Friday, September 14, 2007

Amy Winehouse - Πίσω στο μαύρο

Χρόνια πολλά Amy!

H συγκεκριμένη πρόταση έχει συλλεκτική αξία διότι δεν ξέρουμε πόσο καιρό θα μπορούμε να τη λέμε ακόμα. Υπολογίζω άλλες δυο - τρεις φορές....

Σαν σήμερα το 1983 γεννήθηκε η καινούρια μου θεά. Με αυτή την αφορμή θα ήθελα να δοκιμάσω μια βουτιά στον Μποντλερικό κόσμο της ιδιοφυούς αυτής καλλιτέχνιδος.

Amy Winehouse - Πίσω στο μαύρο




He left no time to regret Με παράτησε τελικά ο μαλάκας
Kept his dick wet ενώ δεν είχαν στεγνώσει ακόμα τα υγρά
With his same old safe bet από την τελευταία φορά που το κάναμε

Me and my head high Πήγα τον βρήκα και τον σάπισα στο ξύλο
And my tears dry του έσπασα τα δάχτυλα ένα ένα


Get on without my guy Αυτός γύρισε στην πρέζα
You went back to what you knew την αιώνια ερωμένη του
So far removed from all that we went through και εγώ έμεινα με τη σύριγγα στο χέρι
And I tread a troubled track Τώρα χαπακώνομαι με ecstasy
My odds are stacked αλλά δε γίνεται τίποτα
I'll go back to black μόνο το μαύρο με ανεβάζει


We only said good-bye with words 'Εχω γίνει ανορεξικιά
I died a hundred times το μαλλί μου είναι σφηκοφωλιά
You go back to her Όμως γυρνάς εσύ στην πρέζα
And I go back to..... Και εγώ γυρνάω

I go back to us Στο μαύρο


I love you much Το δοκίμασα στα 12 πρώτη φορά
It's not enough και από τότε μαστουρώνω συχνά
You love blow and I love puff Σ' αρέσουν οι μυτιές, εμένα οι πίπες
And life is like a pipe Αλλά η ίδια η ζωή είναι πίπα
And I'm a tiny penny rolling up the walls inside και εγώ είμαι ένα μικροσκοπικό κύτταρο γεμάτο οινόπνευμα



We only said goodbye with words Ότι και αν έχω πάρει
I died a hundred times κόκα, μεθαδόνη, ηρωίνη
You go back to her μέχρι και για άλογα κεταμίνη
And I go back to πάντα γυρνάω στο μαύρο


Black, black, black, black, black, black, black Μαύρο, μπάφος, χόρτο,μαριχουάνα
I go back to όπως και να το πεις
I go back to το γουστάρω πολύ

We only said good-bye with words Δε με φτιάχνει τίποτα
I died a hundred times (μισό λεπτό..... μπλουααααααααααααααα
You go back to her ξέρασα, it's ok, συνεχίζω)
And I go back to όσο ένα καλό stuff

We only said good-bye with words Moυ πέφτουν μέχρι και τα δόντια
I died a hundred times από την πολύ μαστούρα


You go back to her από τις ενέσεις
And I go back to black με πιάνει πρεμούρα


Η μετάφραση είναι αποκλειστικά αφιερωμένη στη Moodygirl. Είναι το δώρο γάμου μας!


26 Comments:

Erisadesu said...

εξακολουθώ να μη ξέρω ποια είναι αυτή θα κάνω ένα search να δω αν είναι και θεά του neverlandean

kanataki said...

παντρεύτηκες????????????

υγ και γω μωρέ που θα τα βάλω τα καπέλα?
υγ στο Αστον?
υγ ά-στον-διάολο (οχι εσυ γλυκο μου)

One Big DJ said...

ξέρασα, it's ok, συνεχίζω??????????!

OK simera gelasa kanonika. Einai ena apo ta AGAPIMENA mou tragoudia kai xarhka toso to massacre pou toy kanes..!! Panta thaymaza ta myala that could alter reality to suite their personal needs.

Wrong Guy said...

Erisabetsu Μην ψάχνεις άλλο! Είναι η απόλυτη θεά,με τέλεια φωνή και αισθαντικά τραγούδια.Του Νέβερ του αρέσει,οπότε είναι σίγουρη επιλογή.

Tsaperdona Καλά στο γάμο σε φαντάζομαι με τεράστιο καπέλο με φτερά τύπου Καμίλας,με τουαλέτα γκράντε και γυαλιά,τα μαύρα που πήρες για την παρακολούθηση.Ο γάμος με Μούντι είναι λευκός,υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες,αλλά παρόλα αυτά,γάμος υπάρχει!

Big dj Έχεις μια απίστευτη ικανότητα να με κάνεις να νιώθω τόσο καλά!

One Big DJ said...

Ksexasa na sou pw...h Amy exei ontws kserasei mprosta se koino..kai pou?! Sto G.A.Y.ekei pou tragoudouse to Back to Black (!!!!) ksernaei kai feygei. Alla mallon to ikseres gia na kaneis to sysxetismo...
Epishs...se eyxaristw gia ta legomena sou kai na sou thymisw oti apla frodizw na anakyklwnw tin kalh energeia pou niwthw. Den ginetai alliws idiws se aythn thn periodo pou pernaw.Oson afora ayto pou egrapsa sto prohgoumeno comment..sampws psemata lew? Plaka tha me kaneis..

g for george said...

Χριστέ μου, τι γέλιο έριξα δεν λέγεται!!!

Κορυφαία ατάκα:

"Χρόνια πολλά Amy!

H συγκεκριμένη πρόταση έχει συλλεκτική αξία διότι δεν ξέρουμε πόσο καιρό θα μπορούμε να τη λέμε ακόμα".

Εκεί που κυρίως έπεσα κάτω και χτυπιόμουν:

1. του έσπασα τα δάχτυλα ένα ένα
2. και εγώ είμαι ένα μικροσκοπικό κύτταρο γεμάτο οινόπνευμα.

Να 'σαι καλά ρε Wrong, άνοιξαν οι πνεύμονές μου από τα γέλια!!! Τι γυμναστική και μαλακίες!!!!

Neverlandean said...

Δε σε πιστεύω ότι θυμήθηκες μέχρι και την κεταμίνη!!!! LOOOOOOOOL

"Σ' αρέσουν οι μυτιές, εμένα οι πίπες
Αλλά η ίδια η ζωή είναι πίπα"

Καλά ε, είσαι μέγας φιλόσοφος.

Μπλουά. :)

gay super hero said...

Xε χε το πρόβλημα είναι ότι δύσκολα σατιρίζεται ένα τραγούδι που ούτως ή άλλως τα λέει χοντρά (he kept his dick wet....you love blow and I love puff κτλ.)

orestis said...

Θα παραβλέψω το έξοχο κατά τα άλλα ποστ και θα σχολιάσω τούτο.

Βρέθηκε άλλη νύφη;

Ντροπή και αίσχος.

Θα αποθάνετε και οι δύο.χεχε

Pavlos ... said...

Από τις καλύτερες αποδόσεις
χαχαχαχα
Πάντως λατρεύω Amy!!!

Wrong Guy said...

big dj Το ήξερα για αυτό το έγραψα.Χαίρομαι αν βοήθησα έστω και λίγο να σε κάνω να χαμογελάσεις.Η μεγαλύτερη ικανοποίηση μου.

never Έψαχνα πως εκφράζεται το ξερατό στον γραπτό λόγο και μετά από σκέψη κατέληξα στην εν λόγω έκφραση

g4george Από εδώ και πέρα θα ζητάω από όποιον διαβάζει το μπλογκ μου 100 ευρώ το μήνα συνδρομή.Αν θέλει μόνο όργανα.Αν θέλει και αερόμπικ 120.

super hero -he kept his dick wet-ομολογώ πρώτη φορά μετέφρασα τέτοιυς στίχους-έλεος δηλαδή!

pavlos Ήμουν σίγουρος,αφού εκτιμάς το καλό ΠΡΑΜΑ!

orestis Δεν μπορώ να διπλοπαντρευτώ;

nikisot said...

mellontike mou syzyge
pws kai de to eida anarwtiemai mexri twra
se eyxaristw 8erma gia to dwro gamou mas, kai 8a frontisw h lista gamou na mpei se opoio magazi 8eleis esy( eimai megalh kardia)
epishs sou kanw dwro to mhna tou melitos sth barkelwnh, paketo me 2 tekna apo to archive tou ethan ena gia ton ka8ena mas
ena 8a sou pw
eisai 8eos
s agapw trela ,trelopaido mou:):)
aiwnia dikia sou ( kai tou teknou pou 8a parw mazi mou)
filia
ps kenthses me thn Amy.3eperases ton eayto sou!!:):):)

Legally Blonde said...

Γελουσαγελουσαγελουσαγελουσαγλουσα!

Εισαι τελειος!!!Αληθεια :))

Anonymous said...

Είναι τόσο underground και παράλληλα τόσο λατρεμένη!!!
Χρόνια της πολλα!
χαχαχα

Equilibrium said...

Τι να πω.. η φαντασία σου δεν έχει όρια... μήπως να γράψεις κανά σήριαλ στην τουβου?... φλκ!

sikia said...

Το τραγούδι είναι τέλειο, αλλά η δική σου διασκευή/ μετάφραση ακόμα καλύτερη!

Επίσης πιστεύω ότι στο μαλλί μέσα κρύβει φραντζόλες με σαλάμι....

Wrong Guy said...

moody Λίστα γάμου στον Καρούζο,ξενοδοχείο στη Βαρκελώνη μόνο στην Eixample και τα τεκνά τα διαλέγω εγώ!

legally blonde Χαίρομαι που σου άρεσε ασκούμενη δικηγορίνα!Τι να σε τρατάρουμε;

aenaos Καλώς το παιδί!Να σε βλέπουμε συχνότερα!

equilibrium Γράφω ένα άμα θες,αλλά θα είσαι εσύ πρωταγωνιστής.Τι θέμα να έχει;

sikia Λες να τις καβαντζώνει από γειτονικά σούπερ μάρκετ και να διαφεύγει με αυτό τον τρόπο;Καθόλου απίθανο,γνωρίζοντας τις αδυναμίες της!

Neverlandean said...

A ναι ρε παιδιά, καλά στέφανα!

Fish-bait said...

Αχ Παναγία μου... σκιάχτηκα!!!!

gatti said...

"Εχω γίνει ανορεξικιά, το μαλλί μου είναι σφηκοφωλιά"...

μεταξύ πολλών άλλων φοβερών στίχων που σχολίασαν οι προηγούμενοι.

Να πω ότι είναι τέλειο; Να πω ότι γέλασα πολύ ξανά;
θα καταντήσει στο τέλος βαρετό να σου λέμε τα ίδια αλλά...

Είναι τέλειο!

(Ρε γαμώτο... παντρεύεσαι; Φτου... Αργησα να σε γνωρίσω...)

Κώστας said...

Αυτό με τη σφηκοφωλιά ήταν καααραλοοοοοοοοοοολ

και εγώ είμαι ένα μικροσκοπικό κύτταρο γεμάτο οινόπνευμα

Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

veloz said...

i apolyti thea kapou to exase to noima!
fwni kai tragoudia fobera (kykloforei kai sto kinito mou!!) alla pou paei etsi? kai o allos o kakomoiris ti kanei mazi tis? :P
milaga gia aytin stin aderfi mou kai kapaki mpika sto blog sou! fantazesai ta dakrya sygkinisis pou kylisane apo ta matia mou me tin katatopistikotati metafrasi-ksenagisi sti zwi tis!
:)
teleios!!

Wrong Guy said...

never Δε θα τη γλυτώσεις τόσο εύκολα.Θέλω δώρο!

fish bait Ο τρόμος είναι μέρος της γοητείας της.

gatti Μη σε νοιάζει,δε βαριέμαι ποτέ να ακούω πόσο σου άρεσαν τα πονηματίδια μου!

kostas Χμμ..δε φαντάζομαι να πίνεις!Γιατί σχολίασες το συγκεκριμένο στίχο;Έχεις τάσεις μήπως;

veloz Έχουμε μια καρμική σχέση εμείς,που επιβεβαιώνεται από τις συγκυρίες και το καυτό timing.Περιττό να σου πω ότι κυκλοφορεί και στο δικό μου κινητό.

Marvin said...

Νομιζω οτι ξεπερασες και τα ποστ της Μαραγιας με το συγκεκριμενο!
Θελουμε Amy!
Κι αλλο, κι αλλο!

Anonymous said...

I died a hundred times (μισό λεπτό..... μπλουααααααααααααααα
You go back to her ξέρασα, it's ok, συνεχίζω)

ΗΑΗΑΗΑΗΑΗΑΗΑΗΑΗΑ μλκ έλιωσα!

Κώστας said...

The wrong guy, όχι, η σχέση μου με το αλκόολ είναι σχεδόν ανύπαρκτη!

Related Posts with Thumbnails