Sunday, March 30, 2008

Περηφάνια και Καταχνιά




















Άνδρος

Μάρτιος 2008


20 Comments:

Wrong Guy said...

Η δεύτερη εικόνα είναι μια μαύρη κόρη στον εξωτερικό ολόλευκο χώρο του μουσείου Γουλανδρή,ενώ στην τελευταία ο Αφανής Ναύτης, το μοναδικό άγαλμα στον κόσμο το οποίο κουνιέται συνεχώς χωρίς όμως να πέφτει.

Neverlandean said...

Άνδρος ε; Γι' αυτό χάθηκες; Και σε μας έλεγες ότι χάλασε ο σκληρός! :PPPPP

:*

xipasmenos said...

Πανέμορφη η Άνδρος.....

revqueer said...

Ρε, τι όμορφα!! Ζηλεύω!!

ΠΑΥΛΟΣ said...

Ζηλεύω!!!!!!!!!!!
Καλή βδομάδα όμορφε και πάντα τέτοιες μικρές αποδράσεις.

Nikos said...

μαυρίλα πάντως.. αν και το μέρος σχεδόν ποτέ δεν παίζει ρόλο. πάντα η παρέα μετράει :-)

πχ. βάλε εμένα και τον Νεβεράκο σε ένα κλουβι, εμείς θα γελάμε. Θα είμαστε το κλουβί με τις τρελλές.

λοολ..

:-)

πολύ κουλτουριάρης είσαι το ξαναλέω.γουάου.. όποτε διαβάζω το μπλογκ σου νιώθω τόσο πεζός.

tovenito said...

είναι βαρβάτος κουλτουριάρης όμως

Dr_MAD said...

Τι εννοείς όταν λες ότι ο αφανής ναύτης κουνιέται συνεχώς? ΟΜG!

Δε ζηλεύω ρε! Ημουν εξωτερικό το Σ/Κ :-P

PS: Ας με χαστουκίσει κάποιος (όχι δυνατά παρακαλώ)

PETRITO ZEZUS said...

it's really dark out there..

Wrong Guy said...

never χάλασε και ο σκληρός,χάλασε και ο καιρός και με αυτά και με εκείνα βρέθηκα στο νησί!

xipasmenos από τις πιο όμορφες Χώρες που έχω δει

rev θα σε πάω εγώ,τώρα που έμαθα τα κατατόπια,να μη ζηλεύεις

pavlos θένξ γλυκούλη

mr.f έχω όμως ποπ περιτύλιγμα,για αυτό τα βρίσκουμε

tovene δεν είμαι,το παίζω

mad ε,ναύτης δεν είναι;θα κουνιέται λίγο-και spanking γουστάρς?

petrito dark is sexy!

Stratos Bacalis said...

Ωραία ανοιξιάτικη απποδραση!

One Big DJ said...

Ena wraio nhsi einai wraiotero xeimwna. Kai exei ma mia agriada...:)

PETRITO ZEZUS said...

We speak the same language..
peraste kai ap'ta meri mas mia volta!
x

nanakos said...

Να σου πω κάτι? Εγώ σου έστειλα ευχαριστήριο μήνυμα στο facebook μόλις έλαβα την κάρτα και σου έγραφα πόσο συγκινητικό ήταν και πόσο πολύ είχα χαρεί! Την Εύη και την Κανάτα τις πήρα τηλέχωνο γιατί είχα τον αριθμό τους! Γι' αυτό να μην μου φωνάζεις και να μην με παρενοχλείς αν δεν προσέχεις τί σου μπαίνει στο ταχυδρομείο! και για τιμωρία σου θα κάνω ένα ποστ αφιερωμένο στη Μαράγια!

Anonymous said...

Χμ! Το νησί μου.

Τόσοι τρόποι να φωτογραφήσεις αυτόν τον τόπο.

Οι καλύτεροι πριν μπει το καλοκαίρι.

Λίγη από τη δική μου Άνδρο, εδώ:

http://hommesweethomme.wordpress.com/2008/03/17/welcome-homme-2/

Καλή μέρα.

Hfaistiwnas said...

Και ο κακός καιρός έχει την ομορφιά του...

Wrong Guy said...

sandman χμμ..δεν ήταν ακριβώς ανοιξιάτικη,αλλά χειμωνιάτικη!

bigdj και εμένα με αρέσει πολύ το νησί το χειμώνα,με αέρα να λυσσομανάει και κύματα να σκάνε στα βράχια!

petrito πάντα σε διαβάζω,άσχετα αν δεν αφήνω κόμεντ,μέχρι και στον Αναγνώστη σε έχω βάλει!

nanakos ναι ναι δικαιολογίες τώρα,δεν καταλαβαίνω γιατί με έχεις συνδυάσει με μαράγια!

homme τέλειες φωτό,μου αρέσει ο μίνιμαλ λόγος σου

hfaistiwnas αισθητικά με ελκύει πιο πολύ από την καλοκαιρία!

Unknown said...

Αγαπώ και το ξέρεις

orestis said...

Αχ,αχ, πήγες στο νησί μου...

Δεν είναι πανέμορφη;;;

Πάω κάθε χρόνο, αλλά δεν λέω γιατί...θα με περάσεις για ψώνιο....χεχε

g for george said...

Την πρώτη την έβαλα wallpaper.

Related Posts with Thumbnails