Sunday, November 4, 2007

The Divas are singing - part II



Whoopi Goldberg - I will Follow Him H Γούπι είναι θεά. Τέλος. Όταν είδα τo Sister Act - φαντάζεσαι το πότε, προεφηβεία, Κυριακή απόγευμα Μέγκα- κατάλαβα για πρώτη φορά ότι μου θα μου αρέσουν τα γκόσπελ, μαύρες να τσιρίζουν και τα σχετικά.



Goldie Hawn - I'm through with Love Το γιατί τόσες όμορφες γυναίκες ερωτεύονται τον Woody Allen ποτέ δεν το κατάλαβα. Στις ταινίες του πάντα, γιατί στην πραγματικότητα πήρε την Τσου-Λι. Η Γκόλντι εκτός από όμορφη έχει τρελό αυτοσαρκασμό, γεγονός που την τοποθετεί άμεσα στο τοπ 7 μου. Η ταινία είναι το Everyone says I Love You.



Isabella Rossellini - Blue Velvet Ταινία που πρέπει απαραίτητα να δεις στα φοιτητικά σου χρόνια, αν θέλεις να θεωρείσαι προχώ, άτομο, τρέντις. Μου άρεσε μεν, αλλά δεν είναι από τις αγαπημένες μου του κυρίου Λιντς, λατρεύω το Μulholland Drive και Lost Highway, η Ιζαμπέλα όμως διαθέτει κλας και σεξ απίλ, και είναι και πενήντα φεύγα και διατηρείται άψογα!



Nia Vardalos, Toni Collette - Maybe this Time Το κορυφαίο είναι ότι πάντα έλεγα πώς η Νία μοιάζει με τραβεστί, στο Connie and Carla υποδύεται μία. Η Τόνι Κολέτ είναι μια από τις καλύτερες ηθοποιούς που κεντάνε πάντα όταν αναλαμβάνουν ένα ρόλο.



Audrey Hepburn - Moon River Το απόλυτο κλας συνοδευόμενο από ταπεινότητα, υπέροχο τραγούδι, ξεχειλίζει γλύκα και η Όντρει και το Breakfast at Tiffany's.



Deepak Chopra feat. Demi Moore - Desire Αυτή ήταν η δεύτερη έκπληξη όταν έφτιαχνα το ποστ. Ανακάλυψα ότι η τα-φτιάχνω-με-τεκνά-που-έχουν-ίδια-μέρα-γενέθλια-με-τον-Wrong έχει δανείσει τη σέξι βραχνή φωνή της σε ένα sample το οποίο πήραν οι Deepak Chopra και το μιξάρανε σε τραγούδι. Άκουσε το, είναι τύπου τσιλ άουτ, βίντεο κλιπ δεν έχει, είναι ένα στην τύχη.



Για το τέλος σου κράτησα μια σουρπρίζ.

Διάλεξα την πιο απίστευτη, σεξουαλικιά, θεά, πανέμορφη, μοιραία, μοναδική, υγρή και .....


Ποια λες να είναι;



Ε;



Μια ερμηνεία ενός τραγουδιού που κάνει και τις ανοργασμικιές να φτιάχνονται, τους στρέιτ να ΓΚαυλώνουν και τις γκόμενες να σκέφτονται Θα μπορούσα να πάω με γυναίκα.




Είναι η καθηλωτική.......



Jessica Rabbit - Why don't you do right

27 Comments:

gay super hero said...

Audrey Hepburn, Η μεγάλη Αντριχίλα λέμε!

Το να την βάζεις ανάμεσα σε Whoopee Goldberg, Demi Moore και όλς αυτές τις τυχάρπαστες είναι η Μεγάλη Ιεροσυλία!

One Big DJ said...

Ok meta to teleytaio video katalavainw pws diastayrwthikan oi dromoi olonwn mas..

nikisot said...

proskynw jessica:)>:)

xipasmenos said...

connie & carla φοβερη ταινία....
Περιμένω απο το part1 να βάλεις ένα τραγούδι μιας γνωστής "παχουλής" σταρ που αγαπώ, δεν θα πω πια είμαι σίγουρος οτι θα την συμπεριλάβεις.....

Πολυ μου αρεσουν τα divas are singing.....thumbs up again...

orestis said...

Υπέροχος αγαπητέ μου για πολλοστή φορά.

Όλες έξοχες.

Αυτή την περίοδο προτιμώ την Goldie- I'm through with love, για πολλούς και διαφόρους λόγους.

ΥΓ. Εντάξει η Jessica είναι εκτός συναγωνισμού.

Είναι θεά!

If...ιγένεια said...

Jessica Rabbit! All the money...

Legally Blonde said...

Τωρα εγω πειραζει που σαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαωσαγαπαω για την Jessica???

Ενα λαθος φιλι σου στελνω!

Lorelei Am Rhein said...

Isabella Rossellini και Audrey Hepburn,
δαγκωτό!
Όσο για τα gospels και τα spirituals,
είναι και δική μου τρέλλα!

Wrong Guy said...

gay super hero ήσουν στη ζωή μου κάτι σαν θρησκεία,αν τυχόν θα φύγεις θα είναι ιεροσυλία

big dj η κόκκινη γυναίκα;;;

moody girl ελπίζω δεν αναφέρεσαι στη τζέσικα σίμπσον

xipaki χμμμ..με έβαλες σε σκέψεις.αναφέρεσαι σε ηθοποιο έτσι,όχι τραγουδίστρια.δηλαδή μη μου πεις καμιά κουίν λατίφα.είναι μαύρη;

orestis μη με συφιλιάζεις-η αγάπη αυτή τελείωσε εδώ και κάτι χρόνια,ακόμα;;

Wrong Guy said...

ifigeneia xexe u rule!

legally blonde εσύ είσαι ξανθιά,πως και γουστάρεις κοκκινομάλλες;

lucy είσαι του κλας εσύ!γκόσπελ τρελαίνομαι,λιώνω,κάποτε ήθελα να είμαι μαύρος για να τραγουδάω τέτοια στις εκκλησίες!

Legally Blonde said...

Οι αντρες προτιμουν τις ξανθες αγαπη μου....


Οι ξανθες...τις κοκκινομαλλες!!!

:)

gatti said...

wrong: ΣΕ ΜΙΣΩ! ΣΕ ΜΙΣΩ! ΣΕ ΜΙΣΩ!
:-pPPp

Μου "έκαψες" ένα θέμα που ετοίμαζα
για την Τζέσσικα. Κακούργε, που είχα κατεβάσει όλες τις pin pictures από τη θεά για να κάνω ποστ!
Μέχρι και τα σχόλια που ετοίμαζα
γι΄ αυτήν πρόλαβες να γράψεις ...άθλιε τύπε!
Αλλά τι να περιμένει κανείς από έναν ...παλιο-υδροχόο; Ε; ε;
(φωνή Παναγιωτοπούλου - "ποια πήγε κι άπλωσε τα ρούχα στην ταράτσα").

Και μη σου πω τώρα ότι ακύρωσες όλο το δικό σου ποστ συμπεριλαμβάνοντάς την μέσα. Ποια μπορεί να συγκριθεί μαζί της;

(Πω πω κακία σήμερα...)

ΥΓ. Πλάκα κάνω έτσι;

If...ιγένεια said...

I do ;D Καλημέρα και καλή εβδομάδα..

oni said...

Ta kalytera ta afhses sto telos! (na mou peis pws enas htan o O8ellos!? o_O)

kanataki said...

καθηλώθηκα μόλις

υγ αλλά μπας και φταίει η αγκύλωση στο πόδι μου???


υγ θεές θεές

Anonymous said...

Είσαι πολύ right! Και για να αντιγυρίσω το κομπλιμάν, ο αγαπημένος μου και με το καλύτερο στιλ απ' όλους. Η μία καλύτερα από την άλλη....Βέβαια, να σου πω και την αμαρτία μου, εκεί στο τέλος μου κόπηκε η ανάσα. Λες να τορπιλίσει όλο το ποστ με τη λαίλαπα της Μαράϊα; Αλλά είδα την Τζέσικα και ηρέμησα. Η φωνή δεν είναι της Καθλίν Τέρνερ;

Fish-bait said...

Συμφωνώ με gay super hero. Blasphemy!! :P

Σμοκ σμοκ :0)

veloz said...

ax, enas palios gnwstos me fwnaze Jessica.. (w!nai, aytin ennouse)
Kala, siga min tragoudaw etsi! stin perouka ofeilw to onoma, den ta allazw-den ksanaginomai ksanthia!!!!!!!

teleio post!!
;)

revqueer said...

Θεές οι θεές! Ευχαριστούμε wrong!

ΠΑΥΛΟΣ said...

Και να σκεφτείς όταν το διάβαζα έλεγα τέτοιο αφιέρωμα και να μην έχει την θεά, θα του την πω. Αλλά ωωωω τι ευχάριστη έκπληξη, η θεά με περίμενε στην γωνία. Πάντα τέτοια

orestis said...

Δεν μιλάω για αυτή την αγάπη...

Για άλλη που πάλιωσε πριν ωριμάσει.

Άσχετο άρχισα να βλέπω επιτέλους heroes.

Γαμάτο.

Θεικό.

zekia said...

jesica rabbit ψηφίζω με διαφορά!!

Nicholas said...

Ελπίζοντας οτι θα δεις το σχολιο και θα γνωρίζεις, είχε πάρει το μάτι μου τη Gwyneth Paltrow να τραγουδάει σε μια ταινία και καλά για διαγωνισμούς τραγουδιού σε live music clubs. Rings a bell?

δεν θυμάμαι αν ήταν όντως η παλτροου αλλά μου είχε κάνει τλή εντύπωση!

Wrong Guy said...

blonde όπα!!!είναι δήλωση αυτή;;;

gatti έλα ρε γκατάκι,συγχώρεσε με,είναι τα μεγάλα μυαλά που λέγαμε!!

oni η αδερφή της κολλητής μου στη σαλονίκη νόμιζε τόσα χρόνια πως το τραγούδι έλεγε "και εσύ θα με γυρεύεις μέχρι τη ραφήνα" και με ρωτάει προχτές "καλά,τόσο μακριά είναι η ραφήνα από την αθήνα"???

tsaperdona μήπωε φταίει η ηλικία;;

dora tsirka χαχαχα ακόμα γελάω,με έχεις κόψει για τόσο κακόγουστο;;;μπράβο ρε!!!!η φωνή δεν ξέρω αν είναι κάθλιν,αλλά θα μπορούσε,με αρέσει τόσο η φωνή της

fish bait και εσύ τέκνον βρούτε;

veloz είπα να σου κάνω λινκ στη Τζέσικα,αλλά σκέφτηκα μην παρεξηγηθείς!

rev θεές είναι και οι ξανθιές!

Wrong Guy said...

pavlos ναι αλλά δεν μας είπες ποια είναι η θεά σου-υποθέτω η όντρει?

orestis πολύ ξεπεταγμένο μου βγήκες τελικά-και σε είχα κόψει για ήσυχο!

zekia διαφορά στήθους;

nicholas χμμμ..δε μου λέει κάτι,αλλά επειδή είμαι στο ψάξιμο για το τρίτο μέρος θα το έχω υπόψιν μου,θένξ!!!

ds said...

Καλές επιλογές.

Αναρωτιέμαι αν έχεις δει το Inland Empire, για εμένα η καλύτερη και πιο ώριμη του Lynch.

Wrong Guy said...

δεν το έχω δει ακόμα αγαπητέ,σου άρεσε ε;άκουσα διφορούμενα σχόλια πάντως

Related Posts with Thumbnails