Thursday, December 20, 2007

Το Χριστουγεννιάτικο δώρο μου για σένα

Σκέφτηκα πολύ το δώρο σου. Ναι, σε σένα μιλάω αγαπητέ αναγνώστη. Ήθελα κάτι πρωτότυπο, να ταιριάζει με το χαρακτήρα σου και να συνάδει με το προφίλ του μπλογκ. Έστιψα το κεφάλι μου ώρες ατελείωτες, ξυπνούσα τα βράδια, με έπιασε το στομάχι μου και τα λοιπά, ώσπου εκεί που προχθές έτρωγα ένα σουβλάκι, κοτόπουλο, μου ήρθε η έμπνευση.

Δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι πιο κατάλληλο για να σου ευχηθώ με τον τρόπο που θέλω από αυτό.

Mariah Carey

Αυτά τα Χριστούγεννα θέλω, να με πηδήξει ένα ξανθό μοντέλο
(All I Want For Christmas Is You)







I don't want a lot for Christmas

Έχω πάρει κόσμο και ντουνιά

There's just one thing I need

σε κάθε γης γωνιά

I don't care about the presents

Προτιμώ τους καστανούς

Underneath the Christmas tree

ψηλούς και αρρενωπούς

I just want you for my own

Έχω όμως ένα απωθημένο

More than you could ever know

χρόνια τώρα το προσμένω

Make my wish come true

κάνω φέτος μια ευχή

All I want for Christmas is... You

Αυτά τα Χριστούγεννα θέλω
να με πηδήξει ένα ξανθό μοντέλο



I don't want a lot for Christmas

Έχω πάει με άσπρους, μαύρους

There's just one thing I need

ξούρες και μελαχρινούς

I don't care about the presents

Έχω πάει και με Ρώσους

Underneath the Christmas tree

Κινέζους, Γάλλους κι Αλβανούς

I don't need to hang my stocking

Με έχουν πηδήξει σε σπηλιές

There upon the fireplace

και μπροστά από τζάκι

Santa Claus won't make me happy

μου έχουν κάνει σούπερ δώρο

With a toy on Christmas day

μπρελόκ - δονητάκι



I just want you for my own

Κάνω τώρα μια ευχή

More than you could ever know

αχ να βγει αληθινή

Make my wish come true

Πως το περιμένω

All I want for Christmas is you

Αυτά τα Χριστούγεννα θέλω
να με πηδήξει ένα ξανθό μοντέλο





I won't ask for much this Christmas

Δε ζητάω τίποτα άλλο

I don't even wish for snow

μόνο να έχει μεγάλο καβάλο

I'm just gonna keep on waiting

θα τον περιμένω πάντα

Underneath the mistletoe

φορώντας μόνο μια γιρλάντα

I won't make a list and send it

Ξέρεις πόσο αδημονώ

To the North Pole for Saint Nick

να γνωρίσω ένα Νίκο ξανθό;

I won't even stay awake to

Θέλω έξω να χιονίζει

Hear those magic reindeers click

και μέσα να μου το ξυρίζει


Cause I just want you here tonight

Θα ΄ρθει αυτή την κρύα νύχτα

Holding on to me so tight

να με σκίσει στη σοφίτα

What more can I do

τι άλλο να ευχηθώ;

Baby all I want for Christmas is you

Αυτά τα Χριστούγεννα θέλω
να με πηδήξει ένα ξανθό μοντέλο





All the lights are shining

Η Posh έχει τον Beckham

So brightly everywhere

H Sienna παίρνει τον Jude

And the sound of children's

μόνο εγώ απορώ

Laughter fills the air

πώς να πηδάει ξανθό τεκνό

And everyone is singing

Ας είναι Σουηδός ή Δανός

I hear those sleigh bells ringing

εν γένει Σκανδιναβός

Santa won't you bring me the one I really need

Αϊ Βασίλη θα δω αυτό που ποθώ;

Won't you please bring my baby to me...

να νιώσω ένα καυλί ξανθόοοοοοο




Oh I don't want a lot for Christmas

Οοοο δε θέλω τίποτα άλλο

This is all I'm asking for

μόνο να δω το Χριστό φαντάρο

I just want to see my baby

σε έλκηθρο μέσα να το κάνω

Standing right outside my door

γκυ στον κώλο μου να βάλω

Oh I just want you for my own

Θέλω πως είναι να γευτώ

More than you could ever know

ανοιχτόχρωμο μωρό

Make my wish come true

Φέτος θα γίνει αληθινό

Baby all I want for Christmas is...Υοu


Αυτά τα Χριστούγεννα θέλω
να με ξεσκίσει ένα ξανθό μοντέλο


Να περάσεις τέλεια αυτές τις μέρες


Καλά Χριστούγεννα σε όλους!



Και επειδή πρέπει να συνεχίσω την παράδοση....

32 Comments:

nikisot said...

antroulh
EGRAPSES
xaxaxaxxaxa eliwsaaaaaaaaaaa

oni said...

Ax me prolabe! EGW STO EIPA PRWTOOOOS!

Hmoun toso down prin ligo k mou ftiakses olh th dia8esh. Eisai sigoura o SWSTOS antras gia olh thn yfhlio.

P.S. An h Maragia pou einai filenada sou 8elei toso ena ksan8o tekno giati den ths kaneis to psyxiko? Pes to Fatsa pws to kaneis gia elehmosynh twra tis giortes!

Ho ho ho! Merry Christmas ^_^

zekia said...

χαχαχαχαχαχαχααααααααααααα!!!!!

APSOY said...

:DDDDDDD
Έγραψες τίτσερ!!! :D
Απ' τις καλύτερες μεταφράσεις - κάι μου άρεσε γιατί διατηρεί το Χριστουγεννιάτικο πνεύμα του ("γκυ στον κώλο μου να βάλω! :D)

Έυγε!
Μόνο μια παρατήρηση...
Ρεεεεεεε...μην την κοροϊδεύεις για το χάσμα που έχει στο στήθος της. Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να χρειάζεται να βάζεις το αποσμητικό σου στο στήθος σου???


Φιλιάαααααα!
(δεν εύχομαι ακόμα...;))

orestis said...

Χαχαχα.

Θεός, θεός...

ο στίχος με τη γιρλάντα και τη σοφίτα θα μείνει στην ιστορία.

αααα και πολλά ευχαριστώ για την ιδέα με τα γκυ...μου περίσσευαν μερικά....χεχε

φιλάκια

Wrong Guy said...

moody αφού σε έκανα να γελάσεις έστω και λίγο σήμερα,είμαι χαρούμενος κι εγώ!

oni αν είναι να νιώσει καλά το μαράκι,θα το κάνω το ψυχικό-παλαιό όμως (ψυχικό) είναι πιο γκλάμουρους!

zekia merry xmas!!!!

apsoy βγαίνει ειδικό για το στήθος δηλαδή;υπάρχει και για μαύρα ρούχα να μην αφήνει σημάδι;;;

orestis ο νους σου εκεί εσένα,στην σπλατεριά!χιουμοριστικό ήταν το γκυ στον κώλο,όχι τρόπος φόνου!

Axis Mundi said...

το μόνο που μένει είναι να το ακούσουμε να το εκτελεί η Εφη Θώδη!!
(και μετά θα το βάλω για ήχο κλήσης στο κινητό)
Τέλειο πάντως!!

Anonymous said...

Αυτός είναι ο Wrong που ξέρω και εμπιστεύομαι. Στην αρχή του ποστ και για μια στιγμή με συγκίνησες, γιατί νόμιζα ότι ήταν το δώρο σου σε μένα. Τώρα πρέπει να το μοιραστώ με τους δεκάδες αναγνώστες σου.

Neverlandean said...

Ε μα επιτέλους!! Καλοκαίρι ήταν την τελευταία φορά που είχαμε ελεύθερη μετάφραση, πότε ήταν;

Μπρελόκ - δονητάκι!
Το έπιασα το υποβόσκον μήνυμα! Ας μου το ζητούσες ευθέως δε χρειαζόταν να γράψεις ολόκληρο τραγούδι.

"Προτιμώ τους καστανούς,
ψηλούς και αρρενωπούς"

Τουλάχιστον είναι καλόγουστη.

One Big DJ said...

Pali egrapses..Parolayta paramenei dioxronikotato e?

revqueer said...

Αχ μου είχαν λείψει αυτά!!!! Μπράβο ρε!!

ΠΑΥΛΟΣ said...

Πάντα τα καλύτερα δώρα μας δίνεις!!!

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

Anonymous said...

φοβερό, φυσικά!!!

δεν ήθελα να είμαι το σπασικλάκι της τάξης και να γράψω στο προηγούμενο πόστ ότι η Ρίτα δεν ήταν λεχώνα με κορσέ, αλλά 6 μηνών έγκυος, εξ ου και οι φιόγκοι, τα ανφάς και τα χέρια της μονίμως μπροστά στην κοιλιά της, γι'αυτό και δεν το έγραψα. :-)

ομολογώ ότι η μετάφραση εκτός από το ευφυές χιούμορ, ήταν και ιδιαίτερα εμπνευστική και σέκσυ. (ή εγώ έχω βαρέσει μπιέλα στο γραφείο)

καλές γιορτές!!!

gatti said...

Καλά, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι για μια ακόμα φορά έδωσες ρεσιτάλ.
Αναρωτιέμαι πόσο ακόμα θα καταφέρνεις να ξεπερνάς τον εαυτό σου.
Οφείλω να ομολογήσω ότι η Μαράια σε εμπνέει απίστευτα!

ΥΓ. Τρέλα, το μπρελόκ δονητάκι!!!

ΥΓ1. Ελιωσα και με την απάντηση στον orestis για το γκυ και τη σπλατεριά!

Είσαι ΑΣΤΕΡΙ λέμε!!!

Wrong Guy said...

s βάλτο όταν σε παίρνω εγώ,όχι το κάθε καρακατσουλιό!

doratsirka τελικά πρέπει να το αποδεχτώ πως αυτή είναι η ουσία του μπλογκ μου.ποιος τη γαμάει την τέχνη!

never ντράπηκα ρε γαμώτο να το γράψω στον Άι Βασίλη.ολόκληρος μαντράχαλος και να ζητάει...μπρελόκ;οπότε θα μου το πάρεις εσύ και όλα οκ.

big dj θα την πω την αμαρτία μου,είναι από τα αγαπημένα μου χριστουγεννιάτικα τραγούδια-ίσως πιο πολύ και από το λαστ κρίστμας,γιατί έχει και μαύρες να κάνουν φωνητικά

revqueer είχα καιρό να ασχοληθώ με το μεταφραστικό μου έργο,θα ρίξω και καμιά ακόμα,γέλασα τόσο όταν την έκανα!

pavlos αυτό δικαιούνται οι καλύτεροι αναγνώστες!να περάσεις και εσύ τέλεια!

irrelevant ήταν λάθος οι πληροφορίες μου;;χμμμ,κάποιος θα χάσει τη θέση του μου φαίνεται-όχι δε βαριέσαι στο γραφείο,όπου και να διαβάσεις τη μετάφραση είναι το ίδιο αστεία :-p

gatti αυτό για το ότι η μαράγια είναι πηγή έμπνευσης πρέπει να το ψάξω;;;λες σε λίγο καιρό να θέλω να βάλω και βυζιά νούμερο 45?

If...ιγένεια said...

χαχαχαχ.. Έγραψες λέμε! χαχαχ.. Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα με υγεία και αγάπη!

g for george said...

Λοιπόν, δεν θα το πιστέψεις...

Ήμουν έτοιμος να σου στείλω μέηλ για να βάλεις νέα Μαράια!!!

Δεν το πιστεύω ούτε κι εγώ ο ίδιος, δηλαδή!!!!

Legally Blonde said...

Τελειοτελειοτελειο!!!!

(οι ξανθιες ειναι καλυτερες να της πεις!)

φιλακια αγορακι μου...να περασεις τελεια

Είδωλο said...

Ζηλευετε γιατι οι ξανθιες have more fun
Ωστοσο το τραγουδι ειναι τοοοοοσο true για εμας που το ζουμε

Και θα ανακοινωσω οτι ο Peter Petrelli, ζητησε το κινητο μου προσφατως για να παμε για καφε...
αχαχαχαχα

fevis said...

Χαχαχαχα!!! Καλέ εσύ πας χαμένος!! Πότε θα σε ανακαλύψει η Ανίτα και θα βγάλει τον Καρβέλα στην σύνταξη δεν ξέρω.....:-)

ethanandthecity said...

θέλω να σε ευχαριστήσω για μια ακόμα φορά που εδημοσίευσες ημιγυμνη φωτογραφία του μέλλοντα συζύγου μου, θέτοντας ωστόσο τα σωστά όρια καθότι ο Milo είναι μόνο δικός μου δικός μου δικός μου και βλέπετε αλλά μην αγγίζετε γιατί θα σας κόψω τον μώλο! Ο γάμος μας θα πραγματοποιηθεί στο Κεφαλάρι με κουμπάρες τις κυρίες Τζοβάννα Φραγκούλη και Ρούλα Κορόμηλα. Για την ακριβή ημερομηνία θα ενημερωθείτε από το έγκυρο δελτίο ειδήσεων του που-σταρ.
Υγ: Αυτό με το γκυ πολύ μου άρεσε

xipasmenos said...

Αυτό τώρα είχε ομοιοκαταληξία;
ταλκ του μαϊ χάντ μπιτς...γιορ γκοινγκ ντάουν γιούζλες καντ...

Κώστας said...

Αυτή ήταν η καλύτερη μετάφραση σου με διαφορά!

Καλά χριστούγεννα!

Dr_MAD said...

Ο τρελός γιατρός έχει το δώρο σου έτοιμο! Ανήμερα Χριστουγέννων μπορείς να περάσεις από το μέρος μου να σου υποδείξω τον τρόπο παραλαβής ;-)

Χρόνια Πολλά με Υγεία και Πείσμα για όσα γουστάρουμε. Όλα τα άλλα είναι στο χέρι μας. Κι αφήστε το 2008 να χτυπιέται πως είναι δίσεκτο...

Καλά Χριστούγενααα
Χικ!
Χοχοχο ήθελα να πω

kanataki said...

καλά χριστούγεννα βρωμόπαιδο!!!!


υγ αν μάθω ότι είσαι εδώ και δεν έστειλες ένα προειδοποιητικό να τον ξεγράψεις τον Ethan
υγ ακούς???


υγ άσχετο,αλλά και σχετικό συνάμα!

Fish-bait said...

Merry ferry X-Masssssssssss ;-)

:*

Constademon said...

"Θέλω έξω να χιονίζει
και μέσα να μου το ξυρίζει
Θα ΄ρθει αυτή την κρύα νύχτα
να με σκίσει στη σοφίτα"

Τι να πω; Αυτη η άκρως χριστουγεννιάτικη εικόνα μου εφερε δακρυα στα μάτια ... (απ' τα γέλια).
Καλά Χριστουγεννα !!!

Wrong Guy said...

ifigeneia merry xmas 2 u!

george τα μεγάλα πνέυματα!σου έλειψε το μαράκι ε;;;

blonde εννοείται αγάπη μου ότι οι ξανθές είναι καλύτερες (και μιλάω εκ πείρας!)

x oyranoy αν σου έδωσε και το δικό του,στείλτο μου σε μέιλ για να μιλήσουμε για υποκριτική τέχνη

fevis σιγά μην καταδεχτώ να γράψω για τον Κάτμαν!από Μαλάμω και πάνω

Wrong Guy said...

ethan είχες ζητήσει από αυτές να σου πραγματοποιήσουν καμιά ευχή και θα τις κάνεις κουμπάρες μαζί;

xipaki αν εσύ είσαι γκαγκά και δεν καταλαβαίνεις από υψηλή τέχνη,δε φταίμε εμείς-δεν έχεις ακούσει για ελεύθερη απόδοση;

kostas να'σαι καλά!επίσης!

mad τρελή μπέκρα σε κόβω και σένα-φαίνεται και από αυτό το κόμεντ!

kanataki θα μου το εξηγήσεις από κοντά το κόμεντ,γιατί ήταν πολύ Πυθικό (χρησμός Πυθίας,το΄πιασες;)

fish bait το φέρι πάει εκεί που φαντάζομαι;;;;;;

costademon και μένα με συγκινούν εικόνες θαλπωρής και χριστουγεννιάτικης ευτυχίας!

Raoul Duke said...

LOL.. kammene wrong guy!:P

kala xristougenna erwta.
Bloody Kisses :***

Maria Mikro Analogo said...

Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένα!!!! :D

Wrong Guy said...

darqoteque προτιμώ καψαλισμένος σαν κρεμ μπρουλέ!

και σε σένα μαράκι!

Related Posts with Thumbnails