Friday, December 28, 2007

Ατάκες Σαλονίκης - παρτ ντε


Ο κολλητός μου μπαίνει στο μπλε ταξί. Ο οδηγός γύρω στα σαράντα, νορμάλ φάτσα. Χτυπάει το κινητό του φίλου μου.


Κολλητός: Έλα, ναι, πρέπει τώρα να υπογραφεί η συμφωνία, εγώ θα λείπω Κίνα το Γενάρη, να πάει ο συνάδελφος οπωσδήποτε Νότια Αφρική, θα είναι οι ίδιοι όροι που βάλαμε στον Καναδά. Τα λέμε.

Ταξιτζής: Συγγνώμη ρε φιλάρα κιόλας, αλλά σε άκουσα να μιλάς στο κινητό και ήθελα να σε ρωτήσω κάτι.

Κολλητός: Παρακαλώ.

Ταξιτζής: Άκουγα που μιλούσες για όλες αυτές τις χώρες, έχεις πάει εσύ σε αυτές;

Κολλητός: Λόγω δουλειάς, ναι.

Ταξιτζής: Αφού είσαι τόσο ταξιδεμένος, θα μπορείς να απαντήσεις σε μια απορία που έχω χρόνια τώρα. Ποια χώρα έχει τις καλύτερες πουτάνες;

Κολλητός: Τι να σας πω… θέλετε επιδόσεις σε κάποιο συγκεκριμένο τομέα;

Ταξιτζής: Ναι. Που μπορώ να βρω μια καλή βυζομαλακία;

24 Comments:

Wrong Guy said...

Σίγουρα όχι στην Κίνα...

Dante said...

Λαμβάνοντας υπ' όψιν οτι το λέμε Ισπανικό, και στην Ισπανία απ' οτι μου χουν πει το λένε Κουβανέζικο, πολύ θα ήθελα να δω τον ταξιτζή να παίρνει αεροπλάνο για Κούβα για "να πάει στις πουτάνες" ... :S

Cookie Basher said...

Έπρεπε να του πει στην Κίνα.
Ένας λιγότερος στην πόλη.
Αυτοι οι σαλονικείς ταξιτζήδες..σαν έναν άλλον που'χε γυαλίσει το μάτι του, μιλώντας για τα αυτόματα μηχανήματα στα βίντεο κλαμπ, επειδή θα μπορούσε να πάρει πλέον όλες τις τσόντες.

Neverlandean said...

Αχ αλλά πρέπει να είναι ωραία η βυζομαλακία ε;

λολ

Την έχει υποστεί κανείς να μας πει;

Anonymous said...

εγώ έχω μια άλλη απορία: έχει διαφορετική αίσθηση το σιλικονάτο?

γιατί αν όχι, μάλλον η σωστή απάντηση είναι "πλαστική Βραζιλία".

If...ιγένεια said...

χαχαχαχ.. Στην Ισπανία ίσως?.. Καλημέρα..

Provato said...

δεν κατάλαβα τι ζόρι τραβάς με την βυζομαλακία.


καθόλου δεν κατάλαβα.

αλλά έτσι είστε εσείς που την ρουφάτε την μπομπονέλα. πάτε να περιθωριοποιήσετε ότι φυσιολογικό!!

τι ρώτησε δηλαδή ο άνθρωπος;

ενώ αν ρώταγε που θα βρει στενά σουφράκια 18χρονων παιχτώνανε του rugby ΦΥΣΙΚΑ δεν θα το θεωρούσατε αφύσικο και άξιο αναφοράς... τισκ τισκ τισκ τισκ...

ΜΠΟΜΠΟΝΕΛΕΣ! Ε ΜΠΟΜΠΟΝΕΛΕΣ!!!

ΟΥΣΤ!

ΠΟΥΣΤ, μάλλον...

Provato said...

ΕΞΩ ΟΙ ΜΠΟΜΠΟΝΕΛΕΣ ΑΠΟ ΤΑ BLOGS.

ΟΥΣΤ ΠΟΥΣΤ!!!

ethanandthecity said...

μια λοβοτομή στην ταξιτζού και γρήγορα

oni said...

Pantreyomai ton kollhto sou. (De me noiazei an kserei pou exei tis kalyteres poutanes :P)

Legally Blonde said...

Δεν με λυπασαι με το ματι μισανοιχτο να γελαω σαν ηλιθια μπροστα στην οθονη?????


Αγαπω τους μπαοκτσηδες ταξιτζιδες!!!

(μα βυζομαλακια???????ΕΛΕΟΣ!!!!!!)

Υ.Γ. Προβατακι με αποτελειωσες!!!!Τι ειναι μπομπονελα?ε?

Erisadesu said...

... eimai 15
kai o tarifas mou leei anekdoto
ti einai mauro mesto xioni?
ti tou lew
to mouni tis xionatis mou leei.

ougk
oi tarifes einai pagkosmio fainomeno oxi mono diko mas.

Wrong Guy said...

dante μήπως να πεταγόταν μέχρι τα λαδάδικα;πιο φτηνά θα του έβγαινε

cookie νομίζω είναι χειρότεροι από της αθήνας,έχω κάνει έρευνα αγοράς,ξέρω τι σου λέω,όσο πιο επαρχία,τόσο πιο βλάχουρες και οι ταξιτζήδες

never απαγορεύονται χάρντκορ εικόνες στο μπλογκ μου,γιατί θα γίνει rated-18 και θα χάσω μεγάλο αναγνωστικό κοινό

irrelevant μήπως είναι πιο σκληρό το σιλικονάτο βυζί και σου τραυματίζει το πέος;;;

ifigeneia κάτι θα ξέρεις!

Wrong Guy said...

provato χα!κοίτα ποιος μιλάει!η πρωθιέρεια των μπομπονέλων!εσένα αγάπη είχε στο μυαλό του ο μπαμπινιώτης όταν γλωσσοέπλαθε τον όρο.τα σφιχτά ράγκμπι κολαράκια που μπορείς να τα βρεις τελικά;

ethan σαν τη Φράνσις θα κατέληγε η ταξιτζού,τι ωραία ταινία!έχω ένα θέμα με τους συνειρμούς

oni επειδή είναι έτσι γκλάμουρους;άσε που πηγαίνατε και στο ίδιο σχολείο!

blonde εσύ μην τα διαβάζεις αυτά περί μπομπονέλας,είσαι μικρό και άμαθο,είσαι νινί ακόμα

eri αυτό της χιονάτης,έχει καμία σχέση με αυτό της χάιδως;είναι συνάδελφοι ας πούμε;έχουν και σύλλογο;"Τα Μυθικά Μουνιά"

Anonymous said...

δεν ξέρω, εγώ έχω τις ευλογίες τις φύσης... :-)

θα ήθελα όμως κάποιος να μου λύσει την απορία. κάποιος που να ξέρει όμως, όχι σαν ένα πρώην συνάδελφο, 35αρη, πατέρα δύο παιδιών, που μου είχε δηλώσει με περισπούδαστο ύφος ότι οι γυναίκες που έχουν σκληρό στήθος είναι γιατί το γυμνάζουν, γιατί ως γνωστόν το στήθος είναι μυς...

g for george said...

Ένας νέος σουρεάλ κύκλος αρχίζει στο μπλογκ!!

Προβλέπω να γίνεται χαμός από κοινό!
Θέλουμε κι άλλο τώρα-τώρα-τώρα!!

Είδωλο said...

Kαι μετα σου λεει οτι αυτοι οι ανθρωποι αναπαραγονται...
Εμ γι αυτο βγαινουμε εμεις.

xipasmenos said...

Καλά ξέρω κάτι τύπους εγώ που μια χαρά βυζομαλακία θα του τράβαγαν, και με την τρίχα κιόλας δεν θα κρύωνε και η μπομπονελα του. Όπως λέει και το κακιασμενο πρόβατο...

Equilibrium said...

haha άπαιχτος ο ταριφας

λες να βρει την απάντησή του εδώ? :

"Τι ζώδιο είσαι?.. Έχεις αγωνία τί σου επιφυλάσσει το δίσεκτο?.." Όλες οι απαντήσεις στον καζαμία μου. χαχα

nikisot said...

h poly byzomalakia kanei to
paidi tarifa:P

Dr_MAD said...

Η ερώτηση έπρεπε να αντιστραφεί.
Πχ
- Για τι όργανο μιλάμε? Όπως σας κόβω, για Κίνα είστε πακέτο

Ή αν ο ταξιτζής ήταν υπέρβαρος:
- Στις Φιλιππίνες έχει τραβεστί που μπορούν να σας εξυπηρετήσουν και οικονομικά βεβαίως βεβαίως

PS: Πού θα πάει, δε θα σε ανακαλύψω? Από χτες είμαι πίσω Σαλόνικα...

Wrong Guy said...

irrelevant προσωπικά δηλώνω άσχετος με το θέμα.η σιλικόνη με τον καιρό σκληραίνει οπότε κάποτε γίνονται σκληρά-επίσης να γυμνάζεις το στήθος σου δεν παθαίνεις τόσ άγρια βυζόπτωση,δε γίνεται σκληρό πες του

george έχει και συνέχειαααααααα

x oyranoy ποιοι εσεις;;;

xipaki έχεις φαντασιώσεις με ταξιτζήδες;ουυυυυυυυυυ

equilibrium αν διαβάζει το μπλογκ σου,σίγουρα θα τη βρει τη λύση

moody η σκέτη μαλακία,τι το κάνει;;;

mad είμαι ένα καλά κρυμμένο μυστικό της πόλης!

Anonymous said...

Επειδη τυχαινει να μην ειμαι ασχετη με το θεμα, καθοτι εχω 2 DD να βρισκονται, δηλωνω οτι ο συγκεκριμενος δηλωνε οτι ηξερε τι ελεγε, και εγω που ελεγα οτι το στηθος ειναι λιπωδης ιστος και αλλο σφιχτο αλλο βυζομπαλονο, ημουν λαθος. Τι ψαχνεις, αντρες, νομιζουν οτι τα ξερουν ολα... :-)

Irrelevant

Wrong Guy said...

μακριά αγάπη μου,μακριά ;-p

Related Posts with Thumbnails