Friday, August 10, 2007

Τα 10 κλισέ που ακούει ένας Θεσσαλονικιός που μένει στην Αθήνα


Σήμερα θα σου δώσω το απόσταγμα της σοφίας μου.


Τόσα χρόνια διαμονής στην πρωτεύουσα μάζευα ένα ένα όλα αυτά που λένε σε ένα Σαλονικιό που ζει στην Αθήνα. Ονομάζω τη λίστα


Α Salonicaman in Athens

(Κατά το An Englishman in New York)


1. Α, πολύ ωραία πόλη! Πήγα 2 μέρες πριν 10 χρόνια και πέρασα τέλεια!

2. Τι ερωτική πόλη!

3. Δηλαδή έχετε και μπουγάτσα με κρέμα και με τυρί;

4. Πως λέγεται το sleeping bag στη Σαλονίκη; Μπουγάτσα με τουρίστα.

5. Οι Θεσσαλονικιές είναι πολύ ωραίες.

6. Οι Θεσσαλονικιές για να πάνε στο περίπτερο βάφονται.

7. Οι Θεσσαλονικείς είναι καλά παιδιά.

8. Πολύ διασκέδαση ρε φίλε! Κάθε μέρα στα μπουζούκια πήγαινα.

9. Πάνω έχετε πολύ καλό φαγητό.

10. Δηλαδή εσύ έχεις ψηφίσει Ψωμιάδη;

ΥΓ. Αν γνωρίσεις κάποιον από Βορρά μην του πεις κανένα από τα παραπάνω. Σε παρακαλώ δηλαδή...Tα εντελώς γελοία περί σουβλακίων και τυριών τα παραλείπω.

25 Comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Κι'ομως...Οποτε παω Θεσσαλονικη...αυτα λεω...!!!!

Neverlandean said...

ΠΩΩΩ αυτά τα κωλοανέκδοτα με τις μπουγάτσες δεν ξέρεις πως μου τη δίνουν, ΕΞΑΛΛΟ με κάνουν!

Ότι θα μας μάθουν τώρα οι χαμουτζήδες τι είναι μπουγάτσα και τι δεν είναι! Ναι ρε η μπουγάτσα έχει και τυρί και κρέμα και σπανάκι και κιμά! Δε θα μας μάθετε εσείς, ΕΜΕΙΣ σας τη μάθαμε! ΣΤΑΔΓΙΑΛΑ!

Άντε φάτε καλαμάκια και ρουφήξτε λεμονίτες!

ΓΜΤ, συγχύστηκα βραδιάτικα. Τι ήθελες και ανέφερες και τον Μονάρχη, με αποτέλειωσες παναθεμά σε! :)

Haris said...

Η πρωτοτυπία είναι στο αίμα μας...

Keen On Boys said...

Δεν είναι ολα τα κιτρινα τυριά κασέρια

Η φέτα δεν είναι το μόνο τυρί

Δεν είναι τοστ τα ψημένα σαντουϊτς


Αυτά απο μένα, τώρα για το σουβλάκι/καλαμάκι δε θα κάτσω να μαλώσω, και η αθηναϊκη εκδοχή και η Σαλονικιά, σωστές μου φαίνονται, καθεμια με τον τρόπο της.
χιχι

Lina said...

είχατε δεν είχατε τον φλομώσατε πάλι μ αυτά που δεν θέλει ν ακούει =)))

για το λλλλλ δε σου λένε;; =Ρ

Wrong Guy said...

Όντως αυτό το ξέχασα. Βασικά δεν έχω προφορά, οπότε δεν το ακούω συχνά. Ούτε τα με και τα σε τα λέω. Μη σου πω δηλαδή, ότι άρχισα να τα λέω επίτηδες όταν έφυγα από Σαλονίκη, έτσι για σπάσιμο, ενώ πάνω δεν τα έλεγα.
Αναποδιά μιλάμε....

Αναφέρω και τις λεμονίτες σαν ένδειξη διαφοράς και την έκφραση "έπαθα φούιτ" που ήταν η πρώτη φορά μακριά από την πατρίδα που ένιωσα τόσο άσχημα όταν την εκτόξευσα σε τραπέζι και οι άλλοι εκτοξεύτηκαν από τα γέλια.

Lina said...

αχ ναι!! το φουιτ! χαχχαχαχ, είναι ωραία έκφραση όμως δε μπορείς να πεις.

εγώ τι να πω που στα μέρη μου το "αφού" το λέμε στο τέλος;

π.χ. "είναι αλήθεια αφού", ακούγεται πε΄ριεργο στους.. "νότιους"

zekia said...

ναι ειδικά αυτό με το "αφου" και το "όμως" στο τέλος της πρότασης το λέω συνέχεια και δεν ήξερα οτι είναι γνώρισμα των βορείων!! είναι εξίσου σωστό παρόλα αυτά!!

Fish-bait said...

Εμένα μου αρέσει αυτή η διαφορετικότητα. Και όχι μόνο στους Θεσσαλονικείς αλλά και στους Κρητικούς, τους Λαμιότες, τους Καλαματιανούς κτλ κτλ... Η μόνη διαφορά σας είναι ότι εσείς τσαντίζεστε και ψαρώνετε περισσότερο. :P Δεν πειράζει κι εγώ ψαράκι είμαι ;-)

Marvin said...

Εγω παντως εχω πάει απειρες φορες και τη λατρευω. Τι δηλαδη, να πω ψεμματα?

g for george said...

Έχεις απόλυτο δίκιο! Εγώ επειδή υπηρέτησα κάπου εκεί κοντά μέρος της θητείας μου (και ο κολλητός μου ήταν Σαλονικιός) είχα κολλήσει γενικά το "με", "σε" και όλα τα συναφή. Όχι επίτηδες, απλά είχαν γίνει κομμάτι της καθημερινότητας, εφόσον τα παιδιά που ήμασταν μαζί ήταν ως επί το πλείστον από Μακεδονία.

Πολύ καλά παιδιά...!

Το τι μπουγάτσα είχα φάει τότε, δεν λέγεται. Την είχα τσακίσει!

Anonymous said...

Σωστός για όλα, μα όλα τα κλισέ. Και έλεος με τις λεμονίτες και τα καλαμάκια! Πάντως ούτε κι εγώ λέω τα με και σε, αλλά είναι θέμα επιλογής. Και για τους αδείς, είναι εξίσου ορθά αν και διαλεκτικά. Ασταδιάλα πια με όλα τα κλισέ!

Anonymous said...

Απόλυτα καταθλιπτική την βρίσκω εγώ!Παρόλο που έχει θάλασσα χάνει όλη την ομορφιάτης,με τις βρώμικες σαν κουτιά από φθηνα σοκολατάκια πολυκατοικίες στην παραλία!
ας με συχωρήσουν οι θεσσαλονικοί αλλά δεν έχει τίποτα το ελκιστικό αυτή η πόλη.
Αν και έχει ένδοξο και πολυπολιτισμικό παρελθόν,το παρών της είναι θλιβερό.

If...ιγένεια said...

Πολύ σωστός όμως! έχω ακούσει τουλάχιστον τα 6 απο τα δέκα.. Θαρρώ πως και για τους Αθηναίους το ίδιο θα ισχύει.. Πάνω που σκεφτόμουνα να γράψω κάτι για την πατριδούλα με πρόλαβες καρντάση!

revqueer said...

Αυτό με το Ψωμιάδη ομολογώ πως το έχω ρωτήσει κι εγώ.... Συγγνώμη!

nikisot said...

xaxxaxaxaxxaxa
exeis apolyto dikio
OLA ma OLA ayta ta leme!egw na sou pw thn alh8eia de ta lew giati exw na paw apo brefos!alla zhtaw ka8e fora na mou feroun anwmala apo ton xatzhfwtiou pou suggnwmh einai apla sex me sokolata!!:P:P

If...ιγένεια said...

Ας μην ξεχνάμε και τον Τερκενλή ε? τσουρέκι και οργασμός.. ;p

Σμέμνιος Ναΐτης said...

Με το 10 ξεκαρδίστηκα, με τελείωσες!

Αυτό με το παραδοσιακό τσουρέκι Θεσσαλονίκης του Τερκενλή είναι μία σκέτη χαζομάρα. Δεν λέω νοστιμότατο το τσουρέκι, αλλά όχι και παραδοσιακό!!! Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει παραδοσιακό. Τα τρίγωνα πανοράματος με γέμιση κρέμας patisserie μάλιστα. Υποψιάζομαι πως είναι παραπληροφόρηση που προέρχεται από τον Τερκενλή.

orestis said...

XAXAXA

To μπουγάτσα με τουρίστα με έστειλε.

Τόσα χρόνια πάνω, τώρα το μαθαίνω.

If...ιγένεια said...

orestis όλα αυτά περί μπουγάτσας τα έμαθα κι εγώ φέτος που έμεινα καιρό Αθήνα.

Πώς λένε οι θεσσαλονικείς την τούρτα; Μπουγάτσα με κεριά.

Πώς λέγεται στη Θεσσαλονίκη η βόμβα μολότωφ; Μπουγάτσα με στουπί.

Και πολλά άλλα, με πρωταγωνίστρια πάντα την μπουγάτσα.. :p

Anonymous said...

anaforika me ta sxolia gia tin mpougatsa,ena exo na po...poly kako gia to tipota!
oso gia ta sxolia pou akous file mou ego ena exo na prostheso..oti oi thessalonikies ontos bafontai akomi k gia na pane na petaksoun ta skoupidia....
par'ola auta emena mou aresei poly i thessaloniki k to fagito tis.....

gsus said...

e kala, den se brizoun kiolas an sou poune kati apo th 10ada [ektos apo to Pswmiadh dld]. pws kaneis etsi?

Raoul Duke said...

Oh, fuck off!!!
ayta pou les den yfistatai KAN me thn pragmatikothta! poios malakas eipe pws vafomaste gia na pame sto periptero? kai gt nte k kala OLOI oi Athinaioi thn mpougatsa ths Thessalonikhs thn exoun kanei 6.666 anekdota! epeidh den exoun tpt ekei katw gia na asxolhthoun! mia polh xwris tpt.. kenh!!! [as to kalo.. sygxhsthka pali!!!]
opote paw athina paw Monasthraki/Thyseio[h apostash vlepeis.. :P]/Dark Sun/Underworld/Underground/k.o.k. aaaaaaante kai Psiri! den exei kai pouthena allou na pas..!!!


SYGXHSTHKA, LEMEEEEE!!!
[isws kai na mhn kserw ti lew! :P]

bloody kisses [again..]

Raoul Duke said...

p.s.: den psifizw Pswmiadh. eimai aristerh, egw.. [LOL!]

Κώστας said...

Πες τα καρντάση!

Related Posts with Thumbnails