Thursday, March 13, 2008

The Divas are Singing - Part V




Salma Hayek - Siente Mi Amour Αυτή τώρα μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί την αντιπαθώ, και μάλιστα όταν γκαστρώθηκε, που συνήθως τότε συμπαθώ τις γυναίκες, αυτή την σιχάθηκα τελείως; Το τραγούδι είναι το φινάλε από το Once Upon A Time In Mexico του Robert Rodriguez .






Goldie Hawn, Bette Midler, Diane Keaton - You don't own me Ο ύμνος της αυτοδιάθεσης της πενηντάρας!Μου αρέσουν όμως και οι τρεις, η Μπέτι περισσότερο! Από το The First Wives Club.







Helena Bonham Carter - The Worst Pies in London Aν και ήμουν προκατειλημένος με την πάρτη της όταν πήγα να δω την ταινία (είμαι γκόμενα του σκηνοθέτη) πρέπει να παραδεχτώ πως μου άρεσε πάρα πολύ. Μιούζικαλ είναι, γεμάτο τραγούδια είναι, να το ξέρεις αν πας να δεις το Sweeney Todd, γιατί όλοι έβριζαν.







Susan Sarandon - Over At The Frankenstein Place Μην ακούσω κουβέντα για τη Σούζαν, την πάω πολύ, το τραγούδι είναι από το Rocky Horror Picture Show, κρίμα που το είχα χάσει με τον Πασχάλη Τσαρούχα σε ρόλο ντραγκ.






Judi Dench - A Fine Romance Το Α Fine Romance ήταν μια σειρά για την αγγλική τηλεόραση που προβλήθηκε το 1981. Τι σε νοιάζει θα μου πεις. Σε νοιάζει, γιατί πρωταγωνίστρια ήταν η Τζούντι Ντεντς, η οποία είναι κυρία και τραγουδάει και το τραγούδι των τίτλων αρχής.








Maggie Gyllenhaal - Eternal Flame Η πρόσφατα αποφυλακισμένη Μάγκι, γυρίζει στο Νιου Τζέρσεϊ και μια μέρα που μαζεύεται όλη η οικογένεια λέει και ένα τραγουδάκι. Όλα αυτά στο Sherry Baby, μια ψιλομούφα που δεν είδε κανείς, αλλά η Μάγκι είναι άτομο!













14 Comments:

revqueer said...

Εγώ ξεχωρίζω τη Σούζαν στην απόλυτα καρακάλτ ταινία των εποχών!!!! Θεά!

Dr_MAD said...

Ηλεκτρική καρέκλα στην Amy!

Ασχετο, αλλά έχει σχέση με super tracks. (και επίσης δε θέλω να τραγουδήσει soundtrack από Bond και λοιπές αηδίες)

Καλημέρες και καλό ΣΚ ;-)

One Big DJ said...

Suzan kai ksero pswmi...Ax ti wraio poust... :D

Woman Of My Dreams said...

Καλά η Σούζαν Θεά! ...Πως μ'αρέσει και η Helena Bonham Carter όμως! Μπράβο στον αγαπημένο μου Tim που την χαίρεται!!Φτου φτου!

APSOY said...

Ω, ναι!!!
Κι εγώ θα συμφωνήσω!!!
Suzan και πάλι Suzan!
:)))

orestis said...

Ναι στη Σούζαν, ναι και στην Έλενα, αλλά το χορευτικό των τριών κυριών στο The first wives club δεν παίζεται απλά!

YΓ. Καλέ γιατί τέτοιος φθόνος για τη Σάλμα;;;;

PETRITO ZEZUS said...

In Susan we trust..
Ναι αυτό με τον Τσαρούχα θα ήθελα να το είχα δει και γω.
x

Hfaistiwnas said...

Εγώ θα πω Μίντλερ και Eternal flame (κομματάρα!)!!!!

gatti said...

Σούζαν Σάραντον με χίλια!!!

Επίσης θα συμφωνήσω για Σάλμα Χάγιεκ.
Μου έβγαλε κάτι πολύ απωθητικό στην εγκυμοσύνη της και δεν μπορώ να εξηγήσω το γιατί (νόμιζα ότι συνέβη μόνο σε μένα, τώρα ηρέμησα...) ;-)

g for george said...

Επειδή έχω χάσει το τηλέφωνο του παιδιού στην φωτογραφία (long story) μήπως σου βρίσκεται πρόχειρο;

If...ιγένεια said...

Susan yes..

kanataki said...

απαπα
χθες εμεινα κανα μισαωρο εδω ακουγοντας τις πενηντάρες θεες και δεν αφησα και comment

υγ ταυτίστηκα βλέπεις!
υγ σήμερα όμως....

Donnie said...

h Maggie Gyllenhaal einai THEA! Kai mono pou paizei STIN TAINIARA "Donnie Darko" mazi me ton bro tis ton Jake Gyllenhaal pou kanei ton synonomato mou...einai theoi!

Wrong Guy said...

Βλέπω η Σούζαν έχει πολύ ρεύμα.. Λογικό βέβαια, γιατί εκτός από καλή ηθοποιός είναι και γαμώ τα άτομα.

Related Posts with Thumbnails