Monday, December 3, 2007

Lion King - Τhe Musical

Βλέποντας το Beauty and the Beast τις προάλλες δεν μπόρεσα να μη φέρω στο μυαλό μου το άλλο μιούζικαλ της Disney που παρακολούθησα πριν 3 μήνες στο Λονδίνο.

Το στόρι του Lion King είναι σχετικά απλοϊκό. Ο κακός θείος του Σίμπα έχει σκοτώσει το βασιλιά της χώρας και ο μικρός πρέπει να ανδρωθεί για πάρει πίσω το θρόνο που του ανήκει. Σιγά μην πάω να το δω, έχω δει και την ταινία με το ανηψάκι μου θα πεις.

Εδώ έρχομαι εγώ να σου τραβήξω το αυτί και να σε μαλώσω λέγοντας Μέγα λάθος!

Πρώτον γιατί το Facebook μου είπε ότι αν ήμουν ήρωας του Ντίσνεϊ θα ήμουν ο Σίμπα γιατί είμαι νέος και όμορφος σαν και αυτόν.

Δεύτερον, η παράσταση είναι μία από τις ωραιότερες εμπειρίες που είχα ποτέ – και πίστεψε με, είχα πολλές και κάθε είδους (ουουουου, τα πιθηκάκια από το Θέμο είναι αυτά, για όποιον δεν κατάλαβε)


Ξεκινάω με τις φωνές των ηθοποιών. Αν άκουγε η Χρύσπα πως τραγουδούσε η τελευταία κομπάρσα θα έσκιζε την κιλότα της. Η ιστορία διαδραματίζεται στην Αφρική οπότε είχαν την ευκαιρία πολλές χοντρές μαύρες να μας επιδείξουν τις φωνητικές τους ικανότητες, που όπως ξέρεις είναι το καλύτερο μου. Μπροστά μου παρέλασαν τίγρεις, ζέβρες, καμηλοπαρδάλεις και ότι άλλο εξωτικό σκέφτεσαι. Όλα ήταν μαριονέτες φτιαγμένες από την κυρία Julie Taymor η οποία έκανε εκπληκτική δουλειά, αν σου λέει κάτι κέρδισε και ένα Τόνι για αυτή. Οι γαζέλες ήταν μια τεράστια ξύλινη κατασκευή που φορούσε ο χορευτής στα δυο του χέρια και είχε πάνω σκαλισμένες 3 ζώα τα οποία καθώς ο χορευτής κουνούσε τα χέρια του φαίνονταν σαν να καλπάζουν.


Ο χορός των γυναικών όταν θρηνούν το νεκρό βασιλιά είναι εξίσου εντυπωσιακός. Οι λιονταρίνες φοράνε μάσκες όχι μπροστά στο πρόσωπο τους, αλλά πάνω από αυτό. Όταν φέρνουν τα άσχημα νέα, πετάγονται από τα μάτια τους χάρτινες ροδέλες για να δείξουν το κλάμα. Εννοείται ότι οι κούκλες παίζανε καλύτερα από τη Ματσούκα στο El Greco. Ευφυέστατες συλλήψεις, εξαιρετικά πραγματοποιημένες.



Ο κακός θείος έχει μια τρομερή μάσκα, η οποία διαθέτει ένα μηχανισμό και μιμείται άριστα στο λαιμό την κίνηση που κάνουν τα αιλουροειδή.


Φυσικά σκάσαμε περίπου 60 έουρος για να καθίσουμε τέρμα θεού, συγκεκριμένα εδώ,



β' εξώστη, από τον οποίο περιέργως είχαμε καλή οπτική. Πιστεύω πως αν ένα μικρό παιδί παρακολουθήσει την παράσταση, θα χαζέψει. Αντίθετα, στο Beauty and the Beast, μου έλειψε αυτή η μαγεία, το να μην μπορείς να ξεκολλήσεις τα μάτια σου από τη σκηνή, γιατί δεν ξέρεις τι θα χάσεις. Mία απίστευτη παραγωγή την οποία θα ζήλευε και η Ντενίση.



Καταλήγω: Lion King – Beauty 1 - 0

ΥΓ.1 Όπως μάντεψες αυτή η μαύρη που φαίνεται σε κάθε φωτογραφία, η αφηγήτρια που μιλάει μόνο αφρικάνικα, ήταν η αδυναμία μου!

ΥΓ.2 Αν δεν έχεις ακούσεις το σάουντρακ του Lion King και θέλεις να πάρεις μια ιδέα, δεν έχεις παρά να πας μέχρι τον αγαπημένο φίλο και γείτονα Neverlandean και είναι δικό σου.


23 Comments:

ethanandthecity said...

Μην δίνεις ιδέες στη Ντενίση και στην επόμενη "υπερπαραγωγή για τα ελληνικά δεδομένα" ανεβάσει την Ποκαχόντας: The geriatric years :-P

oni said...

TO EXW DEI STO LYCEUM PLAKA KANEIS ETSI??? TELEIOOOOOOO!!!! To eida to 2006 to kalokairi egw :) K elega ston taksitzh "paw sto Lyceum" k m ekrakse gia thn profora tou onomatos tou 8eatrou ekane pws den to katalabaine. O blakas! Anyways, htan ontws poly kalo! Otan bghkan mesa ap to koino oi h8opoioi ntymenoi zwa htan apisteyto!

xipasmenos said...

Kαλά ακόμα και ο Ευαγγελάτος (You can call me Star of Greece) παίζει καλύτερα απο αυτήν, ατυχές παράδειγμα.

Ουυυυυυυυυυυ (πιθικάκια στον Λαζόπουλο-Ναι το έπιασε επιτέλους aren't you fucking proud of me?)

Eγω όπως σου χω πει ψοφάω για τέτοια, αλλά ότι προλάβω στην Ελλαδίτσα....Για Μαμα Μια κανείς το Μαρτιο;

xipasmenos said...

ΥΓ παραπάνω γράφω για μια αταλαντη ηθοποιο που είναι χείροτερη και απο τον Εθνικό μας Σταρ. Βεβαιως στην Ματσουκα αναφέρομαι σε περιπτωση που κάποιος είναι τόσο ηλίθιος και δε ξερει πια είναι η χειροτερη "κουλτουριαρα" my ass ηθοποιός του Ελλαδισταν....

nikisot said...

wanna see wanna see:P:P:P:P

One Big DJ said...

α ρε ρονγκ... :)...

Wrong Guy said...

ethan να σου πω,θα προτιμούσα να ανεβάσει το Ποκαχώ-νοντας με αμιγώς αρσενικό θίασο

oni τελικά κάθε καλοκαίρι το Lyceum μαζεύει το ανφά γκατέ της Ελλάδας,έχει γίνει πολύ ιν!

xipaki α εγώ δε χάνω κανένα από όσα έρχονται στο χωριό μας,με κορυφαίο όμως το Swan Lake

moody θα σε πάω εγώ αγάπη,όταν πάμε δεύτερο ταξίδι μέλιτος για να ανανώσουμε τους όρκους μας.θυμάσαι πως είχαν η Σελίν Ντιόν με τον υπέργηρο άντρα της;θα σε ντύσω και εγώ Κλεοπάτρα και θα σε πηγαίνουν 4!

big dj ;-p ti amo

orestis said...

Lion king rules!!!

Επίσης η ατάκα "αν την άκουγε η Χρύσπα θα έσκιζε την κιλότα της" ήταν όλα τα λεφτά.χεχε

Κσι για πολλοστή φορά θα συμφωνήσω: Swan lake ήταν το καλύτερο.

Lorelei Am Rhein said...

Πω, πω! Σε ζηλεύω! Θα ήταν φανταστικά!
Aκόμα και από τις photos, διαχέεται η μαγεία των χρωμάτων, των κουστουμιών, ακόμα και των ήχων, θα μπορούσα να πω...
:-)

revqueer said...

Η Julie Taymor σκηνοθέτησε και μιούζικαλ με τα τραγούδια των Beatles με το τίτλο Across the Universe. Τρέιλερ εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=bQ6d3m-GFyw
Εύχομαι να βγει στα μέρη μας σύντομα!

Legally Blonde said...

Τωρα να πω οτι ζηλευω αφορητα αληθεια θα 'ναι...Δυστυχως δεν παιζουν τετοια πραγματα στην ελλαδιτσα και να μην μιλησω τι γινεται εδω στα βορεια που ουτε καν η ντενιση δεν ανεβαινει (θα γινονται χειροτερα τα αρθριτικα μαλλον με την υγρασια)

Εχω δει στο Λονδινο το φαντασμα της οπερας και τους αθλιους (με πηγανε με το ζορι ε?-ας δικαιολογηθω μην με παρετε για καμια μαιμου ξανθια- ουυυυυυυυυυ) και ειδικα με το φαντασμα παρολο που καθομουνα σε μια θεση μεταξυ θεου και ουρανου ειχα χαζεψει απλα.

(Βεβαια για να αποδειχει περιτρανα ο ελληναρας που κρυβουμε μεσα μας-η μιση παρεα με το που ξεκινησε η παρασταση καταβηκε στα κατω-δεν εκανε ελεγχο κανεις...μην τυχον και δεν κανουμε καμια εξυπναδα και μας πουνε και καγκουρους!)


Πρεπει να παω Λονδινο μου φαινεται......


Σε φιλω γλυκα μωρακι

Wrong Guy said...

orestis καλά εσύ μια ροκού,γέννημα θρέμα,παραδέχεσαι το Lion King?αααα δεν πάει καλά ο κόσμος!

lucy άλλο να στο λέω,άλλο να το βλέπεις,ήταν χάζεμα απλά και μαγεία!

revqueer βλέπω ένα τρέιλερ για τις ζωές των Beatles στο Mad,κάτι άκουσα ότι θα κυκλοφορήσει η ταινία.

blonde ωραίο το φάντασμα,οι άθλιοι καλοί ήταν;βαριέμαι λίγο να πάω να το δω,πειράζει;

Erisadesu said...

kala re never
krazw ton Neverlandean gia to post to u kai erxese kai kaneis ena tetio post????
kai giati kapoios na dei ena tetio musical vasismeno stin disney?
is this another gay thing that i can not understand?

Fish-bait said...

Αχ ναιιιιιιι!

+χοροπηδάει χαρούμενα+

Κι εγώ την είχα δει την παράσταση (πάνε 6 χρόνια πια... ΑΑΑΑΑΑΑ!!!!! γιατί περνάει έτσι γρήγορα ο καιρόςςςςς;;;;;;) και μου άρεσε πολύ παρόλο που ήμουν αρνητική αρχικά.

+sad mood on+ Μπαχ.... πρέπει να βρω τρόπο να σταματήσω το χρόνο... Εμπρός καλές μου εφευρέσεις!!!!

ΠΑΥΛΟΣ said...

Mα συγκρίνεις παράσταση του Λονδίνου, με παράσταση εδώ????

Τόσο Λάθος Τύπος είσαι????

Υ.Γ. Μια ώρα προσπαθούσα να γράψω σχόλιο και μου έλεγε συνεχώς Λάθος!!!
Έχεις βάλει το χεράκι σου και σε αυτό?

kanataki said...

πω πω
εδώ στο "μάμα μια" και δεν ήθελαν να πάμε

σκέψου να τους πως και lion king..

υγ αλλά θα αποπειραθεί

Dr_MAD said...

1) Η Ματσούκα δεν έπαιζε στο El Greco. Υποκρινόταν ότι έπαιζε.

2) Είσαι αφελής. Η Χρύσπα σε φοράει ποτέ βρακί (για να το σκίζει κιόλας).

3) Η παράσσταση είναι μια: Κατσαρίδα (τα ποσοστά μου παρακαλώ)

PS: Thanx για τις προτάσεις, αν και για London δεν τοχω σύντομα. Καλημέρες

Neverlandean said...

Χαζ-Eri! Με τον Wrong ήμασταν συνεννοημένοι, τίποτα δεν είναι τυχαίο!

Εμένα πότε θα με πας στα Λονδίνα σικάτε;

orestis said...

Καλέ τα βλέπω όλα πορτοκαλί....

αλλαγές ε;;;;

Wrong Guy said...

eri αν διαβάσεις το ποστ ΚΑΛΑθα καταλάβεις γιατί πρέπει να το δει και κάποιος στρέιτ :-p

fish bait δεν ήταν τέλεια;;;;;

pavlos όχι δεν ξέρω τίποτα επ'αυτού.και σου υπενθυμίζω ότι είμαι Λάθος κατ'ευφημισμόν-στην πραγματικότητα είμαι Σωστός!

kanataki πάμε μαζί στο Μάμα μία,εγώ θα πάω,και θα σου λέω παράλληλα πως ήταν το Λάιον Κινγκ!

mad φοράει βρακί,απλά είναι στο χρώμα του δέρματος και δε φαίνεται

never η ισχύς εν τη ενώσει-βγάλε πρώτα ταυτότητα που είσαι ανήλικο,και θα σε πάω-και θα σε γυρίσω και σε κάτι άλλα μέρη που ξέρω ;-p

orestis έτσι για να μη βαριέστε!

Equilibrium said...

παίζεται ακόμη στο Λονδίνο, το είδα πριν ένα μήνα... απλά ΦΑΝΤΑΣΜΑΓΟΡΙΚΟ!

Wrong Guy said...

equilibrium σου ανακοινώνω πως εισχωρείς και εσύ στο ανφά γκατέ της μπλογκόσφαιρας!

δαναη said...

Θα ηθελα πολυ να δω αυτη την παρασταση!!!
λατρευω ολα τα παιδικα της Disney αλλα αυτο ειναι το αγαπημενο μου!!!!
εσυ παρακολουθησες την παρασταση στην ελλαδα??
ξερεις αν θα ξαναγινει εδω αυτη η παρασταση ??????????????????????
????????????????????????????????
???????????????????????????????
θα ηθελα τοσο πολυ να παω.

ΥΓ:παντως πραγματικα το Beauty and the Beast πηγα και εγω να το δω αλλα δεν με επεισε πολυ.εννοω καλα ηταν αλλα το περιμενα πιο ... πιο!!!!!

Related Posts with Thumbnails