Tuesday, August 28, 2007

Mικρή Ιστορία για Μικρές Ώρες

(Ροχαλητό - κλειδιά στην πόρτα)

-Ελπίζω να μην τον ξύπνησα.

(Βήματα στην εσωτερική σκάλα)

-Έλα γρήγορα πάνω!

-Ανεβαίνω μωρό μου!

-Λέγε μωρή (σφαλιάρα) που ήσουν;

-Ε να βρε Νεβεράκο, βγήκαμε με τα κορίτσια

-Και που γυρνούσατε μέχρι τις…τι ώρα είναι; (ο κούκος χτυπάει 6 φορές)

-Στην παραλία (ακούμε παφλασμό κυμάτων)

-Μόνες σας;

-Ναι ρε μωρό μου (σιγοσβήνουν γυναικεία χαζόγελα)

-Και τι κάνατε εκεί;

-Ε τι να κάνουμε 5 γυναίκες; Την πέσαμε στην αμμουδιά, ήπιαμε μια μπύρα, κουτσομπολέψαμε, η Τζόρτζια είχε την κιθάρα, είπαμε και μερικά τραγουδάκια, αυτά. (αγκομαχητά ιδρωμένου και άγριου σεξ)

Σημείωση συγγραφέα: ενώ μέχρι τώρα τα ηχητικά εφέ υπογράμμιζαν τη δράση σε αυτό το σημείο έρχονται σε σύγκρουση με τα γεγονότα

-Το μεγάλο αμάξι πήρες ή το μικρό;

-Το Βόλβο.

-Φαντάζομαι θα έγινε χάλια. Να πας αύριο να το πλύνεις.

-Πρωί πρωί αγάπη μου. Πριν ξυπνήσεις θα είναι πεντακάθαρο.





22 Comments:

Wrong Guy said...

Είπα να ποστάρω καμιά μαλακεία, γιατί έχω ψυχοπλακωθεί άγρια αυτές τις μέρες.

:-(

ramon said...

Και καλά έκανες, το έχουμε όλοι τόσο ανάγκη

Anonymous said...

Χαμόγελο μετά από μέρες.

Neverlandean said...

ΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ
Με κεράτωσε η ρουφιάνα! Τουλάχιστον έφαγε τη σφαλιάρα της.

Μα τι ολιγαρκής άνθρωπος που είμαι. :PPPPPP

zekia said...

ή είσαι μεγάλος ντέντεκτιβ ή δεν είσαι!

Anonymous said...

χριστέ μου δύο απο τα πιο ηθικά στοιχεία της μπλογκόσφαιρας καταρρακώνονται μπροστά στα μάτια μου! Αρνούμαι να δεχτώ αυτή την ξεδιάντροπη διαπόμπευση! Αρνούμαι! Παρακαλώ να αποκατασταθεί η φήμη τους τωρα

david santos said...

Have a good day.

Thelw na synodeysw ston pono elliniko ston koinotiko ola gia tin adifago kai anekselegkti pyrkagia aftis tis teleftaias Paraskevis sta ypostirigmata tis Peloponnisou, sto notiodytiko simeio tis Athinas, pou stoixisan tin zwi se 63 synanthrwpous sas.

David Santos

g for george said...

Αυτός ο Σάντος τι ρόλο βαράει πια; έλεος.

Wrong φτιάξε ιστορία με αυτόν, για εκδίκηση!

Νέβερ καλέ μου, δεν έχω λόγια!

If...ιγένεια said...

Καρντάση υπέροχο το post, το χρειαζόμουν.. Παιδιά ο Σάντος έχει τρελαθεί στο spam.. lol

Wrong Guy said...

Παρεπιπτόντως,καταλαβαίνει κανείς τι λέει;Γιατί νομίζω έχει ένα πρόβλημα στη σύνταξη του - δεν αναφέρομαι σε αυτή που ίσως παίρνει από το ελληνικό κράτος.

Πλεκτά Χειροποιήματα said...

Χαχα!!! Τέλειο...ο καημενούλης ο Never θα πρέπει να καθιερώσει καπέλο για να μήν φαίνονται τα...κέρατα!!! :-p

nikisot said...

xaxaxaxaxxaxaxaxa
wrong egrapses!!!

revqueer said...

LOL! Απλά LOL!

kanataki said...

αυτό με τον κερατά που το μαθαίνει τελευταίος οικουμενική αλήθεια,βρε παιδί μου!

Haris said...

Χαχα!!!! Τέλιο λέμε! Φαντάζομαι μόλις τέλιωσε η κουβέντα η κοπέλα πήγε αμέσως και το έπλυνε. Να τι κάνουν οι γυναίκες μόνες τους κύριοι!

Anonymous said...

χαχα χα χα χα!
ΘΕΟΣ ΕΙΣΑΙ!
λολ!

veloz said...

re sy kanw ekklisi anthrwpias: stin epomeni istoria sou bale me kai emena se mia paralia me ena amaksi (kai enan kouklo!!)
gt kati mou leei ayto to ergo tha kanw kairo na to dw...
:P

Marvin said...

Απαπαπαπαπα... τι πραγματα ειναι αυτα? Και τους εχω και τους δυο στη λιστα μου! Ντροπης!

Chameleon_Dark said...

Χαχαχαχα...πράγματι πολύ καλό...

Αλλά, δυστυχώς, είναι ο μόνος τρόπος να κάνεις μια γυναίκα να πλύνει το αμάξι σου :ΡΡ

orestis said...

Ε όχι.

Νεβεράκο αγάπη μου, δεν σε απάτησα ποτέ.

Απλά είχα καπνίσει πολύ και με κούρασε η σκάλα.

Wrong να σαι καλά.

Μου φτιάξες το κέφι

APSOY said...

Εεε...Νέβερ ...δεν είναι αυτό που νομίζεις...

Erisadesu said...

ευχαριστώ με έκανες και γέλασα.
και να προμηθεύσω με νέα κουτσομπολιά την άθλια ξαδέρφη μου

Related Posts with Thumbnails