Sunday, October 7, 2007

Xαριτοδιπλωμένος for ever!

Τελευταία είχα έντονες ανησυχίες για την πορεία της ελληνικής ποπ μουσικής.

Ευτυχώς ανακάλυψα αυτό το βίντεο το οποίο σας παρουσιάζω σήμερα και θέλω να του δώσετε τη δέουσα προσοχή.

5 δροσερά κορίτσια (2 ξανθά μωρά και 3 μελαχρινά), με χορογραφίες πανθομολογουμένως δύσκολες (τύπου κάθομαι στην καρέκλα και σηκώνω αριστερό πόδι) και στίχους Με τις φίλες μου τις σέξι θα πάμε για καφέ ντεμπουτάρουν στην ελληνική σόουμπιζ με μια επανεκτέλεση ενός αγαπημένου για κάθε κορίτσι που σέβεται τον εαυτό του τραγουδιού από το παρελθόν.

Τα ονόματα τους είναι Λίλιαν-η γιαγιά της τη φώναζε Γαρουφαλλιά, Ισμήνη - από το Καλέση, Γκρέις - Χαρίκλεια, Άντζελα - Αγγελικούλα και Κλεοπάτρα - Ελένη - δε βρήκαν κάτι σχετικό.

Τη διαφορά κάνει η μεσαία όταν περπατάνε στη θάλασσα. Το κουνάει καλά στο ρεφρέν. Συμπάθησα ιδιαίτερα τη Γκρέις, έχει θάρρος και πειθώ και μου θύμισε τον αγαπημένο μου Μπεεεεε. Μοιάζουν και λίγο εμφανισιακά. Επίσης τρελαίνομαι όταν κάνουν κάτι ουουου.. ααα.. ουουου ....αχ, αχ, ουουουου, γιέααααααα...

Μην τις απορίψετε. Δώστε άλλη μια ευκαιρία.




33 Comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

xaxaxaxa κάπου τις πέτυχα και γω χθες το μεσημέρι

gay super hero said...

Έχω μια απορία: γιατί στα ελληνικά βιντεοκλιπ βγαίνουν όλοι και όλες τόσο απίστευτα ξελιγωμένοι; Τι πίνουν;

Αν τις βγάζανε Diamonds and Pearls θ ήταν πιο εύστοχο

revqueer said...

Ξερνάω...

bill g. said...

Πώπω R&Bιές οι Darlings! Μπρρρ...




Και γιατί οι φωνές τους ακούγονται σα στρουμφάκια; Δώσε βάση στην ξανθιά που "τραγουδάει" τελευταία...

gsus said...

οι ελληνίδες PCD.

sikia said...

Τη Γκρέις (με το θάρρος και τη πειθώ) την είχαμε παραδουλεύτρα στο πατρικό μου, από τότε ξενυχτούσε μόνη ή δυο δυο...

Lina said...

αααα, γλυλύτατες ψwλίτσες..... μπράβο

Neverlandean said...

Πέραν του απαράδεκτου του θέματος, θα μου πέσουν τα μαλλιά και για έναν ακόμα λόγο:
τις συγκεκριμένες διάβασα κάπου να τις αποκαλούν "Ελληνίδες GIRLS ALOUD"!!! Δλδ ΕΛΕΟΣ, το 'χουμε κάψει σ' αυτή τη χώρα.

Το φελέκι μου.

Κώστας said...

revqueer said...

Ξερνάω...

m2...

zekia said...

φυσικά, γιατί να μη δώσω μια ευκαιρία στις υπέροχες πέντε γατούλες! Ή μάλλον γατιά, απ'αυτά τα ξεμαλλιασμένα και τα ψωριασμένα!

Ειδικά αυτή η τελευταία γιατί σκούζει έτσι στα ρεφρέν;;;

APSOY said...

Πάντως κι εγώ θα δυσκολευόμουν να κάνω τα χορευτικά αυτά...
Ας τους δώσουμε κάποια credits...

orestis said...

Bill g. συμφωνώ μαζί σου.

Πώς τσίριζε έτσι αυτή η τελευταία;

Ελπίζω να πάνε πολύ μπροστά...στην άκρη του γκρεμού τραγουδώντας τη διασκευή του "στη στεριά δεν ζει το ψάρι..."χεχε

kanataki said...

γιατι,αυτόν από τους one,που μου θελε και σόλο καριερα?
τον εφαγε βλεπεις το γκρουπ.....
υγ χωριζω τον μπουκλα.τις ειπε ''καυλακια''.
υγ δεν τον αναγνωριζω!που ειναι ο ανθρωπος που ερωτευτηκα θεε μου??

g for george said...

Βαρετό δεν το λες!
Έχει και ωραίο τσιφτετελοειδές μπιτάκι!

Μα να μην το ακούσω το σουκού που πέρασε!

Α ρε never, χαχαχα!!! Άπαιχτο σχόλιο!

DARK_ERA said...

Moy xalane tin esthitikh moy oi kits antigrafes

Marvin said...

καλα κανεις δεν σχολιαζει τον μαμια της γειτονιας, που τις παιρνει ολες και δεν ξερει ποια να διαλεξει;;; Εμ καλα του τα λεει η Στρουμφιτα στο τελος...

Απροπο, αυτη εχει κρεατακια και τραγουδαει ετσι?

Ολτερνατιβ τιτλος: Τα τσουλακια ξενυχτανε

Anonymous said...

σε πάω ρε wrong, μετά τον bourdin, τα darlings, έτσι για να μην ξεχνιόμαστε, και να ρθούμε στα ισα μας.

nikisot said...

ayta blepoun oi antres kai exoun xazepsei teleika

oni said...

Ωχ Παναίαμ! Οι Ντάρλινγκς! Και δεν είναι η σούπερ ντούπερ ριτς οικογένεια από το Dirty Sexy Money αλλά 5 σαχλοκούδουνα!

Wrong-Guy πώς το έκανες αυτό στον neverlandean; Χαχαχα! Girls Aloud της Ελλάδος! Τραγικό!

Wrong Guy said...

Χαίρομαι που τα γούστα των αναγνωστών συγχρωτίζονται με τα δικά μου!

Θα μου πεις αν δεν ταιριάζανε,δε θα διαβάζανε.

One Big DJ said...

apla den anteksa na to dw olo...! vometing alla epitomh sthn ellhnikh dikografia!!

billzouk said...

πολυ δευτεραντζα το ολο κονσεπτ.
(μην σου πω και τριταντζα!)

If...ιγένεια said...

Χωρίς κωλαράκι, βίντεο κλίπ δεν υφίσταται...

Erisadesu said...

ναι κυριές και κύριοι η απάντηση στης Pussycat Girls....

Provato said...

εγώ πάντως 2 μέρες τώρα το βλέπω το video ολημερίς και οληνυχτίς, ακόμα δεν έχω καταλάβει ποια είμαι από όλες.

μπεεεε

Provato said...

επίσης μου αρέσει πολύ, πάρα πολύ, που είστε όλες τόσο πολύ του ποιοτικού. και χαίρομαι που ξέρετε και που να κατευθύνετε την κριτική σας... σε πράγματα δηλαδή που πραγματικά απειλούν την κουλτούρα και το επίπεδό μας!

:-PPPP

Legally Blonde said...

...Έγω ειμαι του ποιοτικου

:PPPPPPPPP


(Nταξει πεθανα στο γελιο...αλλα απο την αλλη τι να κανουν τα κοριτσακια για να βγουνε απο την πλεμπα?Να μην δειξουνε λιγο κωλαρακι? ε?)

Υ.Γ.Ζει ο Χαριτοδιπλωμενος?

Wrong Guy said...

gay hero Αν τις βγάζανε Diamonds and Pearls θa ήταν πιο εύστοχο οκ,έγραψες!θεός!

bill g αυτή είναι η αγαπημένη μου,η έχω κρεατάκια.

συκιά για αυτό η γλυκιά μου τραγουδάει σαν να σφουγγαρίζει..η καλή μου!

λίνα αρχίζουν και σε χαλάνε τα παλιο-μπλογκ που διαβάζεις.εσύ ήσουν σεμνή!

ζέκια επίσης,όπως παραπάνω!εξελίσσεσαι σε μεγάλο φτυάρι.θα κάνουμε καλή παρέα!

ορεστης απλα.. χαχαχαχα!

τσαπερδόνα σε νιώθω.αν εμένα ο δικός μου έλεγε καυλάκια 5 σαχλοκούδουνα που μας δείχνανε τον κώλο τους, θα είχαμε τρομερό ρήγμα στη σχέση μας.να το προσέξεις μη στο πει και για τη σαρρή.

μαρβιν οι μαμιάδες είναι υπεράνω κριτικής-δεν ξέρω αν το κατέχεις το θέμα! :-))

αμμος στα μαλλιά παρόλο που είσαι νέος στο μπλογκ,το έπιασες το κόνσεπτ του. σαλόνι-αλώνι.για να κολλάνε οι αναγνώστες,σαν τους γκόμενους.

πες τα ρε μούντι,και μετά δεν μπορούμε να σταυρώσουμε γυναίκα!

προβατε το λέει ξεκάθαρα μια από αυτές έχει πειθώ,της το προσάπτει το χαρακτηριστικό ο μαμιάς.άσε που φαίνεται κιόλας,δεν έπρεπε να το περιμένεις από αυτόν!

blonde σε χρήζω επόμενη θεά. η πλεμπα είναι η αγαπημένη μου λέξη

veloz said...

symfwnw me Gsus, mono pou oi Ellinides paraeinai B', oi alles eixan skoupisei kai 10 pistes-kolwnes stripper prin bgoun sti dimosiotita, ayta ta koritsakia den to 'xoun oso prepei(to talento)...

Wrong Guy said...

και επειδή όλοι τις κακολογείται,θέλω να τις στηρίξω και να πω οτι οι στίχοι δεν είναι τόσο χάλια όσο νόμιζα, δε λέει "Με τις φίλες μου τις σέξι θα πάμε για καφέ" αλλά "Με τις φίλες μου στις έξι θα πάμε για καφέ" αλλά εσείς αμέσως να τα θάψατε τα κορίτσια.ντροπή

ethanandthecity said...

δεν είναι τυχαίο ότι κρύβεται η Μουρατίδω πίσω από το project. επίσης υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο σέξυ και το χυδαίο. guess σε ποιά κατηγορία ανήκετε εσείς girls!

Wrong Guy said...

Σοβαρά;το έκαψε αυτή.τη Μουρατίδω τη σιχάθηκα όταν πήγα μια φορά στο βρωμοκλαμπ που είχε ανοίξει,ήμουν με φίλη,δίνω τα παλτό μας,τα βάζει σε 2 κρεμάστρες και μετά μας ζητάει 8 ευρώ,να τα φάει σε λιποδιαλύτες,το χάρηκα που πάτωσε

a female Darcy said...

tin eidane PCD? mono pou oi authentikes einai mia kai mia eno autes einai mia kai oxi alli kamia

Related Posts with Thumbnails