Sunday, December 9, 2007

Movies Rock 2007

Την προηγούμενη Παρασκευή έγινε μια πολύ γκλάμουρους εκδήλωση στο Αμέρικα. Τι γιορτάζαμε ακριβώς δεν κατάλαβα. Κάτι με κινηματογράφο και μουσική από όσο μάντεψα και το πόσο σημαντικός είναι ο συνδυασμός τους. Για να βγάζεις λεφτά, είναι σημαντικό, δεν αμφιβάλλω. Εκεί βγήκαν λοιπόν διάφορες σημαίνουσες προσωπικότητες και τραγούδησαν τραγούδια από ταινίες, λάιβ και καλά.

Αυτό που έχει σημασία είναι ότι μας αρέσουν οι διασκευές γνωστών τραγουδιών, αν είναι και από ταινίες ακόμα καλύτερα. Την εκδήλωση άνοιξε η εγκυμονούσα J.Lo και την έκλεισε επίσης, αυτό στη λογοτεχνία λέγεται κυκλική σύνθεση, γίνεται για να τονιστεί κάτι, στην οργάνωση βραβείων δεν ξέρω τι δηλώνει.




Πρώτη τραγούδησε η ανανεωμένη Beyonce με καούκα βαμμένη καστανό σκούρο και ερμήνευσε το Over the Rainbow από το Μάγο του Οζ. Ξεδίπλωσε όλες τις φωνητικές της ικανότητες, δεν κράτησε καμία για μετά το γάμο, το φόρεμα της δεν είναι σαν αερόστατο που πέφτει;




Στη συνέχεια μας θάμπωσε η πλαστικούρα Fergie με το Live and Let Die από τον Τζέιμς Μποντ, πιστεύω πως ο καλύτερος 007 έβερ είναι ο Ντάνιελ Κρεγκ, για δικούς μου λόγους.





H patsavoura των Pussycat Dolls σκότωσε το καημένο το Diamonds are a girls best friend. Μα τι τη βάζουν και τραγουδάει, έχει άθλια φωνή! Αν προσέξεις τα μάτια της γύρω γύρω έχει πασαλειφτεί εκτός από μασκάρα και με κάτι ψευτο-διαμάντια για να κολλάει με το κλίμα του τραγουδιού.





Η Mary J. Blige και ο John Legend τραγούδησαν μαζί το As time goes by από την Καζαμπλάνκα. Σε αυτό το σημείο έχω να δηλώσω ότι η Mary J. μου αρέσει τα μάλα, έχει τρελή φωνάρα και δεν έχει τελειώσει καν το σχολείο, γιατί μεγάλωσε σε γκέτο.





Η σούπερ αγαπημένη - την στήριζα για το Όσκαρ, για αυτό το κέρδισε- Jennifer Hudson είπε το Somewhere από το West Side Story.



Η Carrie Underwood μου άρεσε πάρα πολύ με το Sound Of Music. Βοήθησε πολύ το γεγονός ότι την προλόγισε η Πανέμορφη Σαρλίζ. Και όχι το The hills are alive δε σημαίνει Τα τακούνια μου είναι ζωντανά *hills - heels*



Usher, Singing in the Rain, ωραία φωνή.




Η επέλαση των niggers. Will I Am, Busta Ryhmes, LL Cool J και η Eve διασκεύασαν το θέμα από το Shaft.





30 Comments:

Dr_MAD said...

:-P
Η Nicole είναι μια τραγουδίστρια η οποία μου αρέσει σαν παρουσία και σα φωνή δεν είναι άσχημη. Επίσης λάτρεψα τον Usher σε αυτό το κομμάτι, αν και τελευταία διαλέγει να τραγουδά σκουπίδια. Για άλλη μια φορά με έκανες να κολλήσω εδώ χιχι

Καλή βδομάδα λοιπόν
κι ας αρχίσουμε σιγά σιγά να μπαίνουμε στο κλίμα

Neverlandean said...

Γλύκανε το Τζενιφεράκι δε μπορείς να πεις. Άντε χαλάλι που πάτωσε ο δίσκος κι ας μην του άξιζε, τουλάχιστον το μούλικο να μοιάσει στη Τζεν όχι στον ποντικομούρη Μαρκ.

Λοιπόν και χωρίς πολλά λόγια, η αγαπημένη μου ερμηνεία ήταν αυτή της Carrie Underwood που είναι χάρμα οφθαλμών και αυτιών.

"Η επέλαση των niggers"
Τσ τσ θα έλεγε κανείς ότι έκανες ρατσιστικό σχόλιο. :PPPP

Επιτέλους, έκανα σχόλιο νωρίς.

revqueer said...

Εγώ είδα κάπου τον Chris Brown να τραγουδά το Jailhouse Rock. Από αυτή τη βραδιά ήταν;

ΠΑΥΛΟΣ said...

Πειράζει που εμένα μου άρεσαν, και μου αρέσουν πάντα οι original εκτελέσεις?

xipasmenos said...

Αγαπώ Mary J. απίστευτα πολύ, someone plz call 911, theres a bullet in my heart

Dante said...

Το "somewhere" ήταν Α-ΠΙ-ΣΤΕΥ-ΤΟ... :D
"As time goes by" , "sound of music", και "singing in the rain" χάζεψα...
Και να πω και την αμαρτία μου, σ' αυτό η beyonce μου φάνηκε εντελώς σαπουνόφουσκα... :-(

(ΥΓ: Μετά την ακρόαση το christmas mood του dante επιδεινώθηκε, και η φάτσα ηλίθιας ευτυχίας κοντεύει να μονιμοποιηθεί...)

nikisot said...

I do I do I do I do I do
ti sumponetiko kai omorfo antra pou exw

One Big DJ said...

Αχ τι ζημιές μου κάνεις. Με τούτο το πόστ μπήκες κατευθείαν στην ψυχολογία μου. Γκρρρρ

Μπιγιονσέ υπερβολική αλλα της το συγχωρούμε..

Φέργκι κούντος που δεν ξέρασε πάνω της. Καλή ήτο.

Τζενιφεράκι νο κόμεντς.

Καράκι πολύ ευχάριστη έκπληξη να μπορεί να στηρίξει αυτό το τραγούδι.

ΆΣΕΡ ΓΟΥΑΟΥ!!!

Χ

oni said...

Zalisthka me Dutchess. Einai h wra h' olonwn ta aytia kati pa8ane? Kai panw pou elega pws arxise na bgazei epitelous k th fwnh pou dia8etei (Big Girls) akousa ayto k frikara.

Never esena pia 8a s areze!

Egw pali eimai fan tou Usher :P (Oxi mono epeidh einai melampsos!)

Anonymous said...

Συμφωνώ για Mary J. Οι άλλες ούτε κρύο ούτε ζέστη με εξαίρεση την Jennifer Hudson. Πάντα στη γραμμή της ενημέρωσης βρε Right!

veloz said...

dld moufa i bradya... pali kala den piga (ksereis, me eixan kalesei....)

:P

Wrong Guy said...

mad τη βρήκα απαίσια τη Νικόλ,μου τη σπάνε αυτές που το παίζουν ultra sexy, ο Usher βασικά μου άρεσε πάρα πολύ και εμένα!

never γιατί το λες αυτό,ο Μαρκ είναι πολύ ωραίος!όσο για το niggers,αν δε σου αρέσει,βγάλτο και βάλε στη θέση του brothers

revqueer κάτι είπε και αυτός,αλλά επειδή δε μου αρέσει δεν το πολυέψαξα

pavlos ωραία είναι και τα ορίτζιναλ,αλλά οι ωραίες διασκευές είναι η αδυναμία μου

xipaki το κάλεσα,ήρθε κανένας καλός τραυματιοφορέας;

dante πολύ χαίρομαι να μοιράζω χαμόγελα χριστουγέννων!

Wrong Guy said...

moody για μένα μιλάς ή για τον Κροάτη;

big dj κούντος εννοείς το γνωστό σταρ-αοιδό;

oni αυτή η Φέργκι από το τράβηγμα τα αυτιά της έχουν φτάσει στο πίσω μέρος του κεφαλιού της,πως δεν έπαθε εξάρθρωση ώμου;

dora Μέρι Τζέι και Τζένιφερ (Χάντσον) πως ταιριάζουμε ρε παιδί μου εμείς!

veloz να σου πω,καλά έκανες και δεν πήγες,γιατί πολύ την έχουν δει όλοι αυτοί εκεί,να τους πέσουν λίγο τα μούτρα

xipasmenos said...

Mπα χάλια ήταν, τους έβαλα να μιλήσουν (ξέρεις που) και τους είπα να φύγουν και να στείλουν άλλους....

Dr_MAD said...

ούλτρα σέξυ ιζ νοτ μπαντ
νο μπαντ ατ ολ μάι φρεντ

χεβ ε νάις γουίκ ;-)

Είδωλο said...

Ενω η Nicole ειναι η αδυναμια μου και την βρισκω απιστευτα σεξυ, και στις PCD αλλα και στο cd της οφειλω να ομολογησω πως το κομματι το ΣΚΟΤΩΣΕ
Ο Usher απο την αλλη ειναι απωθημενο μου...

One Big DJ said...

Not by a longshot na ennow tin Koudos omws. Not by one...

Dr_MAD said...

Παρεξηγιάρηηη
νια νια νιανιανια ;-)

PETRITO ZEZUS said...

Η Mary J Blidge είναι original και περισσότερο down to earth σε σχέση με τις νεότερες.
Πάντως αυτά κάνουν οι Αμερικάνοι και ξέρουν να το πουλήσουν και αρέσει.

dunno said...

οτι προσπαθεια κι αν εχω δει στα χρονια να ερμηνευσεις καποια marilyn καταληγει παντα παρωδια.

η beyonce εχει καλη φωνη και το ξερουμε αλλα τα τραγουδια αυτης της εποχης δεν χρειαζονται να βαραινουν τοσο πολυ με αχρειαστα βιμπρατα και κορωνες...κριμα!

την fergie την σιχαινομαι αλλα ομολογω οτι ηταν η μονη που επελεξε ενα κομματι που της ταιριαξε και μου αρεσε το reggae στη μεση.

το as time goes by -το αγαπημενο μου κομματι ever, μονο απο dooley wilson μπορω να το ακουσω.μετα τις εκατονταδες φορες που εχω δει την casamplanca ειναι λογικο.

Dr_MAD said...

Σ'έφτιαξα πάλι. Ελα να δεις
τις καλημέρες μου ;-)

billzouk said...

12.12.2007
BILLZOUK RETURNS.

gatti said...

Η Μπιγιονσέ μου αρέσει, αλλά στο συγκεκριμένο τραγούδι ήταν υπερβολική.
Θα μπορούσαν όμως να είναι χειρότερα τα πράγματα. Για φαντάσου να το τραγουδούσε η ...Μαλιωτάκη!

If...ιγένεια said...

Νομίζω πως θα προτιμήσω τις ορίτζιναλ εκτελέσεις.. Θεαματικό ποστ..

orestis said...

εγώ όπως ξέρεις έγω γυρίσει σε πρωτόγονες καταστάσεις (λόγω σύνδεσης) οπότε δεν άκουσα κανένα....:(

θα επανέλθω όμως και αυτό είναι απειλή

g for george said...

Είπα να πω ένα γεια!
Τώρα με συγχωρείτε αλλά από την Κυριακή ακούω το τριπλό της δβ, οπότε μόλις τελειώσει αυτή η φάση θα ακούσω και τα υπόλοιπα :-D

Erisadesu said...

egw thelw apla na pw oti o LL Cool J mou bgazei trela enstikta agriou paroxismou kai I just want to fack his brain out / pw pw ti epatha prwi prwi h poutana fountowsa.

Wrong Guy said...

xipaki καλά έκανες,θαυμάζω το γούστο σου και τον αυτοέλεγχο σου

mad γιατί τι παίζει;;;;;

x oyranoy εσύ μαυριδερό,μαυριδερό απωθημένο..λαλαλαλα!

big dj γιατί βρε,καλύτερη είναι η Φέργκι;;;;;τουλάχιστον η κούντος δεν έκανε ακόμα πλαστικές!

petrito σε αυτά οι αμερικάνοι είναι μανούλες-ποιος άλλος θα έβρισκε τις πιο μούφες δικαιολογίες για να κάνει βραβεία;

dunno μην ακουμπάτε τις αυθεντίες-μου αρέσουν οι διασκευές,αλλά μερικές φορές και εγώ λέω Καλύτερα μην αγγίζετε!

Wrong Guy said...

gatti Somewhere,over the lipometrisi....

ifigeneia θεαματικό!!!ουάο!

orestis θες να πάρω να κάνω φασαρία για πάρτη σου;ΒΑΛΕ DSL ΓΡΗΓΟΡΑ!

billzouk η έμπνευση επανήλθε;;;άντε σε περιμένουμε!

g4george μήπως πήρες το σιντι των coldplay και δεν το κατάλαβες; ;-p

eri έτσι να εκφράζεσαι,θέλω οι αναγνώστες να βγάζουν όλα τα απωθημένα τους για να γυρίζουν σπίτι ήρεμοι!

g for george said...

ΧΑ-ΧΑ!

Αν ακούσεις το "Θέλω" στο ριμίξ που έχει το άλμπουμ, σε τίποτα δεν θυμίζει το Clocks! Οπότε ήταν καθαρά θέμα παραγωγής/ενορχήστρωσης!

Χμφ!

Related Posts with Thumbnails