Wednesday, November 14, 2007

The Divas are singing - αλλά όχι με τα πάνω χείλη

Είναι όλες θεές, λαμπερές και διάσημες, έχουν αγγελικές φωνές, μόνο με μια διαφορά από τις προηγούμενες....

Τραγουδάνε με τα κάτω χείλη

Νο 10 Beyonce


Νο 9 Ξανθό μπάζο από Pussycat Dolls



No 8 Lindsay Lohan


No 7 J.Lo


No 6 Kate Moss


No 5 Britney Spears



No 4 Victoria Silvstedt - μοντέλο και ηθοποιός, ξέρεις τώρα, εκ Σουηδίας





No 3 Lindsay Lohan - πρέπει να της αναγνωρίσεις ότι είναι η μοναδική με δυο φωτό μέσα στο ΤΟΠ 10





No 2 Κatie Jordan Ρrice - τηλεπερσόνα εξ Αγγλίας - μ' αρέσουν οι καρδούλες




Και στο Νο 1 έχουμε την τιμή να παρουσιάσουμε την υπέρτατη σταρ, την επιτομή της χάρης και κομψότητας

Paris Hilton




32 Comments:

Cookie Basher said...

Μπορώ να σου συγχωρήσω πολλά..αλλά αυτό το τελικό τριπλό χτύπημα στο #1 θα μου πάρει καιρό!

orestis said...

Μα καλά καμία δεν φοράει βρακί;;;;

Να μου πεις, με τόσα λεφτά που δίνουν στα ρούχα που να μείνουν για εσώρουχα.

revqueer said...

Μπλιαχ, μπλιαχ, μπλιαχ!!!

Κάτι αντίστοιχο σε άντρες υπάρχει;

Wrong Guy said...

cookie συγχώρεσε με,συγχώρεσε με πλιζ πλιζ πλιζ-η αλήθεια είναι ότι και εγώ το βρήκα αηδία το τελευταίο

orestis μάλλον είναι της μοδός να μη φοράνε κιλότες οι σταρ-εκτός αν τις έχουν σκίσει για κάποιο λόγο

revqueer εδώ θα σε παρεπέμψω στο γείτονα μου τον ethan-εκεί θα ικανοποιηθείς και με το παραπάνω

ΠΡΕΖΑ TV said...

Αντε βρε...Μας εφτιαξες βραδιατικα....

gatti said...

Α πα πα πα τις ξετσίπωτες...
Πού πας μωρή χωρίς βρακί;
(Λες γι΄ αυτό να φοράει ο Μπέκαμ τα στρινγκάκια της Βικτόρια; Να τα βρίσκει εύκαιρα εδώ κι εκεί πεταμένα μέσα στο σπίτι;)

ΥΓ. Ελεος μ΄ αυτή την Πάρις βρε παιδί μου...

Patrick said...

Ohh...My eyes...I think i'm blind...Help,anybody...i'm blind...

One Big DJ said...

Pali kala pou exw immune sta pussies logw douleias...hehe..
H Victoria Silvsted ksekinhse san kounelaki toy Playboy kai emene stin epayli tou theiou Hugh (Hefner) ..opote to na einai ksebrakwti einai synithismenon!

oni said...

Γιατί μου το κανες αυτό; Τι σου φταιξα; Μήπως επειδή είμαι η Κλερ Μπένετ στο κουιζ των Ηρώων; Με τη δύναμή μου θα επανέλθω!

Υ.Γ. Γιακς της Πάρις είναι σα σαφρακιασμένο! "Έλα να το πάρεις" όλες τους... Λίγη σεμνότης κορίτσια!

Anonymous said...

Μ' αρέσει κύριε Wrong που μας κρατάς ενήμερους για τα πολιτιστικά. Νομίζω ότι είναι το κατάλληλο ποστ για τον επιθεωρησιακό τίτλο:
'Τι βρακί θα παραδώσεις μωρή;'

Και καλά που έχουν φαγωθεί όλες να τριγυρνούν ξεβράκωτες, δεν κάνει κρύο εκεί κάτω; Ας μας πούνε οι κυρίες...απορία το΄χω!

Anonymous said...

Είναι και θέμα υγιεινής θα προσέθετα...Αλλά είδες τελικά που η Μαράγια είναι καλό κορίτσι και φοράει τα εσώρουχά της; Τουλάχιστον το κάτω μέρος γιατί με το πάνω έχει ένα πρόβλημα να τακτοποιήσει τον πλαστικό πληθωρισμό.

Lina said...

sorry που θα γίνω ξενέρωτη, αλλά το βρίσκουν τόσο όμορφο να σέρνουν το μ*ν! τους πανω στα βρωμοκαθίσματα;

καναδυο φοράνε εσώρουχο, απλά είναι μπεζάκι και μοιάζει με δέρμα

Fish-bait said...

Μου έστειλε προχθές το εν λόγο mail η m...ursula την ώρα που έτρωγα το τοστάκι μου στη δουλειά. Φυσικά και το έφαγα (σιγά μη βάλω την αηδία πάνω από το φαγητό) αλλά μου πήρε περισσότερη ώρα από το norm...


Υ.Γ. Πάντως έτσι όπως έχει γυρισμένο το κεφάλι της η Paris, αν δεν είχε το όνομα δίπλα, άνετα την έκανα για την Cameron Diaz...

APSOY said...

Τίτσερ μου! :)
Το ποστ σου με παραπέμπει στο γνωστό "από φωνή μ*ν"!!!

Πάντα κάτι μαθαίνω από σένα - το'χουμε πει αυτό!
Τώρα μπορεί να μην έμαθα για κάποιο φωτογράφο... Αλλά αν μη τι άλλο έμαθα οτι το brazilian εξακολουθεί να είναι τρέντι...:S

xipasmenos said...

Και το βραβείο "Miss ungly cunt 2007 goes to........Paris Hilton.."
Kανε μωρη ψοφια καμια αιδιοπλαστική πως το χεις ετσι σα μαραμένο...σταγδιαλα...

Wrong Guy said...

preza μα τα μουνιά αυτά είναι κακάσχημα!

gatti καλά και αυτή τόσα λεφτά έχει,αν πάει στη λαϊκή πουλάνε 3 κιλότες 3 ευρώ-έλεος!

patrick θα σου δώσω ένα stick (ραβδί) και θα ξεστραβωθείς-το ΄πιασες;;;ιουυυυυυυυ

big dj όντως αυτό το ποστ ήταν ιδανικό περιβάλλον εργασίας για σένα!

oni εγώ είμαι ο Μίκα,θα προτιμούσα όμως να είμαι ο Νέιθαν!!!

bibi θεώρησα πως ήταν η κατάλληλη συνέχεια του ποστ με παλιές ταινίες-"τι βρακί θα παραδώσεις"---καραλοοοοοοοοοοοοολ!

Wrong Guy said...

dora να σου πω κάτι;μήπως το κόλλημα με τη Μαράγια το έχεις εσύ τελικά-σε κάθε σχόλιο σου την πλαστικούρα αναφέρεις ;-p

lina καλά εσύ μια δασκάλα και λες τη λέξη Μ****;;;απαράδεκτη!

fish bait κάμερον ε;;πετ-ετρ!εγώ όμως έμαθα κάτι κουτσομπολιά για σένα,μου είπαν ότι είσαι καλύτερη και από την κάμερον!

apsoy στόχος μου είναι η γνώση,καταλαβαίνεις.τώρα τι είδους θα είναι αυτη,επιφυλάσσομαι.αλλά να σου πω κάτι; ότι μαθαίνει κανείς καλό είναι-έτσι μου έλεγε η μάνα μου

xipaki όταν κράζεις έτσι βαριά,παθαίνω ρήξη πλακούντα από το γέλιο!

Lina said...

ο ανήσχυοσ στα έμαθε αυτά; =ΡΡ

ΠΑΥΛΟΣ said...

Δηλαδή, γιατί?

Τι αμαρτίες πληρώνουμε?

Γιατί αυτή η μετάλλαξη?

Η Πάρις δεν έκανε μπικίνι πριν βγεί ή ήταν την μέρα αποφυλάκισης?

Fish-bait said...

+blush+ :*

Neverlandean said...

LOOOOOOOL @ Lina

Wrong Guy, είσαι μια ρεπουμπλικάνα κατά βάθος!

Ew για τις φώτο, δεν τους καταλαβαίνω τους str8... :S

If...ιγένεια said...

Το μουνί σέρνει καράβι αγάπη μου... ;p

Legally Blonde said...

Δηλαδη τωρα τι πειραζει που βγαλαν τα κοριτσια εξω τα νινια τους για να παρουν αερα? Αγου τα μυαλα τους εχουν παρει εδω και καιρο λεμε!!!!


(μπλιαξ ειπα?-τοσοι μυκητες γαμωτο!)

xipasmenos said...

καλά εδω βγαλαν το μνι τους ον νατιοναλ τιλιβιζιον και σας οι μύκητας σας ενόχλησαν.....ΓΚΕΤ Ε ΓΚΡΙΠ ΓΟΥΪΜΕΝ......

Λαθος αντρα δε μπορω να το κρατησω ωρες ωρες...

veloz said...

μπλιαχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!!!!
μπλιαχ, μπλιαχ,μπλιαχ!

βάλε μια φωτογραφία σου παιδάκι μου να καταλάβουμε τι πάει να πει ομορφια!

Wrong Guy said...

lina του τα έχω και εγώ μαζεμένα-αν το ανοίξω δεν τον ξεπλένει ούτε βόθρος

pavlos μωρέ είχε ζητήσει στη φυλακή να της φέρουν ξυραφάκια,αλλά δεν τα άφησαν να περάσουν από τον έλεγχο,και έτσι βγήκε σε αυτή την κατάσταση.αναγκαστικά...

fish bait καρακαλλόνα!

never ναι,και ψηφίζω χίλαρι.αν όμως κάνεις εσύ κόμμα για τις Λαβωμένες Αδερφές,θα σε προτιμήσω

ifigeneia βέρα σε λένε;;

blonde α λες έτσι να το σκέφτηκαν;αφού πήραν τα μυαλά μας αέρα,ας πάρει και το νινί μας!

xipaki αρχικά δε θέλω να πιέζεσαι γιατί μπορούν να σου βγουν ψυχοσωματικά.εκφράσου όπως θες και ξέχνα παράνομους εραστές-το κράξιμο,κράξιμο όμως

veloz πωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω φιλενάδα με έφτιαξες πρωινιάτικα!!!!το επιστρέφω εις διπλούν το κοπλιμέντο!

hopkins said...

Μουνοκατάσταση :Ρ

nikisot said...

antroulh mou OMG OMG OMG
paris lips make me sick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anakateythka

Erisadesu said...

άντε να μην πω σαν τι τα έκανες με αυτό το ποστ.

Wrong Guy said...

hopkins νομίζω πέτυχες διάνα!

moody εσύ πρέπει να γίνεις ποιήτρια-θα σε βοηθήσω να εκδοθείς-με την καλή έννοια

eri γιατί,όλοι μου είπαν ότι τους άρεσε,αλλά βέβαια εσύ μέσα στην αντίδραση

Anonymous said...

to m**ni sernei karabi...mallon ta dika tous eserne yperokeanio gia na einai etsi ksexeilomena........

Neverlandean said...

Η Posh!!! :)

Related Posts with Thumbnails