Wednesday, December 5, 2007

The Divas are Singing - Part III



Liv Tyler - God, That's Good! Η πολύ πολύ αγαπημένη Λιβ έχει παίξει και σε μερικές αποτυχίες, μια από αυτές είναι το Jersey girl. Λογικό να ήταν αποτυχία, αφού πρωταγωνιστεί αυτό το τέρας υποκριτικής Μπεν Άφλεκ. Η Λιβ λοιπόν υποδύεται μια φίλη του που παίρνει μέρος μαζί με την κόρη του σε μια μιούζικαλ μεταφορά του Sweeney Todd, που όπως πρέπει να θυμάσαι περιμένουμε πως και πως. H φωνή της στην αρχή μου θυμίζει Τζένη Καρέζη - είναι δυνατόν;



Paul Oakenfold feat. Brittany Murphy - Faster Kill Pussycat Δεν είχα δώσει ποτέ σημασία στη Μπρίτανι μέχρι που άκουσα αυτό το τραγούδι.Τότε παρατήρησα τη βραχνάδα και το νάζι στη φωνή. Το γεγονός ότι και τραγουδάει καλά, την κάνει ιδανική για μιούζικαλ. Δεν είναι τυχαίο το ότι ο κύριος Oakenfold την επέλεξε για να τον συνοδεύσει σε αυτή τη σούπερ χορευτική και ανεβαστική αναφορά στην καλτ ταινία του 1965 Faster, Pussycat! Kill! Kill!





Hayden Panettiere - I Still Believe Από όλους τους Heroes αυτή είναι η αδυναμία μου. Το ήξερες ότι είχε πει και ένα τραγουδάκι για το σάουντρακ της Σταχτοπούτας 3; Βέβαια! Άντε βρε, και στην Κοκκινοσκουφίτσα το 5!



Gwyneth Paltrow - Bette Davis Eyes To Duets απέτυχε παταγωδώς. Τι κρίμα θα μου πεις. Παραλίγο θα έπαιζε και ο Μπραντ Πιτ, ευτυχώς χώρισε με την Γκουίνεθ και αποφάσισε να μην συμμετέχει ούτε στην ταινία. Δεν την πολυχωνεύω, τη βρίσκω τρομερά υπερεκτιμημένη, είναι δυνατόν να βαφτίσεις το παιδί σου Μήλο, αλλά άκου πως λέει το τραγουδάκι.




Bette Midler - Wind Beneath My Wings Όταν φτάνω σε αυτό το σημείο στο Beaches έχω ήδη πλαντάξει, οπότε δεν έχω δει ποτέ τη συνέχεια. Το τραγούδι θεωρείται το σήμα κατατεθέν της αγαπημένης Μπέτι και μια έρευνα στην Αγγλία έδειξε πως είναι το πιο πολυπαιγμένο τραγούδι σε κηδείες. Επίσης είναι στη θέση νούμερο 269 στη λίστα με τα Songs of the Century.




Was (Not Was) feat. Kim Basinger - Shake Your Head Εκκεντρικό ποπ συγκρότημα της δεκαετίας του '80 αποφασίζει να δανειστεί τη φωνή μιας ηθοποιού που μόνο τραγούδι δεν είχε πει ως τότε. Το έκανε και αυτό. Έφτασε στο νούμερο 4 στο UK και δεν ξανακούσαμε νέα τους ποτέ.



Meryl Streep - Me Η απόλυτη Μέριλ υποδύεται στο Death becomes her την Madeline Ashton, λαμπερή ηθοποιό του Μπρόντγουεϊ που κλέβει τον άντρα της Γκόλντι Χόουν. Η ταινία αρχίζει με το τραγούδι που ερμηνεύει η Madeline στο έργο που πρωταγωνιστεί Songbird και είναι διασκευή του θεατρικού έργου του Τένεσι Ουίλιαμς Το Γλυκό Πουλί της Νιότης.









28 Comments:

One Big DJ said...

Κάθε φορά που κάνεις τέτοια αφιερώματα με αφήνεις breathless! Για να μην επεκταθώ εκτός των άλλων δεν ήξερα οτι η Κιμ Μπάζιντζερ είχε κάνει ΚΑΙ αυτό το τόλμημα!!!! Χάλια..Άσχετο μόνο εγώ βρίσκω οτι είναι σαν αδερφή της Κιμ Γουάλιντ?

Τώρα για το Wind Beneath My wings επίσης δεν έχω δεί την ταινία γιατί ήξερα τι θα με βρεί όπως και με βρήκε όταν είδα το βίντεο που έχεις αναρτήσει από την ταινία.

Meryl ME! ΘΕΑ

APSOY said...

Καταρχάς, μ' αρέσει τρελά το τεμπλέητ σου!!! :DDDDDD

Επίσης, μολονότι με επιφύλαξη πάτησα το πλέι, με εξέπληξε ευχάριστα η Brittany Murphy!!!(την οποία συμπάθησα πολύ στο sin City - αγαπημένη ταινία!)

Ελα ρε το (ε)κλαιράκιιιιιιι!!!
Λες και η μικρή Αλεξάνδρα που τραγουδούσε τα τραγούδια της πριγκίπισσας Σίσσυ να κάνει την καριέρα της Hayden σε αντίστοιχο ελληνικό σήριαλ? :Ρ

Καλημέρααααααα!

revqueer said...

Αχ, εδώ θα διαφωνήσω... Η Hayden να φάει σκατά.

Ευχαριστώ.

ethanandthecity said...

OH MY GAAAAAWD
πως είναι δυνατόν να μου αρέσουν όλα μα όλα τα κομμάτια που ποσταρες? Ειδικά αυτό με την Κιμ Μπασιντζερ μου είχε κολλήσει την εποχή που κυκλοφόρησε, 4 χρονώνε πρέπει να ήμουν τότες. Η δε Γκουίνεθ χάρμα οφθαλμών και απέδωσε σωστά το τραγουδάκι και μπράβο της και μπράβο σου και σένα. Θα εντρυφήσω από το σπίτι γιατι στο ντουλειά ντεν παίζει γιουτούμπι

oni said...

Kala h Hayden ennoeitai pws einai mia DIVA me isxyrh proswpikothta opws egw! Afou eimaste k o idios xarakthras sto Heroes! :P

PETRITO ZEZUS said...

I love 'Was Not Was'!
Το τραγούδι αυτό (shake your head) το έχω λατρέψει.

xipasmenos said...

Xαίρομαι που συμπεριέλαβες μια πολύ αγαπημένη μου....

Η Μπέτυ Μιντλερ είναι απο τις λίγες ηθοποιούς που μπορούν να σταθούν και ως τραγουδίστριες αξιώσεων....

Eυχαριστω Wrong μου...

orestis said...

Καλά πόσο ΣΩΣΤΟΣ μπορεί να είσαι πια;;;;

Άψογα όλα δεν το συζητητώ.

Το δε φόντο....μακράν το καλύτερο σου

Φιλιά

Wrong Guy said...

one big dj χαχα όντως δεν το είχα σκεφτεί,να δεις το Beaches,είναι πολύ γλυκό,αλλά ετοιμάσου με χαρτομάντιλα και τα συναφή

apsoy sin city λατρεύω,τη μικρή Αλεξάνδρα τη βλέπω να φτάνει το πολύ μέχρι το τραγούδι τίτλων αρχής σίριαλ ΑΝΤ1 με χάρη ρώμα

revqueer το Χεϊντενάκι;γιατί το λες αυτό;τι σου έκανε;

ethan ε όχι και 4 αγάπη μου....
αγέννητο ήσουν!

oni ξέρεις τι απορία είχα πάντα με τη Χέιντεν?αφού αναγεννιέται,κάθε φορά που θα την πηδάει κάποιος και θα σπάει ο παρθενικός της υμένας,αυτόματα θα ξαναδημιουργείται;γιατί αν είναι έτσι,ο γκόμενος της θα την παίρνει κάθε φορά παρθένα ;-p

petrito εκκεντρικές επιλογές!δεν εκπλήσσομαι!

xipaki η αλήθεια είναι πως το σκεφτόμουν και εγώ να την συμπεριλάβω,μου το σφύριξε κάποιος να τη βάλω επειγόντως,και επειδή δεν τον πολυγούσταρα,το σκεφτόμουν.....τελικά είπα να του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία.ξέρεις που πρέπει να μιλήσεις......

orestis είναι επειδή με βοήθησε ο Never να το φτιάξω.μου κρατούσε το.... εεε.....ΗΤML!

APSOY said...

Πλάκα κάνεις?????????
(έφαγα άκυρο φλασάκι!!!)
Το Death becomes her είναι το "ο θάνατος σου πάει πολύ" με Goldie Hawn και Bruce???
Οκ, χρειάζομαι interlingua - το ξέρω!

Η καλύτερη μαύρη κωμωδία έβερ???

ΥΓ(ναι, τώρα είδα το βιντεάκι της Meryl)!!!

nikisot said...

emena an kai de paw ayth th britanny to tragoudaki mou aresei
xxxxxxx

Marvin said...

κατω απο τα χερια απο τον Μπεν! Η Λιβ οντως ακουγεται σαν την Καρεζη παντως! Και το Γουινεθακι μια χαρα, ημανε λιγο επιφυλακτικος αλλα ωραια το παει το ασμα!

Anonymous said...

κλασικά, δεν μπορώ να δω τα βίντεο στην δουλειά, αλλά το template είναι απλά τέλειο.

αν δεν ήθελες να φαίνεται, μαγικό, πραμυθένιο, σαν touch από αστερόσκονη σε μια γκρίζα καθημερινότητα, κάτι έκανες λάθος. :-)

xipasmenos said...

Γιορ μάϊν μπιτς....

xipasmenos said...

Γιορ γκόϊνγκ ντάουν....

Legally Blonde said...

Ενταξει οι δυο τελευταιες ειναι απλα θεες-αν και το τραγουδακι της kim is soooooooo80's!!!!

φιλι

Είδωλο said...

Aυτο το Post ειναι πραγματικα συγκλονιστικο

Η Bette ειναι εκτος συναγωνισμου γιατι ειναι κορυφη!

Η Hayden το ηξερα οτι τραγουδα γιατι εχει παιξει και σε κατι αλλες ετσι εφηβικες μουσικορομαντικωμωδιες

Οι υπολοιπες κυριες απλα καλες

Η Βritanny εχει δυνατοτηες

Ολοι λιγο πολυ εχουμε την πετρια...

Επισης πολυ πορτοκαλι ρε αγορι... Ισως ενα λιγοτερο κουραστικο χρωμα? Ε? χμμμ :)

jg said...

πολυ μαρεσει η Brittany! εχω δει ολες της τις ταινιες (με το ζορι τις περισσοτερες), αλλα τη γουσταρω τρελα!!! ...μεχρι που ειδα τον γκομενο της και μου ρθε καπως αποτομο...αλλα δεν κρινω κανεναν εγω! :P

Aντώνης said...

Meryl Streep δαγκωτό από πεποίθηση, Meryl και ξερό ψωμί!

gatti said...

Το ποστ όπως πάντα θεϊκό. Πού πας και τα ανακαλύπτεις όλα αυτά; Και πόσο εύστοχες οι παρουσιάσεις!

Bette Midler πολύ αγαπημένη, η Μέριλ Στριπ κλασική, η Κιμ ενδιαφέρουσα, η Γκουίνεθ καλούτσικη.

Υ.Γ. Καλά βρε ...τέρας, όλα τα ξέρεις πια; Ακόμα και ποια πηδήχτηκε με ποιον πριν πηδηχτεί μ΄ αυτόν που πηδιέται τώρα; (Πώς το έγραψα αυτό; Ελπίζω να βγαίνει νόημα είμαι πολύ κουρασμένη για να το ψάξω...).

ΠΑΥΛΟΣ said...

Bette Midler δαγκωτό!!!

Μ' άρεσε και η αλλαγή που έκανες στο φόντο!!!

Wrong Guy said...

apsoy ναι βρε αυτή είναι,γαμάτο ταινιάκι,πολύ γέλιο,αγαπάω γκόλντι,η μέριλ εννοείται είναι υπεράνω όλων

marvin έλα ρε συ,είναι κλασσική περίπτωση ατάλαντου που κάνει καριέρα επειδή είναι ωραίος!αν όμως έχεις μια καούρα με το σόι,τσέκαρε τον μικρό του αδερφό,είναι ανερχόμενο ταλέντο

irrelevant "touch από αστερόσκονη σε μια γκρίζα καθημερινότητα" μου έριξες τη δικιά σου αστερόσκονη και με έφτιαξες με αυτό!

moody είσαι ντανς μωρό εσύ για αυτό

xipaki δε σου την ξαναλέω,γιατί σε παρα-πείραξα και δε θα ήθελα...καταλαβαίνεις

legally και που ξέρεις εσύ μωρό πράμα από εϊτίλα;;;ε;;;;

x oyranou είναι της μοδός το χρώμα και πρέπει να ακολουθώ τις επιταγές της,για να είμαι τρέντουλας!

Wrong Guy said...

p.o.v. of a g γιατί τι έχει καλέ ο γκόμενος της;;που θα βρούμε φωτό του για να αποκτήσουμε και εμείς άποψη;;και γουέλκαμ στα μέρη μας!

antonis είναι λίγο κλισέ αλλά τη θεωρώ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ από τις καλύτερες ηθοποιούς που υπάρχουν.μου αρέσει στα πάντα!

gatti μα τα πηδήματα τους τα ξέρω καλύτερα και από τις δουλειές που έχουν κάνει!

pavlos ευχαριστώ Παυλούκο,το γούστο σου και η καλαισθησία σου είναι συγκινητική ;-p

xipasmenos said...

Ταλκ του μάϊ χεντ εντ μάϊ λόϋερ....

kanataki said...

θα αποφύγω τη βιταμίνη c για λίγο μετά από αυτή την επίσκεψη..

υγ πώ πω! τι ωραίο το πορτοκαλί!
υγ και τι απίθανα τραγούδια!
υγ μωρέ θα ρθεις καθόλου θεσ/νίκη????

Dr_MAD said...

Επειδή συμπλήρωσα τη 10η φορά που σε επισκέφτομαι και παρέμεινα εδώ για >20 λεπτά, για τα καταπληκτικά σου reportage και το χρόνο που αφιερώνεις στα posts σου, για τα απίστευτα comments σου όπου περνάς και γιατί μου θύμισες ένα ξεχασμένο μα απίστευτο track feat. Μπέισινγκερ (ήμουν νινί ακόμα τότες) σε βάζω link (σλουρπ)

Τις βρόχινες βόρεις καλημέρες μου

Neverlandean said...

ΛΟΛ για τη διαφήμιση αλλά θα νομίζουν ότι σε έβαλα εγώ να το κάνεις και δεν είναι του επιπέδου μου τέτοιες συμπεριφορές.

Λοιπόν, έπαθα πλάκα με Brittany και το τραγουδάκι θα το κατεβάσω και θα το σκίσω όπως τη Jessica SLutta του Ethan. Στην αρχή τη μπέρδεψα με τη Brittany Snow που μου αρέσει και λέω τι δουλειά έχει αυτή με τον Oakenfold; xD

HAYDEN <3333333333333333333
Η γλυκούλα αφρατένια βγάζει δικό της CD την άνοιξη.

Αυτές οι δυο είναι της γενιάς μου, εσείς οι μεγάλοι ακούτε και τις άλλες, χαχα (φάτα).

It's Madeleine.
Madeleine ASHTON!!!

Wrong Guy said...

kanataki επειδή είναι καιρός ιώσεων,μου χρωστάς και ένα ευχαριστώ που προσέχω την υγεία σου-θα έρθω,και αυτό για σένα είναι πρόκληση!

mad τι κοπλιμέντα!τιμή μου!προτιμώ το είσαι νινί ακόμα από μια μελαχρινή,λίγο βλάχα,αλλά έχει ωραίο βίντεο κλιπ ;-p

never επιτέλους μια φορά σου προτείνω και εγώ κάτι μουσικά!η διαφήμιση είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω για το κοινωνικό έργο που επιτελείς διαδικτυακά-δε θα το έλεγα όμως διαφήμιση,αλλά hommage!

Related Posts with Thumbnails