Wednesday, December 26, 2007

Ατάκες Σαλονίκης - παρτ (μ)ουν


Είμαστε μετά από πολύ καιρό όλη η οικογένεια μαζεμένη στο τραπέζι. Μαμά, μπαμπάς, αδερφός. Η μάνα ψυλλιάζεται για μένα ότι μετέχω γαλλικής παιδείας, το ξέρει δηλαδή, απλά το παίζει αδιαφόρου. Επειδή όμως κάθε αναφορά σε γκέι θέματα είναι ριψοκίνδυνη, γιατί δεν ξέρεις που θα καταλήξει, προσέχουμε με τον αδερφό μου να αποφεύγουμε τέτοια ζητήματα.

Εγώ: Πήγα και Ναύπλιο πριν κανένα μήνα, ήταν πολύ ωραίο.

Μητέρα: Είχαμε πάει και παλιότερα, όταν ήσουν μωρό, δεν το θυμόσουν;

Εγώ: Καλά ρε μάνα που να το θυμάμαι, πόσο ήμουν όταν πήγαμε;

Μητέρα: Στα τέσσερα.

Αδερφός: Για αυτό δεν το θυμόταν. Επειδή ήταν στα τέσσερα.

28 Comments:

oni said...

Etsi na lew kai gw? "Metexw gallikhs paideias"? :P Pantws piano epaiza mikros. Ap ta 4 ksekinhsa periergws... Meta to stamathsa. Teleiws.

Provato said...

βρε γλυκιέ μου, βλέπεις ότι πίνω, μην τα λες αυτά απότομα!!!


ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! θεός ο αδελφός, δεν το συζητώ!!! το έχετε τελικά στην οικογένειά σας!

χρόνια πολλά μωρό μου!!! :-))

nikisot said...

xaxaxaxaxxaxaxa
kati 8a 3erei o bro sou!!!
filia apo brwmogato

g for george said...

Λατρεύω αδελφό σου, ΛΑΤΡΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!

One Big DJ said...

LOOOOOOOOL!!!!! kai poso xronwn o aderfos ??

ΠΑΥΛΟΣ said...

Μετέχω γαλλικής παιδείας???
Η καλύτερη ατάκα!!!

Όσο για τον αδερφό είχε λάθος πρότυπο χαχαχαχα!!!!

Constademon said...

Εννοείται οτι το "μετέχω γαλλικής παιδείας" κατοχυρώνεται !!
Οσο για τον bro, αν δεν ειναι gay, εχει gay humor, απ' αυτό που τσακίζει κόκαλα !!

Anonymous said...

καλά δεν υπάρχει αυτή η ατάκα
Θεός ο μπρο!

kanataki said...

βουλομένο γράμμα διαβάζει!


υγ ξέρει και επαναφορά πρόσωπων??

Legally Blonde said...

Μηπως λεω μηπως εχετε τα σωστα γονιδια στην οικογενεια?

χαχαχαχαχαχαχχαχα!!!!


Τελειος ο αδερφουλης αλλα και εσυ εισαι απιστευτος!!!!

(Η μαμα δεν πηγε στο νοσοκομειο χριστουγεννιατικα ε?)

indianaki said...

χαχαχχαχαχαχχαχ
μπράβο...μ έκανες να γελάσω πολύ πολύ και είχα κακή διάθεση απ το πρωί! να σαι καλά!
χαχαχχαχαχχαχ

Equilibrium said...

η καλύτερη ατάκα που άκουσα εδώ και μέρες, όσες και να'χουμε πει κι εμεις πρόσφατα

;)

τον αδερφο τον προξενευεις ειπαμε?..

χαχαχα

If...ιγένεια said...

Χρόνια σου πολλά με υγεία, αγάπη και ότι επιθυμείς να το πάθεις.. :)

Dante said...

Φεύγεις να πάρεις έξτρα δωράκι στον bro, asap...

xaxaxaxaxaxaxaxaxa (λύθηκα κανονικά όμως...)

Wrong Guy said...

oni από το πιάνο το έπαθες,στάνταρ

provato, moody, george λέει καλές ατάκες ο μπράδερ, αλλά όταν είναι να μου την πει, είναι καλύτερες!

big dj ο μπράδερ είναι 25,τεκνό και σινγκλ,να στον προξενέψω!

pavlos για αυτό βγήκε έτσι το καημένο!

costademon ήθελα κάτι κομψό και συνάμα ακριβές!

ethan θα έχει κι άλλες,όταν ψάχνει ατάκες για να μου την πει για το γκέι θέμα,είναι θεός

kanataki με 50 ευρώ -μου τα δίνεις εμένα και του τα μεταφέρω-θα σου πει ποιον θα παντρευτείς και αν σε απατάει ο μπούκλας

Wrong Guy said...

blonde η μαμά το παίζει δεν ακούω-δεν καταλαβαίνω,επίτηδες ή όχι, θα σε γελάσω

indianaki σου λέω,αυτή ήταν η πρώτη ατάκα,θα έχει και άλλες!

equilibrium τον προξενεύω,βεβαίως,βέβαια είναι στρέιτ,αλλά τι να σου πω, αν τον καταφέρεις,χάρισμα σου,και είναι περιζήτητος ξέρεις!

ifigeneia και εσύ το ίδιο γλυκιά μου!

dante του πήρα,αλλά αυτός μου πήρε το Scene it-γαμάτο φαίνεται,θα το παίξω και θα σου πω

Cookie Basher said...

lol!!
Έγραψε!
Θα είχα αλλάξει όλα τα χρώματα, στη θέση σου

Neverlandean said...

Ωραίο ποστ. Έγραψες.

ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

butterfly said...

Απίστευτος!!!

Erisadesu said...

brother Rulez!!!

alla megalh kafrila apo meros tou

Wrong Guy said...

cookie και εγώ αυτό έκανα,ώσπου κατέληξα και παρέμεινα στο βαθύ κόκκινο του κοραλιού

never μην ανησυχείς,θα έρθω στο μπλογκ σου να αφήσω κανένα κόμεντ

butterfly έχεις είδωλο τη μαράια;;;αν κρίνω από το νικνέιμ!

eri είναι κάφρος,αλλά προσέχει πως τα πετάει,σχετικά τώρα που το σκέφτομαι.

Είδωλο said...

Eλα ρε παιδια τι εγινε τωρα?

Dr_MAD said...

Υπονοεί ότι δεν έχεις ευλιγισία ο Bro? Θα έπρεπε να απαντήσεις!

PS: Ελληνας blogger κοντά στον Εύοσμο με 5 γράμματα... Θα σε βρω ρε

mahler76 said...

ΗΑΗΑΗΑΗΑΗΗΑΗΑΗΑ απλά κορυφαίο!!!!!!!

Wrong Guy said...

x oyranoy εγώ να δεις πως έμεινα!

mad θα έπρεπε αλλά είχα καταπιεί τη γλώσσα μου

mahler ποιος είσαι εσύ και δε σε έχει ΠΑΡΕΙ το μάτι μου;;;;

mahler76 said...

mr. wrong guy eimai neos sto athlima hahahahhaha

mahler76 said...

Plirofories gia mena kai oti thes na matheis dinonde endos, ores spitiou (tis hores grafeiou den baino sto blog mou).

sensualmonk said...

[τζιμανάκι ο μπρο - να ζήσετε άπαντες!]

Related Posts with Thumbnails