Monday, November 19, 2007

Woman in White


Τι σου είναι αυτό το Tube ρε συ....

Κοίτα τι ανακάλυψα, ενώ είχα ξεχάσει καν ότι υπήρξε...

Στα 1999 η Αλέξια, ναι, η αγαπημένη κύπρια τραγουδίστρια, που τραγούδι της έχει ξαναπαίξει στο μπλογκ μου, τραγούδησε μια κομματάρα απίστευτη.

Η Οκτάνα ανέβαζε την Κυρία με τις Καμέλιες. Ο 26χρονος τότε Αριστείδης Μυταράς, γιος του γνωστού ζωγράφου, ανέλαβε να ντύσει με μουσική τις εικόνες της ομάδας. Εγώ μόλις είχα αρχίσει να ακούω Massive Attack, Tricky, Portishead και τέτοια. Όταν πέτυχα το τραγουδάκι αυτό, έμεινα άναυδος. Μέχρι τότε γκρίνιαζα γιατί στην Ελλάδα δεν είχε ανθίσει ακόμα η trip hop σκηνή. Θεωρώ όμως πως αυτή είναι μια από τις πρώτες σοβαρές προσεγγίσεις Έλληνα καλλιτέχνη στο είδος της acid jazz και trip hop. Η μουσική είναι άκρως αισθησιακή, η ερμηνεία επίσης. H Αλέξια με εξέπληξε καθότι από εκεί που την ήξερα να τραγουδάει Άσπρο μαύρο όνειρα κάνω την άκουσα σε ένα τελείως διαφορετικό είδος, και ήταν και καλή! Αν βρεις το σιντί κατέβασε το, έχει κομμάτια και από Τραβιάτα, πραγματεύεται άλλωστε το ίδιο θέμα, ενώ έχει και τη Ναταλία Δραγούμη να διαβάζει αποσπάσματα από το έργο του Δουμά στα γαλλικά.

Κάνοντας μια μικρή έρευνα ανακάλυψα κάτι σοκαριστικό. Τους στίχους του τραγουδιού, οι οποίοι είναι διασκευές των γραμμάτων που έστελνε η Μαργαρίτα Γκωτιέ στον Αρμάνδο, τους έχει φτιάξει μια τόσο σιχαμένη κοσμικιά προσωπικότητα, που ούτε καν το όνομα της θέλω να αναφέρω. Μάντεψε ποια.

Το βιντεάκι δεν έχει τόσο καλή ποιότητα, αλλά η χορογραφία είναι υπέροχη - χορεύει και η Αμάλια που είναι η αγαπημένη του Φάτσα- η αισθητική του τόσο διαφορετική για τα τέλη του' 90 (τώρα βέβαια και η Πέγκυ Ζήνα την ίδια άποψη έχει)






αν κάποιος μου έλεγε πριν ένα μήνα ότι θα έκανα ποστ για την Αλέξια, θα του έλεγα Καλά κούκλα, το έχεις κάψει-αν σου άρεσε το τραγουδάκι, πάρτο.

31 Comments:

oni said...

Η Μαριλένα Παναγιωτοπούλου; (Βλέπεις εγώ αμέσως στο ψητό)

Είμαστε όλοι πολυπρόσωποι τελικά.

nikisot said...

baby apisteyto omws...
ti na pw..
anaydh..

Wrong Guy said...

Συγνώμη,που το ήξερες;;;;;;;;Θα μου πεις,άμα βλέπεις όλη μέρα Δρούζα,τέτοια μαθαίνεις.νυφίτσα-oni θα το μετανιώσεις!!!!!!

σε άρεσε moody μου;ξέρεις η γνώμη σου όσον αφορά σε αισθητική και μουσική είναι ΠΟΛΥ σημαντική!

Anonymous said...

Wrong, όπως πάντα σωστός. Ξέρεις ρε παιδί μου να ξεχωρίζεις και το διαμάντι μέσα στο βόθρο...Μέσα στη γενική καφρίλα κάποτε θα βρεθεί και κάτι καλό.
Ποιά είναι αυτή η Μαριλένα Παναγιωτοπούλου;
Είδες; Τσιμουδιά για την Μαράγια...

kanataki said...

γιατί εγώ τι νομίζεις ότι θα λεγα??

gatti said...

Eχεις απόλυτο δίκιο για την Αλέξια. Είναι πολύ καλή σ΄ αυτό το κομμάτι.
Εχω μια φίλη που έζησε και δούλεψε πολλά χρόνια στην Κύπρο στο μουσικό χώρο και μου έλεγε πως η Αλέξια έχει πολύ καλή φωνή και μάλιστα έχει κάνει και πολύ σημαντικές μουσικές σπουδές. Σπουδές που ανάλογές τους ελάχιστες τραγουδίστριες στην Ελλάδα έχουν κάνει. Δεν την πίστευα τότε κι ας επέμενε, αφού την είχε ακούσει live σε άλλου είδους κομμάτια απ΄ αυτά που εμείς την γνωρίσαμε. Δεν υπήρχε βλέπεις και Γιουτιούμπης τότε για να δω και να πιστέψω...

Cookie Basher said...

Καλή προσπάθεια για τότε, αλλά το κομμάτι κλέβει ξεδιάντροπα από Portishead & Neneh Cherry (Woman) κλπ

Εννοείται πως η Αλέξια έχει φωνάρα, αν και στο συγκεκριμένο χαντακώνεται κάπως. Τότε που είχε βγει, μετρούσε η φωνή κι όχι το μου*ί. Ωραίο το βίντεο του Λάνθιμου

xipasmenos said...

we're sorry, this video is no longer available Τα πήρε κρανίο η Βίσση που δεν το πρωτοτραγούδησε και εβαλε τους χακερς να το σβήσουν.....it's hard knock life for the celebrities

Legally Blonde said...

Καλά κούκλα, το έχεις κάψει μου λεει η κομμωτρια αγαπη μου!!!!


:PPPPPPPPPPPPPPPPPPP

Αληθεια εντυπωσιαστηκα....Ποσο πολυ με μορφωνεις λαθος αντρα μου!!!


(Υ.Γ. Σοβαρα... ΠΟΛΥ προχωρημενο για οταν εγινε! congrats...ΑΠΛΑ)

Cookie Basher said...

Xipaki, εμένα μια χαρά μου παίζει...

orestis said...

Τέλειο βίντεο, τέλεια και η Αλέξια.

Καλά είσαι φοβερός.

Δεν έχω λόγια.

ΥΓ. Κανονικά δεν έπρεπε να σχολίασω γιατί η Μαριλένα δεν με κάλεσε στο γάμο και μετά βγήκε και με έκραξε ότι δεν πήγα...αλλά έχε χάρη που μιλάμε για το δικό σου μπλογκι.

τσ τσ τσ

xipasmenos said...

Διακρίσεις κανει το μαμημενο γιου τιουμπ...σταγδιαλα...

Wrong Guy said...

dora tsirka αυτή η μαριλένα είναι μια κοσμικιά που περιφέρεται σε γκαλά και μας δείχνει πως είναι το καλό γούστο.αλλά εγώ προτιμώ τη μαράγια.φαντάσου δηλαδή...

kanataki αλλάξαμε και όνομα;πήγες ληξιαρχείο;

gatti οκ,καλή φωνή έχει,αλλά ποτέ δεν παρακολούθησα την καριέρα της για να είμαι ειλικρινής.αλλά άμα το λέει η φίλη σου που είναι και φαν,πάω πάσο,μη θυμώσει

cookie πωπωπω που το θυμήθηκες το Woman!χρόνια έχω να το ακούσω-ξέρεις και το λάνθιμο-καλά εσύ πρέπει να είσαι πολύ προχώ!

xipaki παίζει βρε το βιντεάκι,πέτα στα σκουπίδια τον βρωμοεξπλόρερ, κάνω καμπάνια εναντόν του

blonde μα και εγώ κομμώτρια ήθελα να γίνω μικρός,μην κοιτάς που η μαμά με έστρεψε σε άλλους δρόμους,για αυτό μου βγαίνει που και που η κομμώτρια που έχω μέσα μου!

orestis μπορεί αν πήγαινες να σε έπαιρνε ο έλικας του ελικόπτερου,οπότε κάτσε σπίτι σου και δες heroes καλύτερα

Wrong Guy said...

xipaki ένα έχω να πω.όλοι διαφορετικοί,όλοι ίσοι.εγώ αυτή την άποψη πρεσβεύω.αν το γιου τιουμπ δε συμφωνεί,πες το να το καταγγείλουμε στην οργανισμό ηνωμένων εθνών

Neverlandean said...

OMG, η νυφίτσα Oni μου έκλεψε το σχόλιο!!!!!!!!!!!

#$%#$^&*%^&@#% $^$#% #$%$@^%&^@#% @$^#$%^@$%^&^& #%@#% ^ #$^%@$%@#$%@ @$%@# %@#!!!! Κατάλαβες; Αργκ!

Λοιπόν, άκου κουκλίτσα μου (λολ) η Αλέξια είναι φωνάρα ό,τι και να λένε οι κακές γλώσσες. Και το Άσπρο Μαύρο ήταν γαμάτο τραγουδάκι για την εποχή του. Κι αυτό που έχεις εδώ είναι γαμάτο. :)


luv ya :****

ds said...

Πράγματι πολύ ωραίο το τραγούδι, και εξίσου καλή και η χορογραφία. Γενικά πολύ καλή δουλειά για ελληνικά δεδομένα.

Επίσης δεν έχω τίποτα εναντίον της κας. Παναγιωτοπούλου, αντιθέτως τη βρίσκω αρκετά στυλάτη (πάλι για τα ελληνικά δεδομένα).

APSOY said...

Έχω πάθει μια μικρή πλάκα. Δεν περίμενα ποτέ οτι στην Ελλάδα κυκλοφόρησε τέτοιο τραγούδι! Κι ας μου θύμισε κι εμένα λίγο από το woman των Portishead!

Νομίζω βέβαια (μη με φάτε), οτι θα το προτιμούσα με άλλη φωνή, όχι γιατί η Αλέξια δεν έχει καλή φωνή, αλλά ίσως γιατί θα ταίριαζε σε άλλη τραγουδίστρια καλύτερα...
ή ίσως αν δοκίμαζε να το ερμηνεύσει η Μαριλένα...:S
(οκ, τώρα το έχεσα, το ομολογώ!) :D

One Big DJ said...

Καλά με άφησες εντελώς μαλάκα. Και να μου το'λεγες δεν θα το πιστεύα..!

Αλλά...αναμφισβήτητα η Αλέξια ήταν και είναι φωνάρα όπως και πολλές άλλες που απλά αποτύχαν γιατί την δεκαετία του 90 πήγαν να κάνουν ποπ μουσική στη χώρα της γαρδένιας του μπουζουκιού του τζατζικιού και του σπασμένου πιάτου..

ΩΙΜΕ...

revqueer said...

κοίτα η Αλέξια... Νέα της έχει κανείς;

Accursed said...

Πραγματικά ωραίο κομμάτι...

Wrong Guy said...

never το γαμάτο είναι που έχω εσένα να πετάς θανατηφόρες ατάκες

dynx εγώ πάλιβτην κυρία τη βρίσκω λίγο τραβηγμένη για εγχώριο προϊόν

apsoy χμμ,μπορείς να της το προτείνεις,καθότι πολυτάλαντη και πολυπράγμων,δεν τη βλέπω να αρνείται

big dj μόνο το '90 η ελλάδα ήταν χώρα του μπουζουκιού;τώρα τι είναι;της όπερας; που μακάρι να ήταν δηλαδή,θα σου εξηγήσω από κοντά το λόγο

revqueer προσωπικά την έχω χάσει,αλλά πάλι ποτέ δεν παρακολουθούσα την καριέρα της

accursed ωραίο δεν είναι;;;;

bill g. said...

Πάντως η φωνή της αλέξιας και η μουσική, δε ξέρω, μου παραπέμπουν άνετα σε hooverphonic, σε παλιότερες δουλειές. Θα επαναλάβω, τρομερά προχωρημένο, με βάση την εποχή του.

Cookie Basher said...

Τον Λάνθιμο τον ξέρω από πολλά video clip των 90s στο εμπορικό κυρίως είδος μουσικής, οπότε προχώ δε με λες! Ξεχώριζαν για την προσεγμένη και στυλιζαρισμένη φωτογραφία/σκηνοθεσία τους, σε μια εποχή προχειρότητας.

Ρε παιδιά, δε θέλω να γίνομαι the bitch της υπόθεσης, αλλά τί εννοείτε όταν λέτε ότι ήταν προχωρημένο για την εποχή του; ένα απλό trip hop κομμάτι είναι (και όχι ιδιαίτερα πρωτότυπο σα σύνθεση) εν έτει 1999. Το είδος είχε ανθίσει χρόνια πριν το '99... Τώρα αν το θέμα είναι ότι δεν υπήρχαν πολλά trip hop acts στην Ελλάδα, πάω πάσο.

PETRITO ZEZUS said...

H χορογραφία είναι απίστευτη.
Το τραγούδι πολύ καλό ειδικά για εκείνη την εποχή.

Wrong Guy said...

bill g. χμμ....και μένα μου θυμίζει λίγο χούβερφόνικ,πιστεύω πάντως πως αν ακούς μια καλή φωνή σε ένα είδος τραγουδιού που δε σου αρέσει,μπορείς άνετα να την κατακρίνεις.ίσως η εν λόγω τραγουδίστρια να ανήκε σε αυτή την κατηγορία για μένα

cookie το είδος αγάπιε είχε ανθίσει στο Μπρίστολ και στα εξωτερικά,όχι όμως στο Ελλάντα.απλά σημειώνουμε ότι τότε ήταν τα πρώτα του βήματα.βέβαια το τριπ χοπ ποτέ δε προχώρησε εδώ.

petrito η οκτάνα έκανε ωραίες δουλειές,κάτι άκουσα για επανένωση τους

PETRITO ZEZUS said...

Κρίμα που δεν τους ήξερα νωρίτερα.

Erisadesu said...

κρίμα που δεν το έμαθα νωρίτερ
+ ότι είπε ο apsoy.

Κώστας said...

Στην αρχή διάβασα woman in love!

Μα πόσο γκέι!

Wrong Guy said...

petrito κάνανε μερικές πραγματικά εκπληκτικές δουλειές

eri πολύ κολλητηλικια με τον αψού έχεις τελευταία και δε με αρέσουν αυτά-σου κρούω τον κώδωνα-ντιν νταν

kostas χαχαχα θεός!μ'αρέσει που συνήθως αφήνεις ένα σχόλιο σε παλιό ποστ-να ξέρεις πως το διαβάζω πάντα

Anonymous said...

more details:

www.alexiavideos.tk
kai
www.myspace.com/alexiatrack7

thank you!

τζό said...

to tragoudi to xorepsa, einai yperoxo to erwteutika apo tin prwti stigmi k akoma thavmazw tin epityxia pou eixan oi sygekrimenoi ellines stin "prospatheia" tous ston tomea tou trip hop. Psaxnw edw kai kairo tous stixous tou tragoudiou, i mallon to gramma apo to ergo. An kserei kaneis pou na to vrw peite to mou please :)
eyxaristw

Related Posts with Thumbnails