Wednesday, August 22, 2007

Τον έχει τεράστιο!

Σήμερα είναι η τυχερή σου μέρα! Αυτό που θα δεις, ούτε καν το έχεις φανταστεί.

Ξέρεις βέβαια την αδυναμία μου σε πίνακες, εικόνες, φωτογραφίες και τα σχετικά.

Όταν όμως αυτή συνδυάζεται με μια άλλη αδυναμία μου, τους ωραίους άντρες, τότε είναι το καλύτερο μου.

Σήμερα θα προσθέσω στη γκαλερί μου μια φωτό που από τον τίτλο της μπορείς να καταλάβεις περί τίνος πρόκειται.

Θα είναι η κορωνίδα των καλλιτεχνικών μου ποστ.

Για να τη βρω έψαξα στα πιο δαιδαλώδη σάιτ και στα τρίσβαθα του διαδικτύου.

Η εικόνα έχει τίτλο Man with huge Cock




Kατέβα γρήγορα κάτω












Όσο καθυστερείς εσύ χάνεις










Θα σε αποζημιώσει η φωτό












Άντε ντε......













Έχεις δει και πιο μεγάλους;

22 Comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Να πω την αμαρτία μου ... Ο Χ Ι !!!!
Κολάστηκα πάλι σήμερα.

g for george said...

Το 'ξερα ότι κάποιο λάκο έχει η φάβα! χαχαχα!

APSOY said...

Δις ιζ δε μπιγκεστ κοκ αι'β εβερ σιν.
Γουόου, έτσι?

If...ιγένεια said...

χαχαχ... καρντάση δεν έχω δει πιο μεγάλο!

revqueer said...

Απαπα... με κάνει να νιώθω μειονεκτικά για το δικό μου...

Marvin said...

tetoia kaneiw kai mas komplareis oloys.


Apapa pia...

Neverlandean said...

Τον έχω διπλάσιο...









το χρόνο ομιλίας. :PPPPPPP

veloz said...

kala, gia to megethos eixes dikio!
gia tin goiteia omws??? o typos einai kakasximos, to idio kai to pouli tou!!!!

Anonymous said...

με κόλασες παλιόπαιδο

Haris said...

Πάντως ο τίτλος της εικόνας λέει αλήθεια: huge cock γράφει. Τώρα αν πήγε το μυαλό σας αλλού (εκεί που πήγε και το δικό μου δηλαδή) δεν φταίει ο καουμπόυ μας...

Erisadesu said...

ε ναι λοιπόν το μέγεθος του κόκορα μετράει.

Anonymous said...

Εχω πεθάνει απο τα γέλια. Να είσαι καλά! Το χρειαζόμουν!

etalon said...

...κι αναρωτιέσαι ακόμα ποιος ειναι ο πιό....μεγαλος ποιητης?
-))

kanataki said...

ναι


(και χωρίς φτερά)

One Big DJ said...

hmmmm..(kikirikooouuuu)

gay super hero said...

πρωτοβουλία απο bloggers
Τετάρτη 29 Αυγούστου, στις 7 η ώρα το απόγευμα θα συγκεντρωθούμε όλοι στην πλατεία Συντάγματος αλλά και σε κάθε κεντρική πλατεία κάθε πόλης σε ολόκληρη τη χώρα. Φορώντας μαύρα.

ΒΟΥΒΗ ΟΡΓΗ. ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΗ ΣΙΩΠΗ.

Αποδοκιμάζουμε χωρίς συνθήματα και πολύχρωμες σημαίες. Πενθούμε για την απώλεια των συνανθρώπων μας χωρίς να συνδέουμε την πρωτοφανή περιβαλλοντική καταστροφή με προεκλογικές σκοπιμότητες. Δίνουμε το παρόν και στεκόμαστε απειλητικά απέναντι σε οποιονδήποτε επιχειρήσει να εκμεταλλευτεί την τραγωδία για οποιοδήποτε όφελος.

ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΞΕΧΕΙΛΙΣΕ.

Διαδώστε το.

nikisot said...

xaxxxaxxaxaxaxxaxaxaxaxax
na sai kala gyrisa kai mou ftia3es to kefi:):)
( oxi gia tis fwties ayto na mh to sxoliasw-3exoilizei h orgh mou kai h stenaxwria mou...)

orestis said...

Τεράστιος indeed.

Cinestef said...

Θα συμφωνήσω με τον veloz.
Ο τύπος είναι σκέτο αμπελοφάσουλο. Δεν μπορώ να πω, ωραίο πουλί έχει, αλλά τι να το κάνει κανείς; Πού να το βάλει; Πού να το χωρέσει; θα είναι και απαιτητικό, τρομάρα του...

Reborn said...

Έχω δει και πιο μεγάλους... ;)
:D

Wrong Guy said...

Που ρε reborn?
Πες μας να κοιτάξουμε και εμείς δηλαδή....Αλλά θέλω να έχει και ωραία φάτσα,γιατί από ότι βλέπω από τα σχόλια αυτό είναι κάτι που απασχολεί το κοινό!

Anonymous said...

μμμμμμμμμμμμμμμμ!

ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ!

ΦΙΛΟΥΡΕς!
αχΧΑχαχΧΑΧχαχΧΑΧχαχΧΑΧ!

Related Posts with Thumbnails