Friday, March 21, 2008

Kαλύτερα γκομενάκια σε βίντεο κλιπ - 2

Κατηγορία: Παρόλο που η αδερφή μου είναι ΠΑΝδιάσημη και εγώ πιο αγνώστου πατρός, έχουμε πολύ καλές σχέσεις, γιατί μην το κρύβουμε, το αίμα νερό δε γίνεται.
Dannii Minogue - You won't forget about me





Κατηγορία: Είμαι 32 και μοιάζω με 40 από τις πλαστικές, εκτός από τους Dsquared που με έχουν δώσει μέχρι και κιλότες, παίρνω και ένα άλλο τεκνό για το βίντεο, το οποίο και τελικά προτιμώ, καθότι οι σχεδιαστές δε φαίνονται και πολύ αντρουά.
Fergie - Clumsy





Κατηγορία: Από τη δισκογραφική εταιρεία το παλεύουν να φανώ γυναίκα, αλλά εγώ τους γράφω και λανσάρω το δικό μου στυλ. Το μόνο που δέχομαι είναι να ντύνω την κούκλα στο βίντεο κλιπ και πολύ τους είναι.

Diam's - Jeune Demoiselle



Κατηγορία: Τρελό κομμάτι, πριν πολλαααααααααααά χρόνια, είχα φάει μεγάλο κόλλημα, το βίντεο μοιάζει με ταινία μεσοπολέμου.
Clubbed To Death - Rob Dougan



Κατηγορία: Ξέχνα πόσο βίζιτα βγαίνει η αοιδός, κλείσε τελείως τον ήχο και συγκεντρώσου στο συνοδό της. Θα βιώσεις μια πρωτόγνωρη εμπειρία!
Βιβή Μαστραλέξη - Είσαι νινί ακόμα







Καλό τετραήμερο!

17 Comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Θα συμφωνήσω απόλυτα με την επιλογή!
Καλό 4ήμερο λάθος όμορφε τύπε

xipasmenos said...

Vivienne μου μην αγχώνεσαι θα κάνεις ρυτίδες.....καλή θα είναι όπως πάντα...ειδικά με τον wrong guy μοντέλο!!!

Το 4ήμερο δεν θα είναι καλό, θα είναι ΓΑΜΩ

revqueer said...

Διαβάζω εδώ και καιρό το μπλογκ σου και ομολογώ πως σ' έχω συμπαθήσει. Είναι όμως τουλάχιστον προσβλητικό να κάνεις τέτοιο αφιέρωμα και να μη συμπεριλαμβάνεις το συγκεκριμένο βίντεοκλιπ στο οποίο συμμετέχω και είμαι γκομενάκι. Γιατί τέτοια αδικία εις βάρος μου;

Υ.Γ.1: Είμαι ο αξύριστος κύριος

Υ.Γ.2: Ευχαριστώ τον Aspoy που μου υπέδειξε το συγκεκριμένο βίντεο

revqueer said...

http://www.youtube.com/watch?v=JqEaIpOGp9w

(Όχι, δε ξέχασα το λινκ στο προηγούμενο σχόλιο. Δεν είμαι βλάκας άλλωστε. Απλά ήθελα να σας έχω σε αγωνία)

Hfaistiwnas said...

Το μινοκάκι στο πρώτο, έχει τέλειο συνοδό... μόνο που δεν τον εμφανίζει και πολλές φορές... Επίσης και μπαρμπάριαν τύπος του Clubbed to death....
Καλό τετραήμερο!!!

breezer said...

Εμένα που μου αρέσει και το τραγούδι και το "νινί" τι χάπια να πάρω;
Μήπως φταίει που άκουσα το τραγούδι τόσες πολλές φορές για να χαζεύω το μωρό της Βιβής; Τι παιδί....

Hide In My Suitcase said...

Ma Vivi Mastraleksi;;; Asygxwritos o,ti kai na les!

Είδωλο said...

Βιβαρα Rocks λεμε.

Dr_MAD said...

Το κόκκινο μαγιώ στο "Slow" της Kylie είναι δική μου ανακάλυψη και να μην τον θίξεις σε επόμενη ανάλογη ανάρτηση

Επίσης, ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΒΗ

ethanandthecity said...

Ήξερες εσύ ότι η Βιβή Μαστραλέξη φοβάται τα πουλιά?

orestis said...

Δεν δείχνει το βίντεο της Βιβής...καταγγελία τώρα!!!!!

nikisot said...

h bibh fobatai ta poulia
egw ta trww

If...ιγένεια said...

Άλλο ένα τρελό τρελό αφιέρωμα..

Nicholas said...

λίγα τα λόγια για το νινί dani, να εχουμε και εμεις να φαντασιωνώμαστε κατι τις...

comingThrough said...

ma ti paidi einai ayto dipla sti vivi:P

Wrong Guy said...

pavlos ο όμορφος είσαι εσύ,αφού!

xipasmenos πέτυχα το τάιμινγκ, χωρίς να ξέρω πως πας Μιλάνο,πες στη Βίβιαν να σκουρήνει λίγο το κόκκινο

rev προτιμώ τον Ύμνο των Γυμνιστών

http://www.youtube.com/watch?v=wlTHTGBDZBo

hfaistiwnas εμφανίζεται λίγο,αλλά το έμπειρο μάτι μου τον ξεχώρισε!

breezer αφού σου είπα να κλείσεις τον ήχο, γιατί δε με ακούς ρε γμτ?

giannis άμα τη φωνάξουν καμιά μέρα στο στρατόπεδο για να σας διασκεδάσει όμως,μην το παίζεις φαν της

ouranoy ότι πεις

Wrong Guy said...

mad δική σου; εγώ για να το τιμήσω σηκώθηκα και πήγα στη Βαρκελώνη στην πισίνα που γυρίστηκε το Slow,εσύ θα ΠΑΡΕΙΣ τα εύσημα;

ethan πολύ Σταρ βλέπεις!

orestis το ψάχνω στο τιουμπ και δεν το βρίσκω,λες να είναι συνομωσία-όχι του σύμπαντος!

moody μα εκεί έγκειται η διαφορά σας αγάπη μου!

ifigeneia θέεεεενξ

nicholas αχ,δίκιο έχεις και εσύ, αλλά που να το βρεις εδώ μέσα που έμπλεξες

coming through μα άκου με που σου λέω,ξέρω τι βάζω!

Related Posts with Thumbnails