Thursday, November 22, 2007

Καλλιτεχνικό ρεπορτάζ


Όπως είναι γνωστό τοις πάσι τον τελευταίο καιρό η Ρούλα Βροχοπούλου έχει πάρει σβάρνα ότι σαβουροειδή τηλεοπτική εκπομπή έχει βρει στο διάβα της και την ξεσκίζει.

Χθες όμως, την παράτησε στη μέση της εκπομπής της και την έκανε με ελαφρά.

Δηλαδή πόσο αποτυχημένη, άσχετη και τσόκαρο πρέπει να είσαι ώστε ακόμα και η Ρούλα να αποχωρεί από την εκπομπή σου;

Επίσης, ακούω όλες τις αγαπημένες τηλεοπτικές περσόνες να διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους είδες άμα διαβάζεις φιλολογικά μπλογκ - ότι ο Καρβέλας είναι μεγάλος καλλιτέχνης. Συζητάνε για το αν επιτρέπεται ο Λαζόπουλος να τον σατιρίζει, αλλά το ότι Η Κακιά Μάγισσα είναι μεγάλος καλλιτέχνης το δέχονται όλοι a priori. Εγώ ξέρω ότι μεγάλος καλλιτέχνης θεωρείται αυτός που τον έχει κρίνει η ιστορία και τα τραγούδια του έχουν μείνει στη συνείδηση του κόσμου.

Και σου λέω εγώ ότι έχει μείνει στην ιστορία το Δώδεκα - λέμε τώρα - σε ερμηνεία της Απόλυτης. Κάτι άλλο έχει να μας επιδείξει; Δηλαδή τόσα χρόνια καριέρα για να μείνει αυτό; Μπορεί όμως να τον αναδείξει αληθινό καλλιτέχνη το φαϊ, τα λεφτά και το γαμήσι.

Ώρες ώρες νιώθω ότι κατεβαίνω από άλλο πλανήτη.


ΕΤ phone home....


29 Comments:

fevis said...

Από ποιανής την εκπομπή καλέ έφυγε η Ρούλα? Ποιά είναι το τσόκαρο?

zekia said...

μα εσένα δεν έχουν μείνει στη συνείδησή σου ο Ταρζάν και η Τσίτα ή η Σούζυ Τσούζι;;; Μην τον γειώνεις έτσι τον καλλιτέχνη!!

Είδωλο said...

Σημασια στην Ελλαδα δεν εχει τι κανεις, ποιος εισαι ή τι εχεις κανει, σημασια εχει τι ΔΗΛΩΝΕΙΣ οτι κανεις.

revqueer said...

Βρε δε μας χέζει κι ο Καρβέλας...

orestis said...

Τα' θέλε και τα πάθε το τσόκαρο.

Αμάν πια, με την κάθε $#@#$#@.

Όσο για τον επαναστάτη ποπολάρο τι να πω;
Θα του αφιερώσω ένα τραγούδι του: "Βαριέμαι"

ΥΓ. Παρακαλώ πλήρη στοιχεία του τύπου που δηλώνει in love.

xipasmenos said...

Kανε ενα ψυχικό στο παλικάρι......
Μη το αφήνεις και λιώνει στο τζυμ για παρτη σου....

Lina said...

πόσοι είμαστε εμείς οι από άλλο πλανήτη βρε παιδί μου, να μετακομίσουμε αν είναι...

μην καταπιέζει ο ένας τον άλλον...

Anonymous said...

Εγώ ψηφίζω Wrong!

Anonymous said...

πες το μου ότι η τρελόγρια σηκώθηκε και έφυγε από εκπομπή της Δρούζα, γνωστής και ως miss smerna 2008! quelle decadence για την μεγαλοπιασμένηη παρουσιάστρια!

united colours of Gay said...

Αφού δε ζήτησε κανεις το παλικάρι, μπορώ να είμαι το υποκατάστατο σου wrong guy?

ΠΑΥΛΟΣ said...

Και δεν φτάνει που έφυγε το παίξανε και όλοι και όλα, αλλά θα μου επιτρέψεις μία μικρή διόρθωση. Έφυγε στο πρώτο 5λεπτο.

Kαι για να μην ξεχνόμιαστε
SAVE TANILA

oni said...

Αχ την έχασααα. όχι τη Ρούλα, αυτή βγαίνει παντού. Ξέρεις, τη φιλενάδα μου. Κρίμας. Τι ντροπή να αποχωρεί η βασίλισσα κλαψομούνα Ρούλα από την εκπομπή σου.

Wrong Guy said...

fevis έχω κάνει τάμα να μην ξαναπώ το όνομα της και δυστυχώς πρέπει να καταλάβεις από τα συμφραζόμενα

zekia προσωπικό αγαπημένο είναι αυτό που λέει για τις κιλότες από την Καλλιθέα

x oyranoy εγώ να καταλάβεις όπου σταθώ και όπου βρεθώ δηλώνω επώνυμος μπλόγκερ και όλοι θαμπώνονται και τρέχουν να κρυφτούν

revqueer δε μας χέζεις ρε νταλάρα;

orestis δεν κράζω τον πρέκα,με την κακιά μάγισσα τα έβαλα ;-p

xipaki α δεν μπορώ,έχω σοβαρή σχέση ,μη με βάζεις σε πειρασμούς

Wrong Guy said...

lina θα ναυλώσω διαστημόπλοιο και θα μας πάει σπίτια μας σύντομα,κάνε λίγο υπομονή

dora εσύ τελικά βλέπεις μπροστά και η κρίση σου είναι οξύτατη!

ethan την πέτυχα 2 λεπτά,την ώρα που αποχωρούσε η ρούλα,έπρεπε να έβλεπες τη σιχαμένη φάτσα της,είχε μείνει μαλάκας!

united colours κοίτα,πάρτο,στο χαρίζω,αλλά δεν ξέρω αν θα σε ικανοποιήσει,δεν το έχω δοκιμάσει και δε θέλω να δίνω πλαστές πληροφορίες

pavlos συγνώμη για την παραπληροφόρηση,δε θα ξαναγίνει,απλά την πέτυχα ενώ είχε ήδη ξεκινήσει.μετά πέταξα το βίντεο βέβαια,γιατί το είχα προγραμματίσει να γράψει την εκπομπή της και δε δούλεψε,άχρηστα πράγματα!

oni μου κάνει εντύπωση για σένα που το έχασες,γιατί όπως ξέρουν όλοι,είσαι μεγάλος φαν της κυρίας και δε χάνεις εκπομπή!

xipasmenos said...

Είσαι πιστός;

ουυυυυυυυυ

Μαιμουδάκια κάνω και γω δεν σε γιουχάρω....

If...ιγένεια said...

Ψηφίζω Λαζόπουλο..

Legally Blonde said...

i'm just visiting the planet...


(=μου ειναι παντελως αδιαφοροι ολοι αυτοι...στην τελικη...εγω τι κερδιζω απο το ξεκατινιασμα τους? προτιμω λοιπον να διαβαζω εσενα και αλλους αγαπημενους αγορακι μου...)

Φιλι

Legally Blonde said...

Και επειδη μολις το ειδα....ελεος!!!Ας την μαζεψει καποιος!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=4m5uGvfSuaE

Anonymous said...

Τζίζους!
Κατ' αρχήν εδώ στην ξενιτιά είχα ξεχάσει ποια είναι η Ρούλα Βροχοπούλου. Μια υποψία την είχα, αλλά γκούκλαρα και επιβεβειώθηκα με τον πιο σκληρο τροπο: http://www.youtube.com/watch?v=n_cFZ4fjTok
αξίζει τον κόπο.

Π.Σ.: Αφού έχεις σχέση, στείλε μου το τηλέφωνο του Μάρκο.

gerasimos said...

Πολύ συμφωνώ για τον παρά λίγο Μπετόβεν (λέγε με Καρβέλα). Έχει γεμίσει η Ελλάδα από τύπους σαν αυτόν που η άτιμη κενωνία και η ανάγκη του άτιμου του χρήματος και καλά φταίνε που δε μεγαλούργησαν και μπουκώνουν τον κόσμο σκουπίδια. Ο παρά λίγο Μπετόβεν εδώ και 25 χρόνια μας τσαμπουνάει ότι αν δεν ήταν το άτιμο το χρήμα τότε θα βλέπαμε τι μουσουργός είναι. Ήμουν νιος και γέρασα Νικόλααα.

gatti said...

Αν και ταλαντεύομαι πολύ τελευταία με τον Λάκη για το κατά πόσο είναι μέρος του συστήματος ή όχι, ψηφίζω αυτόν και όχι την τρελή γριά που τώρα θυμήθηκε ότι είναι μεγάλος καλλιτέχνης.

ΥΓ. Ρε γαμώτο κoίτα τι τεκνά γουστάρουν τον wrong κι αυτός τα φτύνει κιόλας! Life is a bitch!

Wrong Guy said...

xipaki είμαι ουυυυυυυυυυυυυ (αυτό δεν ξέρω αν είναι γιουχάϊσμα ή επικρότηση,τι λες;)

ifigeneia και εγώ,το έχω δηλώσει πολλάκις

blonde με συγκινείς όταν μου λες τέτοια,δε φαντάζομαι να θες καμία χάρη

bi bi ψάξε στο μέιλ σου,μην ξεχάσεις να βάλεις το πρόθεμα όταν τον πάρεις - τηλέφωνο.

gerasimos δηλαδή τώρα που έχει χρήματα,βγάζει αριστουργήματα μουσικής αρμονίας και υψηλής αισθητικής-και εγώ άμα θέλω ξέρεις τι δικαιολογίες μπορώ να βρω για ότι μαλακία κάνω;

gatti αυτό για μέρος του συστήματος το έχω σκεφτεί και εγώ,επικροτώ τουλαχιστον που κάποιος βγαίνει και τα λέει-αν θες και εσύ τηλέφωνο,πες να στο στείλω

kanataki said...

και γω δηλώνω ερωτευμένη με τον wrong guy

υγ αλλά έχω σχέση...

xipasmenos said...

Χμφ, εξαρτάτε........ δε μπορώ να καταλάβω ετσι απλά για να σου πω...

Impressed Guy said...

Πολύ το χάρηκα που τη παράτησε την Άννα Δρούζα Φραπελιά στα πρώτα 2 λεπτά της εκπομπής το Ρουλάκι - το έβλεπα live ενώ άπλωνα μπουγάδα. Πάντα τέτοια!

ΥΓ: Ο Λάλας που υποτίθεται ότι είναι σοβαρός άνθρωπος πως έχει αυτό το τσόκαρο δίπλα του; ΕΛΕΟΣ

Wrong Guy said...

kanataki εγώ στο έχω πει ότι θα κάναμε ωραίο ζευγάρι αλλά εσύ δε με πιστεύεις

xipaki επειδή είσαι πολύ παρεξηγιάρης,το σταματώ εδώ

impressed σταμάτησα να τον θεωρώ σοβαρό από τότε που τα έφτιαξε με το τσόκαρο

Neverlandean said...

Πφφφ, άργησα. Και δεν απαντάς και στα δικά μου οπότε hmph. :P

xipasmenos said...

Mα καλα πως σε ηρθε καρνταση μου οτι παρεξηγηθηκα; Ελα χαγκς κισις και ολα τα λοιπά, να δεις ποσο γουτσουγουτσιαρης είμαι.......

Wrong Guy said...

άντε σε πιστέυω χιπάκι

όσο για τη σουπιά,έχω ράμματα για τη γούνα σου,όπως ο καρβέλας για το λαζόπουλο!

Related Posts with Thumbnails