Sunday, September 16, 2007

Αποχή ή απόχη;


Όσο και να έψαξα δε βρήκα κανένα λόγο που να με κάνει να σηκωθώ και να κάνω 500 χιλιόμετρα για να πάω να ψηφίσω. Και 500 για να γυρίσω 1000.

Άσε που θα ψήφιζα με επαγωγή εις άτοπον. Δε μου κάνει αυτός, δε μ' αρέσει εκείνος, ποιος μένει;

Ο βασικός λόγος αηδίας μου για όλα αυτά είναι το ήθος όλων αυτών που το παίζουν ότι ενδιαφέρονται για τα κοινά. Πιστεύω πως πρέπει να είσαι πολύ πονηρός, κόλακας, νάρκισσος, εγωπαθής και φιλόδοξος για να γίνεις πολιτικός. Συγνώμη, αλλά με τέτοια άτομα δε θέλω να έχω καμία σχέση.

Και μη μου πει κανείς ότι έγινε πολιτικός γιατί ενδιαφέρεται για το κοινό καλό, γιατί θα ξεράσω.Για να βολεύεται πιο εύκολα έγινε. Το τραγικό είναι ότι οι περισσότεροι έχουν πείσει τους εαυτούς τους πως προσπαθούν για το πρώτο.

Από το πρωί παρατηρώ αυτούς που κάνουν χειραψίες με τα μεγάλα ονόματα όταν πηγαίνουν να ψηφίσουν. Χαμογελάνε και γλείφουν. Μόνο τούμπες δεν κάνουν. Μα είναι δυνατόν; Άκουσα έναν να φωνάζει Η νίκη είναι δική μας πρόεδρε. Είδα και το σίχαμα τον Ψωμιάδη με ροζ πουκάμισο, το οποίο σχολίαζε μια δημοσιογραφίσκα του Σταρ ότι ήταν συμβολικό. Τι συμβόλιζε μωρή άσχετη;

Αν πήγαινα να ψηφίσω σίγουρα θα προτιμούσα κάτι μικρό και άσχετο. Ο αδερφός μου έλεγε χθες στο msn ότι θα προτιμήσει τους Οικολόγους Πράσινους. Είναι καινούριο κόμμα και gay friendly, είπε. Όπως βλέπεις τον έχω εκπαιδεύσει καλά τον brother.

Συνειδητά αποχή. Καλύτερα από το να έχω τύψεις μετά.















15 Comments:

revqueer said...

Καλά αυτό το ροζ του Ψωμιάδη με έστειλε!!! Ένας θεός ξέρει τι ήθελε να δηλώσει! Πές μου ότι είχε και γραβάτα ουράνιο τόξο! Άβυσσος η ψυχή του δεξιού...

One Big DJ said...

Kala i love you even more! Ennoeitai apoxh kai gia mena. Mia fora pshfisa sta 18 den to ksanaepixeirhsa. A kai ta aderfia mas moiazoun. Einai kala ekpaideymenoi. An kai 36 o dikos mou kala ta paei!

If...ιγένεια said...

Αδερφέ προτίμησα να ψηφίσω μιας και είμαι στην πατρίδα αυτές τις μέρες αλλά και για να δηλώσω την αντιπάθεια μου στα δύο μεγάλα κόμματα..

nikisot said...

egw pali den pshfizw edw kai xronia...apo pepoi8hsh oso kai na me krazoun OLOI...
fetos pshfisa
alla giati apeilhse h mama mou na me diw3ei apo to spiti( kai den kanw plaka) an den kanw to xathri tou patera mou na pshfisw enan filo pou anhkei se mikro( sumpa8es )komma
:S

Neverlandean said...

Τι τον ανέφερες το Μονάρχη και είμαι σε κατάσταση πέψης; Μπλουά.

Εμένα είναι η πρώτη μου φορά να μην πάω για την εμπειρία; ;P

ethanandthecity said...

"Πιστεύω πως πρέπει να είσαι πολύ πονηρός, κόλακας, νάρκισσος, εγωπαθής και φιλόδοξος για να γίνεις πολιτικός."

να αγιάσει το στόμα σου. Θυμάμαι και τους παλιούς συμφοιτητές - μέλη κομματικών νεολαιών, με την χαρακτηριστική κουτοπονηριά του Νεοέλληνα.... γιατί ως γνωστόν κάποια πράγματα φαίνονται από νωρίς

ΠΑΥΛΟΣ said...

Εγώ δεν θα τους κάνω την χάρη της αποχής, θα χρεισημοποιήσω την απόχη και ελπίζω να πιάσω καλή ψαριά...

g for george said...

Συμφωνώ με τον Παύλο.

Ήμουν ανάμεσα στους Οικολόγους, όπως σου είπε και αδελφός σου και τον πρώην Συνασπισμό νυν Σύριζα.

Δέκα ώρες έκανα στο παραβάν.

kanataki said...

Εγώ??????


υγ δεν είμαι λόγος εγω?
υγ ούτε ο Ψωμιάδης?
υγ ούτε καν ο φραπέ στην πόλη που ξέρει να τον απολαμβάνει??

Legally Blonde said...

Μe?

why didn't you vote for me?

:)))

(Ρωτησε ακομη ενας λογος απο την φραπεδουπολη....)

Equilibrium said...

@pavlos

συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο, και να μην αρκούμαστε μόνο να παραπονιόμαστε εδώ μέσα. το πιστεύω αυτό.

@wrong guy

οι σχολιασμοί σου όλοι σωστοί. τα 1000 χλμ δεν ξέρω κι εγώ αν θα τα έκανα, αλλά μιας και το εκλογ.τμημα εδώ στο χωριό είναι δίπλα στο σπίτι μου, δεν είχα δικαιολογία.. κυρίς απέναντι στον εαυτό μου. η ψήφος είναι ένας τρόπος διεκδίκησης.
ΥΓ. ορθώς συμβούλευσες τον αδελφούλη σου. φλκ!

Wrong Guy said...

Αν ήμουν Σαλονίκη φυσικά και θα πήγαινα να ψηφίσω. Απλά τώρα μου φάνηκε τόσο ανούσιο.

Άσε που το Θεσσαλονίκη-Αθήνα το έχω κάνει Παγκράτι-Κολιάτσου.

Μια φραπεδιά με τα κορίτσια θα ήταν μεγαλύτερο δέλεαρ! ;-)

Δε θέλω καν να μιάνω το μπλογκ μου και να αναφερθώ στα κομματόσκυλα-συμφοιτητές που είχα,τους οποίους απεχθανόμουν όσο τίποτα άλλο στα φοιτητικά μου χρόνια.

Ζούλης said...

Μην τα κάνουμε όλα ίσωμα, όλοι οι άνθρωποι που ασχόλουνται με τα κοινά δεν είναι λαμόγια, και όλα τα κόμματα δεν είναι ίδια. Και τέλικα η λύση γι'εμένα δεν είναι η αποχή αλλά η ενεργός συμμετοχή. Βρες κάτι που σε εκφράζει και πάλεψε γι'αυτό αλλιώς θα βρίσκουμε μπροστά μας τα λαμόγια που θα εκμεταλεύονται την "απουσία" μας

gay super hero said...

Τουλάχιστον τα χίλια χιλιόμετρα είναι μια καλή δικαιολογία. Γιατί όταν έχει μπει στη Βουλή η μισή Χρυσή Αυγή, δεν νομίζω ότι έχουμε την πολυτέλεια να μας φαίνονται όλα ίδια. Διάλεξε όχι το λιγότερο κακό, αλλα αυτό που ταιριάζει πιο πολύ με την κοσμοθεωρία σου.

Κώστας said...

Έχει δίκιο ο gay super hero. Απ' το συντηρητικό στο ακροδεξιότερο πάνε τα πράγματα δυστυχώς στην Ελλάδα κι εμείς ονειρευόμαστε δικαιώματα.

Related Posts with Thumbnails