Sunday, September 30, 2007

Κινέζικο Πορτραίτο

To ξέρεις εκείνο το παιχνίδι που κάποιος βάζει ένα πρόσωπο στο μυαλό του και οι άλλοι με ερωτήσεις τύπου Αν ήταν χρώμα, ποιο θα ήταν προσπαθούν να μαντέψουν ποιον έχεις διαλέξει; Αυτό παίξαμε χθες βράδυ. Η ερώτηση ήταν

Αν οι παρακάτω διάσημοι μπλόγκερ ήταν ηθοποιοί του Χόλιγουντ ποιοι θα ήταν;

Πρόβατος

Jeremy Piven - σέξι μπεαράκι με πειθώ και άποψη



Veloz
Angelina Jolie - χυμώδης γκόμενα με εναλλακτικό τρόπο ζωής



Apsoy
Sean Bean - καλός σε ότι κάνει και με πολλές προοπτικές


Orestis
Audrey Tautou - γλυκιά και ταλαντούχα, συνδυασμός που σκοτώνει


G4George
Cary Elwes - αθόρυβη σταθερή αξία όσα χρόνια και αν περάσουν


Ethan
Jake Gyllenhaal - όμορφος, ευγενικός και σοβαρός


Gsus
Christian Bale - ψαγμένος, εστέτ και πάντα μπροστά


Billzouk
Alan Rickman - η πείρα και η γνώση είναι δύναμη


OneBigDj
John Goodman - το εκτόπισμα είναι ψυχικό χάρισμα

Ποιος κέρδισε;

26 Comments:

One Big DJ said...

Gasp.! Me prolaves.

orestis said...

Η συγκεκριμένη είναι η αγαπημένη μου ηθοποιός, η Αμελιε η αγαπημένη μου ταινία.

Άρα απλά υποκλίνομαι.

Το δε σχόλιο ήταν όλα τα λεφτά.

ΥΓ. Τώρα που μου πήρες θρόνο, να δω ποιός θα με κατεβάσει.
Δεν κατεβαίνω σου λέω.

orestis said...

Ξέχασα να σχολίασω τους άλλους.

Ζητείται ανθεκτικό καλάμι να σηκώσει νεαρή εγωίστρια.χεχε

Νομίζω τους πέτυχες όλους.

gsus said...

Νομίζω ότι υπήρχαν και κάτι πιο καβλοφωτό του Bale να βάλεις, και είναι και τρελό μουνάκι.
Και επίσης το εστέτ το έχουμε για βρισιά! μουαχαχχαχχα tenx tenx

One Big DJ said...

Etoimos kai gw!!Hehe
Xairetai apantes! Symfwnw GSus mou alla i logikh metraei..lol giati moiazw egw me ton Goodman??! :p

billzouk said...

Η πειρα και η γνωση ειναι δυναμη;;;
Παναγια μου, ποσο χρονων, φαινομουν;
Κι αυτον δεν το θελω! Αλλαγες δεχεστε;

Erisadesu said...

τους περισσότερους δεν τους ξέρω αλλά
για την Veloz συμφωνώ

Provato said...

τι να πω.... τι να πω....κλαίω από σεμνότητα, κλαίω... εντάξει είσαι θεός του σεκσ τόταλη φορέβα όμως. δεν έχω δει πιο...


έπεσες τρελά κάργαλυ σε όλους μέσα! απίστευτος. Βέβαια ξέχασες να πεις ότι από κοντά είμαι λίγο, απλά λίγο, πιο σέκση από τον Πήβεν! yo!

...αλλά εσύ, ποιος θα ήσουν; σκεψ σκεψ σκεψ σκεψ εντατίκ....

θα επανέλθω!! :-)

revqueer said...

LOL!! Το μόνο δίκαιο είναι να βάλεις και τον εαυτό σου...

If...ιγένεια said...

χαχαχαχ.. πολύ μου άρεσε λεμεεεεε

g for george said...

Α ρε Wrong!!

It was a night to remember!

Δεν το ξέρω το παιδί το ηθοποιό αλλά σε ευχαριστώ ένιγουει!

gay super hero said...

H μάζωξις των σταρ ;-)

Anonymous said...

τώρα αν πω ότι έχω καρακατακοκκινίσει με την παρομοίωση σου θα είναι understatement........ πολύ πετυχημένες όλες οι επιλογές, πιο ακριβής δεν γίνεται. να είσαι καλά

Wrong Guy said...

Βασικά λείπει ένας,ο Ψαριανός,αλλά δεν άκουσα ότι είναι μπλογκερ,νόμισα ότι ήταν φίλος του Τζίζουζ,το είδα στο ποστ του Ντιτζέι.

Billzouk η επιλογή δεν έγινε λόγω ηλικίας,έχει να κάνει με το τι μου εξέπεμπε ο καθένας,ο Άλαν είναι κορυφή στο είδος του.

Έπεσα μέσα κάργαλυ!Γλωσσοπλάστη μου εσύ!Μπεεε!

nikisot said...

gamwto
pali exasa!!!
damn it!!!
ti na kanw pou eixa oikogeneiakes ypoxrewseis...
syggnwmh antroulh...:(

Equilibrium said...

hehe

stus xamenus ki egw, i aytu megaleiotis yannis oxi o pianistas, o flwriniwtis nte, kata ton rebako..

allos enas logos na kleisw to blog mu dld!!!


xaxaxa, teleios ! kai pali egrapses!

oni said...

Εγώ ήξερα το κινέζικο τηλέφωνο (κατά το σπασμένο). Και πάλι βγήκα απ' το θέμα.

Δε μπορώ να σχολιάσω όλες τις φωτό και για να είμαι ακριβοδίκαιος, θα σχολιάσω τα λόγια του πρόβατου.

Είσαι ο απίστευτος θεός του σεκς Wrong? ΣΟΚ! Αποκαλύψεις :Ρ

Keen On Boys said...

Πολύ μ'αρεσε το πόστ :)
Καλός ο Νταλί, η τέχνη και η Barcelona δε λέω, αλλα ένα πόστ με "κοινωνική ευαισθησία" είχες καιρό να κάνεις. :)

kanataki said...

πάει πάει

εμένα μόνο η Μάρθα καραγιάννη μου απομένει......!!

veloz said...

xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa! prepei na epsaxnes 2 meres gia tis fwto! ti teleio!!
gia tin antistoixiamou de tha sxoliasw, mono tha zitisw enan brad pitt na kleisw to set! :p

afou symfwnei kai i erisabetsu-tsan.. (kolla 5 erisab!)

veloz said...

aaaaa,ksexasa na pw (ena myalo exw i kakomoira:tainies,gkomeno kai 5yiothetimena na gkriniazoun den anteksa!) oti ayto pou theloume einai enan (souper)star gia ton dimiourgo,ton wrong!!!
:)

Ζήτω Τα Λαϊκά Κορίτσια said...

Christian Bale?
aesthete?
αν δεν είχα κι άλλους ανταποκριτές θα ορκιζόμουν πως έστειλε άλλον στη θέση του

Neverlandean said...

Χμμμμ, τέτοιες προσωπικότητες και τις έχασα! Ίσως να έπρεπε να κάνω τα αδύνατα δυνατά για να έρθω - αλίμονο έχασα Jeremy και Jake και Sean που είναι καλύτερος ξυρισμένος!

Τι ρωτάτε για τον Wrong ρε παιδιά; Ο τύπος είναι κλώνος του Jude Law! XAXAXAXAXAXAXAXAXAAAAXA!

:*

APSOY said...

!!!!!
χεχεχεχεχε!
Καλά σε λέω τίτσερ ;)
Με το quotaki από κάτω, πολύ με έφτιαξες! :D

Άργησα να καταλάβω ποιός είμαι στην φώτο (που έχω παίξει κ.ο.κ) αλλά να μου πεις... εδώ άργησα να καταλάβω ποιός είμαι στη ζωή ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


Είσαι αστέριΣ...
φιλιά πολλά ;)

Fish-bait said...

Χιχιχιχιχι Tres cute!! :0)

Dannossiel said...

alan rickman
YOU SEXY MOTHER FUCKER

Related Posts with Thumbnails