Monday, October 29, 2007

Αφιέρωμα σε στοιχειωμένα σπίτια

Γεια σας. Με λένε Λάουρα και είμαι ζωγράφος. Βασικά βάφω κυρίως αυγά, νύχια και καμιά φορά κάνω και γαλλικό μανικιούρ με 5 ευρώ. Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις μεταφυσικές εμπειρίες που είχα τα τελευταία τέσσερα χρόνια γιατί δεν αντέχω άλλο να ζω χωρίς να τις έχω πει σε κανέναν.



Όλα τα συμβάν που θα σας διηγηθώ συνέβην τους ζεστούς μήνες του καλοκαιριού. Το πρώτο έγινε ένα μήνα αφότου νοίκιασα το σπίτι. Ήταν νύχτα. Είχε πολύ ζέστη, δε με έπιανε ύπνος. Μια ο καύσωνας, μια το στιφάδο που είχα κατεβάσει με κάνανε να αναζητήσω μια σόδα. Το ρολόι έδειχνε τρεις. Το κουδούνι έσκισε τη νυχτερινή σιωπή. Μόνη καθώς ήμουν σε καινούριο σπίτι, έτρεξα να ανοίξω νομίζοντας ότι θα ήταν οι γείτονες με ένα μπουκάλι κρασί για να με καλωσορίσουν. Έμεινα έκπληκτη καθώς είδα ότι πίσω από την πόρτα στεκόταν ένα απλό κορίτσι. Φορούσε ένα μαύρο μίνι φόρεμα, το οποίο είχα δει προχθές στα Σπρίντερ 9,90 €, λύκρα, που είχε λεκέδες από roll on αποσμητικό. Ανυποψίαστη τι ρώτησα τι θέλει. Αυτή με κοίταξε με ένα ψυχρό βλέμμα και μου απάντησε «Έχεις λίγη ζάχαρη;» Εγώ επειδή θέλω να διατηρώ τη σιλουέτα μου της είπα ότι έχω μόνο ζαχαρίνη. Και αυτή μου κάνει, είπε το κορίτσι με το 9,90 € φόρεμα, την άφησα να περιμένει με την πόρτα ανοιχτή, αλλά όταν γύρισα είχε εξαφανιστεί.

Σε αυτό το σημείο κατάλαβα για πρώτη φορά ότι το σπίτι ήταν στοιχειωμένο.

Το δεύτερο και πιο συνταρακτικό από τα συμβάν που μου συνέβην, έγινε ένα χρόνο μετά. Ήταν πάλι καλοκαίρι, μετά τις 12 και πριν τις 5. Είχα νταλακιάσει από τη ζέστη, δε με έπιανε πάλι ο ύπνος, όχι από το κοντοσούβλι που είχα μπουκωθεί, αλλά από τις απίστευτες γκάβλες που διακόρευαν το κορμί μου. Η ατυχία μου ήταν πως είχαν τελειώσει οι μπαταρίες από το δονητή μου. Ξαφνικά ένιωσα μια ασυνήθιστη ψύχρα και άκουσα ένα βόμβο. Άνοιξα το κομοδίνο μου. Ο βόμβος δυνάμωσε. Ο δονητής μου παλλόταν με ξεχωριστή ορμή. Ταράχτηκα. Ποια μεταφυσική δύναμη του έδινε ενέργεια; Τότε σιγουρεύτηκα. Στο σπίτι αυτό κατοικούν ανώτερες δυνάμεις που ψωνίζουν από τα Σπρίντερ και τους αρέσει το κίνκυ σεξ.


Απόσπασμα από τη χθεσινή εκπομπή του τσόκαρου της ελληνικής τηλεόρασης

30 Comments:

Equilibrium said...

hehe

άλλη μια πρωτιά!

συμφωνώ, και δεν είναι το μόνο τσόκαρο...

One Big DJ said...

Kati exasa profanws...LYGM

oni said...

Xaxaxa! Se latreyw! Thn eblepa shmera kai elega pws eilikrina den exw ksanamatadei PIO ZWO gynaika s ayto ton planhth. Kai ayto einai k prosbolh sta glyka zwakia. Einai PANHLI8IA milame. Den antexw. Apotelei tranh apodeiksh gia to pou odeyei ayth h xwra. H katantia mas. Kai "aytos" h trelogka me th blefarida kagkelo kai to molybi sto mati pou milaei se oles tis ekpompes apo pou8e thn pswnise?

oni said...

Epishs h8ela na pw pws h zaxarh einai shmantiko stoixeio ths istorias, na to proseksete oloi sas, dioti einai krystallikhs morfhs, ara krystallo, ara shmainei prostasia. Den einai kamia tyxaia h Drouza, kanei kai kairies erwthseis epanw se ola ta SYMBAN.

Lorelei Am Rhein said...

Κι εγώ προφανώς κάτι έχασα!
Η μαυρόασπρη φωτό, όμως, φοβερή!

Lorelei Am Rhein said...

Χμμμ, τώρα που την ξαναβλέπω, έχει ένα βαθύ τόνο σιέννας...

Neverlandean said...

Να αν έπαιρνες τηλέφωνο και έλεγες αυτήν ακριβώς την ιστορία, η Δρούζα θα σε πίστευε δεν έχει κωλύματα αυτή η γυναίκα. Καμιά εκπομπή αφιέρωμα στη μέτρηση του IQ δεν θα κάνει, να της μετρήσουν και το δικό της να γελάσουμε. xD

Anonymous said...

stamata na antigrafis ton provato!!!

ΠΑΥΛΟΣ said...

χαχαχα το έβλεπα και εγώ χθες. Ήταν τόοοοοοσο κουλό που κοίταζα σαν μαγνητισμένος!!!!

revqueer said...

Η γυναίκα είναι διάνοια! Μ'αυτές τις μαλακίες κάνει μια χαρά θεαματικότητες και όλοι τη συζητάνε! Απλά αδιαφορήστε!

Legally Blonde said...

Γαμωτο!Το ταξιδι της επιστροφης εκτος απο 6 ωρες χαμενες απο την ζωη μου, μου στερησε και φιλοσοφικες εκπομπες τετοιου τυπου....

(κλαψκλαψκλαψκλαψ)

Θελω video τωρα!!!

Φιλακια

nikisot said...

xxaxxaxa
ayta xanw pou de blepw tv!
eytyxws exw kalous anametadotes:p

Maria Mikro Analogo said...

Έχει δίκιο η κοπέλα... με τέτοια ΣΥΜΒΑΝ είναι να μην σκιάζεσαι;... (εγώ γιατί χάνω τα καλύτερα; ε;) Καλημέρες! :-)

Anonymous said...

Anonime toy parapano sxoliou koftis aidies gia antigrafis provatou protou to anoikso kai po poios afinei ayta ta sxolia.ante giati bare8ikame me tis idriges sou.

APSOY said...

τίτσερ... μάντεψε...
Δεν έχω τηλεόραση!
Χάλασε...
(πάνω που απέκτησα ήχο...)

Ετοιμάσου!!!
(εγώ και -καθώς φαίνεται και ο ανώνυμος- θα σε βομβαρδίζουμε με άκυρα μηνύματα...;))

Anonymous said...

τι λέτε έχασα τέτοια φάση?
γιατί πάντα τα καλύτερα τα χάνω. καλά η δρούζα έχει ξεφύγει εντελώς, έχει πλιατσιναστεί το μυαλό της απο το σεξ με τον χοντρο

απορία: αυτή ήταν χοντρή ή σαν τη φώτο, γιατί μια στιφάδο μια κοντοσούβλι και συλφίδα, τότε σίγουρα κάτι μαγικό συμβαίνει.

ps: wrong, κόψε τα ανώνυμα σχόλια, έχω βαρεθεί να βλέπω όλους τους μλκς να γράφουν σαν τις κότες, ότι γουστάρουν κρύμμένοι πίσω απο την ανωνυμία

xipasmenos said...

It can't be true....Αυτο παίχτηκε live on national tv?
ΤΖΙΖΟΥΣ ΚΡΑΪΣΤ ΣΕΪΒ ΑΣ ΟΛ

Παιδια αληθεια ειπε για τον δονητη;
Σε εκπομπή για το δονητη; Τζιζους..... λιποθυμάω....

Anonymous said...

άσχετο σχόλιο-δεν ξέρω ποιος είναι ο ανώνυμος και τι ζόρι τραβεί, αλλά μην κόψεις τα ανωνυμα σχόλια, το θεωρώ κάργα ρατσιστικό απέναντι στους μη-bloggers. όταν βλέπω κάτι τέτοιο νιώθω σαν να μου λένε "hey, bloggers only! Ξου ρε!"

σχετικό σχόλιο: το ανησυχητικό είναι ότι κάποτε τα βλέπαμε και τα κοροϊδεύαμε και έδιναν βάση στα τσόκαρα κάτι γιαγιάδες, ενώ τώρα έχει γίνει τρεντ και τόσοι επιστήμονες άνθρωποι σου αναλύουν τις θεραπευτικές ιδιότητες της φραπελιάς με πάσα σοβαρότητα. για κάποιο λόγο οι αηδίες αυτές έχουν πάρει προαγωγή σε επιστημονικά δεδομένα, σου έρχεται η κάθε απίστευτη μαλακία από εκεί που δεν το περιμένεις.

irrelevant

orestis said...

Είσαι θεός, απλά θεός.

Και μην ξεχνιόμαστε, πάλι μου έφτιαξες το κέφι, επειδή αυτά τα μεταφυσικά τα φοβάμαι λίγο, αλλά η εκδοχή σου ήταν ονειρική.

Φιλιά

Wrong Guy said...

Ανακοίνωση:

Όταν άνοιξα τα σχόλια, ήξερα ότι θα μπορούσε να γράψει ο καθένας τον πόνο του. Δεδομένου του ότι αυτό είναι ένα -μερικώς- γκέι μπλογκ με άποψη, καλαισθησία και μοβ χρυσόσκονη περίμενα πως πιθανώς να ενοχλούσε μερικούς. Τα σχόλια μου είναι ανοιχτά για όλους, μπλόγκερ και μη. Έχω λοιπόν να δηλώσω στην ανώνυμη κουκλίτσα που μας τα έπρηξε τελευταία, ότι δεν πα να φας το μουνί σου και να μας το γράψεις, χέστηκα, μάλιστα βάζω στοίχημα πως θα το φας ωμό, θα είσαι από αυτές τις new age κούκλες...κάτσε αυτό κάπου το διάβασα...Α ναι! στον Πρόβατο!

Wrong Guy said...

αυτό που με ιντρίγκαρε πιο πολύ όμως είναι το σχόλιο του observer! πας μας αγαπητέ, ποιος μπορεί να κρύβεται από τη μυστηριώδη μάσκα και γιατί έφαγε κόλλημα μαζί μου;

Wrong Guy said...

με αυτά και με εκείνα ξεχάστηκα, και δεν είπα το σημαντικότερο.επειδή δεν ήθελα να αναφέρω το όνομα του τσόκαρου και λερώσω το μπλογκ μου, ήθελα να δω αν το αναγνωστικό κοινό το καταλάβει - βλέπω όλοι τη βλέπετε!

Wrong Guy said...

xipaki αυτό με το δονητή ήταν δική μου παρέμβαση,δεν έφτασε εκεί η κατάντια της ζωγράφου,αλλά η ιστορία με τη ζάχαρη είναι αληθινή!

ammos ήταν αδύνατη,ίσως οφειλόταν στη μεταφυσικότητα του σπιτιού!

Είδωλο said...

Οταν λες Τσοκαρο, ποιο απ'ολα
Please be specific
Βεβαια η θεματολογια μμμ
Αννιτα/Δρουζα/Χαρδαβελας μου κανει

Οποτε επιλεγω Δρουζα

xipasmenos said...

Ουφ με προλαβες στο 13ο ανευρισμα που εσκαγε στα 21 καιγόμουνα.....

Anonymous said...

προς υπεράσπισήν μου, δεν βλέπω τσόκαρο, περίμενα μέχρι να φανερώσει κάποιος το όνομα, γιατί είχα πιάσει το κόνσεπτ αλλά όχι τη συγκεκριμένη εκπομπή.
δουλεύω τέτοιες ώρες, και προλαβαίνω να δω μόνο νεανικό δελτίο.

irrelevant

kanataki said...

ακόμα να ανακαλύψω ποιός έκανε εκπομπή τη δευτέρα το βράδι..

υγ εγώ έτσι μπερδεμένα σας τα γράφω?????

Anonymous said...

Μετά την εποποία της Μαράϊα, ξεκίνησες με μεγάλη επιτυχία την ελληνική εκδοχή της. Αν και δεν βλέπω την εν λόγω [όπως και γενικά τουβλ(ί)], έχει τηλεθεάσεις από κόσμο και κοσμάκη. Ναι, είναι ο μέρος έλληνας που διαβάζει ένα βιβλίο τα δέκα χρόνια, που δεν έχει χρόνο να ενημερώνεται πολιτιστικά και βλέπει το νεανικό δελτίο ως το πιο έγκυρο. Ένα τραγικό 50-60%. Περαστικά μας.

Υγ. Γέλασα με τα συμβάν σου.

Neverlandean said...

Woooo, κοίτα τι έχανα τόσο καιρό με την κωλοσχολή!!

Φίλη μας ανώνυμη,
καταραχήν τον Πρόβατο τον αντιγράφουμε όλοι μας (εγώ σίγουρα, για τον Wrong δεν έχει υποπέσει στην αντίληψη μου) γιατί είναι γαμάτο άτομο και έχει δημιουργήσει ρεύμα σε αντίθεση με σένα που είσαι lowlife ανώνυμη.
Δεύτερον, ο Πρόβατος έχει τον Wrong αγάπιο και ΜΟΥ άρα όσα και να λες του έχει δώσει την έγκριση και την ευχή του.
Τρίτον, δε σε έχρισε κανένας Ντέπυ Γκολεμά των μπλογκς για να κρίνεις ποιος αντιγράφει ποιον. Και ο καλύτερος τρόπος για να δείξεις τη δυσαρέσκειά σου είναι να μην ξαναπατήσεις (αμήν Παναγία μου!).
Άντε ΣΤΑΔΓΙΑΛΑ λοιπόν!

Α και πού 'σαι, μην κάνεις τον κόπο να έρθεις στο μπλογκ μου να με βρίσεις, έχω απενεργοποιήσει τα ανώνυμα σχόλια εδώ και πολύυυυυ καιρό.

Wrong Guy said...

tsaperdona εσύ τα γράφεις χειρότερα,για να σε καταλάβει κάποιος πρέπει να έχει διδακτόρικό,για αυτό το κοινό σου είναι τόσο υψηλού επιπέδου

αγαπάω never.έτσι απλά.

dora εποποιϊα της Μαράια, δεν έχω ακούσει καλύτερο,είσαι μια γλωσσική αποθέωση

Related Posts with Thumbnails