Saturday, September 1, 2007

Ανασκόπηση του καλοκαιριού - The Wrong Edition

Δεν ξέρω αν τις 2 τελευταίες μέρες νιώθεις κάτι διαφορετικό στον αέρα. Μια αλλαγή, έναν αέρα ανανέωσης, μια ελπίδα ότι όλα θα πάνε καλύτερα....


Αν ναι, συγχαρητήρια. Έχεις πολύ έντονο ένστικτο. Να το ακολουθείς, δε θα σε προδώσει.

Και αν αναρωτιέσαι γιατί σου συμβαίνουν όλα αυτά, ήρθε η στιγμή να το μάθεις.

Κατέφτασα στην Αθήνα.


Αυτό συνεπάγεται:

1. Ότι έρχεται ο χειμώνας - όσο και να σε συγχίζει η πρόποση αυτή όταν βγαίνεις για ποτό με τους φίλους σου
2. Ότι ξεκινάμε δουλειά.
3. Ότι η Mariah θα βγάλει καινούριο δίσκο.

Στα τελειώματα του καλοκαιριού κάνω μια ανασκόπηση του πως πέρασα. Ήταν ιδιαίτερο, δεν μπορώ να πω.

Αρχικά πήγα σε πολλά μέρη. Ταξίδεψα σε καινούριους, παρθένους τόπους με οποιοδήποτε μεταφορικό μέσο μπορείς να σκεφτείς. Μια φορά είχα και ένα ατύχημα, χωρίς ανθρώπινο κόστος όμως.


Γνώρισα πολύ ενδιαφέροντα κόσμο. Με πολλή αγάπη θυμάμαι μια κυρία που κάναμε παρέα όταν ήμουν στην Καραϊβική. Βγήκαμε και φωτογραφίες μαζί. Με μάγεψε γιατί ήταν απλή και αληθινή.





















Έζησα μια αλησμόνητη φιλολογική βραδιά με κάτι παιδιά που γνώρισα στο Τέξας. Συζητήσαμε για διάφορα, γλωσσολογικά κυρίως θέματα, και μετά πήγαμε και για μια βραδινή βουτιά. Η νύχτα εξελίχθηκε απροσδόκητα.


Σε μια άκρως καλοκαιρινή εξόρμηση μου στα Φίτζι μου την έπεσε και ένας ναυαγοσώστης. Με πλησίασε εκεί που καθόμουν και έλυνα σταυρόλεξα και μου ζήτησε να του βάλω αντηλιακό. Θα το έκανα, όταν παρατήρησα μια ανατομική του λεπτομέρεια και τρόμαξα. Άσε που είμαι και παντρεμένος.

Έφαγα και πολύ καλό φαγητό αυτό το καλοκαίρι. Βέβαια γυμναζόμουν για να διατηρήσω τις αναλογίες μου, αλλά η παρέα μου νομίζω ξέφυγε λίγο. Το κατάλαβα τη μέρα που πήγαμε σε μια ταβέρνα και άκουσα να παραγγέλνουν γουρουνόπουλο. Για ορεκτικό.

Σε γενικές γραμμές πέρασα πολύ ωραία. Αν και επειδή γύρισα σε αρκετά μέρη, κάποια στιγμή ένιωσα πολύ κουρασμένος. Σαν να με πάτησε οδοστρωτήρας.

Να έχεις αισιοδοξία. Θέλω αυτός ο χειμώνας να είναι από τους καλύτερους σου!

29 Comments:

One Big DJ said...

Έφαγα και πολύ καλό φαγητό αυτό το καλοκαίρι. Βέβαια γυμναζόμουν για να διατηρήσω τις αναλογίες μου, αλλά η παρέα μου νομίζω ξέφυγε λίγο. Το κατάλαβα τη μέρα που πήγαμε σε μια ταβέρνα και άκουσα να παραγγέλνουν γουρουνόπουλο. Για ορεκτικό.
???????????????!!! WTF???????
LOOOOOOOOOOOOL KALWSIRTHES EETSI DYNAMIKA!!

APSOY said...

Οκ... πλέον δηλώνω στρέιτ. Ερωτεύτηκα... Ερωτεύτηκα κεραυνοβόλα!!!

Δεν μπορώ να πω περισσότερα...
Φεύγω εδώ και τώρα!!! Πάω να ετοιμάσω τις βαλίτσες μου για Καραϊβική...

Μα με την πρώτη ματιά;;;
Αχ!(αναστεναγμός, καρδιοχτύπι, καρδούλες στα μάτια, φτερουγίσματα, κ.ο.κ)

Καλό ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ wrong guy μου!!!
(θα είναι γαμάτο - γιατί έτσι γουστάρουμε...)

revqueer said...

Άψογο!! Καλό μας φθινόπωρο!

If...ιγένεια said...

Εξαιρετικό καμάρι μου, εγώ ξέρω ότι σίγουρα θα είναι μεγάλος..

Neverlandean said...

Αν δε βγάλει νέο CD η Μαράηα θα είναι ένας ακόμα βαρετός χειμώνας.

Ωραίο το Τέξας.

HD rules! :PPPPP

Apsoy, θα έβαζα στοίχημα ότι ερωτεύτηκες την παρέα του Wrong αλλά έπεσα έξω.

Anonymous said...

roflmao χαίρομαι που πέρασες υπέροχα η thong bitch πρέπει να δούλευε αεροσυνοδός στα νιάτα της, φαίνεται από την κορμοστασιά. Επίσης δεν γνώριζα ότι είστε φίλοι με την αγαπημένη μου Βέτα Μπετίνι, τα φιλιά μου να της μεταφέρεις

g for george said...

Καλό, καλό!

Πλεκτά Χειροποιήματα said...

Πάμε λοιπόν δυναμικά για τον ομορφότερο χειμώνα EVER!!!
Με εκπλήρωση στόχων και ανθρώπους να αγαπάμε και να μας αγαπούν!!!
Γιατι(όπως θα έλεγε και η διαφήμιση) ...έτσι μας αρέσει!!!
*Φιλάκια*

Anonymous said...

Λες αυτός ο χειμώνας να είναι και λίγο χειμώνας και όχι η περσινή χλιαρή σούπα; Εγώ πάντως θέλω μπόλικο χιόνι για να κάνω κανένα σκι επιτέλους. Κατά τα άλλα το στυλάκι της νευρικής ανορεξίας μαθαίνω από φίλους ότι φοριέται πολύ στην Ευρώπη και ειδικά στην Γαλλία και κανενός δεν ιδρώνει το αυτί να βλέπεις τους μελλοντικούς αυτόχειρες να το κάνουν και μόδα. Ο πρώτος κόσμος ή θα πεθάνει από ανορεξία ή θα πνιγεί μέσα στο λίπος. Σωτηρία δεν υπάρχει. Δικαιοσύνη θα έλεγα εγώ....
Άντε να μην γκρινιάζω. Άφησες την Σαλόνικα με φθινοπωρινές βροχές.

zekia said...

εγώ πάντως με τη συγκεκριμένη κυρια της φωτογραφίας στην Καραιβική πραγματικά θα ήθελα πολύ να γνωριστώ!

Unknown said...

Xaxa, apisteuto post! :D
...
kouragio!

kanataki said...

θες να μου πεις ότι οι καλόγεροι τ α καπέλα τα στηρίζουν με τις δυνάμεις τους???

υγ τι ποιητικά που τα γράφω!

orestis said...

Πολύ καλό.

Με τέτοιες καλοκαιρινές εμπειρίες, φαντάσου τι θα ποστάρεις το χειμώνα.χεχε

Φιλιά

g for george said...

Όσο κοιτάω αυτή την φωτό με τους Τεξανούς όλο και κάτι παθαίνω...

(σεμνάαααα)

Unknown said...

Wow... helloooo TEXAS :D

gay super hero said...

Χε χε ειδικά το τελευταίο ήταν κορυφαίο ;-)

Καλώς μας ήρθες πίσω :-)

Anonymous said...

Wrong timing βρήκες να γυρίσεις μάλλον..πυρκαγιές,εκλογές!
YG:Η κυρία με το μπικίνι XXXXXL από τους γύρους έγινε έτσι?

APSOY said...

απλά την αγαπώ...

Marvin said...

Ανυπομονω για το νεο σιντι της φιλεναδας σου, και επισης ανυπομονω για τα σχολια σου!

Καλο χειμωνα να εχουμε!

Anonymous said...

θεα θεα!

και γαμω τα ποστ
να σε καλα με εκανες και γελασα!

φιλουρες

nikisot said...

kalo xeimwna trelopaido!!!
gelasa poly!!!!!!:):):)

g for george said...

Περιττό να σου πω ότι η φωτό με τους Τεξανούς έχει κάνει θραύση (όχι που δεν θα την έστελνα με mms)

ΠΑΥΛΟΣ said...

Μωρέ στο χέρι του είναι? Θα το παλέψουμε και θα είναι ο καλύτερος χειμώνας για όλους μας!

Haris said...

Σαν να σε πάτησε οδοστροτήρας; Μακάρι να μπορούσε να έλεγε το ίδιο και ο ποντικός (;). :))))

Equilibrium said...

Απίστευτες οι εικόνες σου...

Για κάποιον που δούλευε τόσο που δεν πήρε άδεια για διακοπές, πέρα από κάτι ΣβΚ για κάμπινκ, ο χειμώνας θα ναι αιώνιος... τι λές?...

Καλώς σε βρήκα!!!

Wrong Guy said...

Εκδηλώσου g4george!Πες μου τι άλλο τι έκανες με τα αγόρια.Και να σκεφτείς πως δεν είχα σε μεγάλη υπόληψη τους Τεξανούς.

equilibrium προφανώς κουράστηκες.Μην το αφήσεις όμως.Θετική σκέψη και χαμόγελο!

g for george said...

Wrong μου ζήτησε το email τους ένας φίλος!!!! Λες και αν το είχα θα του το έδινα!!!

Σμέμνιος Ναΐτης said...

Και εμένα μου αρέσει ο χειμώνας! Κατεβάζεις τα βαριά σου ρούχα παλτό, κασκόλ γάντια κ.α. . Τέλεια, τέλεια ! ! !

Κώστας said...

Καλό χειμώνα να έχουμε!

Related Posts with Thumbnails