Friday, August 10, 2007

Mariah Carey - O Προικισμένος

Τι σου είναι ο άνθρωπος...


Τι είναι η ζωή!


Ένα τίποτα είμαστε όλοι!


Τη μια στιγμή να είναι όλα χάλια και την άλλη στιγμή να έχεις και τον υπολογιστή σου, να έχουν σωθεί και οι φωτογραφίες σου, να έχει φτιάξει ο καιρός και να κάνεις μπάνια στη Χαλκιδική.

Την οποία φέτος έχω εκτιμήσει δεόντως, τέτοιες παραλίες δεν έχω ξαναδεί. Από τις καλύτερες στην Ελλάδα.

Βέβαια dsl δεν παίζει. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Στεναχωρήθηκα που θα αναβάλλω για λίγο τα ποστ με Βαρκελώνη, αλλά όταν έρθουν θα είναι ΥΠΕΡΟΧΑ!!!

Για να διασκεδάσω λίγο και τη δική σας στεναχώρια είπα να ρίξω άλλη μια μετάφραση της αγαπημένης μας τραγουδίστριας. Αυτή τη φορά όμως τα πράγματα θα είναι απλά. Θα ήθελα να νιώσουμε λίγο πιο οικεία, χωρίς επισημότητες. Όμορφα συναισθήματα θα μας τυλίξουν καθώς θα χαλαρώνουμε με μια βουτιά στον κόσμο του Προικισμένου.



Emotions - Ο Προικισμένος






CHORUS:
You've got me feeling emotions Με κάνεις να το νιώθω
Deeper than I've ever dreamed of πιο βαθιά από ότι μου το έχει βάλει κανείς
You've got me feeling emotions Με κάνεις να νιώθω με το πράμα σου
Higher than the heavens above ότι δεν κατάφεραν οι 30 στην παρτούζα.




I feel good, I feel nice Νιώθω γεμάτη, νιώθω χορτασμένη
I've never felt so satisfied πότε δεν ήμουν τόσο ικανοποιημένη
Thank the Lord I'm alive Ευχαριστώ το Θεό που έζησα
Entoxicated, flying high για να δω και αυτό

It feels like a dream Νιώθω να ονειρεύομαι
When you touch me tenderly όταν μου τον βγάζεις έξω
I don't know if it's real Δεν ξέρω αν χρησιμοποιείς πέους μεγεθυντή
But I like the way I feel inside δε με νοιάζει, έχω ικανοποιηθεί



You've got me feeling emotions Με κάνεις να σκιρτώ
Deeper than I've ever dreamed of όταν καταλαβαίνω πως θα γαμηθώ
You've got me feeling emotions Με κάνεις να ριγώ
Higher than the heavens above το πουλί σου σαν κοιτώ.

In the morning when I rise Το πρωί μόλις σηκώνομαι
You are the first thing on my mind μόνο το γαμήσι σκέφτομαι
And in the middle of the night και στη μέση της νύχτας
Ι feel your heart beat αρπάζω στην παλάμη μου τον γιαννούκο σου
Next to mine για να μη μου φύγει

Ιt feels like a dream Είναι ονειρικά
When you love me tenderly όταν με γεμίζεις με υγρά
I don't know if you're for real Πέταξα το δονητή που είχα
But I like the way I feel inside το δικό σου είναι πιο μεγάλο!

(REPEAT CHORUS)

You know the way to make me lose control Ξέρεις να με ξεπετάς άψογα
When you're looking into my eyes Όταν με καρφώνεις
You make me feel so high μονομιάς με τελειώνεις



(Η μετάφραση είναι αφιερωμένη στον Big dj που την ζητούσε επίμονα)

8 Comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Καλα να περνας και τα post απο Βαρκελωνη μπορουν να περιμενουν!!!

Cookie Basher said...

Είδες βρε που δεν αξίζει να στεναχωριέσαι για τέτοια πράγματα :)
Εμένα το πισί με μισεί, οπότε πλέον ό,τι μα ό,τι και να του (μου) συμβεί, χέστηκα..

Η πρώτη φωτό της MC όλα τα λεφτά! :Ρ

Neverlandean said...

YES!! YES!! Έχει υγρά! YAY!!!
Wrong Guy, τώρα που σε διαβάζω καιρό και γνωρίζω το καλλιτεχνικό σου στυλ είμαι σχεδόν σίγουρος ότι όχι μόνο είσαι μέλος της δολοφονικής στιχουργικής ομάδας του Je T'Aime αλλά είσαι υπεύθυνος και για τις μεγαλύτερες επιτυχίες των Στέλλα Μπεζ, Βέρα Λάμπρου και Λατόγια.

Δηλαδή το "Θέλω πίπα με καπνό" της Λατόγια κάνει μπαμ ότι είναι δικιά σου σύλληψη. Για να μην αναφερθώ στο "Θέλω να πίνω τα ΥΓΡΑ σου" της Βέρας και στο νέο χιτάκι της Stella "Θέλω τραλαλά, θέλεις τραλαλό, θέλεις γλειφιτζούρι χωνάκι παγωτό".

Ομολόγησε, είναι δικά σου!

ΥΓ: Όλα τα παραπάνω τα έχω ακούσει τυχαία στην περήφανη τοπική βορειοελλαδίτικη τιβί, δεν είμαι κάνας καμένος!

Fish-bait said...

ΑΑΑΑΑΑΑ όχι άλλη Mariah!!
My eyes, my eyes!!!!

/me pulls the bucket closer to puke once more

:P

g for george said...

Νομίζω ότι για άλλη μια φορά στάθηκες στο ύψος της περιστάσεως!!!

Η τελευταία φωτό της Μariah, δε, ό,τι χειρότερο έχω δει. Σαν 45αρα καμπαρετζού που μετά από πολύ σοβάτισμα βγαίνει κούκλα (ΚΑΙ μετά από photoshop)

One Big DJ said...

SE LATREYW!!! HEHE EYXARISTW GIA TO DWRO POU ME EKANE NA KSEPERASW TI MELAGXOLIA POY GYRISA...THA STO ANTAPODWSW ME ENA MULTI POSTING AYRIO XIXIXI...EPISHS THA SOU EXW ALLI MIA PROKLHSH..!

Anonymous said...

imarton....
afaniste auti ti sixameni katathliptiki xontri pou nomizei oti einai aisthisiaki......
oi foto tis tris-athlies!!!!!!

Wrong Guy said...

thanx a lot Susan!
;-)

Related Posts with Thumbnails