Monday, March 10, 2008

Η Παρθενία μέσα μου

Εντάξει, με ξέρεις τώρα, είμαι πολύ όπεν μάιντ τύπος, δεν έχω κολλήματα, είμαι κουλ, άνετος και τα σχετικά.

Μόνο σε ένα πράγμα είμαι δογματικός.


Αν ακούσω ότι κάποιος είναι Παρθένος.


Εκεί μου πέφτουν τα μούτρα. Ξέρω ότι θα αντιμετωπίσω για όση ώρα αναγκάζομαι να μιλάω μαζί του ψυχαναγκασμούς, υπέρμετρες ζήλειες, βαθιά κόμπλεξ και άλλα.


Αυτά που σου λέω δεν είναι τυχαία, είναι απόρροια ενδελεχών επιστημονικών ερευνών, καρατσεκαρισμένο σε τεράστιο αριθμό δειγμάτων.

Με λίγα λόγια σιχαίνομαι τους Παρθένους και το λέω όπου σταθώ και όπου βρεθώ.

Ώσπου μια μέρα μου ήρθε ο ουρανός σφοντύλι.

Έχω μια φίλη, βαθιά πνευματικό άνθρωπο με μεταφυσικές ανησυχίες και προεκτάσεις που φαγώθηκε να μου βγάλει τον αστρολογικό μου χάρτη. Με παίρνει μια μέρα τηλέφωνο, τρομερά συγκινημένη και μου ανακοινώνει τα εξής:

-Είσαι Υδροχόος.

-Ναι, αυτό το ξέρουμε.

-Με ωροσκόπο Υδροχόο.

-Δηλαδή;

-Καραμπινάτος Υδροχόος.

-Αυτό είναι θετικό, γιατί όπως όλοι ξέρουμε, είμαστε άτομα που βλέπουμε μπροστά, οπότε εγώ βλέπω μερικά μέτρα ακόμα πιο μπροστά.

-Και από ότι βλέπω, είσαι τίγκα στους πλανήτες στην Παρθένο.

-ΤΙ;;;;;;;;;;;

-Είσαι γεμάτος επιρροές από Παρθένους.

Εκεί έπαθα το σοκ. Είναι δυνατόν εγώ που είμαι τόσο κουλ να διακατέχομαι από βασανιστικά σύνδρομα καθαριότητας και τάσεων όπως Θέλω τα πράματα να γίνονται με τον δικό μου τρόπο;

Μια κουβεντούλα με τον Wrong Guy με έπεισε. Είναι αλήθεια. Έχω αρκετά τέτοια στοιχεία. Δυστυχώς. Τα δουλεύω και τα παλεύω αλλά είναι γεγονός ότι σε κάποιες δόσεις ενυπάρχουν μέσα μου.

Και τότε μου ήρθε η αποκάλυψη. Σιχαινόμαστε στους άλλους πράγματα που ενδόμυχα γνωρίζουμε πως βρίσκονται μέσα μας. Εκνευρίζομαι πολύ με τους ψυχαναγκαστικούς γιατί και εγώ σε μερικά πράγματα θέλω να υπάρχει μια σειρά. Πάρε για παράδειγμα αυτές τις σιχαμένες τις ομοφοβικιές. Γιατί ταράζονται τόσο όταν αντιλαμβάνονται ένα γκέι; Διότι κατά βάθος αντί για αντρουά μάγκες όπως αυτοχαρακτηρίζονται είναι μποτομιέρες του ελέους.

Έτσι, με βαθιά λύπη, ενστερνίστηκα ένα ακόμα δόγμα.



Στους άλλους μας εκνευρίζουν πιο πολύ πράγματα, που κατά βάθος τα έχουμε κι εμείς. Τέλος.

38 Comments:

g for george said...

Αυτά περί των ζωδίων τα λένε νωρίτερα, Wrong μου.

Όχι μας αφήνεις να σε διαβάζουμε τόσον καιρό και μας πετάς ξαφνικά "είμαι τίγκα στους πλανήτες στην Παρθένο".

Ο φάτσας το ξέρει αυτό;

revqueer said...

Είμαι Παρθένος με ωροσκόπο Παρθένο ;-)

Χαίρομαι που άλλαξες γνώμη!

Nikos said...

Κριός με ωροσκόπο Καρκίνο. Να ζηλεύετε! χαχα

Αυτό που λες λάθος τύπε, είναι μία απάντηση σε χαζές συμπεριφορές. Υπάρχουν και άλλες απλά αυτή συνήθως καλύπτει τις περισσότερες περιπτώσεις.

Dante said...

Κριός με Δίδυμο, Σελήνη στον Αιγόκερο, Άρη στον Κριό και Αφροδίτη στον Ταύρο, φάτε τη σκόνη μου...

Wrongάκο, δοκίμασε ιχθύ με ωροσκοπο Κριό, θα τους λατρέψεις τους παρθένους afterwards...

ΥΓ: My view is: "Στους άλλους μας εκνευρίζουν πιο πολύ πράγματα, που κατά βάθος θέλουμε να τα κάνουμε κι εμείς, αλλά δεν τολμάμε"

ΠΑΥΛΟΣ said...

Βλέπεις ο καθρέφτης λειτουργεί περίεργα!

Καλή βδομάδα

Lina said...

αρχικά νόμιζα ότι μιλάς για τους σεξουαλικά παρθένους...

είχα σκοπό να σου πω ό,τι κι ο ίδιος ανέφερες στο τέλος. Το χω προσέξει κι εγώ στον εαυτό μου, εκνευρίζομαι με πράγματα που κάνω κι εγώ και δεν μ αρέσουν ή που ενδόμυχα θα ήθελα να κάνω κι εγώ αλλά κάποιοι λόγοι μέσα μου δεν μου το επιτρέπουν.
Όχι βέβαια ότι όποιος μας εκνευρίζει πληροί όσα είπα παραπάνω. νομίζω αυτό ισχύει για όσους μας εκνευρίζουν χωρίς προφανή λόγο.

(btw κριός με λέοντα.. σου κάνω;)

oni said...

Misw ton Tayro k oi Par8enoi me ekneyrizoun (einai k h psycho 8eia Par8enos, ayth pou pinei tsai me th Ntaiana). Dante, 8ymise mou na mh se ksanamilhsw ti Afrodith einai ayth. Moularwmenh 8a thn elega!

Wrong, egw eimai Didymaki k gi ayto m agapas, alla mhpws ephrreasei th sxesh mas to oti meta apo toooso kairo eimai ksana par8enos? LOL

gatti said...

Yδροχόος με ωροσκόπο Καρκίνο εδώ.
Ενα πλανητάκο στην Παρθένο τον έχω κι εγώ δυστυχώς και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Κι εγώ όταν αποφασίζω να αυτοαναλυθώ συνειδητοποιώ πως μισώ στους άλλους πράγματα που υπάρχουν μέσα μου.

ΥΓ. Σου βάζω το καπέλο για το σχόλιο περί ομοφοβικών. Ετσι όπως τα λες είναι!

Equilibrium said...

Άργησες αλλά το κατάλαβες..

@dante εγώ ταύρος με ωροσκ.δίδυμο, εεε για πες δεν είμαστε τα καλύτερα παιδιά;

υγ. Ζυγό με ωροσκ. Ζυγό δοκίμασε και τότε οι Παρθένοι δεν είναι τπτ...!

Dr_MAD said...

Εγώ είμαι Υδροχόος επίσης (όπως πολύ καλά ξέρεις), αλλά με ωροσκόπο Ταύρο. Ευτυχώς, γιατί δε θα άντεχα να σου μοιάζω. Επίσης, σιχαίνομαι οικτρά τους Παρθένους (βλέπε νύφη μου ομοφοβικια - όρκα).

Αφού είσαι τόσο large, γιατί δε μου απάντησες όταν σου έπιασα τον κώλο στο πρώην-book? (το μετονόμασα, γιατί έχει γεμίσει πρώην μέσα)

tovenito said...

είμαι παρθένος και μου αρέσει

cobden said...

Συμφωνώ απόλυτα για τους Παρθένους!(άντε να κάνω μια εξαίρεση για τον revqueer :).Iχθύς με ωροσκόπο Καρκίνο εδώ,Σελήνη στο Λέοντα,Ερμή στο Κριό,Αφροδίτη στο Κριό,Άρη στον Καρκίνο,Δία στο Καρκίνο και Κρόνο στο Λέοντα...(Μη φανταστείς πως ασχολούμαι με τέτοιες βλακείες, έτσι για να περνάει η ώρα...Πάντως στην κηδεία της Λούτα δεν είχα πάει!)

gatti said...

ENNOEITAI ότι σου βΓάζω το καπέλο!

Το πήδηξα το γάμα!
(Το έχει το γράμμα φαίνεται...)

Hfaistiwnas said...

"αντί για αντρουά μάγκες όπως αυτοχαρακτηρίζονται είναι μποτομιέρες του ελέους" μαμάτο! Ζυγός με οροσκόπο τοξότη... δεν ξέρω αν λέει κάτι αυτό.. Με την τελευταία διαπίστωση σου, θα με κάνεις να ψάχνομαι... πάλι...

SK said...

Ζυγός εδώ. Τον ωροσκόπο πώς τον βρίσκει κανείς (τόσο άσχετος είμαι σ'αυτά...)

orestis said...

Mr. Wrong είσαι απλά σωστός για πολλοστή φορά!!!!!

Και μόνο που το έκανες ποστ δείχνει μία άλλη ποιότητα και ένα άλλο ήθος!Καταλαβαίνεις γιατί, πιστεύω!

ΥΓ. Ηφαιστίωνα εγώ είμαι στην αλλαγή Ζυγού με Σκορπιό, με ωροσκόπο τοξότη. Τώρα γιατί όλι μου δείχνουν την μπαλκόνοπορτα δεν ξέρω!

Wrong Guy said...

george άσε,αργότερα το έμαθε,αλλά τώρα δεν έχει επιστροφή.δε θα ξεχάσω βέβαια τον καυγά που ρίξαμε,γιατί πατούσε το σωληνάριο της οδοντόπαστας από τη μέση και όχι από το τέλος,όπως πρέπει!

rev ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!

mr.f Κριός είναι και η Μαράγια Κάρεϊ,αυτό αρκεί για απάντηση σου

dante υπάρχει μεγαλύτερη ανωμαλία από Παρθένους;ουάο!

pavlos πολύ διανοούμενο σχόλιο!λιτός και απέριττος!

lina εσύ περνάς το τεστ,για άλλους λόγους ;-)

oni το Παρθένος ήταν με κεφαλαίο,άσε που ξέρεις ότι στους Διδύμους έχω αδυναμία!

gatti και εγώ νόμιζα πως είναι έκφραση σεξουαλικού υπονοούμενου - σου βάζω το καπέλο!

Wrong Guy said...

equi έχουμε και δεύτερη υποψηφιότητα για χειρότερα ζώδια,κανόνισε με τον dante για τις στέψεις

mad έχεις πρώην στο Facebook?που τους βρήκες;εσύ δε μας έλεγες μέχρι πριν λίγο καιρό για την κοπέλα σου; ;-)

tovene έπρεπε να το έχω καταλάβει από το πόσο αναλύεις τα πράγματα!

cobden καλά,τόσο σοβαρός άνθρωπος και να ασχολείσαι με ζώδια;ΑΙΣΧΟΣ!

hfaistiwnas εμείς του αέρα ταιριάζουμε,έχουμε μια ανεξαρτησία να το πω,ένα τρεις λαλούν και δυο χορεύουν,όπως θες πάρτο

SK θα πάρεις τη μαμά σου τηλέφωνο,θα τη ρωτήσεις τι ώρα γεννήθηκες και θα τα πεις μετά στο Λεφάκη

orestis παιδί μου,είμαι υπεράνω εγώ,τι να λέμε τώρα!

Κώστας said...

Είμαι υδροχόος.

Με τους παρθένους δεν τα πηγαίνω ούτε κι εγώ καλά...

Είδωλο said...

Eμεις οι 2 δεν πρεπει να συναντηθουμε ποτε, θα καταρρευσει το Συμπαν...
Σου μιλαει ενας ακομα Υδροχοος με ωροσκοπο Υδροχοο, οποτε καταλαβαινεις.

If...ιγένεια said...

Είμαι ζυγός.. Αν και όλα αυτά περί ζωδίων δεεεν..

PETRITO ZEZUS said...

'μποτομιέρες του ελέους'?
i love u man!
x

kanataki said...

τωρα τι να σου πω

οτι το πρωί τα χωνα στον Μπούκλα -παρθένο γιατί με κυνηγάει να κλείσει τα ντουλάπια που αφήνω ανοιχτά???
για να μην αναπτύξω το θέμα καθαριότητα...


kanataki
η οσιομάρτυς

fallen angel said...

Συμφωνώ για τους Παρθένους, είναι όντως έτσι.

zekia said...

ε είσαι ΣΟΦΟΣ ρε αδερφάκι μου!!! φιλιά πολλα!

Aviator said...

Κανένα καρκινάκι δεν υπάρχει ρε παιδιά εδω μέσα?? Καρκίνος με ωροσκόπο παρθένο :PPP

ds said...

Κι εγώ συνήθως δεν συμπαθώ ούτε τους παρθένους ούτε τους Παρθένους -- με εξαίρεση τον Michael Jackson.

comingThrough said...

ena einai to zodio.... Didymos!!!
kai o kaluteros oroskopos gia ayto... o Zygos!
ayta:D

Legally Blonde said...

Δεν εχει υπαρξει στην ζωη μου παρθενος με τον οποιο να μην εχω μαλωσει. Και ειμαι και αιγοκερακι και υποτιθεται οως ταιριαζουμε...αλλα εγω με αλλους εχω προβλημα...
ΤΑ ΨΑΡΙΑ!!!

(ειδικα αν ειναι αντρες πας ψυχιατρο με το που τους γνωριζεις!!!)

ματς!

υγ μου λειψες...αληθεια!

APSOY said...

Γιατί ρε ξανθούλαααααααααααααα?

Μια χαρά παιδιά είμαστεεεεεε!
(οκ...είναι! Αλλά δεν έχει σημασία :Ρ)

Τίτσερ μου, το δόγμα σου είναι καθαρά ο λόγος που σε λέω τίτσερ ;)

φιλάκια!!!

Wrong Guy said...

κώστας εμείς ταιριάζουμε παιδί μου,στο έχω πει

oyranoy όντως,καλύτερα να μη βρεθούμε ποτέ!

petrito συνήθως δε μιλάω έτσι,με ξέρεις,αλλά για κάποια θέματα βγαίνω από τα ρούχα μου!

ifigeneia ααααα οι ζυγοί με αρέσουν!

kanataki σε καταλαβαίνω απόλυτα.το ντουλάπι και η οδοντόκρεμα πρέπει να είναι στη θέση τους

fallen angel μα ξέρω τι σου λέω!

zekia έρχεσαι στα λόγια μου;;;ε;;;;δε θέλω να το λέω,αλλά ΣΤΑ 'ΛΕΓΑ ΕΓΩ

Wrong Guy said...

aviator νομίζω πως ο ωροσκόπος σου είναι ένα πρόβλημα ;-p

dynx ο Μάικλ;άλλη μια απόδειξη πόσο ιδιότροπο είναι το ζώδιο που λέμε!

comingthrough ένα θα σου πω:αυτός είναι ακριβώς ο συνδυασμός του Φάτσα,οπότε καταλαβαίνεις τι συμβαίνει τώρα!

blonde συνήθως καλούτσικα είναι τα ψάρια,αλλά αν το λες εσύ που κουβαλάς την πείρα,το βουλώνω αμέσως!

apsoy χαίρομαι αγαπητέ που επιβεβαιώνω τη φήμη μου!

comingThrough said...

nai... pos... katalabaino!!!
poios einai o Fatsa?!:P

Aντώνης said...

Εμ, το λέει και το τραγούδι.. "στο βάθος το ζηλέυουμε αυτό που ρεζιλεύουμε"...

Οι Λέοντες με τί αρνητικά συγκαταλέγονται;;;

a female Darcy said...

ah, poso dikio exeis katavathos..
alla gia na leme kai tou stravou to dikio oi Parthenoi auta pou aneferes ta exoun se enan vathmo sigoura.
Kai auto sto leei mia Ydroxoos me oroskopo Ydroxoo pou exei adelfo Partheno.

soundandvision said...

κι εγώ έπαθα μια νήλα όταν έμαθα ότι έχω τον ίδιο σχεδον χάρτη με τον Γρ. Αρναούτογλου!!!
Αλλά το ξεπέρασα γρήγορα.
Α! και δεν τον ζηλεύω καθόλου..

gianna said...

το ιδιο ακριβως επαθα........οσα ατομα γνωριζα παρθενους μου καθονταν στο λαιμο και μου την εσπαγαν τρομερα............εγω υδροχοος........

ωσπου μια μερα βρηκα τον ωροσκοπο μου.....που ηταν παρθενος........

Anonymous said...

Ζυγός μς ωροσκόπο Αιγόκερω και Αφροδίτη στην Παρθένο. Απεχθάνομαι κι εγώ τους Παρθένους. Με έχει ταλαιπωρήσει αφάνταστα στα ερωτικά μου με την υπερανάλυση, τον κυνισμό και το αίσθημα ανικανοποίησης και προσφοράς από τούς άλλους, ό,τι κι αν κάνουν. Και σε συνδυασμό με τον Αιγόκερω, υποφέρω!! Δόλιε Ζυγέ...Τι να κάνεις κι εσύ μονάχος σου...; Πόσο να αντέξεις να παλεύεις...; Βγάλτε τον Παρθένο από μέσα μου τώρααααα!!!!!! VERENIKI

Related Posts with Thumbnails