις,το μπότοξ μη χαλάσεις και το μπούκλα μην τον χάσεις

fish bait λες ρε αυτό να φταίει για την τύχη μου την χορεύτρια και εγώ ψάχνω τι λάθος κινήσεις έχω κάνει στη ζωή μου;ήταν μπροστά στα μάτια μου -μάτια,το έπιασες; χοχοχοχο

never (again,will i see u) βρε εγώ είμαι,έκοψα τη φάτσα για να μη κλέψει κανείς και με κάνει φωτομοντάζ

zekia νομίζω πως έχεις βγάλει το συμπέρασμα ότι έχω εμπάθειες καλλιτεχνικού ύφους-δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος εγώ.αν θες η ζωή,αν θες οι συνθήκες με οδήγησαν εδώ.με λίγα λόγια,βγάλτα πέρα μόνη σου, εγώ κουβαλάω το δικό μου σταυρό εντάξει;

Wrong Guy said...

pavlos μείναν 5,αλλά βάλε και το μήνα που πέρασε,για αυτό έχω λαλήσει

fevis ναι,αλλά τότε πως θα αναδεικνύονται τα σφιχτά μπούτια μου;μίνι,άντε μέχρι το γόνατο!

lina αχχχ να και κάποιος που βιώνει το δράμα μου-δώσε μου τον ώμο σου φίλη να ακουμπήσω

haris μα το ένα ήδιον συνεπάγεται το άλλο,κατάλαβες;

ifigeneia καρντασίνα ακούω σαλονίκη και αφρίζω πλέον,νιώθεις τον πόνο μου;

Wrong Guy said...

legally blonde ολοι μπορουν χωρις ολους-ήταν και δικό μου μοτό παλιά-το κατέρριψα-κάντο και εσύ-φιλιά

g for george said...

Δύο και σήμερα, είπαμεεεεε!

Wrong Guy said...

Μία και σήμερα - ούτε όταν απολυόμουν δεν έκανα έτσι!

Related Posts with Thumbnails